Vanhenevan puolison (46v) ulkonäkö ja jutut inhottaa
Vielä 10 vuotta sitten ei ollut tätä ongelmaa, mutta nyt yli 45-vuotiaana hänellä on tullut painoa varsinkin keskivartaloon, hampaisiin hammaskiveä, hiukset ohentuneet, pientä ryppyä tullut kasvoihin joka paikkaan, jutut muuttuneet tylsiksi ja asenteet jähmettyneet, mitään uutta ja kivaa tai outoa ei voi harrastaa. Haaveet liittyy kesämökkiin ja pihanlaittoon. Tekee mieli erota.
Kommentit (607)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 16 vuotta nuorempi ja alkanut haaveilla omanikäisestä, tai ehkä itseäni nuoremmasta miehestä.
Ap
Ap:lle tuntuu sattuvan ja tapahtuvan monenlaista, ainakin kun tätä palstaa lukee.
adamsandlerin mehureki kirjoitti:
meissä vanhoissa miehissä kasvaa pientä mätää joka aiheuttaa yleisesti etenkin aamuisesti vanhan ukon hajua.
Oma tytär aina kavahtaa minua kuin vampyyri valkosipulia.
"Hyi iskä, sä haiset ihan setämiesjuustolle".
vaimokin toteaa aina että isä käy nyt.
alle kahden vuoden aikana kaljuunnuin. Päällä on sellainen lentokenttä ja alas jyrkänteeltä kasvaa vielä vähän liaaneja.
Iho on alkanut ahavoitua ja punertua. Etenkin jos viikonloppuisin ottaa ihan vähänkin alkoholia niin tulee ruusufinnejä ja nenä punottuu täysin ruvelle. Jouluna nenä oli kuin mansikka kaikkine reikineen.
Ei enää onnistu erektiotkaan. Jos käyn lenkillä ja sauvakävelyllä niin naama punoittaa pari päivää jälkikäteen todella raskaasti. Hampaiden kiinnittyminen on heikentynyt.
Heiluvat ja ikenet löyhkäävät kuin navetta.
Vaimo ei syystäkään hirveästi halua. Kärsin myös tahtomattomista ja satunnaisista rupsahteluista. Jos istahdan niin saatan turauttaa ihan itsestään vahingossa. Todella kiusallinen vaiva jos on vieraita.
Kerran lauantaina kun yritämme vaimoni kanssa seksiä, niin kampesi päälleni niin varmasti yli suolellinen kaasua pörähti sisuksista makuuhuoneeseen. Ikkunaa vain auki ja eihän siitä sitten tullut hommista mitään.
Lempiruokiani ovat makkarvoileivät ja teen yleensä neljäkerrosta majoneesilla.
T. mies 44
Siihen saakka uskoin että miehen kirjotus mut toi piereskely paljasti naiseksi.
adamsandlerin mehureki kirjoitti:
meissä vanhoissa miehissä kasvaa pientä mätää joka aiheuttaa yleisesti etenkin aamuisesti vanhan ukon hajua.
Oma tytär aina kavahtaa minua kuin vampyyri valkosipulia.
"Hyi iskä, sä haiset ihan setämiesjuustolle".
vaimokin toteaa aina että isä käy nyt.
alle kahden vuoden aikana kaljuunnuin. Päällä on sellainen lentokenttä ja alas jyrkänteeltä kasvaa vielä vähän liaaneja.
Iho on alkanut ahavoitua ja punertua. Etenkin jos viikonloppuisin ottaa ihan vähänkin alkoholia niin tulee ruusufinnejä ja nenä punottuu täysin ruvelle. Jouluna nenä oli kuin mansikka kaikkine reikineen.
Ei enää onnistu erektiotkaan. Jos käyn lenkillä ja sauvakävelyllä niin naama punoittaa pari päivää jälkikäteen todella raskaasti. Hampaiden kiinnittyminen on heikentynyt.
Heiluvat ja ikenet löyhkäävät kuin navetta.
Vaimo ei syystäkään hirveästi halua. Kärsin myös tahtomattomista ja satunnaisista rupsahteluista. Jos istahdan niin saatan turauttaa ihan itsestään vahingossa. Todella kiusallinen vaiva jos on vieraita.
Kerran lauantaina kun yritämme vaimoni kanssa seksiä, niin kampesi päälleni niin varmasti yli suolellinen kaasua pörähti sisuksista makuuhuoneeseen. Ikkunaa vain auki ja eihän siitä sitten tullut hommista mitään.
Lempiruokiani ovat makkarvoileivät ja teen yleensä neljäkerrosta majoneesilla.
T. mies 44
Heilahtiko verhot kun putkellinen kaasua pörähti ilmoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 16 vuotta nuorempi ja alkanut haaveilla omanikäisestä, tai ehkä itseäni nuoremmasta miehestä.
ApYmmärrän täysin! Mulla samantyylinen tilanne, että mies huomattavasti vanhempi minua. Mies 53v. ja väsynyt, -on alkanut haisemaan kummalliselta. -nukkuu illalla istualteen jo yhdeksän maissa. Hankala tilanne. Itse tunnen olevani parhaassa iässä ja "niitäkin haluja" paljon…on vain lisääntynyt iän myötä. Mua myös oman ikäiset alkaneet kiinnostaa.
Meillä mies 55v myös torkahtelee minne sattuu ja nytkähtelee hereille säpsähtäen. Pieraisee silloin tällöin hölmistynyt ilme huulillaan.
Ei enää jaksa 38v naista. Kovasti yrittää aina olla mukana mutta väsyy ja jää useimmiten kotiin lasten kanssa. Minä olen vielä niin nuori.
Meillä harmaantunut viisikymppinen myöskin torkahtelee istuvilleen ja säpsähtää hereille omista pieruistaan.
Naurahdin ääneen.
Se ilme kun herää powersnapseilta kyselevästi, että kutsuiko joku nimeltä?
kaljupietu täsää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli jotenkin huonovointinen olo tästä keskustelusta. Karmiva ajatus, että mun kotona olisi joku istualleen nukahteleva kalmanhajuinen puolikalju.
Mitäs kamalaa siinä nyt on?
Mielestäni kamalempaa on että joillain on olohuoneessa akvaario.
T: Se jota tytärkin kavahtaa
Puhumattakaan kuukupista
mies53v
Pitkä parisuhde ja toinen ja minäkin vuosia lisää saaneena. Ei haittaa, ihanaa on ja rakkaus loistaa ja ihana puoliso, vanhenemme ja mitään ongelmaa ei ole. Rakkaus loistaa. Ehkä teitä ei ole tarkoitettu yhteen.
En ole koskaan harrastanut seksiä yli 40-vuotiaan miehen kanssa. Vanhin pano oli tasan 40-vuotias ja niin ukkoutunut, että menetin kaiken mielenkiintoni yli 40-vuotiaita setämiehiä kohtaan.
Olin iltatähti, isäni oli 57-vuotias kun synnyin. Minulla ja vanhimmalla veljelläni on ikäeroa 30 vuotta. Isä kyllä jaksoi olla kanssani, kun olin nuori, mutta kuoli kun täytin 15. Asiassa on monta muuttujaa.
Nyt olen 47-vuotias mies, enkä tunne itseäni vanhaksi, mutta tiedostan, etten kyllä ole enää mikään kolmekymppinenkään, minulla on 17-vuotias tytärkin. En todellakaan voisi enää kuvitella tulevani isäksi, saati jaksavan kuusikymppisenä teini-ikäistä lasta.
Ketju täynnä toksista miesvihaa.
Onneks kaljuunnuin jo 25-vuotiaana niin ei tule enää yllätyksenä vanhempana.
M44
Itse olin ainakin nelivitosena kyllä todella hyvässä kunnossa, varmasti paremmassa kuin suurin osa parikymppisistä. Urheilin ammatikseni 20 vuoden ajan, joten tietysti ei voi verrata ihan perustallaajaan. Tarkoitan vaan, että on erilaisia miehiä. En kyllä itsekään kuvitellut olevani kauhean "nuorekas" kasvoiltani, saati olisi jaksanut kolmekymppistä naista, joka on täysin erilaisesta elämäntilanteessa. En millään. Tuskin sen ikäinen nainen olisi minua jaksanut, miestä jota ei enää baarit tai "hauskanpito" kiinnostanut enää kuten nuorena. Meitä on moneen junaan, ja jos jotain kolmekymppistä ei enää kiinnosta vanhempi miehensä, niin ikäväähän se on, mutta ei voi mitään.
t.55-vuotias mies. En vieläkään nukahtele sohvalle, enkä katso hiihtoa televisiosta. Hampaatkin pesen joka päivä kahteen kertaan.
Keski-ikäiset vihaiset naiset ei nappaa, iloset ja nuoremmat kyl:)
Meille setämiehille löytyy vaivatonta seuraa lämpöisemmästä maasta.
Nopsaan vaan työkyvyttömyyseläkehakemukset vetämään ja palmun alle hyvänäpideltäväksi.
Sellainen ihmeellinen kaksinaamaisuus. Varsinkin äitini haukkui sisaruksensa, kaveriperheet, tutut jne. Mutta silti heitä tavattiin ja kyläiltiin jne, mutta hirvee mollaus aina selän takana.
Se että ollaan väkisin kohteliaisuudesta tekemisissä ihmisten kanssa, joista ei edes tykkää.
Oma ja perheeni vapaa-aika on liian arvokasta' että viettäisin aikaa ihmisten kanssa' joista wn pidä
T-max nostaa energisyyttä, halukkuutta ja lihaskuntoa!
Joko AP passitit sen vanhan 46 v. puolisosi vanhainkotiin? :D
Ap tsemppiä! Täällä vähän samanlainen tilanne. Minulta kysytään papereita, miestä luultu lastemme isoisäksi ja minun isäkseni.
Ehkä joskus kun lapset hieman isompia vaihdan johonkin omanikäiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri en ole ymmärtänyt suhteissa, joissa nainen yli 10v nuorempi kuin mies. Kun ollaan 20v ja mies yli 30v, tilanne vielä hyvä. Mutta kun nainen alkaa lähestyä 30v ikää ja mies reilu 40v, tilanne alkaa olla toinen, mies harmaantuu ja rypistyy kun nainen on vielä nuori, kaunis ja menevä. Tällaiset pariskunnat ovat vain niin eri paria...
Missähän ne kauniit naiset luuraa? Ylipainoista, lyhythiuksista sakkia joka ei osaa pukeutua naisellisesti, puhua älykkäästi tai olla vihaamatta kaikkea mikä ei ole just omaan mieleen....
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset vihaiset naiset ei nappaa, iloset ja nuoremmat kyl:)
Minulla sama miehissä, ei näppaa keski-ikäiset. Nuoremmat kyllä. Onneksi voi valita, eikä tarvitse tyytyä:) T. Nainen 50+
Ruokasoodaa reilusti pehmeään hammasharjaan ja kunnon harjausta! Hammaskiille ei siitä kärsi mutta haisevat bakteerit kuolee ajan kanssa.