Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa KAMALIA HÄÄT-kokemuksia!

Vierailija
14.06.2009 |

Nyt kaipais piristystä iltaan :)

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaishäät, morsian 18v ja sulhanen pari vuotta vanhempi. Hääpaikka seurakuntasali, jossa käteen iskettiin kaikille raamatut. Virsiä, virsiä ja virsiä. Sen jälkeen lähdin kotiin. 

Vierailija
82/92 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta UP!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin häät oli muuten onnistuneet mutta mutta...

Sulhasen äiti miehineen oli änkyräkännissä jo kun saapuivat kirkkoon (olut tölkit käsissä, kirkossa sentään olivat siemailematta). 

Juhlapaikalla tarjoilua odotettiin puheiden ajan, jolloin tämä nainen haki pullon punaviiniä omaan käyttöönsä. Hänen puheestaan ei kukaan saanut enää mitään selvää, mutta pitkänpuoleinen se oli. Sitten lähtivät ruokailun jälkeen ennen häävalssia ja veivät omine lupineen laatikollisen olutta takatiloista mukanaan.

Kaverini oli tästä hyvin ärsyyntynyt. Olivat kuulemma jotain tällaista osanneet odottaa ja siksi hillineet alkoholin määrää. Toivoivat, että päivää olisi sen verran kunnioitettu, että olisivat alkaneet naukkailla vasta illalla. Ei silti. Häälahjaakaan eivät saaneet..

Vierailija
84/92 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä luettelo eräissä häissä tarjotuista hyvistä ruuista:

Vierailija
85/92 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä kirkossa että juhlapaikalla parivuotiaiden holtiton mekastus ja itku sekä jatkuvat paskanlemahdukset vaipoista.

Vierailija
86/92 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleisesti kaikille, kun suunnittelette/joku tuttunne suunnittelee, niin unohtakaa ne naurettavat hassunhauskat pakkoleikit  ja painottakaa tuota niin monta kertaa että se menee sinne prinsessojen päähän, tai omaan päähänne. 

Kävelin itse viimeisistä häistä joissa olin vieraana kun minun nimi kuului ja olisi pitänyt mennä johonki v*** leikkiin ,  en edes sanonut mitään tekosyytä.

Vierailija
87/92 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi sammalsi jo kirkossa 😟

Vierailija
88/92 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulhanen ei muista häistä mitään 😪

Vierailija
89/92 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiamen (eronneet) vanhemmat ottivat yhteen, sulhasen vanhemmat ei vaivautuneet paikalle mutta välittivät puheen (jossa ei mainittu sanallakaan morsianta tai häitä tai onniteltu hääparia tms, vaan muisteltiin vain sulhasen lapsuutta)

Vierailija
90/92 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä luettelo eräissä häissä tarjotuista hyvistä ruuista:

Repesin.

Vierailija
91/92 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian oli leuhkinut jo pitkään, että jääjuhlat vietetään sukukartanossa. Oikeasti kyseessä oli iso lato, tai ehkä siellä oli joskus pidetty kotieläimiä. Sähköt tuli aggregaatista, juoksevaa vettä ei ollut, vanhanaikainen puucee löytyi, minkä ovea ei saanut lukkoon. Kutsussa ei myöskään mainittu, ettei kannata laittaa korkokenkiä, ne kun upposi maahan. Olin sitten tennareissa, mutta kaikilla ei ollut toisia kenkiä mukana.

Puheista tai runoista ei saanut mitään selvää, en siis tiedä kumpaa ne oli. Tai olivatko jotain leikkejä. Siellä ladossa oli järkyttävä määrä hyttysiä, niin porukka oli enimmäkseen ulkona, mutta kaikki ohjelma tapahtui sisällä.  

Vierailija
92/92 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleisesti kaikille, kun suunnittelette/joku tuttunne suunnittelee, niin unohtakaa ne naurettavat hassunhauskat pakkoleikit  ja painottakaa tuota niin monta kertaa että se menee sinne prinsessojen päähän, tai omaan päähänne. 

Kävelin itse viimeisistä häistä joissa olin vieraana kun minun nimi kuului ja olisi pitänyt mennä johonki v*** leikkiin ,  en edes sanonut mitään tekosyytä.

Olen myös kävellyt ulos. Morsian keksi pikkupäissään, että minä pidän puheen, eikä kuunnellut kun kieltäydyin. Tästä ei ollut mitään keskustelua aiemmin, hän vain keksi sen kesken juhlien. Hän otti mikrofonin ja kuulutti "N.N. pitää nyt puheen!". Kävelin ulos ja autolleni, vaihdoin kengät ja lähdin kotiin. 

Muutama muu vieras tajusi mitä tapahtui, sanoivat että tein ihan oikein. Suurin osa ei varmasti edes huomannut.