Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummo huusi lapselleni.

Vierailija
07.03.2021 |

Miten helposti mummot voivat loukkaantua?? Aika helposti kun miettii meidän mummoa. Lapsi oli hoidossa yhden päivän ja sitten kun oli ruoka aika niin lapsi oli sanonut. "Minä en halua homeista ruokaa" mummo oli suuttunut ja heitti kaikki ruoat ulos talosta. Siskoni oli joutunut hakea lapsen pois. Suuttuu siitä kun ei saa antaa lapselle vanhaa ruokaa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse veisi lastani noin sekaisin olevalle mummolle. Säilyttää ja syöttää pilaantunutta ruokaa ja raivoaa? Huhhuh.

Vierailija
2/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö hyväksyä ilmaisen lastenhoitotoiminnan loppuminen ja jonkun alkaa huolehtia mummosta? Ei ole hyväksi kellekkään syödä vanhaa ruokaa ja vaikuttaa muutenkin huonolta merkiltä jos ei itse asiaa tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lapsen puhe totta?

Vierailija
4/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli lapsen puheet pitävät paikkaansa en veisi lasta mummon luokse hoitoon. Onkohan aihetta tehdä mummosta huoli-ilmoitus.

Vierailija
5/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mummolla olisi homeista ruokaa?

Mistä lapsi on kuullut, että ummolla voisi olla homeista ruokaa? Ei kai vain teiltä vanhemmilta?

Missäs sinä olit, kun et huolehtinut lapsestasi ja et käynyt hakemassa häntä edes itse pois? Tai lapsen isä?

Vierailija
6/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lapsi on kuullut, että ummolla voisi olla homeista ruokaa? Ei kai vain teiltä vanhemmilta?

Missäs sinä olit, kun et huolehtinut lapsestasi ja et käynyt hakemassa häntä edes itse pois? Tai lapsen isä?

Ap?

Vierailija
7/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on nirso. Tuskin ruoka oli edes homeista, en usko. Leipä voi homehtua, mutta ruoka harvemmin.

Vierailija
8/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa törkeä teko.Se on sitten moro mummolle.

Vierailija
9/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap?

Siksi koska hän säilyttää vanhaa ruokaa. Hän on jämähtänyt pula ajalle. Hän ei heitä pois ruokaa vaikka olisi vanhentunut.

Kyllä me lapselle opetamme mikä on vanhentenuttu ja mikä ei eli tottakai opetamme lapselle kaiken!

"Missäs sinä olit, kun et huolehtinut lapsestasi ja et käynyt hakemassa häntä edes itse pois? Tai lapsen isä?"

Et ole tosissas!? Lapsenhan piti olla hoidossa. Me olemme itse töissä sellaisessa paikassa mistä ei pääse heti pois sillä sekunnilla. Sisko on lapsen kummitäti joten miksi hän ei voisi hakea lasta pois. Aika syyllistävää kommenttia vanhempien suuntaan...

Vierailija
10/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa mummo. Älä vie lasta sinne enää.

Vierailija
11/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa mummo. Älä vie lasta sinne enää.

Kyllä ne hänen kanssa keskustelemme asiallisesti asiaa läpi kun pöly vähän tästä laskee.

Vierailija
12/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi on nirso. Tuskin ruoka oli edes homeista, en usko. Leipä voi homehtua, mutta ruoka harvemmin.

Kotona syö kyllä ihan kaikkea eli nirsoutta ei ole.

Vierailija
13/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli lapsen puheet pitävät paikkaansa en veisi lasta mummon luokse hoitoon. Onkohan aihetta tehdä mummosta huoli-ilmoitus.

Käymme asiaa läpi hänen kanssa kunhan pöly tästä laskeutuu ensin. Katsotaan mitä asioita voisi tehdä toisin. Kuitenkin hän on läheinen.

14/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasun paikka

Vierailija
15/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se parasta ennen EI ole viimeinen käyttöpäivä.

Ja eilistä ruokaa voi ihan syödä.

Vierailija
16/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa sit vierailette siellä yhdessäja lakkaatte hyväksikäyttämästä vanhaa ihmistä ilmaisena lastenhoitajana. Nimittäin ikää taitaa olla jos on pula-ajan kokeneita.

Vierailija
17/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi käyttäytyi mummoa kohtaan törkeästi ja sai siitä aivan ansionsa mukaan. Ap:n on täysin turha taivastella mummon käytöstä vaan on syytä katsoa peiliin ja pitkään samalla miettien, mitä on tehnyt väärin kun on onnistunut kasvattamaan lapsensa noin kieroon. 

Vierailija
18/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa sit vierailette siellä yhdessäja lakkaatte hyväksikäyttämästä vanhaa ihmistä ilmaisena lastenhoitajana. Nimittäin ikää taitaa olla jos on pula-ajan kokeneita.

Jep, pula-aikana pidetään 1930-lukua, eli aika vanha mummo, jos sinne on jumahtanut...

Vierailija
19/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te tiedätte, että mummo antaa lapselle vanhentunutta ruokaa mutta silti vaarannatte tietoisesti lapsen terveyden hoidattamalla lasta mummolassa? Erikoista.

Kysymykseen, miten helposti voi loukkaantua niin riippuu mummosta ja aiheesta, jotkut loukkaantuu helpommin kuin toiset.

Kaipa teille nyt viimeistään tuli selväksi, ettei mummo voi enää hoitaa lasta vaan vierailette jatkossa ihan koko perheen voimin.

Vierailija
20/39 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi käyttäytyi mummoa kohtaan törkeästi ja sai siitä aivan ansionsa mukaan. Ap:n on täysin turha taivastella mummon käytöstä vaan on syytä katsoa peiliin ja pitkään samalla miettien, mitä on tehnyt väärin kun on onnistunut kasvattamaan lapsensa noin kieroon. 

Lapsi on kuullut myls vanhemmiltaan tästä "homeruokaa tarjoavasta mummosta", sillä yksikään lapsi ei sellaista itse keksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi