Naapuri hakkaa seinää, jos täältä kuuluu jotakin???
Eli ongelma on kerrostalossa seinänaapuri.
Joka ottanut nyt asiakseen hakata seinää epäsäännöllisen säännöllisesti.
Tähän riittää (päiväsaikaan aina vain huom) esim imuroinnin, muun siivouksen tai pyykkäyksen ääni. Hakkaa seinää myös jos asunnossa vieraita/puhun puhelimessa.
Hiljennyn täysin hiljaisuusaikaan mennessä (sen jälkeen en tee mitään melua aiheuttavaa) mutta en tajua naapurin käytöstä???
Mitä se hänelle kuuluu, jos asunnossa käy vieraita tai siivoan?
Ahdistaa, mutta en tiedä pitäisikö isännöitsijälle sanoa asiasta vai ei?
En tunne naapuria, joten ei aavistustakaan mikä lopulta on se pohjimmainen syy tuohon hakkaamiseen mutta alkaa hermot mennä!
Kommentit (125)
Sinunlaistasi kuuluu hakata turpaan!
Vierailija kirjoitti:
Aika kovaa mölisette, jos naapuriin kuuluu "puheenne". Ei NORMAALI puhe kuulu naapureihin edes huonommin äänieristetyissä taloissa. Todennäköisesti sinulla käy kylässä joku kovaääninen räpätäti, jota ei jaksa naapurikaan kuunnella.
Itse asiassa kuuluu, täällä vuonna -69 valmistunut talo ja kuulen tavallisen puheäänen 1 kerroksesta, asun itse ylimmässä eli 3 kerroksessa.
Kaukovainio Oulussa on muuten ihan kiva alue, mutta paljon narkkareita ja alkkiksia, jotka ovat hyvin arvaamattomia ja ajoittain väkivaltaisia.
"Itse asiassa kuuluu, täällä vuonna -69 valmistunut talo ja kuulen tavallisen puheäänen 1 kerroksesta, asun itse ylimmässä eli 3 kerroksessa. "
Sama täällä. Kuuluu ihan kaikki jokaisesta asunnosta. Betoni kaiuttaa äänet moninkertaisesti.
Onko se joku taiteilija ? No kaketsulla on asunut alusta asti outoa porukkaa, vaikka olisi muuten aivan mahtava alue