Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Verta itsetyydytyksen yhteydessä.

Vierailija
09.08.2006 |

Mie oon harrastellut miehen kaa noin 3 vuotta mutta mä en ole koskaan saanut orgasmia hänen kaa, mies taas... hmm huh huh. No mulle se orgasmin saanti ei ole niin tärkeetä vaan että saan olla lähellä miestäni.

Kun sain pojan nukkumaan niin alkoi panettamaan ja aattelin että haluan kokea orgasmin pitkästä aikaa (olen saanut sen ennenki itsetyydytyksen kautta). Mä menin vessaan ja otin pumpulipuikon ja aloin sillä ja tais auttaa, mut ku otin sen pois niin huomasin että se on veressä.

En usko että on menkat ku ei niiden pitäis tulla tähän aikaa ja aloin miettimään että voisko johtua siitä että mieheni kalu ei pääse sinne G pisteeseen (eikö se niin sanota?) ja koska en ole kiihottunut pitkään aikaan niin sen takia tuli verta? Sama kun menettäis neitsyyden. Vai mistä voi johtua se veren tulo?

Mä en laittanut sidettä mut kokoajan tuntuu olevan semmoista menkkakivun tapaista. Täytyy kohta tarkistaa onko tullut lisää verta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen voi hoitaa?

Mä ku menin pissalle niin se sattu enkä sit saanut pissattua. Se oli samanlaista kipua mitä oli silloin kun olin juuri synnyttänyt ja verta tuli paljon. Siis pissaaminen sattu samalla lailla. Tuli ne ajat mieleen. Kokoajan on tunne että ois pissahätä mut en uskalla mennä pissalle.

Mies tuli vähän aikaa sit kotia ja johan se ehdotteli ku poikaki oli päikkäreillä, mut mä en uskaltanut suostua.

Vierailija
2/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toi pissaamisvaikeushan nimenomaan viittaa johonkin virtsateiden tulehdukseen tms. Ja toki itsetyydytyksen kauttakin voi saada tulehduksen, jos työnnät sisällesi jotain, jossa sinne kuulumattomia pöpöjä ja jos emättimessä vaikka sattuu olee jokin haava. Synnytyksen yhteydessähän myös helposti virtsateihin menee pöpöjä (sinne kuulumattomia) ja seurauksena tulehdus.

Ehdottaisin ihan todella lääkärissä käyntiä. Pissatulehdus on kuitenkin helppo todeta pissanäytteestä ja helppo hoitaa. Turha sun on kärsiä tollasesta; menee vaan pahemmaksi odottelulla.

Ja miehellesi voit toki kertoa syyn " haluttomuuteen" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...puhdistanu eka sil pumpulipuikol korvia..?!

Vierailija
4/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pumpulipuikollako sä itteäs runkkailit?

ei ihme että on veressä jos sellasella tikulla sisuksias tökit.

-hoomoilanen-

Vierailija
5/5 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos verta on virtasassa, niin sehän on jo tosi hälyttävä juttu. Siis HETI LÄÄKÄRIIN !!!!

Enkä minäkään kyllä pumpulipuikolla suosittele tuota itsetyydytystä harrastettavan. Omat puhtaat sormet tai ihan siihen tarkoitettu apuväline (klitoriskiihotin) on varmasti parempi vaihtoehto.