Naapuri hakkaa seinää, jos täältä kuuluu jotakin???
Eli ongelma on kerrostalossa seinänaapuri.
Joka ottanut nyt asiakseen hakata seinää epäsäännöllisen säännöllisesti.
Tähän riittää (päiväsaikaan aina vain huom) esim imuroinnin, muun siivouksen tai pyykkäyksen ääni. Hakkaa seinää myös jos asunnossa vieraita/puhun puhelimessa.
Hiljennyn täysin hiljaisuusaikaan mennessä (sen jälkeen en tee mitään melua aiheuttavaa) mutta en tajua naapurin käytöstä???
Mitä se hänelle kuuluu, jos asunnossa käy vieraita tai siivoan?
Ahdistaa, mutta en tiedä pitäisikö isännöitsijälle sanoa asiasta vai ei?
En tunne naapuria, joten ei aavistustakaan mikä lopulta on se pohjimmainen syy tuohon hakkaamiseen mutta alkaa hermot mennä!
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit elämän äänet ovat sallittuja _mös hiljaisuusajan jälkeen_!
Huuto ja imuroiminen eivät.
Huuto ei ole normaalia elämää. En pidä sitä päiväsaikaankaan normaalina.
Imuroida saa, jos on pakko.. esimerkiksi jos särkee lasin keskellä yötä, niin tottakai sirpaleet saa imuroida.
Järjenkäyttö sallittua.
Ja mikä sitten on huutoa? Jonkun mielestä huutoa on se, että puhuu, toisen mielestä huuto on suoraa kiljumista. Desibelimittarilla voi mitata naapurin metelitason.
Saako noita desibelimittareita lainata jostakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pääsin samanlaisesta seinänaapurin käyttäytymisestä, kun aloin soittaa joka kerta seinään hakkaamisen jälkeen ambulanssin tai poliisin sinne esittäen huolestunutta naapuria, jolla hätä naapurin voinnista. Toimi.
Todella törkeää toimintaa, joku voi tarvita oikeasti apua.
Juu lanssin aiheeton paikalle kutsuminen voi tuoda kymppitonnienkin sakot. Olet aika heikoilla kyllä, eritoten koska metelihän tutkitaan kuka siellä metelöi alunkinperin.
Ottaisin yhteyden isännöitsiä toimistoon ja menisin puhumaan asiasta.
Gang stalkkeri häiriköi naapuria tekemällä meluisia kotitöitä esim. keskellä yötä ja sitten uhriutuu, kun naapuri suuttuu siitä ja reagoi.
gang stalking
gaslighting
Vierailija kirjoitti:
Itse pääsin samanlaisesta seinänaapurin käyttäytymisestä, kun aloin soittaa joka kerta seinään hakkaamisen jälkeen ambulanssin tai poliisin sinne esittäen huolestunutta naapuria, jolla hätä naapurin voinnista. Toimi.
HAHAHA
TÄÄ On Hyvä!
-Cemppis
Onneksi meillä on haudan hiljainen kerrostalo, uusi sellainen. Ainoa mitä kuuluu välillä on yläkerran muksun kolistelu laminaatilla. Mutta tätä ketjua kun lukee niin ei tarvi kuin yksi seinähullu asukas niin johan loppuu rauha. Tosin meillä on talossa vartiointipalvelu 24/7. Jos joku hakkaa seinää niin loppuu lyhyeen kun soittaa vartijan kysymään mikä on ongelma.
Nyt täytyy kyllä myöntää ettei Puuttin ollut se jolta ensimmäisenä loppuu kärsivällisyys tähän
Mulla on nyt samanlainen naapuri. Oon asunut tässä asunnossa yli 15 v ja aikasemmin ei ole ollut mitään ongelmaa naapureitten kanssa. Kaikki ovat huomioineet, että talon äänieristys on todella huono. Itse käytän öisin korvatulppia ja suunnilleen muuten aina kuulokkeita. Elän hiljasesti, en kuuntele musiikkia kuin kuulokkeilla, mulla ei käy vieraita jne. Yläkerran uusi asukas reagoi siivousääniin, yskäsyihin jne. Esim tänään yskäsin kaksi kertaa (flunssakausi huom) ja heti alkoi lattian hakkaaminen. Tuntuu ihan älyttömältä! Välillä tuntuu, että saako enää edes hengittää.
Mietin isännöitsijälle ilmottamista, mitä muutakaan voi tehdä? Ovelle en aio mennä, koska pidän tuollasta käytöstä niin häiriintyneenä etten usko, että siellä mikään terve tyyppi ois vastassa.
Aaveeltä löytyy takuulla näitä oikeasti normaaleista elämisen äänistä seiniä/lattioita/kattoja paukuttavia, joten kysyn teiltä, että luuletteko ettei teiltä kuulu mitään naapuriin?
Mun naapuri hakkaa kaikista päiväaikasista äänistä, muuten on hiljanen asukki, mutta kyllä minä kuulen hänen askeleet, pissausäänet, huonekalujen siirtelyt, oven kolaukset, herätyskellon (hiljasuusaikaan vielä, miten hirrrrveää!!!). Alanko minäkin reagoimaan niihin??? Niinkö tämä kt-asuminen teidän hakkaajien mielestä menee?
Päivän tätä ei koskaan tapahtunut -lanka. Roskakoriin.
Tuleekohan noille seiniin hakkaajille ja muille protestiäänien pitäjille mieleen, että naapuri ei ehkä häiriinny äänistä herkästi. Eli ei välttämättä edes huomaa, että naapuri yrittää viestittää jotain.
Siinä vuosi kaupalla häiritsee muita naapureita, kun se naapuri, jota yrittää häiritä, ei edes huomaa mitään.
Onneksi asun hiljaisessa talossa jossa en tunne ketään.
Soita ovikelloa ja kun "paukuttaja" avaa murskaat naaman luut nasevalla oikealla suoralla.
Tuossapa hyvä neuvo, jos uskaltaisi tehdä !
Täällä Kaukovainiolla on aloituksen kaltainen samanlainen naapuri.
Hän itse huutaa, kiroilee, möykkää pikku yksiössään. Käy jopa haukkumassa ja huutamassa naapurinsakin uskomattomista asioista.
Hulluinta on, että hänestä on ollut erään projektin myötä pari lehtijuttua, jossa han vaikuttaa tosi normaalille hemmolle.
Kun täällä naapurit oikeasti kavahtaa häntä, hänen raivoavan käytöksen myötä.
- Hänen mukaan naapurista ei saa kuulua mitään, mutta hän saa mesuta mielinmäärin.