Kuka juo tänä iltana jotain alkoholipitoista? En osaa päättää hakisinko vai en
Jos haen olutta niin iltani on ratkiriemukas, mutta huominen päivä vähän heikommalla hapella.
Jos en hae olutta niin iltani on tylsä, mutta huominen päivä on normaali. En osaa päättää.
Kommentit (31)
Olen kyllä aika onnellinen, etten enää tarvitse alkoholia, jotta voin rentoutua tai voida paremmin tms. Pian neljä vuotta nauttinut elämästäni raittiina.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä aika onnellinen, etten enää tarvitse alkoholia, jotta voin rentoutua tai voida paremmin tms. Pian neljä vuotta nauttinut elämästäni raittiina.
No ei tuossa säästy muuta kuin rahaa ja kenelle aiot perintöä jättää niin se kiittää ettei liemi ole maistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae vaan olutta mutta älä niin paljoa että tulisi krapula.
Niin vähää ei hyödytä juoda. Kunnon känni tai ei mitään. Mulla se on ei mitään ja tämä on puuduttavan tylsää. Tosiaan mun tuuria että telkkarissakin aivan surkeaa ohjelmaa. Pitäs uskaltaa sitä vihreetä niin ei tarvisi alkoholia eikä olisi tylsää.
Aijaa, kyllä minä esim. 6 oluen jälkeen olen varsin tyytyväinen mutten kuitenkaan kaatokännissä, eikä mitään krapulaakaan siitä määrästä tule.
Mitä eroa on alkoholistilla ja suurkuluttajalla? Mitä enemmän alkoholisti juo, sitä enemmän haluaa lisää. Suurkuluttaja juo haluamansa määrän ja on tyytyväinen.
Aika epävakaata kuulostaa jo nyt, kun täältä pitää kysyä neuvoa. Raikas vesi riittänee sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Valtio ei saa verotuloja ja jos elät liian pitkään niin tulet järkyttävän kalliiksi veronmaksajille kun eläkettäsi pitää ikuisuuden maksaa ja säästelet sitä vielä joillekkin perillisille tai kaukaisemmille sukulaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtio ei saa verotuloja ja jos elät liian pitkään niin tulet järkyttävän kalliiksi veronmaksajille kun eläkettäsi pitää ikuisuuden maksaa ja säästelet sitä vielä joillekkin perillisille tai kaukaisemmille sukulaisille.
Mä olen kyllä juonut niin paljon, etten varmasti eläkkeelle ehdi pääsemään koskaan...
Valmista hieman itse, ja kyl nyt vinkkupullo tai kax pitää olla.
Jeesuksen opin mukaisesti.
Ei syntisiä muuten jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae vaan olutta mutta älä niin paljoa että tulisi krapula.
Niin vähää ei hyödytä juoda. Kunnon känni tai ei mitään. Mulla se on ei mitään ja tämä on puuduttavan tylsää. Tosiaan mun tuuria että telkkarissakin aivan surkeaa ohjelmaa. Pitäs uskaltaa sitä vihreetä niin ei tarvisi alkoholia eikä olisi tylsää.
Aijaa, kyllä minä esim. 6 oluen jälkeen olen varsin tyytyväinen mutten kuitenkaan kaatokännissä, eikä mitään krapulaakaan siitä määrästä tule.
Ei sekään ole kivaa kun pitää juoda litra kirkasta että on tarpeeksi humalassa. Siitä määrästä tulee aivan järkky krapula. Just krapulan pelossa lähdin kerran hakemaan lähikaupasta aamuksi loiventavia. Olin juonut pitkästi yli puolet litrasta. Vähän jännitin myyvätkö? Ei mitään ongelmaa. Tosin mulla pysyy holtti myös humalassa.
Mulle ei tule kirkkaista krapulaa juurikaan vain kaikista muista värillisistä ja olutta tai viiniä en voi juoda ollenkaan sillä niissä on lisäaineita ihan liikaa joista tulee aivan kamala krapula ja päänsärky. Ainoa on vähiten lisäaineita sisältävä kirkas jota enää pystyn ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika epävakaata kuulostaa jo nyt, kun täältä pitää kysyä neuvoa. Raikas vesi riittänee sinulle.
Että nää "raikkaasta" vedestä jeesustelijat on rasittavia. Sitä vettä juodaan JANOON. Muita juomia juodaan nautintoon. Kun syöt niin syötkö hyviä ruokia vai pelkästään vesipuuroa? Vesipuuro riittänee sinulle kun et kerta ymmärrä nautinnon konseptia.
Täh, 2 lavaa kaljaa. Taitaa mennä kopat ja lavat sekaisin. Lava kaljaa on 90 koppaa, eli 90 x 24 tölkkiä. Ja se vielä 2 x. No ei lopu kesken, ei tule kankkunenkaan, kun ehdit kuolla alkoholimyrkytykseen.
Viiniä pari lasillista menee tänä iltana. Ap:lle hae, jos mieli tekee, kaikkia (tai yhtäkään) ei ole pakko tänään juoda.