Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa KAMALIA HÄÄT-kokemuksia!

Vierailija
14.06.2009 |

Nyt kaipais piristystä iltaan :)

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pienet häät (alle 30 vierasta, sukulaisia ja ystäviä), tarjottavat oli valmistettu pääosin itse eikä tarjoilijoita palkattu, koska vieraiden joukossa oli reippaita ja avuliaita sukulaisnuoria, jotka mielellään hoitivat esim. ruokien esillepanon. Muutenkin meininki oli rento, vähän niin kuin "yhdessä tehdyt" häät. ruoka syötiin, kahvit juotiin ja booli & muu alkoholi maistui. Nuoret korjasivat astioita ja siivoilivat paikkoja, mutta koskaa tekemistä oli paljon, kului tähän kaikkeen paljon aikaa. Vanhat ystäväni olivat kokoontuneet syömään ja juomaan samaan pöytään. Yksikään heistä ei nostanut pyllyään penkistä edes siinä vaiheessa, kun minä morsiamena kannoin likaisia lautasia keittiöön ja täysiä boolimaljoja ulos. ystävät eivät lotkauttaneet korvaansa vielä silloinkaan, kun tuttavaperheemme vaimo tuli kiskomaan lautasia käsistäni ja käski minun istua alas. Olisin toivonut ystäviltäni vähän tilannetajua, vaikka heitä ei etukäteen tarjoilijoiksi oltu pyydettykään. Olivat kuitenkin siinä mielessä häitämme järjestämässä, että olivat vastuussa esim. kaikista ohjelmanumeroista.

olisi persettäni nostanut! Yleensä häihin tullaan vieraaksi kutsuttuna eikä töihin...

Vierailija
22/92 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli leiponut tarjoiluja häitä edeltävän yön---

----------

Ja pappien puheita olen hävennyt 2 x

- eka PAPPI sanoi, että: "En kyllä hääparia tunne mutta puhun nyt kuitenkin..." ( tarvinneeko tuota siis PAPIN edes sanoa, aika noloa...puhui siis omiaan...)

-----------

ja toinen PAPPI piti sovinistisen puheen:

"Mies on perheen pää ja miehen sana on laki ja nainen hiljaa seurakunnassa"

- 2000-luvulla eli eilen PAPPI kerti tämän nuorelle hääparille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan tolkuttoman kuuma ilma ja aurinko porotti pilvettömältä taivaalta. Häät olivat ravintolarakennuksen 2. kerroksessa, jossa kaikki seinät olivat ikkunaa joka ilmansuuntaan. Yllättäen kuitenkaan ilmaistointia ei ollut eikä ikkunoita myöskään saanut auki. Ainoa minkä sai auki, oli parvekkeen ovi. Kun tähän tilaan laitettiin istumaan 120 ihmistä oli lämpötila varmaan pitkälti yli 40 astetta.

Lisäksi häissä tarjottiin pääruokana makaroonia.

Vierailija
24/92 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia ei ole. Tylsiä kyllä.

Tylsät häät ovat strukturoimattomat. Mitään ei tapahdu, ainakaan mitään fiksua ohjelmaa. Ja ruokakin on mitään sanomatonta karjalanpaistia.

Tällaisissa häissä viihtyy ainoastaan ne, joilla on paljon kavereita samassa pöydässä ja joille on ihan sama, mitä syö.

Vierailija
25/92 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai, siis sellaiset häät joihin on tungettu joka väliin ohjelmaa...ja ohjelmaa...on sata ruokalajia...kahvia...aarg. Siis kamalat häät on ylipäätään häät jotka menee pitkän kaavan mukaan.

Pienet, lyhyet ja rennot häät jaksaa käydä. Mitään kokopäivän juhlia en kyllä jaksa millään. Ruoka häät menee jo liian pitkälle mun mittapuulla. Pääasia että juhla on lyhyt, ja kotiin pääsee nopsaan.

Vierailija
26/92 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholia tarvitse olla paljon tarjolla ja järjestää ryyppyjuhlia, mutta nämä häät olivat kyllä ikimuistoiset.

Alkumaljana kivennäisvettä ja omenamehua, sen jälkeen tanhu- ja huiluesityksiä, pahaa ruokaa, pitkiä ja tylsiä puheita jne. Ruuan kanssa tarjolla oli maitoa ja vettä. Juhlat päättyivät jostain syystä kello kahdeksan, ihmisille tuli kiireitä saunomaan, treeneihin, pihatöihin ym. Hääpari jäi ihmettelemään huilistin kanssa, kun vieraat hävisivät.

Vierailija
27/92 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut monissa häissä, aina on ollut hauskaa kun asennoituu sopivasti.

Joissain häissä ruoka on ollut aika pahaa/köyhää, joissain ohjelma puhkikulunutta.. Mutta SO WHAT! Ne läheiset ihmiset meni naimisiin, halusin iloita heidän kanssaan, niin myös tein. Aina on kivaa ollut.

Mä en tajua mukautumiskyvyttömiä tylsimyksiä. Miksi ne häät pitäisi olla SINUN maun mukaan järjestetty?

Vierailija
28/92 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen pitää sellaiset häät kuin haluaa, ei tarvitse eikä voi olla jonkun vieraan maun mukaan järkätty.

Itsellä kamalat olivat sellaiset, joissa yläasteaikainen ystävä, morsian, oli ainoa tuttu. Tai oli paikalla kouluajoilta myös ihmisiä, joille minä olen alempaa kastia. Vanha koulukiusattu.. Kukaan ei tervehtinyt, olin ilmaa, enkä viitsinyt tunkea seuraan, kun katsottiin ohi ja käännettiin selkä. Siis tuntemattomien kanssa ei olisi ollut kiusallista odottaa hääparia kuvauksesta kahta tuntia, mutta "tutun" ylenkatsovan pikkuporukan kanssa kyllä. Morsiamen anoppi oli ainoa, jonka kanssa viiden tunnin aikana jotain juttelin. Kauhea nälkäkin jo tuli, omaa tyhmyyttä tietenkin, kun en tajunnut syödä ennen häitä. En arvannut, että hääpaikalla saa odottaa paria niin kauan. Olisin lähtenyt kotiin pian, mutta oli pakko jäädä, koska morsian oli toivonut ohjelmaa, sitä oli vähän ja olin jotain järjestänyt.

Kaikki muut häät ovat olleet ihania, ovatpa olleet millä tyylillä järjestetyt tahansa.

Vierailija
29/92 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ikävä muisto häistä.

Vierailija
30/92 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaso tulee hirveän myöhässä luokseni kotiini, missä odotin häntä kyyditsemään mut ja lapseni kirkkoon. Pillahti heti itkuun kun pääsi sisälle. Mies oli ilmoittanut erosta keseisenä aamuna. Kyllä suretti rakkaan ystävän puolesta. Häihin ehdittiin toki, ja kaason tuleva ex yritti iskeä jokaista naispuolista vierasta. Muuten oli mukavaa.

Vierailija
31/92 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli järjestetty kauniisti, hillitysti ja mukavasti. Jotenkin vain pisti silmään morsiuspöydässä istuva morsian, joka neuroottisesti kiskoi savukkeen toisensa jälkeen. Kovin moni muu ei polttanut. Ja jos poltti, niin poistui ulos.

Jälkeen päin vielä selvisi, että morsian oli raskaana ja tiesi siitä.

Toisen kerran olen kokenut oloni kiusalliseksi häissä, joissa morsiamen puku oli valkoinen... Mutta niin selvästi itse kiireellä halvoista aineista väkerretty, että minäkin kutosen käsitöistä saanut sen huomasin. Tuli paha mieli. Olisin mielelläni vaikka osallistunut hääpuvun kustannuksiin. Ei kai se olisi muutoin haitannut, mutta morsian itse ilmiselvästi oli asiasta murheissaan ja nolona.

Vierailija
32/92 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juomina: viinit, olutta, sahtia ja tavallista maitoa. Vesi jota oli tarjolla oli sameaa ja todella makeaa. Oli kaivovettä ja tuo ominaismaku oli todellakin kamala. Tarjolla lisäksi ollut vesi oli myös tehty tuohon veteen ja oli imelän makeaa.

Itse olin raskaanaolevana laktoosi-intolerantikkona aika pahasti hätää kärsimässä. MITÄÄN juomakelpoista ei ollut, eikä lähellä mitään kauppaa, mistä olisi voinut käydä ostamassakaan muuta. Tuli sitten lähdettyä melko aikaisin kotimatkalle.

Vierailija
33/92 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olivat hääparin näköiset valitettavasti. Tylsimmät häät missä olen ikinä koskaan ollut.

Karmea hellepäivä vihittiin ulkona ukkospilvet murisivat muutaman kilsan päässä sai koko ajan jännätä kastutaanko vai kuollaanko kuumuuteen. No ei kastuttu, mutta sitten se tylsyys alkoi. Ei mitään alkoholi tarjoilua muistaakseni edes ruuan kanssa ollut viiniä. Eikä myöskään mitään ohjelmaa koska hääpari ei halunnut. No onnellinen pariskunta poistui omista juhlistaan noin kello 20:30 ja niin myös suurin osa vieraista.

Vierailija
34/92 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt missään erityisen kamalissa häissä ole ollut, mutta pari kertaa tosiaan se morsiusparin odottelu valokuvauksesta on tuntunut tosi pitkältä. Vihkimisen jälkeen vieraat menevät juhlapaikalle ja siellä sitten istutaan pöydissä ilman mitään tekemistä ja odotellaan ja odotellaan. Kyllä siinä ehtii tunnelma laskea.

Omissa häissä järkättiinkin niin, että mentiin hääkuvaukseen etukäteen, niin vieraat eivät joutuneet turhia odottelemaan.

Vierailija
35/92 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

häät seurakuntasalilla ja ei yhtään ohjelmaa. Ruoka oli hyvää, ei ollut paikkakortteja, jäätiin tupakalle kirkon jälkeen ja jouduttiin istumaan johonkin nurkan perimmälle paikalle. Joka sitten loppujen lopuksi oli loistava juttu.

Saatiin kiitoskortti, jossa valokuva oli vähän tärähtänyt, eli alusta saakka tehtiin 2 euron häät. Rahaa olis ollut, mutta pari on vaan niin nuuka.

Vierailija
36/92 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeesti keskellä korpea, niin korvessa ettei navigaattorikaan siellä toiminut. Morsian vaan ihastui paikkaan, joka sitten keskitalvella ei ollutkaan niin ihana. Sisältä ok, mutta oli tosi kylmä pakkasyö, joten ei sitä ulkopuolen juttuja kukaan mennyt katsomaan.

Ennen ruokailua emäntä tuli esittelemään menyyn ja mollasi samalla monta kertaa morsianta, ruoka loppui kesken, samoin kakku. Bändi oli kamala ja soitti aivan liian kovalla vaikka moni henkilö meni tästä heille sanomaan.

Booli oli laimeaa, tuli vaan vessahätä ja istumajärjestys oli tehty niin että mä olin pöydässä jossa tunsin 3 henkeä ja muut eivät jutelleet vaikka aloitettiin monta kertaa puhe. Esim kun tultiin pöytää, käteltiin mutta antoivat lahnakäden ja eivät edes puristaneet, saati sitten olisi sanoneet nimensä.

No, meillä oli hauskaa kolmisin.

Vierailija
37/92 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kutsun polttareihin ( 250 euroa ) ja sain sähköpostilla linkin häälahjalistalle, jossa kaikki olivat TOSI kallista ja en saanut kutsua häihin.

En osallistunut polttareihin, enkä ostanut lahjaakaan.

Vierailija
38/92 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

istumajärjestys oli tehty niin että mä olin pöydässä jossa tunsin 3 henkeä ja muut eivät jutelleet vaikka aloitettiin monta kertaa puhe. Esim kun tultiin pöytää, käteltiin mutta antoivat lahnakäden ja eivät edes puristaneet, saati sitten olisi sanoneet nimensä.

No, meillä oli hauskaa kolmisin.

Vierailija
39/92 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo morsiusparin odottelu kirkon jälkeen! En tajua miten kukaan voi olla niin ajattelematon ja itsekäs että menee VALOUKUVAUKSEEN kirj´kon ja hääjuhlan välissä! Haloo! SIis kutsuu ihmiset juhliin ja itse häipyy paikalta usein yli tunniksi... Näinhän se oikeasti on.

Mekin mentiin valokuvaukseen TIETENKIN jo ennen vihkimistä.

Vierailija
40/92 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kutsun polttareihin ( 250 euroa ) ja sain sähköpostilla linkin häälahjalistalle, jossa kaikki olivat TOSI kallista ja en saanut kutsua häihin.

En osallistunut polttareihin, enkä ostanut lahjaakaan.

Jessus, tällaiset aina jaksaa ihmetyttää...