Nelikymppisenä miehenä en voi ottaa nelikymppistä naista, koska aion perustaa perheen
Ikäiseni naiset eivät tähän enää sovellu...Ja monilla myös on lapset jo tehty.
Kommentit (915)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille harvemmin kelpaa omanikäinen kun oman kokemuksen mukaan miehen pitää olla yli 30v ennen kuin alkaa kiinnostaa. Sitten kun on kuumaa kamaa naisten mielestä niin ei ne naiset omaa ikäänsä ajattele.
Poikkeukset toki vahvistaa säännön mutta yleensä miehet on parhaimmillaan välillä 30-50 ja naiset 20-40. Jos ne tytöt juoksee parikymppisenä kolme-nelikymppisten miesten perässä niin pitää ymmärtää että ne parikymppiset miehet voi muistaa sen tultuaan itse naisten yleisimmin tavoittelemaan ikähaarukkaan.
Toki ikä on vaan yksi faktori mutta tasavahvojen hakijoiden kohdalla se yleensä vie nuorempi voiton. Itse ole löytänyt molemminpuolisia tunteita vaan kymmenisen vuotta nuorempien kanssa kun niiden omanikäisten perässä tuli turhaan juostua niin pitkään. Pahinta on kun ihastut sutjakkaan tyttöön ja tulee joku täti kysymään vieläkö muistan sen. Muistan joo mutta hieman oli erilainen silloin.
Eikä merkitsevää ole edes se ikä vaan keskimääräinen habitus siinä iässä. Poikkeuksiakin on kun ei ole ryypätty ja rällätty itseään pilalle.Et usko tuohon itsekään. Parikymppisenä neitokaisena pidin kaikkia yli 30 vuotiaita miehiä ikäloppuina.
Juuri näin. Ällötti parikymppisenä tyttönä kun yli 30 v äijät kuolasi perässä baareissa ja yökerhoissa, omanikäiseni valitsin silloin ja muu ei käynyt mielessäkään!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin nelikymppisen miehen joka alkaa rypistyä?
-n 29v
Siksi, että hyvässä lykyssä mies rypistyy kanssasi samaa tahtia. Yleensä nainen menee aina ohi ja rypistyy paljon nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-n 29v
Siksi, että hyvässä lykyssä mies rypistyy kanssasi samaa tahtia. Yleensä nainen menee aina ohi ja rypistyy paljon nopeammin.
Miehet kuolevat aiemmin. Ei kannattava ratkaisu, paitsi jos tähtäimessä siintää leskeneläke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 55-mies ja olen ns. liekeissä jokaisella aasian matkalla. Saan valita parhaista 20-30 näteistä tytöistä. Miksi helvetissä tyytyisin johonkin rupsahtaneeseen 50 v suomi-mummoon?
Yhtä rupsahtanut siekin olet.
Ja seuraa löytyy kaksi viikkoa vuodessa :D
Se on varmasti kamalaa siihen verrattuna, että mammafoorumin "kaunottarilla" on toisensa vuoden jokaisena päivänä.
Ja aviomiehet. :)
Lyökö ne teidän "miehet" siitä vierastä lisää pökköä pesään, kun käynnissä on joku tunteita kuohuttava keskustelu? Vaikkapa tähän tyyliin: "Katsopas kulta mitä tuo inhottava mies tuossa kirjoitti! Hyi että!! Sano sille jotain oikein ilkeää" Ja samalla huiskii naisellisen ohuilla käsillään kiivastuneena sinne tänne.
Jotenkin hellytävää, kun palstajankkajan on pakko mielikuvitella palstailijoiden puolisot mieleisikseen, jotta hauras ego ei murenisi. 😐
Itselläni ei ole tällä hetkellä miestä omasta halustani. Olen tapaillut muutamaa miestä viimeisen vuoden aikana, 36v ja toinen 39v joka täyttää 40 tänä vuonna. Luullaan itsestä liikoja tuossa iässä, ja luulevat olevansa parempia kuin naimisissa olevat ikäisensä jonka elämä on kuulemma pilattu naimisiin menolla ja nainen tullut määräilemään päiviä, sekä mollataan oikeestaan joka ikäluokkaa. Jos on liian nuori vedotaan tyhmyyteen ja jos samaa ikä luokkaa on sekin huono. Ja tarpeeksi olen saanut näistä lähes nelikymppisistä treenaavat jätkistä. Itse olen 29v ja minulla aika paljon tarjontaa, en tiedä miksi edes kattelin tuon ikäisiä jotka suorastaan moukkia. Joku vikahan sielä usein on miksi et ole pystynyt pariutumaan. Valkaisin mielellään itselleni aivan eri tyyppisen noiden perusteella, kärjistäen haluaisin normaalin ei fitness treenaaja jätkän kuka on mukava ja jalat maassa. Ottaa huomioon eikä pröystöile. Tai luule olevansa jtn. Ja saavansa kenet vain haluaa.
Sinun pitäisi jo pikkuhiljaa kokea herääminen. Käytännössä siis ymmärtää, että kun kohtaat vain tuollaisia "jätkiä" ja "moukkia", niin melkoisella varmuudella olet itsekin täysi moukka. Sinulla ei siis oikeasti rahkeet ja taso riitä parempaan. Sinun on vain hyväksyttävä se.
Enkö juuri kirjoitamtanut että minulla on tarjontaa aika paljon, eli siis todella paljon. Varaa valita jos rumasti sanoo mutta jalat maassa. Olen itsekkin fitness urheilija. Tämä nyt ei tähän liity muuten mutta omaan myös silikonirinnat ja ulkonäköä, mielestäni olen ihan itsevarma ja nätti. Ja treenannut itseni kovaan kuntoon. Todennut vain tämän tän tyylisistä jätkistä jos alla vertailemaan että usein täysiä moukkia. (Monesti myös ulkonäkö keskeisiä). 🙏🏾 Thats all. Ja ei. En ole moukka😅 Kelpaa ihan normaali mies ei tarvitse olla sellainen kuin usein luullaan että ei olisi mitään mahkuja, sanon vaan että kyllä useimmille on. Luonne ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies38 kirjoitti:
Joo en itsekkään enään niin vanhaa huolisi onhan siinä jo paikat menny pilalle ja riskit täten kasvanu huomattavasti, mielestäni on ajateltava myös mahdollisen lapsen parasta tässä.
Jos oikeasti ajattelet lapsen parasta, niin käytätte nuoren, terveen luovuttajan spermaa.
Nykyisin, kun on olemassa kaikenmaailman soijapoikia, vege- ja feministimiehiä yms., niin tutkimusten mukaan juuri tuollaisilla nuorilla miehillä sperman laatu on aivan surkeaa. Meillä vanhemman ikäpolven miehillä, jotka olemme syöneet terveellisesti, eli paljon punaista lihaa, sperma on aivan huippua. Jos epäilyttää, niin katselkaa nyt millaisia nuoria miehiä on nykyisin. Näyttävät ihan suomalaisilta keski-ikäisiltä naisilta. Iso perse, iso maha ja pienet tissit. Naamakin jotenkin epäselvä taikinapallo, ettei heti osaa edes päätellä onko kyseessä mies vai keski-ikäinen suomalainen nainen. Partakaan niillä ei kasva kunnolla, vaan kaulasta roikkuu muutama pitkä, 70-luvun pillunkarvojen näköisiä haituvia.
Itse asiassa kasvissyöjillä on parempi sperma kuin sekasyöjillä, ja varsinkin maidon juonti lisää miehen estrogeenipitoisuuksia.
Mutta tämä ei sulje pois sitä huolestuttavaa faktaa, että nuorten miesten sperman laatu heikkenee. Meidän vanhempien ihmisten ei pitäisi sitä ilkkua vaan miettiä, mikä ympäristömyrkky sen on aiheuttanut.
Kasvisyöjämiehillä on todettu kivesten pienenemistä, sekä rintojen kasvua.
Lihansyöjämiehillä on todettu aivojen pienenemistä ja harhaisuuden kasvua.
Yritin etsiä tutkimusta aiheesta, mutta ei löytynyt. On siis todennäkösitä, että olet vain sattunut perimään pieniaivoisuutesi ja harhaisuutesi vanhemmiltasi tai toiselta vanhemmistasi. Kannattaisi tehdä sukututkimusta, jos vaikka löytäisit sukujuuristasi pienipäisen ja harhaisen naisen, josta kaikki on todennäköisesti saanut alkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-n 29v
Miesten testosteroni alkaa vähentyä 45vuodesta tutkitusti sekä luumassa vähentyä. Myös ihon kimmoisuus on toki yksilöllistä mutta naiset tunnetusti pitävät enemmän huolta ihonsa kunnosta eri hoitomenetelmillä ja ennaltaehkäisee ihon ikääntymistä. Miesten elinajan odote on myös naisia pienempi. Miesten elinajan odote 65-67v ja naisten 64-75v. Että revi siittä! XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-n 29v
Miesten testosteroni alkaa vähentyä 45vuodesta tutkitusti sekä luumassa vähentyä. Myös ihon kimmoisuus on toki yksilöllistä mutta naiset tunnetusti pitävät enemmän huolta ihonsa kunnosta eri hoitomenetelmillä ja ennaltaehkäisee ihon ikääntymistä. Miesten elinajan odote on myös naisia pienempi. Miesten elinajan odote 65-67v ja naisten 64-75v. Että revi siittä! XD
Jos elinajan odote on tutkitusti miehillä noin alhainen, miksi tehdä lapsia enää +40..
Vierailija kirjoitti:
Hauis ratkaisee sen jälkeen äly. Ugh!
Joskus valitettavsti näin kunnes todetaan hetken miestä katteltua kellä habaa että väärässä oltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin vaikeaa 4kymppisen urheilullisen ja työssäkäyvän miehen iskeä 3kymppistä naista. Monesti vanhemmalla miehellä on statusta ja varallisuutta mikä tuo turvaa perhettä ajatellen.
Tämä. Erosin vaimostani 40 vuotiaana, ja epäilin että seuran löytäminen oli vaikeaa. Yllätyin kuinka paljon on n 35 vuotiaita naisia, jotka ovat havahtuneet ajan loppuvan ja etsivät hyvin aktiivisesti sopivaa miestä lapsilleen. Silloin ns ”hyvä” nelikymppinen mies sopii paremmin kuin hyvin. Kun tein selväksi, että en halua enempää lapsia, niin kiinnostus loppuu siihen.
Helppo uskoa tuo. Itsekin ihmettelin, että 45-vuotiaana naisia oli tarjolla todella paljon ja ikäluokassa 25-35v, Toki oli tyrkyllä myös oman ikäisiä, mutta jotenkin mummoutunut nainen ei innostanut.
No jos on varaa valita,niin mikäs siinä. Meille ei tarvitse informoida siitä.
Siis nelikymppinen mies haluaa lapsia mutta naisen pitää olla ennestään lapseton?
Saahan sitä lottovoitostakin haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hedelmällisessä iässä oleva nainen valitsisi sinut, kun voi saada lähempänä omaa ikäänsä olevan miehen?
M30
Koska sillä nelikymppisellä on taloudelliset resurssit paremmat, iän tuomaa varmuutta ja korkeampi asema yhteisössä.
Näin se vain usein menee.
Kuules, en tiedä missä maailmassa elät mutta on paljon esim 25vuotiaita karkeasti sanottuna kellä korkeampia asemia kuin jopa 40vuotiailla. Voi olla tosi kovakin asemia tai yrittäjiä kellä kova bisnes ja menestyvät. Iän tuomasta varmuudesta en ole niin varma, mitä sitten ikä tuonut jos ei ole edes löytänyt vielä kumppania. Niin tiedä nyt sitten. Eikä se ikä silti kaikkea ratkaise, voi olla minunkin ikäiselläni 29 vuotiaalla enemmän elämässä tapahtunut ja sattunut kuin vanhemmalla miehellä. Se ei ikää katso myöskään. Taloudelliset resurssit yksilölliset myös. Olen tapaillut monia p a olevia ja itse omistan massia enemmän kuin monet
miehet sillä tulen varakkaasta perheestä myös😅😀 että mikään noista ei pätenyt ainakaan minuun eikä
Mennyt läpi
Antaa ap: n haaveilla. Pettymyshän sille tulee, mutta so what? Kumpikaan ei ole meidän ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Siis nelikymppinen mies haluaa lapsia mutta naisen pitää olla ennestään lapseton?
Saahan sitä lottovoitostakin haaveilla.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin vaikeaa 4kymppisen urheilullisen ja työssäkäyvän miehen iskeä 3kymppistä naista. Monesti vanhemmalla miehellä on statusta ja varallisuutta mikä tuo turvaa perhettä ajatellen.
Tämä. Erosin vaimostani 40 vuotiaana, ja epäilin että seuran löytäminen oli vaikeaa. Yllätyin kuinka paljon on n 35 vuotiaita naisia, jotka ovat havahtuneet ajan loppuvan ja etsivät hyvin aktiivisesti sopivaa miestä lapsilleen. Silloin ns ”hyvä” nelikymppinen mies sopii paremmin kuin hyvin. Kun tein selväksi, että en halua enempää lapsia, niin kiinnostus loppuu siihen.
Helppo uskoa tuo. Itsekin ihmettelin, että 45-vuotiaana naisia oli tarjolla todella paljon ja ikäluokassa 25-35v, Toki oli tyrkyllä myös oman ikäisiä, mutta jotenkin mummoutunut nainen ei innostanut.
Näiden sanamuodoista aina näkee että kirjoittaja ei todennäköisesti ole eläissään edes pannut. Ihan oikeasti uskokaa ettei oikean elämän teeskentely onnistu, jos ei ole mitään kokemusta parisuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-n 29v
Ei pidä paikkaansa tuo tieto!! Naisten eliniän odote on 84v ja miesten 79v
Tällä palstalla myös joku sanoi että yh äidit eivät ovat karsittu listalta ja ei ole toivoa kenenkään mieheen. Kuulin tätä myyttiä myös itse ja pelkäsin kun hain eroa miehestäni joka oli väkivaltainen. Minulla on ollut jopa enemmän vientiä kuin aiemmin, josta olen jopa yllättynyt. Minua pidetään jotenkin kypsänä kun olen lapsen hankkinut ja osoittanut hedelmällisyyden sanoi eräs miespuolinen ystäväni. Jotkut ajattelevat näin🤔 Muutenkin, itse ajattelen taas että ei se ole este et on lapsia jos on tarpeeksi mielenkiintoinen ihminen kyseessä. Ja kypsä mies kyllä hyväksyy naisen aiemmat lapset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä varmaankin, eli ei. Mutta jos sinä, ja muut ukkelit haluatte tuohon uskoa, niin siitä vaan. Tämä on teidän kuplanne narratiivi. Miksi sitten tämä palsta ja Tinderi ja muut seuranhakypalstat on täynnä keski- ikäisiä miehiä, jotka valittavat, että sitä seuraa ei löydä edes itseään vanhemmista (hui) naisista? Jos olisit mies, jolle tuo olisi mahdollista, niin et viettäisi aikaasi täällä. Sori, nyt vaan, mutta näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 55-mies ja olen ns. liekeissä jokaisella aasian matkalla. Saan valita parhaista 20-30 näteistä tytöistä. Miksi helvetissä tyytyisin johonkin rupsahtaneeseen 50 v suomi-mummoon?
Surullista, että vaikka olisitkin provo, tuollaisia miehiä on älyttömän paljon. Toisen ihmisen ihmisarvoa ei tunnusteta vaan kaikella on vain käyttöarvo. Jokin vika päässä, kun inhimillisyys puuttuu kokonaan.
Etkö osallistunut keskusteluun, missä suomalaiset naiset, jotka jakavat pillua kaikille, mutta eivät tajua pyytää rahaa, puolustivat kynsin ja hampain oikeuttaa jakaa pillua?
Ei, en osallistunut. Sinä ilmeisesti olet suuna päänä kaikissa palstan miesnaisvihaketjuissa?
Mutta niin: miksi sinun napaasi kaivelee, mitä naiset omalla pllullaan tekevät? Kismittääkö, kun itse et saa Suomessa edes rahalla, vaan joudut matkustamaan maailman toiselle laidalle riistämään kehitysmaiden nuoria, kauniita neitsyit (=lapsia)?
No ei se kaivele, mutta yritän omalta osaltani puolustaa niitä naisia, joilla moraali ja itsekunnioitus ovat tärkeitä asioita, eikä heitä pidä laittaa samaan lokeroon niiden naisten kanssa, joille ei ole mitään väliä, miten heitä kohdellaan ja käytetään p anoalustoina.
Sinä olet tyyppiesimerkki kuvottavasta naisesta, miten annat ymmärtää, että kaikki naiset ovat h uoria ja heiltä ei saa kuin rahalla ja kuvittelet minutkin mieheksi, joka ei saa kuin rahalla ja yrität leimata vielä p edofiiliksi.
Yksikään fiksusti nuoruutensa ja s eksielämänsä aloittanut nainen ei kohtelisi kanssanaisiaan noin törkeällä tavalla kuin sinä teet.
Minulla ei ole koskaan ollut pulaa naisista. Eikä ole tarvinnut käyttää muuta rahaa, kuin tarjoamalla ruokaa ja juomaa ravintoloissa. Sillä nyt ei vielä kenenkään naisen saada h uoran mainetta sinunkaltaisten silmissä.
Se pitää kyllä paikkansa, että matkustin maailman toiselle laidalle, mutta tapaamaan nykyisen vaimoni perhettä muutaman kerran. Sitten hain lopulta vaimoni Suomeen.
Lopuksi esitän sinulle kysymyksen: Miksi tulet selvästi vihaiseksi, jos miehet käyvät maksullisissa ulkomailla, mutta näytät täysin hyväksyvän kotimaisen h uoraamisen? Ajatteletko niin, että kotimaiset h uorat ovat kaikki voimaantuneita f eministejä, jotka lähinnä nauravat samalla miehille, kun ovat reidet levällään ja p illu ammollaan kuin kissakalan kita ja ne h orot riistävät miehiä? Neitsyitä, nuoria ja kauniitahan he tuskin ovat. Ulkomailla taas miehet p anevat vain kauniita, nuoria ja neitsyitä.
Ei saata na, nyt olen nähnyt kaiken. Uskooko joku urpo oikeasti, että kun mennään ulkomaille naista panemaan joukolla, niin tämä muuttuu mystisesti neitsyeksi.
Mutta niin: miksi sinun napaasi kaivelee, mitä naiset omalla pllullaan tekevät? Kismittääkö, kun itse et saa Suomessa edes rahalla, vaan joudut matkustamaan maailman toiselle laidalle riistämään kehitysmaiden nuoria, kauniita neitsyitä?
Tuo kuvaa niin hyvin keski-ikäisen suomimiehen typeryyden, itsekeskeisyyden ja höynäytettävyyden tasoa. Siis näiden jotka syystä ei saa Suomessa ketään kiinnostumaan itsestään.