Nelikymppisenä miehenä en voi ottaa nelikymppistä naista, koska aion perustaa perheen
Ikäiseni naiset eivät tähän enää sovellu...Ja monilla myös on lapset jo tehty.
Kommentit (915)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin vaikeaa 4kymppisen urheilullisen ja työssäkäyvän miehen iskeä 3kymppistä naista. Monesti vanhemmalla miehellä on statusta ja varallisuutta mikä tuo turvaa perhettä ajatellen.
Tämä. Erosin vaimostani 40 vuotiaana, ja epäilin että seuran löytäminen oli vaikeaa. Yllätyin kuinka paljon on n 35 vuotiaita naisia, jotka ovat havahtuneet ajan loppuvan ja etsivät hyvin aktiivisesti sopivaa miestä lapsilleen. Silloin ns ”hyvä” nelikymppinen mies sopii paremmin kuin hyvin. Kun tein selväksi, että en halua enempää lapsia, niin kiinnostus loppuu siihen.
Helppo uskoa tuo. Itsekin ihmettelin, että 45-vuotiaana naisia oli tarjolla todella paljon ja ikäluokassa 25-35v, Toki oli tyrkyllä myös oman ikäisiä, mutta jotenkin mummoutunut nainen ei innostanut.
Näiden sanamuodoista aina näkee että kirjoittaja ei todennäköisesti ole eläissään edes pannut. Ihan oikeasti uskokaa ettei oikean elämän teeskentely onnistu, jos ei ole mitään kokemusta parisuhteista.
Mummoutunut? Tarkoitat siis ulkonäkö seikkoja ilmeisesti vs luonteeltaan
mummoutunut?😆😁 Eli hylkäät ulkonäkö syistä 45 v mummoutuneet naiset Ok. Kysyn vielä yhden kysymyksen, et sit ole sattumoisin pappaantunut? Naiset menettävät viehätyksensä mut miehillä sama viehätys pysyy koko eliniän? Minä ajattelen että sama asia kuin jos ihminen asuu x maximi ikään kotona äidin ja isän helmoissa - tulee samat vibat et nyt on jtn mätää koska normaali ihminen muuttaa pois kotoa kohtuu nuorena. Sama tässä ideologiana, ei ole kunnon kokemuksia suhteista tai olla päästy asteista pidemmälle kuten mies ei ole ikinä asunut vielä kenenkään kanssa, onko koskaan ollut vielä edes suhdetta, onko mennyt tai päässyt kihloihin asti ikinä... ym ym. Lapsia hankkimaan. Jos ei ole 40 ikään mennessä löytänyt naista eikä kokemusta parisuhteista on sama asia kuin asuisit kotona vielä keski iässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ihmisiä oteta, se on yhteistyötä jossa kumpikin valitsee ja tavoittelee haluamaansa
Puhut kuin poimisit marjoja metsästä. Siellä ne odottavat ottajaansa, marjat passiivisina
Miksi naisen etsimä mies on aina vain ainoa oikea miljardeista eikä vain marja metsässä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama aihe on täällä pyörinyt ennenkin. En tiedä onko tämä trolli vai ei, mutta jos tämä ap on tosissaan, niin pitää ihmetellä, että mitä ap: n päässä oikein pyörii ja missä todellisuudessa hän oikein elää? Kenelle hän oikein vakuuttelee, että hän, 40- vuotias mies voi vielä saada lapsen lapsettoman naisen kanssa? Ja tottakai sen naisen pitää olla varmasti vielä nuori, kaunis ja impi! Tuo juna on jo mennyt hänen osaltaan. Lapsen ehkä voi vielä saada, mutta naisen kanssa, jolla on jo lapsia, mutta kohta sekin on jo myöhäistä. Jos ei ole trolli, niin ei kyllä ihan täysillä käyvä ole, kun asiaa pitää täällä jauhaa.
Olen eri kirjoittaja.. en nyt tiedä tuosta impi jutusta, mutta tiedän itse miehen joka oikeesti ajattelee näin ja ei hän mistään huonosti päästä ole niin ulkonäöllisesti kuin taloudellisesti. Hän on 40 ja kuvittelee saavansa vielä lapsen nuoremman naisen kanssa joskus. Hänellä ihan hyvät mahkut mutta minua huolestuttaa tässä ehkä se että mies ei ymmärrä jotenkin omaa ikäänsä? Tai sillain? Ikänsä rajallisuutta ja olevansa jo eri aikakaudella millä yleensä ei enää perheen perustamisesta haaveilla??? Jos näin voi sanoa?? Mies on haluaa joskus tulevaisuudessa sitten joskus perheen ja lapsia. Kuulostaa niin oudolta. Sinkku vielä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 55-mies ja olen ns. liekeissä jokaisella aasian matkalla. Saan valita parhaista 20-30 näteistä tytöistä. Miksi helvetissä tyytyisin johonkin rupsahtaneeseen 50 v suomi-mummoon?
Surullista, että vaikka olisitkin provo, tuollaisia miehiä on älyttömän paljon. Toisen ihmisen ihmisarvoa ei tunnusteta vaan kaikella on vain käyttöarvo. Jokin vika päässä, kun inhimillisyys puuttuu kokonaan.
Etkö osallistunut keskusteluun, missä suomalaiset naiset, jotka jakavat pillua kaikille, mutta eivät tajua pyytää rahaa, puolustivat kynsin ja hampain oikeuttaa jakaa pillua?
Ei, en osallistunut. Sinä ilmeisesti olet suuna päänä kaikissa palstan miesnaisvihaketjuissa?
Mutta niin: miksi sinun napaasi kaivelee, mitä naiset omalla pllullaan tekevät? Kismittääkö, kun itse et saa Suomessa edes rahalla, vaan joudut matkustamaan maailman toiselle laidalle riistämään kehitysmaiden nuoria, kauniita neitsyit (=lapsia)?
No ei se kaivele, mutta yritän omalta osaltani puolustaa niitä naisia, joilla moraali ja itsekunnioitus ovat tärkeitä asioita, eikä heitä pidä laittaa samaan lokeroon niiden naisten kanssa, joille ei ole mitään väliä, miten heitä kohdellaan ja käytetään p anoalustoina.
Sinä olet tyyppiesimerkki kuvottavasta naisesta, miten annat ymmärtää, että kaikki naiset ovat h uoria ja heiltä ei saa kuin rahalla ja kuvittelet minutkin mieheksi, joka ei saa kuin rahalla ja yrität leimata vielä p edofiiliksi.
Yksikään fiksusti nuoruutensa ja s eksielämänsä aloittanut nainen ei kohtelisi kanssanaisiaan noin törkeällä tavalla kuin sinä teet.
Minulla ei ole koskaan ollut pulaa naisista. Eikä ole tarvinnut käyttää muuta rahaa, kuin tarjoamalla ruokaa ja juomaa ravintoloissa. Sillä nyt ei vielä kenenkään naisen saada h uoran mainetta sinunkaltaisten silmissä.
Se pitää kyllä paikkansa, että matkustin maailman toiselle laidalle, mutta tapaamaan nykyisen vaimoni perhettä muutaman kerran. Sitten hain lopulta vaimoni Suomeen.
Lopuksi esitän sinulle kysymyksen: Miksi tulet selvästi vihaiseksi, jos miehet käyvät maksullisissa ulkomailla, mutta näytät täysin hyväksyvän kotimaisen h uoraamisen? Ajatteletko niin, että kotimaiset h uorat ovat kaikki voimaantuneita f eministejä, jotka lähinnä nauravat samalla miehille, kun ovat reidet levällään ja p illu ammollaan kuin kissakalan kita ja ne h orot riistävät miehiä? Neitsyitä, nuoria ja kauniitahan he tuskin ovat. Ulkomailla taas miehet p anevat vain kauniita, nuoria ja neitsyitä.
Ei saata na, nyt olen nähnyt kaiken. Uskooko joku urpo oikeasti, että kun mennään ulkomaille naista panemaan joukolla, niin tämä muuttuu mystisesti neitsyeksi.
Parhaillaan monesti päivässä. Ulkomaan umpeenkasvavat neitsyet kuulostaa joltain autotallibändiltä.
Nyt on ilmeisesti käynyt niin, että palstan entiset neitsyet ovat jo niin vanhoja, etteivät muista lapsuudestaan mitään, kun olivat vielä neitsyitä. Toinen vaihtoehto on, että ovat olleet jostain päihteestä niin sekaisin, etteivät muista sen takia lapsuudestaan ja neitsyydestään mitään. Kolmas vaihtoehto on, että kumpikin edellinen vaihtoehto pitää yhtäaikaa paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies38 kirjoitti:
Joo en itsekkään enään niin vanhaa huolisi onhan siinä jo paikat menny pilalle ja riskit täten kasvanu huomattavasti, mielestäni on ajateltava myös mahdollisen lapsen parasta tässä.
Jos oikeasti ajattelet lapsen parasta, niin käytätte nuoren, terveen luovuttajan spermaa.
Nykyisin, kun on olemassa kaikenmaailman soijapoikia, vege- ja feministimiehiä yms., niin tutkimusten mukaan juuri tuollaisilla nuorilla miehillä sperman laatu on aivan surkeaa. Meillä vanhemman ikäpolven miehillä, jotka olemme syöneet terveellisesti, eli paljon punaista lihaa, sperma on aivan huippua. Jos epäilyttää, niin katselkaa nyt millaisia nuoria miehiä on nykyisin. Näyttävät ihan suomalaisilta keski-ikäisiltä naisilta. Iso perse, iso maha ja pienet tissit. Naamakin jotenkin epäselvä taikinapallo, ettei heti osaa edes päätellä onko kyseessä mies vai keski-ikäinen suomalainen nainen. Partakaan niillä ei kasva kunnolla, vaan kaulasta roikkuu muutama pitkä, 70-luvun pillunkarvojen näköisiä haituvia.
Itse asiassa kasvissyöjillä on parempi sperma kuin sekasyöjillä, ja varsinkin maidon juonti lisää miehen estrogeenipitoisuuksia.
Mutta tämä ei sulje pois sitä huolestuttavaa faktaa, että nuorten miesten sperman laatu heikkenee. Meidän vanhempien ihmisten ei pitäisi sitä ilkkua vaan miettiä, mikä ympäristömyrkky sen on aiheuttanut.
Kasvisyöjämiehillä on todettu kivesten pienenemistä, sekä rintojen kasvua.
Lihansyöjämiehillä on todettu aivojen pienenemistä ja harhaisuuden kasvua.
Yritin etsiä tutkimusta aiheesta, mutta ei löytynyt. On siis todennäkösitä, että olet vain sattunut perimään pieniaivoisuutesi ja harhaisuutesi vanhemmiltasi tai toiselta vanhemmistasi. Kannattaisi tehdä sukututkimusta, jos vaikka löytäisit sukujuuristasi pienipäisen ja harhaisen naisen, josta kaikki on todennäköisesti saanut alkunsa.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201710192200461828
Seitsemän asiaa, jotka tapahtuvat, kun lopetat punaisen lihan syömisen
Kahdeksas: älykkyysosamääräsi nousee, vaikka kutistuneet aivosi eivät ehkä enää palaudukaan normimittoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin vaikeaa 4kymppisen urheilullisen ja työssäkäyvän miehen iskeä 3kymppistä naista. Monesti vanhemmalla miehellä on statusta ja varallisuutta mikä tuo turvaa perhettä ajatellen.
Tämä. Erosin vaimostani 40 vuotiaana, ja epäilin että seuran löytäminen oli vaikeaa. Yllätyin kuinka paljon on n 35 vuotiaita naisia, jotka ovat havahtuneet ajan loppuvan ja etsivät hyvin aktiivisesti sopivaa miestä lapsilleen. Silloin ns ”hyvä” nelikymppinen mies sopii paremmin kuin hyvin. Kun tein selväksi, että en halua enempää lapsia, niin kiinnostus loppuu siihen.
Helppo uskoa tuo. Itsekin ihmettelin, että 45-vuotiaana naisia oli tarjolla todella paljon ja ikäluokassa 25-35v, Toki oli tyrkyllä myös oman ikäisiä, mutta jotenkin mummoutunut nainen ei innostanut.
Näiden sanamuodoista aina näkee että kirjoittaja ei todennäköisesti ole eläissään edes pannut. Ihan oikeasti uskokaa ettei oikean elämän teeskentely onnistu, jos ei ole mitään kokemusta parisuhteista.
Tästäpä keskustelu saatiin. Voiko nelikymppinen saada nuoremman naisen ja lapsia
En voi ottaa?
Et voi ottaa ap yhtään mitään. Ihmiset eivät ole otettavissa. Tuo kertoo sinusta ihan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama aihe on täällä pyörinyt ennenkin. En tiedä onko tämä trolli vai ei, mutta jos tämä ap on tosissaan, niin pitää ihmetellä, että mitä ap: n päässä oikein pyörii ja missä todellisuudessa hän oikein elää? Kenelle hän oikein vakuuttelee, että hän, 40- vuotias mies voi vielä saada lapsen lapsettoman naisen kanssa? Ja tottakai sen naisen pitää olla varmasti vielä nuori, kaunis ja impi! Tuo juna on jo mennyt hänen osaltaan. Lapsen ehkä voi vielä saada, mutta naisen kanssa, jolla on jo lapsia, mutta kohta sekin on jo myöhäistä. Jos ei ole trolli, niin ei kyllä ihan täysillä käyvä ole, kun asiaa pitää täällä jauhaa.
Olen eri kirjoittaja.. en nyt tiedä tuosta impi jutusta, mutta tiedän itse miehen joka oikeesti ajattelee näin ja ei hän mistään huonosti päästä ole niin ulkonäöllisesti kuin taloudellisesti. Hän on 40 ja kuvittelee saavansa vielä lapsen nuoremman naisen kanssa joskus. Hänellä ihan hyvät mahkut mutta minua huolestuttaa tässä ehkä se että mies ei ymmärrä jotenkin omaa ikäänsä? Tai sillain? Ikänsä rajallisuutta ja olevansa jo eri aikakaudella millä yleensä ei enää perheen perustamisesta haaveilla??? Jos näin voi sanoa?? Mies on haluaa joskus tulevaisuudessa sitten joskus perheen ja lapsia. Kuulostaa niin oudolta. Sinkku vielä on.
Ja minua siis karmii tuossa sana JOSKUS
Nelikymppinen mies haluaa lapsia joskus, jo on aikoihin eletty😂 Milloinhan se joskus on😂😂😂
Miksi 40v mies ei ole löytänyt ketään jos haaveissa on perhe ja vaimo? Missä vika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 55-mies ja olen ns. liekeissä jokaisella aasian matkalla. Saan valita parhaista 20-30 näteistä tytöistä. Miksi helvetissä tyytyisin johonkin rupsahtaneeseen 50 v suomi-mummoon?
Surullista, että vaikka olisitkin provo, tuollaisia miehiä on älyttömän paljon. Toisen ihmisen ihmisarvoa ei tunnusteta vaan kaikella on vain käyttöarvo. Jokin vika päässä, kun inhimillisyys puuttuu kokonaan.
Etkö osallistunut keskusteluun, missä suomalaiset naiset, jotka jakavat pillua kaikille, mutta eivät tajua pyytää rahaa, puolustivat kynsin ja hampain oikeuttaa jakaa pillua?
Ei, en osallistunut. Sinä ilmeisesti olet suuna päänä kaikissa palstan miesnaisvihaketjuissa?
Mutta niin: miksi sinun napaasi kaivelee, mitä naiset omalla pllullaan tekevät? Kismittääkö, kun itse et saa Suomessa edes rahalla, vaan joudut matkustamaan maailman toiselle laidalle riistämään kehitysmaiden nuoria, kauniita neitsyit (=lapsia)?
No ei se kaivele, mutta yritän omalta osaltani puolustaa niitä naisia, joilla moraali ja itsekunnioitus ovat tärkeitä asioita, eikä heitä pidä laittaa samaan lokeroon niiden naisten kanssa, joille ei ole mitään väliä, miten heitä kohdellaan ja käytetään p anoalustoina.
Sinä olet tyyppiesimerkki kuvottavasta naisesta, miten annat ymmärtää, että kaikki naiset ovat h uoria ja heiltä ei saa kuin rahalla ja kuvittelet minutkin mieheksi, joka ei saa kuin rahalla ja yrität leimata vielä p edofiiliksi.
Yksikään fiksusti nuoruutensa ja s eksielämänsä aloittanut nainen ei kohtelisi kanssanaisiaan noin törkeällä tavalla kuin sinä teet.
Minulla ei ole koskaan ollut pulaa naisista. Eikä ole tarvinnut käyttää muuta rahaa, kuin tarjoamalla ruokaa ja juomaa ravintoloissa. Sillä nyt ei vielä kenenkään naisen saada h uoran mainetta sinunkaltaisten silmissä.
Se pitää kyllä paikkansa, että matkustin maailman toiselle laidalle, mutta tapaamaan nykyisen vaimoni perhettä muutaman kerran. Sitten hain lopulta vaimoni Suomeen.
Lopuksi esitän sinulle kysymyksen: Miksi tulet selvästi vihaiseksi, jos miehet käyvät maksullisissa ulkomailla, mutta näytät täysin hyväksyvän kotimaisen h uoraamisen? Ajatteletko niin, että kotimaiset h uorat ovat kaikki voimaantuneita f eministejä, jotka lähinnä nauravat samalla miehille, kun ovat reidet levällään ja p illu ammollaan kuin kissakalan kita ja ne h orot riistävät miehiä? Neitsyitä, nuoria ja kauniitahan he tuskin ovat. Ulkomailla taas miehet p anevat vain kauniita, nuoria ja neitsyitä.
Ei saata na, nyt olen nähnyt kaiken. Uskooko joku urpo oikeasti, että kun mennään ulkomaille naista panemaan joukolla, niin tämä muuttuu mystisesti neitsyeksi.
Parhaillaan monesti päivässä. Ulkomaan umpeenkasvavat neitsyet kuulostaa joltain autotallibändiltä.
Nyt on ilmeisesti käynyt niin, että palstan entiset neitsyet ovat jo niin vanhoja, etteivät muista lapsuudestaan mitään, kun olivat vielä neitsyitä. Toinen vaihtoehto on, että ovat olleet jostain päihteestä niin sekaisin, etteivät muista sen takia lapsuudestaan ja neitsyydestään mitään. Kolmas vaihtoehto on, että kumpikin edellinen vaihtoehto pitää yhtäaikaa paikkansa.
Harjoittele vielä sarkasmia ja trollausta, kummastakin on ytimekkyys kateissa.
Ompas taas pinnallista. Ulkonäkösyistäkö te hynttyynne yhteen jonkun kanssa laitatte? Tai hankitte jälkikasvua? Minusta on ihanaa, ettei lapsia hanki vain siksi että nyt on sen aika tjsp. On viisautta odottaa, ellei sopivaa puolisoa löydy.
Itse tein uran ensin, nyt olen nelikymppinen ja aviomies kolmekymppinen, nyt saavat lapset tulla. Ja aloittajalle: että ymmärrän tosi hyvin sen että toivoo kumppanin olevan vähän nuorempi. Kyllä sitä vaan jaksaa paremmin. Voimavarat on kumminkin se perheen tärkein juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, eli nämä miehet elää jossain ihme kuplassa. Ei ole realiteettitajua, ja käsitys omasta itsestä on vääristynyt. Luulevat, että nainen on otettavissa, että he vain valitsevat, niinkuin tavaran marketista. No, voihan sen elämänsä näinkin viettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä rupsahtanut siekin olet.
Ja seuraa löytyy kaksi viikkoa vuodessa :D
Rahalla saa kaikenlaista...
Ilman rahaakin saa. :) jos on tarjontaa markkinoilla. Tosin, voihan jotkut olla rahan perässä jos huomaa miehellä hyvät tulot
Joo, totta kai ne kauniit 20-30-vuotiaat aasiattaret haluavat antaa neitsyytensä 55-vuotiaalle suomiröllielle silkasta rakkaudesta. ;)
Mutta niin: miksi sinun napaasi kaivelee, mitä naiset omalla pllullaan tekevät? Kismittääkö, kun itse et saa Suomessa edes rahalla, vaan joudut matkustamaan maailman toiselle laidalle riistämään kehitysmaiden nuoria, kauniita neitsyitä?
Vierailija kirjoitti:
Ompas taas pinnallista. Ulkonäkösyistäkö te hynttyynne yhteen jonkun kanssa laitatte? Tai hankitte jälkikasvua? Minusta on ihanaa, ettei lapsia hanki vain siksi että nyt on sen aika tjsp. On viisautta odottaa, ellei sopivaa puolisoa löydy.
Itse tein uran ensin, nyt olen nelikymppinen ja aviomies kolmekymppinen, nyt saavat lapset tulla. Ja aloittajalle: että ymmärrän tosi hyvin sen että toivoo kumppanin olevan vähän nuorempi. Kyllä sitä vaan jaksaa paremmin. Voimavarat on kumminkin se perheen tärkein juttu.
Niitä voimavaroja pitää olla molemmilla. Ei vain toisella.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei enää oikein saa omanikäistä naista ainakaan nuorena kun kaikki naiset vain ovat sugardaddyjen ja muiden sellaisten perässä.
M25
Itselläkin oli tuossa iässä sama ongelma, että ei oikein naista löytyny. Nyt niitä tulee ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
funtsitaas nyt joukolla tää hommeli 40 ikäinen nainen ensisynnytt'äjänä ei ole optimaali vaihtoehto.
mieluummin ottaa 30+ naisen jolla vielä biologinen kello tikittää ja pillusta valuu mahlaa automaattisesti kun nänniä räplää. lapsi kun on viiden vanhempi nainen on jo 45 ja alkaa oleen lukkoperä päällä, mutta se nuorempi on vielä 30 jotakin ja se riittää 40v miehelle joka otta naisen ja auton ana suoraan ajoon eikä seisomaan talliin tai hellan viereen
Käytät kamalan sekavia kielikuvia.
Nelikymppinen nainen on funtsinut nuo lapsiasiat jo kauan sitten, ja tehnyt siirtonsa sen mukaisesti.
Seksi maistuu, osaavan kumppanin kanssa. Nosto-pisto-ravistus-miehet varmaan saavat sitten ne lukkoperät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästäpä keskustelu saatiin. Voiko nelikymppinen saada nuoremman naisen ja lapsia
Kiire tulee jos perheestä haaveilee
M45
Tuo on vaarallinen ansa miehille, että siitoskyky säilyy läpi elämän (toki vain teoriassa sekin), kun kaikilla muilla alueilla mies ikääntyy ja kuluu.
Ei kannata luottaa siihen pieneen ominaisuuteen ja pilata sen takia mahdollisuuksiaan
Etsikkoaika perheeseen tähtäävälle parinmuodostukselle on 20 - 35v., myös miehillä.