Mummo huusi lapselleni.
Miten helposti mummot voivat loukkaantua?? Aika helposti kun miettii meidän mummoa. Lapsi oli hoidossa yhden päivän ja sitten kun oli ruoka aika niin lapsi oli sanonut. "Minä en halua homeista ruokaa" mummo oli suuttunut ja heitti kaikki ruoat ulos talosta. Siskoni oli joutunut hakea lapsen pois. Suuttuu siitä kun ei saa antaa lapselle vanhaa ruokaa.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävakaa mummo. Älä vie lasta sinne enää.
Kyllä ne hänen kanssa keskustelemme asiallisesti asiaa läpi kun pöly vähän tästä laskee.
Mikä pöly? Ei ole mitään pölyjä.
Jahas, sä olet nyt hurahtanut näihin mummon homeruokiin tänään. Justhan sä tuossa ennemmin valitit kun sulla meni maha sekasin ja räyhäsit muorille kun oli syöttäny homeista safkaa teille. Nyt sitte tenava kieltäyty homeesta.
Seuraavaksi sitä homesruokaa syö sun äiti? Täti? Toinen lapsi? Ja mumma huutaa ja sä huudat ja koko kylä huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi käyttäytyi mummoa kohtaan törkeästi ja sai siitä aivan ansionsa mukaan. Ap:n on täysin turha taivastella mummon käytöstä vaan on syytä katsoa peiliin ja pitkään samalla miettien, mitä on tehnyt väärin kun on onnistunut kasvattamaan lapsensa noin kieroon.
Osui selvästi syvälle. Ilmeisesti itse annat lapsenlapsille vanhaa ruokaa. ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi käyttäytyi mummoa kohtaan törkeästi ja sai siitä aivan ansionsa mukaan. Ap:n on täysin turha taivastella mummon käytöstä vaan on syytä katsoa peiliin ja pitkään samalla miettien, mitä on tehnyt väärin kun on onnistunut kasvattamaan lapsensa noin kieroon.
Osui selvästi syvälle. Ilmeisesti itse annat lapsenlapsille vanhaa ruokaa. ei ap
Koko aloitus on vain keksitty höpötys, joten ei sinun kannata asiasta hyperventiloida. Hengittelet nyt ihan rauhallisesti vain ja menet vaikka ulos kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinun on syytä miettiä sitä miten onnekas sinä oikeastaan edes olet. Kun miettii sinun asemaasi. Kirjoitit sinun täydeksi onneksesi asiasi netissä. Joko tajusit?
Meillä mummo olisi antanut lapselle piiskaa kun hyviä ruokia moitti.
50 luvunlapsi kirjoitti:
"SYÖ SITÄ MAUKASTA PILAANTUNUTTA RUOKAA!!!!" Ja samalla nahkavyö laulaa? Olet sairas.
Ap voisi alkaa harjoittelemaan oikeinkirjoitusta, eikä trollaa enempää vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
50 luvunlapsi kirjoitti:
"SYÖ SITÄ MAUKASTA PILAANTUNUTTA RUOKAA!!!!" Ja samalla nahkavyö laulaa? Olet sairas.
Mummo se sairas olisi ollut eikä mummo nahkavyöllä.
Täysi trolli tämä, ei tuollaista ole tapahtunut ja idiootit uskoo
En ottaisi tuollaisia paskiaisia kylään kun kakarasi. Taidat ruokkia ääliöt Hesessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko aloitus on vain keksitty höpötys, joten ei sinun kannata asiasta hyperventiloida. Hengittelet nyt ihan rauhallisesti vain ja menet vaikka ulos kävelemään.
Anna hyperventiloida. Se on provojen tarkoitus. :D
Vierailija kirjoitti:
Jahas, sä olet nyt hurahtanut näihin mummon homeruokiin tänään. Justhan sä tuossa ennemmin valitit kun sulla meni maha sekasin ja räyhäsit muorille kun oli syöttäny homeista safkaa teille. Nyt sitte tenava kieltäyty homeesta.
Seuraavaksi sitä homesruokaa syö sun äiti? Täti? Toinen lapsi? Ja mumma huutaa ja sä huudat ja koko kylä huutaa.
ap on se kuuluisa homekorva ;DDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Miksi mummolla olisi homeista ruokaa?
Mistä lapsi on kuullut, että ummolla voisi olla homeista ruokaa? Ei kai vain teiltä vanhemmilta?
Missäs sinä olit, kun et huolehtinut lapsestasi ja et käynyt hakemassa häntä edes itse pois? Tai lapsen isä?
Kyseen alaistan koko jutun.Mumot eivät ruoki homeisella ruualla yhtään ketään jos eivät ole alzmer potilaita.Silloin olet vastuuton, viet lapsen hoiton muistisairaalle.Joten koko juttu on hatusta vedetty!Taidat itse olla äiti joka vie lapsensa isovanhemille syömään ja hoidetavaksi.Käytät lapsinlisäkin itseeesi ja et viis veisaa lapsestasi.Jos siskosi lapsen hakee pois?Olitko niin jurrissa ettet itse kyenyt hakemaan häntä ja uskotko kaikeen mitä lapsi puhu sinulle? Jos kotinne eletään kuin pellossa.Lapsella isovanhemilla on säänöt, nukumaan meno ajat .Mitä kotisi ei, lapsi keksii sitä tätä päästäkseen normi elämästä kaaokseen missä ei rajoja ei sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna hyperventiloida. Se on provojen tarkoitus. :D
Olen aikani kuluksi lueskellut näitä muutaman päivän. Näistä suurin osa lienee täysin keksittyjä, hauskaahan se on kun saa huomiota ja naureskelee ihmisten tuohtumukselle. Tämä ilmiö lienee kaikilla sivustoilla jonne kuka tahansa ilmaiseksi voi kirjoittaa.
Nauttikaa ja härnäilkää toisianne. Pidetään kilpailu kuka hurjimman jutun keksii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mummolla olisi homeista ruokaa?
Mistä lapsi on kuullut, että ummolla voisi olla homeista ruokaa? Ei kai vain teiltä vanhemmilta?
Missäs sinä olit, kun et huolehtinut lapsestasi ja et käynyt hakemassa häntä edes itse pois? Tai lapsen isä?
Kyseen alaistan koko jutun.Mumot eivät ruoki homeisella ruualla yhtään ketään jos eivät ole alzmer potilaita.Silloin olet vastuuton, viet lapsen hoiton muistisairaalle.Joten koko juttu on hatusta vedetty!Taidat itse olla äiti joka vie lapsensa isovanhemille syömään ja hoidetavaksi.Käytät lapsinlisäkin itseeesi ja et viis veisaa lapsestasi.Jos siskosi lapsen hakee pois?Olitko niin jurrissa ettet itse kyenyt hakemaan häntä ja uskotko kaikeen mitä lapsi puhu sinulle? Jos kotinne eletään kuin pellossa.Lapsella isovanhemilla on säänöt, nukumaan meno ajat .Mitä kotisi ei, lapsi keksii sitä tätä päästäkseen normi elämästä kaaokseen missä ei rajoja ei sääntöjä.
Olet todella onnekas kun sanoit asiasi netissä. Olet maailman onnekkain.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi tuollaisia paskiaisia kylään kun kakarasi. Taidat ruokkia ääliöt Hesessä.
Mietin hymyillen kun sanoit asiasi vain netissä. Olet fiksu. Miten onnekas oletkaan?
Se voi olla, että ei tule kukaan sanomaan päin naamaa yhtään mitään. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan?
Olitte töissä? Missä lapsi on sitten yleensä, kunbolette töissä? Ja mitä Lapsi tekee korona-aikana mummolassa? Nyt tässä taas rikotaan korona-ajan ohjeistuksia mennen tullen, tosin aloitus on keksitty.