Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehen nautinto menee aina naisen edelle?

Vierailija
07.03.2021 |

Paljon täällä lukenut itsekkäistä miehistä, jotka vain panevat ja siinä se...ja miksi naiset jaksavat tätä vuodesta toiseen536

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin mennään vaimon ehdoilla eli kaikki hänen toiveensa toteutetaan ja ehkä yhdellä kerrasta kymmenestä sisältää mitään minun mieliksi. Minulle on nykyään oikeastaan aika samantekevää saanko edes itse.

kolmikymppinen mies

Vierailija
62/66 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin mennään vaimon ehdoilla eli kaikki hänen toiveensa toteutetaan ja ehkä yhdellä kerrasta kymmenestä sisältää mitään minun mieliksi. Minulle on nykyään oikeastaan aika samantekevää saanko edes itse.

kolmikymppinen mies

No ei nyt noinkaan saa mennä! noin nuori mies vielä.

Vaikka just omalle miehelle kyllä sanoin äsken että 2 - 0, tänään, ja mun hyväksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kolmikymppinen mies

Vaikka just omalle miehelle kyllä sanoin äsken että 2 - 0, tänään, ja mun hyväksi!

Juu eipä sitä olisi vaikkapa kymmenen vuotta sitten uskonut, että seksistä tulee jotakin, josta jää etupäässä huono mieli. Ja selvennyksenä, että ne minun toivomani jutut eivät ole mitään superpervoiluja, vaan ihan vaikka sitä, että nainen olisi joskus päällä tai että minäkin saisin joskus suuseksiä edes erikseen pyytämällä. Esimerkiksi suuseksiä olen saanut viimeksi pari vuotta sitten ja silloinkin ehkä puoli minuuttia. En usko, että on hygieniastakaan kyse, koska ikinä toivoisi tuollaista kuin suoraan peseytymisen tai saunan jälkeen.

Toki voihan olla niin, että vaimoni pitää minua vastenmielisenä. Yritän kuitenkin kovasti pitää kunnostani huolta ja pukeutuakin ihan siististi, jotta häntä haittaisi mahdollisimman vähän. Monesti silti sanoo kuinka olen epämiellyttävä: milloin on lihaksia liian vähän ja milloin on liian iso maha (olen kuitenkin BMI:n puolesta kirkkaasti normaalipainoinen) tai milloin joku vaate on hänestä ruma (ne menevät yleensä välittömästi vaatekaapin perälle, jotten käytä toisten). Nauraa, että jos olisin sinkku, en saisi sinkkuna ikinä naista ja että ei ihme, ettei minulla ole ollut paljoa seksisuhteita.

Vierailija
64/66 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi aiheuttaa järjettömän paljon pahaa mieltä ja ristiriitoja parisuhteessa, joten ihmettelen miksei jokainen sitä haluava ota vastuuta omasta seksistään eikä kuormita odotuksillaan muita. On olemassa vaikka mitä apuvälineitä ja omat kädet. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa.

Vierailija
65/66 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kolmikymppinen mies

Juu eipä sitä olisi vaikkapa kymmenen vuotta sitten uskonut, että seksistä tulee jotakin, josta jää etupäässä huono mieli. Ja selvennyksenä, että ne minun toivomani jutut eivät ole mitään superpervoiluja, vaan ihan vaikka sitä, että nainen olisi joskus päällä tai että minäkin saisin joskus suuseksiä edes erikseen pyytämällä. Esimerkiksi suuseksiä olen saanut viimeksi pari vuotta sitten ja silloinkin ehkä puoli minuuttia. En usko, että on hygieniastakaan kyse, koska ikinä toivoisi tuollaista kuin suoraan peseytymisen tai saunan jälkeen.

Toki voihan olla niin, että vaimoni pitää minua vastenmielisenä. Yritän kuitenkin kovasti pitää kunnostani huolta ja pukeutuakin ihan siististi, jotta häntä haittaisi mahdollisimman vähän. Monesti silti sanoo kuinka olen epämiellyttävä: milloin on lihaksia liian vähän ja milloin on liian iso maha (olen kuitenkin BMI:n puolesta kirkkaasti normaalipainoinen) tai milloin joku vaate on hänestä ruma (ne menevät yleensä välittömästi vaatekaapin perälle, jotten käytä toisten). Nauraa, että jos olisin sinkku, en saisi sinkkuna ikinä naista ja että ei ihme, ettei minulla ole ollut paljoa seksisuhteita.

Voi ei! kyllä sulla on aika ikävä vaimo...opetappas sitä hiukan! Älä anna ollenkaan, ja katso mitä tapahtuu. Olet niin nuori vielä että älä heitä (seksi-) elämääsi hukkaan!  Ja puhu myös. Ja jos ei muutu asiat ota ero. Tosi kurja lukea , myös miesten puolelta tällaista.

Vierailija
66/66 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi aiheuttaa järjettömän paljon pahaa mieltä ja ristiriitoja parisuhteessa, joten ihmettelen miksei jokainen sitä haluava ota vastuuta omasta seksistään eikä kuormita odotuksillaan muita. On olemassa vaikka mitä apuvälineitä ja omat kädet. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa.

Olen hiukan eri mieltä. Niin kauan kuin mies panee naista, on epätasapaino, kuten tuo finsex tulos osoittaa. Miksi mies ei voi antaa naiselle orgasmia, tavalla tai toisella,kun nainenkin niin tekee miehelle. En minä ainakaan nauti itsetyydytyksestä, on aivan eri hekuma kun mies minut tyydyttää...tänään jo muuten 2 kertaa.