Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisenä miehenä en voi ottaa nelikymppistä naista, koska aion perustaa perheen

Vierailija
05.03.2021 |

Ikäiseni naiset eivät tähän enää sovellu...Ja monilla myös on lapset jo tehty.

Kommentit (915)

Vierailija
401/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tämän aloittajan viestin herättää minussa jotain tunteita näin nelikymppisenä naisena? Ei herätä. Ei kiinnosta. Siinähän perustat perhern jonkun nuoren kanssa, minulla on ihan muita prioriteetteja elämässäni.

402/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis: Aikoinaan kun surffailin deittisivustolla tuli vastaan näitä "olen 40 vuotta ja kumppanin ikä voisi olla  18-37 v".

En voisi kuvitellakaan kumppaniksi miestä, oli hän muuten miten symppiksen oloinen, fiksu, ongelmaton jne. tahansa, jolle on aivan sama onko tyttöystävä teini joka hermoilee ylppäreistä, valittaa kun äiti rajoittaa, isi saarnaa, kaverit dissaa, vai samaa ikäpolvea kuin itse, jonka kanssa jakaa lapsuuden ja nuoruuden ajanhengen ja muistot, opiskeluelämän samalla vuosikymmenellä, tuntee työelämän kehityksen samalla tavalla ...

Toki ikäeron merkitys häviää kun molemmat ovat siinä 35+, ja aina on poikkeusyksilöitä. 

Muuten Danny-Eerika-tapaukset ja myös "haen naisen ittelleni Pattayalta ja teetän sillä 2 lasta" eivät ole mitään parisuhteita, vaan jotain ihan muuta.

K.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3581 kirjoitti:

Vähän ohis: Aikoinaan kun surffailin deittisivustolla tuli vastaan näitä "olen 40 vuotta ja kumppanin ikä voisi olla  18-37 v".

En voisi kuvitellakaan kumppaniksi miestä, oli hän muuten miten symppiksen oloinen, fiksu, ongelmaton jne. tahansa, jolle on aivan sama onko tyttöystävä teini joka hermoilee ylppäreistä, valittaa kun äiti rajoittaa, isi saarnaa, kaverit dissaa, vai samaa ikäpolvea kuin itse, jonka kanssa jakaa lapsuuden ja nuoruuden ajanhengen ja muistot, opiskeluelämän samalla vuosikymmenellä, tuntee työelämän kehityksen samalla tavalla ...

Toki ikäeron merkitys häviää kun molemmat ovat siinä 35+, ja aina on poikkeusyksilöitä. 

Muuten Danny-Eerika-tapaukset ja myös "haen naisen ittelleni Pattayalta ja teetän sillä 2 lasta" eivät ole mitään parisuhteita, vaan jotain ihan muuta.

Näin just! Mies saattaa tuolla ikähaarukalla yrittää laajentaa otantaansa, mutta oikeasti hän saattaa karkoittaa aikuiset naiset juuri tuon tyyppisellä ilmoituksella. Jos mies haluaa (sielun)kumppanin eikä pelkkää panokaveria, naisen olisi oltava ainakin henkisesti samalla tasolla. Noin alhainen ikähaitarin alapää on sen takia hyvin kyseenalainen. Vain hyvin lapsellinen mies haluaa tarkoituksella hyvin nuoren tyttöystävän. Tarkoitan tällä siis sitä, että naisen ikä on hänelle hyvin merkityksellinen eikä täysin merkityksetön asia.

Vierailija
404/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh kirjoitti:

Pitäisikö tämän aloittajan viestin herättää minussa jotain tunteita näin nelikymppisenä naisena? Ei herätä. Ei kiinnosta. Siinähän perustat perhern jonkun nuoren kanssa, minulla on ihan muita prioriteetteja elämässäni.

Samaa mietin.. Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun tuntemattoman randomin suunnitelmat perheen perustamisesta

😚 Ei tässä edes kysytty mitään. Ilmoitettiin vaan.

Vierailija
405/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole kuullut miehen hedelmällisyydestä, joka laskee rajusti 30-ikävuoden jälkeen ja vaikka valitset lapsesi äidiksi 20v. niin hän ei välttämättä tule raskaaksi.

Hedelmällisyyshoidoissa yli puolella vika on miehissä, eikä naisissa.

Onnea matkaa ap. mutta nyt olet väärillä vesillä, koska 25v vaimon ottaminen, ei poista kuitenkaan sinun korkeaa ikäongelmaa, eikä lapsen riskijä syntyä sairaana.

Höpöhöpö.

On hyvin harvinaista jos mies on hedelmätön. 90 vuotiaskin voi vielä hedelmöittää naisen.

Vierailija
406/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh kirjoitti:

Samaa mietin.. Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun tuntemattoman randomin suunnitelmat perheen perustamisesta

😚 Ei tässä edes kysytty mitään. Ilmoitettiin vaan.

Vaikuttaa kuitenkin siltä, että jotenkin on kolahtanut teille molemmille.

Vierailija
407/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen n 26 ja aloin just deittailla 29v miestä. 40v ukkoa en olisi edes harkinnut

Juuri näin. Tyypillisin ikäero parisuhteissa on 2-5 vuotta. Harva valitsee reippaasti vanhemman tai nuoremman.

Vierailija
408/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet, nelikymppiselle miehelle paras kumppani on kakskymppinen nainen.

Vierailija
409/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero on ihan laillista täysi-ikäisillä. Eli siitä vaan. 

Vierailija
410/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-vuotiaat naiset ovat yleensä vielä ihan hedelmällisiä, eivätkä ole nelikymppisille liian nuoria.

Voin kyllä kuvitella, että ap:lla on hakusessa joku 20-vuotias, kun täytyy olla noin puolustuskannalla. 

Kannattaa opetella lukemaan. Aloittaja puhui nimenomaan 40-v naisista, ei 35-v naisista.

No kyllä 35 v. täyttänyt voi olla jo ”nelikymppinen” kun puhutaan kuka on kolmekymppinen, nelikymppinen jne. Riippuu miten sen ajattelee. Jollekin nelikymppinen tarkoittaa 40-49 - vuotiasta, jollekin noin 35-45- vuotiasta.

Mitä ihmettä :D kyllä 35v on kolmekymppinen :D vasta 40v on nelikymppinen

Vierailija
411/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettinen kirjoitti:

Onpas täällä lanka täynnä katkeria mummoja :O

Aloittaja kertoi olevansa mies. Ei kannata mummotella, kirjoita mieluummin palstapaappa.

Vierailija
412/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Voihan ap tuoda 18-35v. naisen. Nythän on aikaa rajojen ollessa kiinni jutella eri maista olevien naisten kanssa. Ei muuta kuin Tinder auki!

Paitsi tindessä on ikärajoitukset eli harva haluaa tutustua muumioon

Voit ihan itse kokeilla, laitat sinne vaikka 49 v. miehen profiilin kv. asetuksilla. Itse laitoin kokeeksi mitä sieltä löytyy, kun vielä Tinderissä olin. Goldin tarvii toki että näkee, mutta ainakin minulle alkoi tulla alle kolmekymppisiä naisia Aasiasta, Venäjältä yleensä päälle kolmikymppisiä ja monista muista köyhemmistä maista suorastaan satamalla. Kriteerinä oli sporttisuus ja hyvä englannin kielen taito. Olen itse normaalipainoinen ja akateeminen, joka tietysti voi vaikuttaa asiaan. 

Normaalipainoinen, akateeminen ja aivan liian hyväuskoinen. Miksiköhän luulet että sinulle satoi naisia juuri niistä köyhistä maista ja Venäjältä? Ja kuinka moni niistä aikoi ikinä edes tavata sinut?

No mitäs luulisit, elintaso, Suomea pidetään hyvänä maana perustaa perhe jne. Toki siellä huijareitakin varmasti on, mutta ne selviää kohtuu nopeasti....

Miten ne selviää kohtuu nopeasti? Pikemminkin niin päin että saa olla tyytyväinen jos löytyy joku joka ei aio hyötyä taloudellisesti.

Vierailija
413/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeelliseksi spermanlaatu- jankkaukseksi tää keskustelu on mennyt!?

Faktahan se on, että spermanlaatu - samoin kuin naisen munasolujen laatu - heikkenee tietyn iän jälkeen merkittävästi. Tämö ei tarkoita, etteikö esimerkiksi 50v mies voisi saada terveitä jälkeläisiä. Kyllä voi, tunnen montakin, mutta riskit tiettyihin sairauksiin ovat kohonneet.

Se kertoo jo jotain, että sukusolujen luovutukseen on ikärajat. Sukusolupankit eivöt ota vastaan YLI 45-vuotiaiden miesten spermaa, kuten eivät myöskään yli 35-vuotiaiden naisten munasoluja . Ja näistä on kuitenkin huutava pula, erityisesti siittiöistä!

Eli tästä voisi päätellä, että nelkytviis kun tulee miehellä mittariin, sperma heikkenee radikaalisti.

Vierailija
414/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sun täytyy sitten ottaa joku nuori synnytyskoneeksi. Onnea etsintään.

Vierailija
415/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se on. Valitettavasti. 

"

klo 20:49 | 5.3.2021

Ikäiseni naiset eivät tähän enää sovellu...Ja monilla myös on lapset jo tehty."

Vierailija
416/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan olisi 28-vuotiaana (jolloin tapasin mieheni) huolinut vanhempaa, 40-vuotiasta, miestä itselleni aviomieheksi ja lasteni isäksi. Mielikuva: yo-kuvassa yli 60-vuotias ukkeli = isä.

Vierailija
417/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille harvemmin kelpaa omanikäinen kun oman kokemuksen mukaan miehen pitää olla yli 30v ennen kuin alkaa kiinnostaa. Sitten kun on kuumaa kamaa naisten mielestä niin ei ne naiset omaa ikäänsä ajattele.

Poikkeukset toki vahvistaa säännön mutta yleensä miehet on parhaimmillaan välillä 30-50 ja naiset 20-40. Jos ne tytöt juoksee parikymppisenä kolme-nelikymppisten miesten perässä niin pitää ymmärtää että ne parikymppiset miehet voi muistaa sen tultuaan itse naisten yleisimmin tavoittelemaan ikähaarukkaan.

Toki ikä on vaan yksi faktori mutta tasavahvojen hakijoiden kohdalla se yleensä vie nuorempi voiton. Itse ole löytänyt molemminpuolisia tunteita vaan kymmenisen vuotta nuorempien kanssa kun niiden omanikäisten perässä tuli turhaan juostua niin pitkään. Pahinta on kun ihastut sutjakkaan tyttöön ja tulee joku täti kysymään vieläkö muistan sen. Muistan joo mutta hieman oli erilainen silloin.

Eikä merkitsevää ole edes se ikä vaan keskimääräinen habitus siinä iässä. Poikkeuksiakin on kun ei ole ryypätty ja rällätty itseään pilalle.

Vierailija
418/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki itseään kunnioittavat nuoret naiset kouluttautuvat ja hankkivat hyvän ammatin. Sitä ei hetkessä tehdä. Kukaan ei voi heti työpaikan saatuaan jättäytyä äitiyslomalle, koska se olisi työnantajalle huono teko. Siis pitää työskennellä useita vuosia ennen vauvalomaa. Jos 30-vuotias nainen haluaa pariutua ja hankkia lapsia, se tuskin tapahtuu kovin paljon vanhemman miehen kanssa. Toisella kierroksella olevatkin ovat iso riski.  

Vierailija
419/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukkelilla on rahaa, suurennuslasi ei ole erityisen tarkka.

Vierailija
420/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne parikymppiset misut pitävät sinua silti vanhana likaisena setämiehenä. Tiedän, olin kerran parikymppinen misu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi