Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko iloa ja ylpeyttä, jos miehellä rupeaa seisomaan siksi että hän haluaa sinua?

Vierailija
06.03.2021 |

Vai et?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyl

Vierailija
2/19 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio on ihana kun siinä konkreettisesti näkee toisen halun ja tietää sen kohdistuvan itseen. Se on itsetuntoa hivelevää. Samoin kuin silloin kun itse kostuu niin paljon että valuu reisiä pitkin. On ihanaa ohjata miehen kädet reisille ja siten näyttää kuinka paljon häntä haluaa.

Vierailija
4/19 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hitossa tunnen!

Vierailija
5/19 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vain 16-30v miesten kanssa joten en.

Tottunut siis siihen, että miehellä seisoo viimeistään siinä vaiheessa kun suudellaan, eikä erektio ole mikään ihme vaan normi.

En ota sitä mitenkään henkilökohtaisesti, että miehellä seisoo.

Vierailija
6/19 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Seksi ei ole nautittavaa jos mies tai miehet ei halua ja himoitse.

Oon jo 45v n ja vieläkin imartelee ku nuoria miehiä tulee kysyy että annakko pillua.

En ole pitänyt sitä törkeenä jos pienen flirtin jälkeen selvänä mies tulee pokaan.

Olen ollut jopa usean hurmaavan nuorenmiehen kanssa silleen ja aina yhtä jännää on huomata että miehellä seisoo.

Vierailija
7/19 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä. Mitä siinä oikein sojottelee?

Vierailija
8/19 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan halua seisovaa kalua nähdä. Tyhmiä kyselet

Vierailija
9/19 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erektio on ihana kun siinä konkreettisesti näkee toisen halun ja tietää sen kohdistuvan itseen. Se on itsetuntoa hivelevää. Samoin kuin silloin kun itse kostuu niin paljon että valuu reisiä pitkin. On ihanaa ohjata miehen kädet reisille ja siten näyttää kuinka paljon häntä haluaa.

Ja mitäsitten tapahtuukaan?

Vierailija
10/19 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ohjaat mihin?

Reisille? Miksi? Eikö sulla ele klitorista?

Vierailija
11/19 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloa ja ylpeyttä? No ei  se nyt sentään ole mikään kävelemään opetteleva pikkulapsi :D Tuo on ihan vähimmäisvaatimus seksipuuhiin mielestäni.

Vierailija
12/19 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se tietyllä tavalla vähän imartelevaakin, jos mies on kiihottunut minusta. Ymmärrän kuitenkin, ettei kaikki ole aina pelkästään itsestäni johtuva vaan kyseeessäähän voi olla vain seksin puute tai muuten vain kova halu seksiin. Kuitenkin siinä on itseänikin kiihottava elementti mukana, kun mies osoittaa tahtovansa seksiä kanssani sillä seisokillaan. Tykkään!

vaimo42

Vierailija
13/19 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jos tietäisin sen johtuvan minusta. Mutta ei. Esim. Tulen jumpasta kotiin ja mies tulee hymy korvilla esittelemään seisokkiaan ja haluaan seksiin. No ei se seisokki minusta johdu vaan siitä että mies on katsonut pokea sen aikaa kun olin poissa. Tämä on asia/tilanne johon en oikein tiedä miten suhtautua. Jos aloitamme yhdessä niin kyllä minä ihan töitä saan tehdä että miehellä seisokin saa aikaan. Ja se on ihan fine. Minusta on ihanaa pitää miestäni hyvänä. Mutta siis summarum ei ne seisokit minusta johdu ja se välillä aavistuksen harmittaa.

Vaimo 39

Vierailija
14/19 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ahdistavalta, kun miehet katsovat aisa pystyssä pitkin päivää eikä kotonakaan saa olla siltä rauhassa. Erektio on ihan kiva sitten kun sitä itse olen etsimässä, muuten pidän sitä inhottavana tapana osoittaa mitä minusta ajatellaan.

Vierailija
15/19 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa, kun mies tulee halaamaan takaapäin ja kovettunut kalu painaa pikkareita peppuvakoon. Sitten se alkaa näykkiä kaulaa ja puristelee rintoja. En tykkää, ahdistavaa...

Vierailija
16/19 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa, kun mies tulee halaamaan takaapäin ja kovettunut kalu painaa pikkareita peppuvakoon. Sitten se alkaa näykkiä kaulaa ja puristelee rintoja. En tykkää, ahdistavaa...

Anna mä arvaan. Sitten kun sinua panettaa, niin kalun pitäisi nousta käskystä pystyyn ja kun niin ei käy, tunnet itsesi loukatuksi ja riittämättömäksi?

Vierailija
17/19 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se päivä koittaa vielä, kun muistelet tuota kaipuulla.  On naisille pieni ongelma jos mies käy vähän turhan kuumana, mutta suuri ongelma, jos mies ei syty ollenkaan.  Sitä voi miettiä kumman haluaa oikeasti.

M62

Vierailija
18/19 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko seisokki syntiä, jos lapsenteko ole tarkoituksena? Mitä tähän vastaavat lessut, nuo synnin asiantuntijat?

Vierailija
19/19 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ahdistavalta, kun miehet katsovat aisa pystyssä pitkin päivää eikä kotonakaan saa olla siltä rauhassa. Erektio on ihan kiva sitten kun sitä itse olen etsimässä, muuten pidän sitä inhottavana tapana osoittaa mitä minusta ajatellaan.

Tuota harrastaa monien vaimot kotona.  Sitten ihmetellään, kun mieheltä loppuu halut. Ei kukko käskien laula on vanha sanalasku joka pitää paikkansa. Jossain vaiheessa mies voi lähteä sellaisen naisen kanssa joka haluaa ja huomio miehenkin tarpeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme