Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisenä miehenä en voi ottaa nelikymppistä naista, koska aion perustaa perheen

Vierailija
05.03.2021 |

Ikäiseni naiset eivät tähän enää sovellu...Ja monilla myös on lapset jo tehty.

Kommentit (915)

Vierailija
381/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa-sanan käyttö parisuhteesta puhuttaessa --> autismin kirjo

Vierailija
382/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä viisikymppisenä naisena otan vaan nuorempia miehiä,sinä olet minulle liian vanha.

Lapseni ovat aikuisia.

Jos mies katselee nuorempia niin täällä haukutaan.

Miksi olette niin kaksinaamaisia? Lisäksi olette tyhmiä kun ette tajua kaksinaamaisuuttanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-vuotiaat naiset ovat yleensä vielä ihan hedelmällisiä, eivätkä ole nelikymppisille liian nuoria.

Voin kyllä kuvitella, että ap:lla on hakusessa joku 20-vuotias, kun täytyy olla noin puolustuskannalla. 

Kannattaa opetella lukemaan. Aloittaja puhui nimenomaan 40-v naisista, ei 35-v naisista.

No kyllä 35 v. täyttänyt voi olla jo ”nelikymppinen” kun puhutaan kuka on kolmekymppinen, nelikymppinen jne. Riippuu miten sen ajattelee. Jollekin nelikymppinen tarkoittaa 40-49 - vuotiasta, jollekin noin 35-45- vuotiasta.

No tässä kyseisessä keskustelussa sillä juuri on erittäin iso merkitys puhutaanko 35- tai 45-vuotiaasta naisesta. Puhumme naisen mahdollisuudesta tulla raskaaksibja saada terve lapsi. Ymmärrätkö????

Todellakin on merkitystä.

Ja nelikymppinen tarkoittaa 40-49 -vuotiasta eikä mitään kolmevitosta. Englannin kielessä on vielä sellainen hyvä termi kuin early ja late, eli esim. early forties on joku 40-42 -vuotias tai sitä luokkaa.

384/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mitään kakaroita haluu enää tällä vuosisadalla. Hanki nukkeja.

Vierailija
385/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä viisikymppisenä naisena otan vaan nuorempia miehiä,sinä olet minulle liian vanha.

Lapseni ovat aikuisia.

Miksi olette niin kaksinaamaisia? Lisäksi olette tyhmiä kun ette tajua kaksinaamaisuuttanne.

Ei haukuta. Koittakaa kuitenkin ymmärtää ettei nuoret naiset lähde välttämättä halvalla viihdyttämään setäikäisiä.

Vierailija
386/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokainen mies voi tulla isäksi 50-vuotiaana. Ja kääntäen, käytännössä kukaan nainen ei voi tulla enää raskaaksi 50-vuotiaana.

Oma isäni tuli isäksi viimeisen kerran sinä vuonna, kun hän täytti 50. Jälkeenpäin kuulin, ettei raskautuminen kuitenkaan ollut helppoa, vaikka hänen vaimonsa on häntä joku 20 vuotta nuorempi. Siksi nuorimpien sisarusteni välillä on lähes 8 vuotta ikäeroa.

Vierailija
387/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Voihan ap tuoda 18-35v. naisen. Nythän on aikaa rajojen ollessa kiinni jutella eri maista olevien naisten kanssa. Ei muuta kuin Tinder auki!

Paitsi tindessä on ikärajoitukset eli harva haluaa tutustua muumioon

Voit ihan itse kokeilla, laitat sinne vaikka 49 v. miehen profiilin kv. asetuksilla. Itse laitoin kokeeksi mitä sieltä löytyy, kun vielä Tinderissä olin. Goldin tarvii toki että näkee, mutta ainakin minulle alkoi tulla alle kolmekymppisiä naisia Aasiasta, Venäjältä yleensä päälle kolmikymppisiä ja monista muista köyhemmistä maista suorastaan satamalla. Kriteerinä oli sporttisuus ja hyvä englannin kielen taito. Olen itse normaalipainoinen ja akateeminen, joka tietysti voi vaikuttaa asiaan. 

Vierailija
388/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluat lapsia, varmimmin löydät synnytysikäisen puolison noin 35-vuotiaista. Heillä on jo niin kiire, että saattavat melko helposti ottaa nelikymppinen isän tulevalle lapselleen, mutta hedelmällisyys ei ole vielä liikaa laskenut.

Vierailija
389/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapseni ovat aikuisia.

Ei haukuta. Koittakaa kuitenkin ymmärtää ettei nuoret naiset lähde välttämättä halvalla viihdyttämään setäikäisiä.

Miksi puhut muiden puolesta? Mutta sinähän oletkin ikis. Toivoton tapaus.

Vierailija
390/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Voihan ap tuoda 18-35v. naisen. Nythän on aikaa rajojen ollessa kiinni jutella eri maista olevien naisten kanssa. Ei muuta kuin Tinder auki!

Voit ihan itse kokeilla, laitat sinne vaikka 49 v. miehen profiilin kv. asetuksilla. Itse laitoin kokeeksi mitä sieltä löytyy, kun vielä Tinderissä olin. Goldin tarvii toki että näkee, mutta ainakin minulle alkoi tulla alle kolmekymppisiä naisia Aasiasta, Venäjältä yleensä päälle kolmikymppisiä ja monista muista köyhemmistä maista suorastaan satamalla. Kriteerinä oli sporttisuus ja hyvä englannin kielen taito. Olen itse normaalipainoinen ja akateeminen, joka tietysti voi vaikuttaa asiaan. 

Baltiaan, Venäjälle ja Kiinaan olisi suotavaa lähettää rakkaalleen kukkia sekä lahjoja. Kuuluu heidän tapoihinsa.

Vierailija
391/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-vuotiaat naiset ovat yleensä vielä ihan hedelmällisiä, eivätkä ole nelikymppisille liian nuoria.

Voin kyllä kuvitella, että ap:lla on hakusessa joku 20-vuotias, kun täytyy olla noin puolustuskannalla. 

Kannattaa opetella lukemaan. Aloittaja puhui nimenomaan 40-v naisista, ei 35-v naisista.

No kyllä 35 v. täyttänyt voi olla jo ”nelikymppinen” kun puhutaan kuka on kolmekymppinen, nelikymppinen jne. Riippuu miten sen ajattelee. Jollekin nelikymppinen tarkoittaa 40-49 - vuotiasta, jollekin noin 35-45- vuotiasta.

No tässä kyseisessä keskustelussa sillä juuri on erittäin iso merkitys puhutaanko 35- tai 45-vuotiaasta naisesta. Puhumme naisen mahdollisuudesta tulla raskaaksibja saada terve lapsi. Ymmärrätkö????

Ja nelikymppinen tarkoittaa 40-49 -vuotiasta eikä mitään kolmevitosta. Englannin kielessä on vielä sellainen hyvä termi kuin early ja late, eli esim. early forties on joku 40-42 -vuotias tai sitä luokkaa.

Nelikymppinen tarkoittaa minun mielestäni 38-42 vuotiasta,  49 on jo piirua vaille viiskymppinen.

Vierailija
392/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapseni ovat aikuisia.

Miksi puhut muiden puolesta? Mutta sinähän oletkin ikis. Toivoton tapaus.

Tosiasia. Harva nuori nainen haluaa itseään huomattavasti vanhempaa. Katso vaikka tilastoja.

Vierailija
393/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen, akateeminen ja aivan liian hyväuskoinen. Miksiköhän luulet että sinulle satoi naisia juuri niistä köyhistä maista ja Venäjältä? Ja kuinka moni niistä aikoi ikinä edes tavata sinut?

Vierailija
394/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen tarkoittaa minun mielestäni 38-42 vuotiasta,  49 on jo piirua vaille viiskymppinen.

Haa. Näytä mulle yksikin kolmekasi, joka puhuu itsestään nelikymppisenä.

Vierailija
395/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on harvoin tarve pyöristää ikäänsä ylöspäin sen jälkeen, kun ovat 20 täyttäneet.

Mä olen nelikymppinen (44 v.) ja vanhempani seiskakymppisiä (n. 75-vuotiaita), kunnes seuraava pyöreä luku on saavutettu. En varmasti ala puhua itsestäni 5-kymppisenä ennenkuin olen oikeasti 50-vuotias.

Vierailija
396/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen, akateeminen ja aivan liian hyväuskoinen. Miksiköhän luulet että sinulle satoi naisia juuri niistä köyhistä maista ja Venäjältä? Ja kuinka moni niistä aikoi ikinä edes tavata sinut?

No mitäs luulisit, elintaso, Suomea pidetään hyvänä maana perustaa perhe jne. Toki siellä huijareitakin varmasti on, mutta ne selviää kohtuu nopeasti....

Vierailija
397/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt vasta vaimo, ei sillä, voihan nelikymppinen nainenkin vielä saada lapsen.

Ennen muutama vuosikymmen sitten mentiin avioliittoon lähes tulkoon aina alle 20 vuotiaana. 

lapset syntyivät pian sen jälkeen, lapset oli jo täysi-ikäisiä, kun vanhemmat oli 40 vuotiaita.

Vierailija
398/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nyt vasta vaimo, ei sillä, voihan nelikymppinen nainenkin vielä saada lapsen.

Ennen muutama vuosikymmen sitten mentiin avioliittoon lähes tulkoon aina alle 20 vuotiaana. 

lapset syntyivät pian sen jälkeen, lapset oli jo täysi-ikäisiä, kun vanhemmat oli 40 vuotiaita.

Menneet on menneitä. Ei niitä voi enää muuttaa, joten mitä niistä jauhamaan? Jos nyt on nelikymppinen mies ja haluaa jälkikasvua, on toimittava sen mukaisesti. Eli nuorempaa naista tarvitaan.

Vierailija
399/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n 26 ja aloin just deittailla 29v miestä. 40v ukkoa en olisi edes harkinnut

Vierailija
400/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs luulisit, elintaso, Suomea pidetään hyvänä maana perustaa perhe jne. Toki siellä huijareitakin varmasti on, mutta ne selviää kohtuu nopeasti....

= pankki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi