Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tämä lopu ikinä, ei jaksa

Vierailija
06.03.2021 |

Tässä nyt vuosi pitänyt jaksaa ja jaksaa. En enää kyllä jaksa.

Tajusin, että eihän tuolla hallituksella ole edes mitään suunnitelmaa koronavapaasta elämästä. Ne vaan puhuu sairaanhoidon kantokyvystä. Messukeskuskin voidaan ottaaa sairaalatilaksi. Ei ne edes ajattele että tämä virus olisi vuoden päästäkään pois.
Tämä paska jatkuu, kun ei edes yritetä tukahduttaa, vähän vaan koko ajan hillitään.

Kommentit (1556)

Vierailija
1021/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronavastainen kommentoiti, vaikka järkisyin ja virallisilla tilastoilla perusteltuna, maalitetaan heti. Käytetään muotisanoja: "foliohattu", "vihapuhe", "ulina" yms.

Eikö olisi tyylikkäämpää vasta-argumentoida taidokkaasti ja tosiasioihin perustuen?

Kyllä saat pettyä jatkuvasti jos nettikeskusteluilta odotat minkäänlaista tasoa tai tyylikkyyttä :D

Vierailija
1022/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä on kyllä aivan unelmien täyttymys. Jo lapsuuteni haave"ammatti" oli päästä vankilan eristysselliin. Ei tosin sellaiseen eristysselliin mitä amerikkalaisissa vankilasarjoissa näkee, vaan sellaisessa mikä oli aku ankassa jossa eristyssellistä löytyi kirjahylly, televisio jne. mukavuudet ja ruoka tuotiin ovelle :3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketeollisuuden intressit toteutuu, kun maalitetaan. Ovat onnistuneet hyvin tavoitteissaan. Laskekaapa joku, miten paljon lääketehtaat tällä nykykikalla Suomesta kuppaavat! Laskennan jälkeen ymmärtää, miksi ko. agendaa kannattaa ajaa mahdollisimman tehokkaasti.

Tiesittekö, että lääketehtaat ovat THL:n suurimpia ulkopuolisia rahoittaja? Rahoittajilla on sananvaltaa rahoittamansa kohteen ulosantiin. Rahaa ei tule, jos ette sano näin ja käytä meidän tuotteita. Googlaa:"thl rahoituslähteet"

Vierailija
1024/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I wish...

Vierailija
1025/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tänne voi edes kirjoittaaa mitään heti lähti

Vierailija
1026/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronavastainen kommentoiti, vaikka järkisyin ja virallisilla tilastoilla perusteltuna, maalitetaan heti. Käytetään muotisanoja: "foliohattu", "vihapuhe", "ulina" yms.

Eikö olisi tyylikkäämpää vasta-argumentoida taidokkaasti ja tosiasioihin perustuen?

Kuka painoi alanuolta? Mitä se kertoo hänestä? Vast.: Pöljä

Vierailija
1027/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri sairasti koronan jotain kuukausi sitten, vaikka käyttää aina maskia ja noudattaa turvallisuusohjeita. Noh, korona oli tautina sellainen, että hänellä 2 päivää kuumetta 37,4 astetta, yskää ja nuhaa muutaman päivän. Oli siis huomattavasti lievempi kuin kausi-influenssa. Että siinä teille "Me kuollaan kaikki!" -hysteerikoille koronaa.

Hyvä että kaveris sairasti sen lievänä, toisin kuitenkin voi käydä hyvinkin monelle.

Vierailija
1028/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääketeollisuuden intressit toteutuu, kun maalitetaan. Ovat onnistuneet hyvin tavoitteissaan. Laskekaapa joku, miten paljon lääketehtaat tällä nykykikalla Suomesta kuppaavat! Laskennan jälkeen ymmärtää, miksi ko. agendaa kannattaa ajaa mahdollisimman tehokkaasti.

Tiesittekö, että lääketehtaat ovat THL:n suurimpia ulkopuolisia rahoittaja? Rahoittajilla on sananvaltaa rahoittamansa kohteen ulosantiin. Rahaa ei tule, jos ette sano näin ja käytä meidän tuotteita. Googlaa:"thl rahoituslähteet"

Kyllä nämä intressiristiriidat ovat ihan yleisesti tiedossa. Mutta hieman turhan yksinkertaistavaa niistä on joka helevetin asiaan selitys hakea :D

Vierailija
1029/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tuntuu olevan empatiakyvyttömien kokoontumisajot. Syyllistämistä, haukkumista ja lyttäämistä, joka ei auta jaksamisen kanssa taistelevia. Monella ei tunnu olevan enää inhimillisiä piirteitä jäljellä, ilmeisesti tämä aika on syönyt ne vähäisetkin mitä joskus aiemmin näillä ihmisillä on aikanaan ollut.

Minulla tämä korona-aika on ainakin koventanut asennetta huomattavasti. 50 miljardia verorahaa (lainaa) on nyt käytetty näiden eläkkeellä olevien vanhusten ja "riskiryhmäläisten" suojeluun ja esim. toimeentulotukiasiakkaille työnnetty lisää ilmaista rahaa, vaikka koko pandemia ei vaikuta heihin yhtään mitenkään.

Minua ei kiinnosta enää pätkääkään vanhusten asiat, ei hoitajien palkankorotukset tai työmäärät eikä riskiryhmäläisten terveys, kun heillä on kerran pokkaa vaatia muuta maailmaa pysähtymään ja tekemään konkurssin sen sijaan, että itse huolehtisivat terveydestään eristäytymällä, tai että hoitajat tekisivä töitä palkkansa eteen silloin kun tilanne niin vaatii. Eivät hekään ajattele pätkääkään veronmaksajia, yrityksiä ja heidän elämänsä kustantajia, niin miksi minun pitäisi enää koskaan tehdä mitään heidän hyväkseen? Äänestän tästä lähin aina sitä tahoa, joka lupaa leikata eniten tukia ja eläkkeitä.

Vierailija
1030/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä tuntuu olevan empatiakyvyttömien kokoontumisajot. Syyllistämistä, haukkumista ja lyttäämistä, joka ei auta jaksamisen kanssa taistelevia. Monella ei tunnu olevan enää inhimillisiä piirteitä jäljellä, ilmeisesti tämä aika on syönyt ne vähäisetkin mitä joskus aiemmin näillä ihmisillä on aikanaan ollut.

Minulla tämä korona-aika on ainakin koventanut asennetta huomattavasti. 50 miljardia verorahaa (lainaa) on nyt käytetty näiden eläkkeellä olevien vanhusten ja "riskiryhmäläisten" suojeluun ja esim. toimeentulotukiasiakkaille työnnetty lisää ilmaista rahaa, vaikka koko pandemia ei vaikuta heihin yhtään mitenkään.

Minua ei kiinnosta enää pätkääkään vanhusten asiat, ei hoitajien palkankorotukset tai työmäärät eikä riskiryhmäläisten terveys, kun heillä on kerran pokkaa vaatia muuta maailmaa pysähtymään ja tekemään konkurssin sen sijaan, että itse huolehtisivat terveydestään eristäytymällä, tai että hoitajat tekisivä töitä palkkansa eteen silloin kun tilanne niin vaatii. Eivät hekään ajattele pätkääkään veronmaksajia, yrityksiä ja heidän elämänsä kustantajia, niin miksi minun pitäisi enää koskaan tehdä mitään heidän hyväkseen? Äänestän tästä lähin aina sitä tahoa, joka lupaa leikata eniten tukia ja eläkkeitä.

Näinpä! Tärkeintä on tietysti että MINUN asiat ovat kunnossa eikä MINUN elintaso laske xD

Vierailija
1031/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki propaganda videosta, uskallatko katsoa kokonaan, alusta loppuun???

Moni ei katso. Katso kuitenkin ja pohdi sitten oma kantasi asioihin. On hyvä olla myös toisen osapuolen näkemys tiedossa. Vai mennäkkö vain yhdellä näkökannalla?

Googlaa: Toke Katso Tämä Ennen Kuin Harkitset K-Rokotteen Ottamista!

Vierailija
1032/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin enää? Sua ole ikinä kiinnostanut mikään muu kuin oma kermainen perse! Olet malliesimerkki kapitalismin ongelmajätteestä:

Vierailija
1033/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UskallaKysyäMIKSI kirjoitti:

Ihmetyttää, miksi media toitottaa koronan olemassaolosta. Jos se on, niin eikö me uskota muutenkin? Jos olisi nälänhätä tai Ebola, joka voi tappaa 9/10, niin pitääkö median toitottaa, että nyt on ”nälänhätä” tai ”Ebola”? Joka uutisissa ja vielä siinä välissäkin. Ota rokote, niin ei tarvii pelätä!

Eikö kansa tiedä? Tyhmänä meitä pitävät… ärsyttää. Vai epäilläänkö tätä syystä?

Tunen henkilökohtaisesti pari sen sairastanutta, toinen serkku ja toinen työkaveri ja kuvailivat elämänsä pahimmaksi kokemukseksi. Vaikea nähdä, miksi he huijaisivat.

Vierailija
1034/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nämä intressiristiriidat ovat ihan yleisesti tiedossa. Mutta hieman turhan yksinkertaistavaa niistä on joka helevetin asiaan selitys hakea :D

Kuka helevetti näinkin ilmiselvää faktaa alanuolittaa? Ainiin varmaan keskivertoidiootit (keskivertolukija) jotka eivät osaa pätkääkään hahmottaa kokonaisuuksia vaan joka asiassa täytyy vaan valita joko-tai.

Vierailija
1035/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaita lääketeollisuuden oomme kaikki!

Lääketeollisuus = maailman suurin bisnes, mieti sitä!

Vierailija
1036/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen samat mietteet täällä.

Jos jotain hyvää haen koronasta, niin tämä aika on tehokkaasti parantanut minut liiasta empatiasta ja yhteiskunnallisesta vastuuntunnosta. Aiemmin jaksoin itkeä ja sääliä kaikkia kodittomia koiria ja asunnottomia juoppoja. Nyt olen tajunnut, että sille ei ole mitään tarvetta.

Kuvottavimpia ovat nämä rajoitushullut maskipäät, jotka pokkanaamalla väittävät, että "minä suojelen muita, olen jalo ja epäitsekäs". Kaikkien täytyy heidän pelkojensa takia kykkiä kotona maski päässä, eikä esim. nuorten oikeus koulunkäyntiin kiinnosta heitä tippaakaan. Oikein itsekkäiden minäminäminä-ihmisten huippuja.

Joten joo, asenteeni ovat koventuneet. Ja loppujen lopuksi olen siitä iloinen. Elämä on paljon helpompaa näin.

Vierailija
1037/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka puhuu siitä, miten heidän elämänsä ei ole juuri muuttunut. Onnittelut teille siitä, olette onnekkaassa asemassa, Jos teiltä on mennyt ohi, niin kaikilla tilanne ei ole sama: todella moni on menettänyt työnsä tai on vähintään lomautettuna, osalla on mennyt yritys nurin, joidenkin ihmisten ainoat sosiaaliset kontaktit tulevat harrastus- ja ryhmätoiminnasta ja he ovat nyt jääneet todella yksin, ja monilla on joko itsensä tai läheistensä puolesta iso pelko siitä, että joku kuolee.

Kannustan ihmisiä keskittymään positiiviseen, siihen, mitä VOI tehdä. Mutta on ihan ymmärrettävää, jos alkaa voimat loppua ja ei jaksa.

Niin ja jengi joka viittaa siihen, että "sodastakin selvittiin". Joo selvittiin, ja eihän siitä seurannut kuin 3 sukupolven traumat, jotka johtaneet vaikka ja mihin ongelmiin mm. mielenterveysasioiden suhteen. 

Vierailija
1038/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laillistakaa pilvi. Olisi tämä korona paremmin kestettävissä jos saisi rennosti pössytellä.

Vierailija
1039/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen samat mietteet täällä.

Jos jotain hyvää haen koronasta, niin tämä aika on tehokkaasti parantanut minut liiasta empatiasta ja yhteiskunnallisesta vastuuntunnosta. Aiemmin jaksoin itkeä ja sääliä kaikkia kodittomia koiria ja asunnottomia juoppoja. Nyt olen tajunnut, että sille ei ole mitään tarvetta.

Kuvottavimpia ovat nämä rajoitushullut maskipäät, jotka pokkanaamalla väittävät, että "minä suojelen muita, olen jalo ja epäitsekäs". Kaikkien täytyy heidän pelkojensa takia kykkiä kotona maski päässä, eikä esim. nuorten oikeus koulunkäyntiin kiinnosta heitä tippaakaan. Oikein itsekkäiden minäminäminä-ihmisten huippuja.

Joten joo, asenteeni ovat koventuneet. Ja loppujen lopuksi olen siitä iloinen. Elämä on paljon helpompaa näin.

Joopajoo viddu sinä oot ollu tollane heleveti kusipää koko ikäs älä yritä muuta valehella

Vierailija
1040/1556 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä! Tärkeintä on tietysti että MINUN asiat ovat kunnossa eikä MINUN elintaso laske xD

No ei nämä rajoittajatkaan ajattele muita kuin itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän