Mustasukkainen mieheni sai raivokohtauksen kun kuuli että käyn hieronnassa.
Tämä on kokovartalohierontaa ja maksan siitä palvelusta. Jalat, pohkeet ja nivusalueet käydään läpi. Oloni on rentoutunut ja nautin käsittelystä. Olen paljon jalkojen päällä työpäivinä ja koko kroppa on kovassa kuormituksessa. Miehen mielestä petän häntä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Ite nään hieronnan myös tavallaan pettämisenä. Tosin oon itekki mustasukkanen, nii kait se siitä johtuu… Mut luulis et kumppani pystys myös hieroo. Ja bittiavaruus on täynnä opetusvideoita, nii ei voi sanoo, et ei osais. Juu, ei ehkä oo nii hyvä kui ammattilainen, mutta silti. Mut jos siul hieronta menee miehen edelle, nii varmaa olis viisainta molempie mielenterveyden kannalta erota.
On todella parasta, että ap harkitsee miehen jättämistä oman terveytensä takia.
Hieronta on rinnattavissa terveydenhuoltoon, verenpaineen mittaamiseen, yms. Kysymys kuuluu, etä kuka saisi mielestäsi tuskia ap:n rinnat ja emättimen? Normaalissa gynegologisessa tutkimuksessa tehdään molemmat. Hirveää pettämistä eikö olekin, koska kyllähän siellä netissä on ihan varmasti videoita miten tutkia vagina ja tissit.
Oikeesti? Pitäisikö gynen tutkia myös rinnat? Olen 33 ja käynyt vain papa-kokeissa, niissä ei tollasta ole tehty. Mutta tutkitaanko rinnat vain jos varaa ajan johonkin erityiseen tutkimukseen?
No eipä ole minultakaan koskaan tutkittu rintoja gynellä. Ei ole kyllä ollut kyhmyjä tms että ei ole ollut tarvetta.
Kyllä minulta aina gynekologi on tunnustellut myös rinnat! Luulin sen kuuluvan asiaan ilman muuta.
Ai papa-kokeessakin? Ei mulla ikinä.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Ite nään hieronnan myös tavallaan pettämisenä. Tosin oon itekki mustasukkanen, nii kait se siitä johtuu… Mut luulis et kumppani pystys myös hieroo. Ja bittiavaruus on täynnä opetusvideoita, nii ei voi sanoo, et ei osais. Juu, ei ehkä oo nii hyvä kui ammattilainen, mutta silti. Mut jos siul hieronta menee miehen edelle, nii varmaa olis viisainta molempie mielenterveyden kannalta erota.
Hieronta on rinnattavissa terveydenhuoltoon, verenpaineen mittaamiseen, yms. Kysymys kuuluu, etä kuka saisi mielestäsi tuskia ap:n rinnat ja emättimen? Normaalissa gynegologisessa tutkimuksessa tehdään molemmat. Hirveää pettämistä eikö olekin, koska kyllähän siellä netissä on ihan varmasti videoita miten tutkia vagina ja tissit.
Oikeesti? Pitäisikö gynen tutkia myös rinnat? Olen 33 ja käynyt vain papa-kokeissa, niissä ei tollasta ole tehty. Mutta tutkitaanko rinnat vain jos varaa ajan johonkin erityiseen tutkimukseen?
No eipä ole minultakaan koskaan tutkittu rintoja gynellä. Ei ole kyllä ollut kyhmyjä tms että ei ole ollut tarvetta.
Kyllä minulta aina gynekologi on tunnustellut myös rinnat! Luulin sen kuuluvan asiaan ilman muuta.
N29
Samoin.
Siis oikeesti: tommosesta asiasta kun hieronnasta mustasukkaisuutta tunteminen on sairasta. Mustasukkaisilla ei ole itsellään puhtaat jauhot pussissa ja eikä moraalikaan ole niin tiukkaa kun sattuu omasta itsestä olemaan kyse. Nähty on.
Keksit sitten tällaisen jutun. Tuntuuko nyt hyvältä?
Kokovartalohieronta...
Vagina included?
Miksi kukaan suostuu olemaan noin sairaan mustasukkaisen ihmisen kanssa? Itse en pystyisi, enkä edes haluaisi.
M25 kirjoitti:
Tästä tyypistä paljastuu koko ajan lisää arveluttavia piirteitä, eikä tällä palstalla roikkuminen ainakaan paranna. Huh huh.
Voi herraisä mitä juttuja. Teen työkseni terveydenhuoltoa, en paijaa enkä seksuaalisessa mielessä lähmi ihmisiä, hierontaan tullaan yleensä kivunpoistoon ja rentoutumaan. Hyi että. Ne thaipaikat on täysin eri asia ja aikuisten pitää tämä ymmärtää.
T. hieroja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
N29Samoin.
Papassa ei ole tutkittu mutta gynellä on palpoitu kerran.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen tarkoitus: Haukutaas miehiä jälleen kerran.
Minä olisin kyllä Ap'een kanssa samaa mieltä että miehet ovat mustasukkaisia. Itse olen esimerkiksi työkavereille sanonut että voin hieroa heidän tyttöfrendejään/vaimojaan ihan ilmaiseksi. Kaikki ovat kieltäytyneet!!! Olen ihan varma etteivät he ole edes tätä tarjoustaneet välittäneet tyttöfrendeilleen/vaimoilleen vaan heiltä salassa tehneet päätöksen ettei tyttöfrendi/vaimo ole hieronnan tarpeessa???
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ai kamala. Ei ole miehesi mielenterveys ihan kunnossa.
Minä olen saanut mieheltäni hierontalahjakortin (2*kokovartalohieronta). Ja hieroja oli komea nuori mies. Lahjakortti oli siis tälle tietylle hierojalle, jonka käsittelyssä miehenikin kävi.