Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisenä miehenä en voi ottaa nelikymppistä naista, koska aion perustaa perheen

Vierailija
05.03.2021 |

Ikäiseni naiset eivät tähän enää sovellu...Ja monilla myös on lapset jo tehty.

Kommentit (915)

Vierailija
361/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokainen mies voi tulla isäksi 50-vuotiaana. Ja kääntäen, käytännössä kukaan nainen ei voi tulla enää raskaaksi 50-vuotiaana.

Kukaan täyspäinen viiskymppinen ei yleensä halua enää lisääntyä suin surminkaan :D. Koskee sekä miehiä että naisia. Päinvastoin ollaan siinä vaiheessa että viimeisetkin kakarat lentää pesästä ja alkaa uusi, vapaampi aikakausi jolloin voi taas olla itsekäs ja keskittyä hauskanpitoon.

Onhan näitä 70-vuotiaitakin isiä, kuten arvon presidenttimme...

Arvon presidenttimme voi varmasti huokaista helpotuksesta siinä mielessä että pätäkkää on varmistaa ettei tarvitse kertaakaan herätä mukulaa ruokkimaan jos ei halua. Toisin Jarmo 50+, joka iskee kolmekymppisen seksilelukseen ja kuvittelee että tästä nyt aukeaa paratiisi, kun oikeasti mitä tapahtuu on se että nainen on pikavauhtia raskaana ja Jarmon suunnitelmat matkustelusta ja ikuisesta seksilomasta muuttuvat yövalvomisiksi ja vaiparalliksi. Lupaan että Jarmo nielaisee pari kertaa ennen kuin tyytyy kohtaloonsa.

Vierailija
362/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias mies ja rakastuin 12 vuotta vanhempaan naiseen, jolle ehdotin vakavaa suhdetta satunnaisen seksin sijaan. Sain pakit, sillä perusteella, että minua myöhemmin kaduttaisi, koska tässä suhteessa jäisin lapsettomaksi (hänellä jo täysi-ikäiset lapset). Vitutti, vaikka oikeassahan tuo oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syntynyt nelikymmenvuotiaalle äidille. Mitään isompaa vikaa en ole kokenut itsessäni olevan. Sotaväki on käyty ja rokotettu on. Poikani, kuopus neljän sisaruksen joukossa, syntyi, kun äitinsä oli 42-vuotias, itse olin tasan 40. Nyt kohta hän täyttää 18, vanhin lapsista täyttää 30. Ja äiti 60. 

Että alkuperäinen kirjoittaja elää harhoissaan vaan.

Vierailija
364/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-vuotiaat naiset ovat yleensä vielä ihan hedelmällisiä, eivätkä ole nelikymppisille liian nuoria.

Voin kyllä kuvitella, että ap:lla on hakusessa joku 20-vuotias, kun täytyy olla noin puolustuskannalla. 

Kannattaa opetella lukemaan. Aloittaja puhui nimenomaan 40-v naisista, ei 35-v naisista.

No kyllä 35 v. täyttänyt voi olla jo ”nelikymppinen” kun puhutaan kuka on kolmekymppinen, nelikymppinen jne. Riippuu miten sen ajattelee. Jollekin nelikymppinen tarkoittaa 40-49 - vuotiasta, jollekin noin 35-45- vuotiasta.

Vierailija
365/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jii kirjoitti:

Olen 32-vuotias mies ja rakastuin 12 vuotta vanhempaan naiseen, jolle ehdotin vakavaa suhdetta satunnaisen seksin sijaan. Sain pakit, sillä perusteella, että minua myöhemmin kaduttaisi, koska tässä suhteessa jäisin lapsettomaksi (hänellä jo täysi-ikäiset lapset). Vitutti, vaikka oikeassahan tuo oli.

Niinpä. Tässä näkyy myös se naisten ja miesten ero, että naiset ottaa huomioon myös kumppaninsa tarpeet eikä mieti vain omaa napaa. Enkä sano tätä kettuillakseni, vaan tämä nyt vain on fakta johtuen naisten suuremmasta empatiakyvystä. Itse en naisena ikinä ryöstäisi parikymppisetä nuorelta mieheltä tämän nuoruutta vaikka tämä polvillaan rukoilisi, ymmärtämättömyyttään. Miehet ei edes mieti tällaisia kysymyksiä.

Vierailija
366/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Ei tuossa iässä 10v ikäero hirveästi näy.

Unohdat, että ap:n "nelikymppinen" tarkoittaa parhaimmillaankin sitä, että hän on 49-vuotias. Todellisuudessa ehkä 56v. 

Vierailija
367/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan etsintään. Mua ei ainakaan nuorena lisääntymisikäisenä naisena kiinnosta ällöttävät nuorempien naisten perässä juoksevat vanhat ukot. Olet 15-10 vuotta myöhässä.

Vierailija
368/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan, tein omat lapseni parikymppisenä enkä haluaisi 40+ iässä enää äidiksi, en myöskään äitipuoleksi.

Vierailija
369/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skitsofrenian ilmaantuvuus väestötasolla 1/100, yli 50 v isillä 1/22. Aika hemmetin paljon.

Ihan itsekö keksit lukemat tässä vähän faktaa:

The percentage of offspring predicted to have schizophrenia increased with advancing paternal age from 1 in 141 for offspring of fathers younger than 25 years, to 1 in 99 for those with fathers aged 30 to 35 years, and 1 in 47, for those with fathers 50 years or older.

Ts. yli 50 vuotiaiden miesten lapsilla on n. kolminkertainen riski saada skitsofrenia verrattuna alle 25 vuotiaisiin. 

Tuo on muuten äärimmäisen pientä verrattuna miten hurjasti äidin ikä vaikuttaa lapsen mahdollisiin kehityshäiriöihin otetaan esim. wikistä Downin oireyhtymä, riski saada Down lapsi: 

20 vuotiaana on 0,06%

25 vuotiaana on 0,07 %

30 vuotiaana on 0,10 %

35 vuotiaana on 0,32 %

40 vuotiaana on 1,40 %

44 vuotiaana on 2,99 %

34  vuotiaana naisen riski saada down lapsi  on 3,6 kertainen, 40 vuotiaana 21 kertainen ja 44 vuotiaana jo 44 kertainen verrattun 20 vuotiaaseen.

Eli ikä puree jo 35 vuotiaasta lähtien todella rajusti naisten lapsiin,

Miehillä iän vaikutus on pieni!

Vierailija
370/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiot? Tarkoitat kai, että toiveissasi olisi perheen perustaminen. Tapahtuuko sitä koskaan on taas toinen juttu sitten.

Vierailija
371/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa taas näkee hyvin kuinka naiset pitävät 10-vuotta itseään nuorempia naisia valtavana uhkana.

Tässä ketjussa näkee ihmeellisen itsekeskeisen miesnäkökulman. Nuorille naisille on tarjolla vain perheenäidin rooli, jos siihen lähtee, ja siinä ei näin aikuisen äidin näkökulmasta ole mitään kahdehdittavaa. Vain mies - ja lapseton mies - voi kuvitella toisin.

Vierailija
372/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku muutti ulkomaille. Ei oikein pitänyt paikallisista.

Liksa oli hyvä, tai tosi hyvä. Osti Helsingistä asuntoja, laittoi vuokralle, osti toisen, kolmannen jne ja taitaa omistaa nyt n 15 asuntoa. Yli 10 v vuokralaiset ovat maksaneet ne lähes kokonaan.

Hänen äitinsä sairastui ja huomasi tekee liikaa töitö. Töissä isot yt neuvottelut. Päötti ottaa paketin ja muutti Suomeen.

On 38 v, ei pääse minnekään töihin, koska on ollut 15 v ulkomailla, ei voi treffailla, kun on korona.

Hänellä on alkioita pakkasessa ha sanoi ei tässä vaihtiehtoja ole. Rahaongelmia ei ole.

Ihan tietää oma vika oli

Vierailija
373/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa tilanteessa kuin ap. Kävin treffeillä vain itseäni vähintään 8 vuotta nuorempien naisten kanssa, kunnes löysin oikean, jonka kanssa perustaa perhe. Vaihtoehtoja oli paljon, sillä monet naiset haluavat perheen etenkin tuossa kolmekympin nurkilla.

Vierailija
374/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Voihan ap tuoda 18-35v. naisen. Nythän on aikaa rajojen ollessa kiinni jutella eri maista olevien naisten kanssa. Ei muuta kuin Tinder auki!

Paitsi tindessä on ikärajoitukset eli harva haluaa tutustua muumioon

Vierailija
375/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-vuotiaat naiset ovat yleensä vielä ihan hedelmällisiä, eivätkä ole nelikymppisille liian nuoria.

Voin kyllä kuvitella, että ap:lla on hakusessa joku 20-vuotias, kun täytyy olla noin puolustuskannalla. 

Kannattaa opetella lukemaan. Aloittaja puhui nimenomaan 40-v naisista, ei 35-v naisista.

No kyllä 35 v. täyttänyt voi olla jo ”nelikymppinen” kun puhutaan kuka on kolmekymppinen, nelikymppinen jne. Riippuu miten sen ajattelee. Jollekin nelikymppinen tarkoittaa 40-49 - vuotiasta, jollekin noin 35-45- vuotiasta.

No tässä kyseisessä keskustelussa sillä juuri on erittäin iso merkitys puhutaanko 35- tai 45-vuotiaasta naisesta. Puhumme naisen mahdollisuudesta tulla raskaaksibja saada terve lapsi. Ymmärrätkö????

Vierailija
376/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa taas näkee

hyvin kuinka naiset pitävät 10-vuotta itseään nuorempia naisia valtavana uhkana.

En pidä uhkana, kun mua ei kiinnosta enää vanhat ukot ja ihana olla vaan yksin, jos haluan seksii niin siihen kelpaa 30v viriili mies😁

Vierailija
377/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle läheinen pariskunta sai yli 4-kymppisinä lapsen, naiselle lapsi oli ensimmäinen. Hienosti tämä äiti jaksaa ja pärjää ja mun mielestä hän on todella hyvä, leikkisä, kärsivällinen äiti. Näyttääkin vielä ikäistään nuoremmalta.

Katsotaan 10 vuoden päästä, kun äiit kärvistelee vaihdevuosissa ja riitelee myrtsin teinin kanssa. 

Vierailija
378/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan etsintään. Mua ei ainakaan nuorena lisääntymisikäisenä naisena kiinnosta ällöttävät nuorempien naisten perässä juoksevat vanhat ukot. Olet 15-10 vuotta myöhässä.

Sehän se siinä juuri huvittavaa onkin kun ei tarvi juosta ukkona naisten perässä kun nainen se miehen valitsee. Se tyhmyri joka naisten perässä juoksee on hukannut elämänsä tarkoituksen. 

Vierailija
379/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viisikymppisenä naisena otan vaan nuorempia miehiä,sinä olet minulle liian vanha.

Lapseni ovat aikuisia.

Vierailija
380/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulle läheinen pariskunta sai yli 4-kymppisinä lapsen, naiselle lapsi oli ensimmäinen. Hienosti tämä äiti jaksaa ja pärjää ja mun mielestä hän on todella hyvä, leikkisä, kärsivällinen äiti. Näyttääkin vielä ikäistään nuoremmalta.

Katsotaan 10 vuoden päästä, kun äiit kärvistelee vaihdevuosissa ja riitelee myrtsin teinin kanssa. 

Hormonikorvaushoidot keksitty, eikä tarvii kärvistellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän