Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisenä miehenä en voi ottaa nelikymppistä naista, koska aion perustaa perheen

Vierailija
05.03.2021 |

Ikäiseni naiset eivät tähän enää sovellu...Ja monilla myös on lapset jo tehty.

Kommentit (915)

Vierailija
421/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Voihan ap tuoda 18-35v. naisen. Nythän on aikaa rajojen ollessa kiinni jutella eri maista olevien naisten kanssa. Ei muuta kuin Tinder auki!

Paitsi tindessä on ikärajoitukset eli harva haluaa tutustua muumioon

Voit ihan itse kokeilla, laitat sinne vaikka 49 v. miehen profiilin kv. asetuksilla. Itse laitoin kokeeksi mitä sieltä löytyy, kun vielä Tinderissä olin. Goldin tarvii toki että näkee, mutta ainakin minulle alkoi tulla alle kolmekymppisiä naisia Aasiasta, Venäjältä yleensä päälle kolmikymppisiä ja monista muista köyhemmistä maista suorastaan satamalla. Kriteerinä oli sporttisuus ja hyvä englannin kielen taito. Olen itse normaalipainoinen ja akateeminen, joka tietysti voi vaikuttaa asiaan. 

Normaalipainoinen, akateeminen ja aivan liian hyväuskoinen. Miksiköhän luulet että sinulle satoi naisia juuri niistä köyhistä maista ja Venäjältä? Ja kuinka moni niistä aikoi ikinä edes tavata sinut?

No mitäs luulisit, elintaso, Suomea pidetään hyvänä maana perustaa perhe jne. Toki siellä huijareitakin varmasti on, mutta ne selviää kohtuu nopeasti....

Miten ne selviää kohtuu nopeasti? Pikemminkin niin päin että saa olla tyytyväinen jos löytyy joku joka ei aio hyötyä taloudellisesti.

Googlella ja sen kuvahaulla selviää aika hyvin ja huijarit eivät kauaa jaksa viestitellä ennenkuin rahan ruinaaminen alkaa, ne etsivät lähinnä niitä hyväuskoisia vanhapiikoja, jotka lähettelevät jenkkikapteenien bisneksiin rahaa... Tosin minä en monen kanssa ehtinyt viestiä, kun tapasin face to face ukrainalaisneidon.

Vierailija
422/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne parikymppiset misut pitävät sinua silti vanhana likaisena setämiehenä. Tiedän, olin kerran parikymppinen misu.

Näinhän se on, myös omasta kokemuksesta. On turha väittää ettei miesten sperma laatu vaikuta, kun ei tarvitse kuin katsoa mitä mieltä nuoret naiset on vanhemmista miehistä. Miten voimakasta hylkiminen on ja yksimielistä. Ja ne naiset joita tuossa iässä kiinnostaa vanhat miehet ei välttämättä ole niitä jotka on parasta materiaalia kenenkään lasten äidiksi. Ts. naiset joita kategorisesti kiinnostaa enemmän miesten rahat ja asema kuin seksi ja rakkaus. Toki kaiken ikäiset voi jossain olosuhteissa rakastua toisiinsa koska ovat luonnollisesti tekemisissä toistensa kanssa esim töissä tms. Mutta jos oikein hakemalla lähdetään hakemaan vanhempaa kumppania sillä perusteella että varakas ja statusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Voihan ap tuoda 18-35v. naisen. Nythän on aikaa rajojen ollessa kiinni jutella eri maista olevien naisten kanssa. Ei muuta kuin Tinder auki!

Voit ihan itse kokeilla, laitat sinne vaikka 49 v. miehen profiilin kv. asetuksilla. Itse laitoin kokeeksi mitä sieltä löytyy, kun vielä Tinderissä olin. Goldin tarvii toki että näkee, mutta ainakin minulle alkoi tulla alle kolmekymppisiä naisia Aasiasta, Venäjältä yleensä päälle kolmikymppisiä ja monista muista köyhemmistä maista suorastaan satamalla. Kriteerinä oli sporttisuus ja hyvä englannin kielen taito. Olen itse normaalipainoinen ja akateeminen, joka tietysti voi vaikuttaa asiaan. 

Normaalipainoinen, akateeminen ja aivan liian hyväuskoinen. Miksiköhän luulet että sinulle satoi naisia juuri niistä köyhistä maista ja Venäjältä? Ja kuinka moni niistä aikoi ikinä edes tavata sinut?

No mitäs luulisit, elintaso, Suomea pidetään hyvänä maana perustaa perhe jne. Toki siellä huijareitakin varmasti on, mutta ne selviää kohtuu nopeasti....

Miten ne selviää kohtuu nopeasti? Pikemminkin niin päin että saa olla tyytyväinen jos löytyy joku joka ei aio hyötyä taloudellisesti.

Googlella ja sen kuvahaulla selviää aika hyvin ja huijarit eivät kauaa jaksa viestitellä ennenkuin rahan ruinaaminen alkaa, ne etsivät lähinnä niitä hyväuskoisia vanhapiikoja, jotka lähettelevät jenkkikapteenien bisneksiin rahaa... Tosin minä en monen kanssa ehtinyt viestiä, kun tapasin face to face ukrainalaisneidon.

Nauroin ääneen. Ihan varmasti tapasit. Ongelma vain on näiden kehitysmaan neitosten kanssa, ettei tapaaminen oikein onnistu ilman rahallista panostusta mieheltä. Eikä panostus vielä takaa yhtään mitään.

Vierailija
424/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan paljon 30+ lapsettomia naisia sinkkuna kun ei ole miestä löytynyt.

Mutta ei ole paljon +40 naisia lapsettomia sellaisia sinkkuja jotka haluaisivat vielä alkaa vääntämään ensimmäistä lasta. Miksi miehet sitten alkavat tässä iässä? Myöhäisheränneinä. Joku vika miehessä on kun ei ole aiemmin saanut aikaiseksi jos vasta 40 alkaa haaveileen perheen perustamisesta😅

Vierailija
425/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skitsofrenian ilmaantuvuus väestötasolla 1/100, yli 50 v isillä 1/22. Aika hemmetin paljon.

Oletko ihan vakavissasi? Se, että tämä todennäköisyys on noussut 50-vuotiaalla miehellä 1 prosentista 4 prosenttiin, ei muuta faktaa että 50-vuotias nainen ei lapsia enää juuri pysty saamaan ja jos saisi niin lapsi olisi todennäköisesti kehityshäiriöinen.

Olen eri. Haluan kommentoida tähän aiheeseen liittyen. Meillä kävin niin et lasta alettiin hommaan et antaa tulla jos on tullakseen tekniikalla. Arvatkaa kuuluko raskautumista? Meni puolitoista vuotta kunnes aloin turhautumaan että miksi ei nappaa, minussa ei ole mitään vikaa mutta petyin sillä mieheni 36v sper*an laatu todettiin heikoksi. Eli hänessä vika, iän myötä heikentynyt. Tulin raskaaksi tästä seuraavan vuoden päästä.. joka kuussa yritettiin pari vuotta kunnes nappasi. Eli kyllä se ”laatu” heikkenee miehet teilläkin ja joskus vika voi olla teissä jos luulette tosta vain saavanne lapsia

Vierailija
426/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille harvemmin kelpaa omanikäinen kun oman kokemuksen mukaan miehen pitää olla yli 30v ennen kuin alkaa kiinnostaa. Sitten kun on kuumaa kamaa naisten mielestä niin ei ne naiset omaa ikäänsä ajattele.

Poikkeukset toki vahvistaa säännön mutta yleensä miehet on parhaimmillaan välillä 30-50 ja naiset 20-40. Jos ne tytöt juoksee parikymppisenä kolme-nelikymppisten miesten perässä niin pitää ymmärtää että ne parikymppiset miehet voi muistaa sen tultuaan itse naisten yleisimmin tavoittelemaan ikähaarukkaan.

Toki ikä on vaan yksi faktori mutta tasavahvojen hakijoiden kohdalla se yleensä vie nuorempi voiton. Itse ole löytänyt molemminpuolisia tunteita vaan kymmenisen vuotta nuorempien kanssa kun niiden omanikäisten perässä tuli turhaan juostua niin pitkään. Pahinta on kun ihastut sutjakkaan tyttöön ja tulee joku täti kysymään vieläkö muistan sen. Muistan joo mutta hieman oli erilainen silloin.

Eikä merkitsevää ole edes se ikä vaan keskimääräinen habitus siinä iässä. Poikkeuksiakin on kun ei ole ryypätty ja rällätty itseään pilalle.

Et usko tuohon itsekään. Parikymppisenä neitokaisena pidin kaikkia yli 30 vuotiaita miehiä ikäloppuina.

Vierailija
427/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettinen kirjoitti:

Onpas täällä lanka täynnä katkeria mummoja :O

Aloittaja kertoi olevansa mies. Ei kannata mummotella, kirjoita mieluummin palstapaappa.

Ettekö oikein kertoi olevansa mies... Hulluja akkoja täällä on.

Vierailija
428/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä jotka lähenevät neljääkymppiä ja käyvät sellaisten 01 syntyneiden kanssa treffeillä joten en arvosta. Ei mitään järkeä

Vierailija
429/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro tämä niille miehille, jotka elättävät koko tuontivaimonsa ulkomailla asuvaa sukua.

Vierailija
430/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miehiä jotka lähenevät neljääkymppiä ja käyvät sellaisten 01 syntyneiden kanssa treffeillä joten en arvosta. Ei mitään järkeä

Pikku vinkki, raha liikkuu....

Vierailija
431/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä kitkeränkatkerien akkojen natinaa ja kiukuttelua on hykerryttävää seurata, tästä saa kyllä kunnon huutikset itselleen :D :D :D :D  Wanhat akat, joilla munasarjat on jo rusinoituneet tai rusinoitumassa kiljuvat kaulat pitkällä täällä ja hakkaavat päät punaisena apinanraivolla alanuolta.

Oy vey, elämä on kovaa haaaskat :D :D :D

Täytin juuri 30 ja en huolisi nelikymppistä ukkelia edes maksusta. Miksi huolisinkaan, kun valinnanvaraa on nuoremmissa ja seksikkäämmissä?

Samaa mieltä. Olen 30 enkä ottaisi 40v papparaista vaikka olisi ok, mielummin nuorempaa. Miksi ottaisin? Voisin ottaa tuon yli 40 vain jos rahaa on ja ei ole ikäloppu, huvisuhteeseen tai en niin vakavaan.. en lähtis ton ikäsen kaa enää tutustuun todenteolla ja perhettä perustaan todenteolla. Pitäisin vähän varalla ja lähtisin jos parempi tulisi joku nuorempi

Vierailija
432/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro tämä niille miehille, jotka elättävät koko tuontivaimonsa ulkomailla asuvaa sukua.

Joo tuossa pelissä tulee mies erittäin herkästi huijattua, jos rupeaa omin päin valkkaamaan vaikka jotain ukrainalaisia. En tiedä sitten mitä maksaa jonkun oikeasti luotettavan välitystoimiston palvelut, mutta ukrainalaisten kanssa huijatuksi tuleminen on sääntö. Voi sieltä jokunen poikkeuskin tietty löytyä.

Vierailija
433/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa jos miehellä on rahaa eikä ole tyhjätasku? No sit se palkitsee kumpaakin osapuolta

Vierailija
434/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinistö isäksi 69 vuotiaana ja täällä uuvatit väittää että 40 vuotias mies on liian vanha.

Valitsit vertailukohteeksi suhteellisen hyvän statuksen omaavan miehen, jos huomasit ?

Mitä näistä pääomista, joita kyseisellä henkilöllä on huomattavan paljon, sinä edustat ? Niin.

Taitaa Suomi olla tuossakin suhteessa ainoa maa, jossa naiset ihan pokkana julistavat olevansa oikeastaan pelkkiä h uoria, koska ilman paksua lompakkoa suomalaista naista ei vaan saa mitenkään.

Te uli t elätte niin kaukana todellisuudesta. Oman miehen nappasin kun olimme köyhiä opiskelijoita. Eli väitteesi on väärä, suomalainen nainen saatiin ilman paksua lompakkoa.

Joo. Jos näillä olisi mitään kontaktia todellisuuteen, he toki tietäisivät että keskimäärin useimmat ihmiset pariutuvat nuorina - opiskelijoina, joilla ei kummallakaan vielä ole sen enempää ammattia kuin omaisuuttakaan. Kertoo aika paljon elämänkokemuksesta (siis sen totaalisesta puutteesta), jos pokkana väittää että jokaisella suomalaisella naisella on rikas mies.

Vierailija
435/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä kitkeränkatkerien akkojen natinaa ja kiukuttelua on hykerryttävää seurata, tästä saa kyllä kunnon huutikset itselleen :D :D :D :D  Wanhat akat, joilla munasarjat on jo rusinoituneet tai rusinoitumassa kiljuvat kaulat pitkällä täällä ja hakkaavat päät punaisena apinanraivolla alanuolta.

Oy vey, elämä on kovaa haaaskat :D :D :D

Täytin juuri 30 ja en huolisi nelikymppistä ukkelia edes maksusta. Miksi huolisinkaan, kun valinnanvaraa on nuoremmissa ja seksikkäämmissä?

Samaa mieltä. Olen 30 enkä ottaisi 40v papparaista vaikka olisi ok, mielummin nuorempaa. Miksi ottaisin? Voisin ottaa tuon yli 40 vain jos rahaa on ja ei ole ikäloppu, huvisuhteeseen tai en niin vakavaan.. en lähtis ton ikäsen kaa enää tutustuun todenteolla ja perhettä perustaan todenteolla. Pitäisin vähän varalla ja lähtisin jos parempi tulisi joku nuorempi

Olet oikeassa. Kaikki 40v miehet kuuluvat vanhainkotiin. Hehän ovat papparaisia.

Huomaatko taas ikis miten sekopää olet.

Vierailija
436/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, en arvosta varsinkaan

Vierailija
437/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän kommentoin yhdellä lauseella; Kertoo miehestä paljon. 😇

Vierailija
438/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan paljon 30+ lapsettomia naisia sinkkuna kun ei ole miestä löytynyt.

Mutta ei ole paljon +40 naisia lapsettomia sellaisia sinkkuja jotka haluaisivat vielä alkaa vääntämään ensimmäistä lasta. Miksi miehet sitten alkavat tässä iässä? Myöhäisheränneinä. Joku vika miehessä on kun ei ole aiemmin saanut aikaiseksi jos vasta 40 alkaa haaveileen perheen perustamisesta😅

Juu, näitä myöhäisheränneitä miehiä oli treffipalstat pullollaan, kun pari vuotta sitten etsin uutta parisuhdetta. Syy sinkkuudelle ja lapsettomuudelle selvisi aika nopeasti. Löytyi mielenterveysongelmaisia, luonnevikaisia ja alkoholisoituneita tyyppejä. Minua ei kiinnostanut kuitenkaan nämä lapsista haaveilevat luuserit. Suuntasin katseeni elämässä hyvin menestyneisiin kunnollisiin ja fiksuihin miehiin, jotka ovat samassa elämänvaiheessa kuin itsekin olin eli lapset ovat jo isoja, jolloin parisuhteen iloihin voi keskittyä kaikessa rauhassa. Nappasin nopeasti parhaan miehen itselleni. Hän on osoittautunut täydelliseksi kumppaniksi.

Vierailija
439/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauroin ääneen. Ihan varmasti tapasit. Ongelma vain on näiden kehitysmaan neitosten kanssa, ettei tapaaminen oikein onnistu ilman rahallista panostusta mieheltä. Eikä panostus vielä takaa yhtään mitään.

Naura vaan, jos se helpottaa pahaa oloa... Kehitysmaita on lähinnä afrikassa, Ukrainassa on kyllä köyhyyttä paljon, jopa niin että siellä pyörii kohdunvuokrausbisnes. Köyhät naiset toimivat siellä sijaissynnyttäjinä varakkaille jenkeille ja euroille. Sota romahdutti maan talouden.

Neidon tapasin eräässä firman projektissa, oli siinä kontrollerina.

Vierailija
440/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naura vaan, jos se helpottaa pahaa oloa... Kehitysmaita on lähinnä afrikassa, Ukrainassa on kyllä köyhyyttä paljon, jopa niin että siellä pyörii kohdunvuokrausbisnes. Köyhät naiset toimivat siellä sijaissynnyttäjinä varakkaille jenkeille ja euroille. Sota romahdutti maan talouden.

Neidon tapasin eräässä firman projektissa, oli siinä kontrollerina.

No eipä sekään (mielikuvitus)neito sinua huolinut, kun istut yksiltä lauantaina Vauvalla meidän keski-ikäisten mammojen kanssa. Parempi onni ensi kerralla, mutta älä hyvä mies ala mitään epämääräisiä yhteydenottajia deittailemaan. Siinä menee kymmenen vuotta ja kymppitonni ennen kuin edes pääset treffeille jonkun näyttelijän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme