Miksi miehen nautinto menee aina naisen edelle?
Paljon täällä lukenut itsekkäistä miehistä, jotka vain panevat ja siinä se...ja miksi naiset jaksavat tätä vuodesta toiseen536
Kommentit (66)
Ikävä kuulla, että tämä on kokemuksesi. Itselleni taas naisen nautinto on ensimmäisenä mielessä. Mikään ei ole yhtä kiihottavaa ja saa itseäni tuntemaan miehekkäämmäksi kuin se, kun saan naisen laukeamaan. Lisäksi, jos näen, että naiseni ei nauti, muna lerpahtaa. Itsekkäitäkin miehiä kyllä on, jotka eivät ajattele naisensa nautintoa, mutta jotenkin on vaikea uskoa, että heidän seksielämänsä tai parisuhteensa olisivat pitkiä tai kestäviä tai kovinkaan palkitsevia.
-m31
No mitä nyt täällä pitkään lukenut, monille miehille on se oma orgasmi tärkein, eikä edes yritetä naiselle mitään...niinhän täällä monet naiset kirjoittavat, aina vaan uudestaan.
Itselläni on tilanne sama kuin -m31, eli oma mies nauttii myös vain jos minä nautin, joten mulla ei ole todellakaan valittamista.
Muiden puolesta ihmettelen.
Taitaa ollakin muuten niin, että nuoremmat miehet enemmänkin välittävät naisensa nautinnosta, kuin nämä vanhat, jotka eivät aina edes tiedä mikä tai missä on se klitoris.
Joko taas keksit näitä juttuja omasta päästäsi? Katkera ihminen olet.
Siksi kun liian moni nainen sallii sen.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla, että tämä on kokemuksesi. Itselleni taas naisen nautinto on ensimmäisenä mielessä. Mikään ei ole yhtä kiihottavaa ja saa itseäni tuntemaan miehekkäämmäksi kuin se, kun saan naisen laukeamaan. Lisäksi, jos näen, että naiseni ei nauti, muna lerpahtaa. Itsekkäitäkin miehiä kyllä on, jotka eivät ajattele naisensa nautintoa, mutta jotenkin on vaikea uskoa, että heidän seksielämänsä tai parisuhteensa olisivat pitkiä tai kestäviä tai kovinkaan palkitsevia.
-m31
Hyvin kiteytetty. Näin ajattelen itsekin. Ihmettelen miehiä mikseivät halua hyvä seksiä. Halukas nauttiva nainen on parasta mitä mies voi toivoa. Hyvä naisen tyydytys tuo myös miehelle nautintoa ja takaa seksiä jatkossakin. Siten seuraava kerta "myydään" naiselle jo edellisellä kerralla. Ja vielä parempi jos nainen jää riippuvaiseksi miehen antamista orgasmeista.
M62
Vierailija kirjoitti:
No jokainenhan voi ihan itse lukea näitä täältä.
Juurihan tuolla eräskin kirjoitti, että saa orgasmin 10 kerrasta kerran, eikä siksi seksi enää kiinnosta.. Suosuisko mies moiseen? Eikö aiheesta saisi puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan tuolla eräskin kirjoitti, että saa orgasmin 10 kerrasta kerran, eikä siksi seksi enää kiinnosta.. Suosuisko mies moiseen? Eikö aiheesta saisi puhua?
Kyseinen henkilö taisi juuri käydä avaamassa tilannettaan vähän lisää. Oletko edelleen sitä mieltä, miessukupuoli noin yleisesti ottaen on yksin syyllinen hänenkin tilanteeseen?
Mies niin harvoin pääsee seksistä nauttimaan,että ei ihme jos naisen nautinto ei ole päällimmäisenä. Tilanne on outo ja ihmeellinen ja vaatii totuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen henkilö taisi juuri käydä avaamassa tilannettaan vähän lisää. Oletko edelleen sitä mieltä, miessukupuoli noin yleisesti ottaen on yksin syyllinen hänenkin tilanteeseen?
NO en kyllä ole väittänyt kaikkien miesten olevan syyllisiä, varsinkaan tuon yhden naisen tilanteeseen. No luin kyllä, mutta kai mieskin voisii yrittää hiukan enemmän.k
Mutta tuohan ei ole kuin yksi kertomus, niitä täällä aivan pilvin pimein!
Jäänyt muistiin eräskin, joka kertoi, että mies vain tulee päälle ja tunkee sisään, ja nai minuutin kaksi kunnes saa, ja siihenhän se "seksi" sitten loppuukin..
Yritätkö joten kieltää ettei näin miehet tee?
Kyllä meillä vaimon nautinto menee minun nautinnon edelle ja hyvä niin. Seksiä on usein ja kyllä minäkin saan, kunhan vaimo ensin on tyytyväinen. Seksiä harrastetaan silloin kun vaimo haluaa ja siten kun hän haluaa. Tyypillisesti annan ensin suuseksiä niin kauan kuin vaimo haluaa, jonka jälkeen pääsen panemaan. Uskoisin, että tämä on myös minun etuni. Jos vaimo ei saisi haluamaansa niin seksiä olisi paljon vähemmän ja minäkin olisin silloin tyytymätön.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun liian moni nainen sallii sen.
Kun eivät muuta saa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä vaimon nautinto menee minun nautinnon edelle ja hyvä niin. Seksiä on usein ja kyllä minäkin saan, kunhan vaimo ensin on tyytyväinen. Seksiä harrastetaan silloin kun vaimo haluaa ja siten kun hän haluaa. Tyypillisesti annan ensin suuseksiä niin kauan kuin vaimo haluaa, jonka jälkeen pääsen panemaan. Uskoisin, että tämä on myös minun etuni. Jos vaimo ei saisi haluamaansa niin seksiä olisi paljon vähemmän ja minäkin olisin silloin tyytymätön.
Meillä sama. Haluan, että vaimoni saa nauttia pitkään esileikeistä ja yhdynnästäkin. Haluan laueta vasta hänen saatua orgasminsa. Vaimoni nautinto on varmasti puolet omaa seksuaalista nautintoani.
Joskus käy niin, että vaimo (omien sanojensa mukaan ollessaan esim. jostain syystä stressaantunut tms) ei lopuksi laukeakaan ja sanoo minulle "anna vain mennä", jolloin orgasmi jää häneltä saamatta. On silloin jopa vähän syyllinen olo oman orgasmini jälkeen...
En oikein tajua, kuinka naiset katsovat vuodesta toiseen itsekkäitä nylkyttäviä ukkojaan, jotka käytännössä (jos tämän palstan kuvauksiin on uskominen) runkkaavat itseään naisellaan!
Seta53 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama. Haluan, että vaimoni saa nauttia pitkään esileikeistä ja yhdynnästäkin. Haluan laueta vasta hänen saatua orgasminsa. Vaimoni nautinto on varmasti puolet omaa seksuaalista nautintoani.
Joskus käy niin, että vaimo (omien sanojensa mukaan ollessaan esim. jostain syystä stressaantunut tms) ei lopuksi laukeakaan ja sanoo minulle "anna vain mennä", jolloin orgasmi jää häneltä saamatta. On silloin jopa vähän syyllinen olo oman orgasmini jälkeen...En oikein tajua, kuinka naiset katsovat vuodesta toiseen itsekkäitä nylkyttäviä ukkojaan, jotka käytännössä (jos tämän palstan kuvauksiin on uskominen) runkkaavat itseään naisellaan!
Rahan takia....
Ne miehet jotka käyttäytyvät kuten otsikko kertoo, ne nylkyttäjät siis, eivät ikäväkyllä lue tätä eivätkä myöskään tänne kirjoittele kai, kuin ehkä ainoastaan noita "olet katkera" sun muuta lausuntoja, se. .kä painavat alapeukkuja.
Niin surullista!
Ovatko nämä miehet olleet aina tällaisia? Olis kiva tietää.
Vierailija kirjoitti:
Seta53 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus käy niin, että vaimo (omien sanojensa mukaan ollessaan esim. jostain syystä stressaantunut tms) ei lopuksi laukeakaan ja sanoo minulle "anna vain mennä", jolloin orgasmi jää häneltä saamatta. On silloin jopa vähän syyllinen olo oman orgasmini jälkeen...En oikein tajua, kuinka naiset katsovat vuodesta toiseen itsekkäitä nylkyttäviä ukkojaan, jotka käytännössä (jos tämän palstan kuvauksiin on uskominen) runkkaavat itseään naisellaan!
Rahan takia....
Tai sitten ovat niin alistuneita jo -ja haluavat pitää lastentakia perheen koossa.
En ole suhteessa oleva mies, mutta omat fantasiat lähinnä sisältävät naisen tyydyttämistä. Olis kiva, että nainen opastaisi mut orgasminsa saloihin.
Vierailija kirjoitti:
En ole suhteessa oleva mies, mutta omat fantasiat lähinnä sisältävät naisen tyydyttämistä. Olis kiva, että nainen opastaisi mut orgasminsa saloihin.
Mitähän haluaisit naisilta kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Seta53 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan takia....
Teidän hilut ei kiinnosta.
..tai ainakin valitettavan usein, korjaan.