Millainen ihminen ostaa vaatteensa Varustelekasta?
?
Kommentit (76)
Tuttava nelikymppinen mies ostaa paljon. Tekee paljon töitä ja on aina menossa jelppaamaan kavereitaan kun pyydetään. Dressmann-niilojen kuteet ei siinä vauhdissa kestäisi.
Jos olisin maastoon lähdössä, pukisin päälle mieluummin oranssia kuin kasvillisuuteen sulautuvaa.
Olen ostanut mm. Bundeswehrin ylijäämäpuseroita.
Sarkapuseroita ja nahkasaappaita olen ostanut SA-kaupasta, kun sellainen vielä oli lähikaupungissa.
En osaa sanoa, millainen ihminen olen.
On jäänyt vähän traumat, kun parikymppisenä minua alettiin kiusata varustelekavaatteisiin pukeutumisesta. Hankin sieltä siis ulkoiluvaatteita, jossain vaatteissa kyllä oli maastokuviota, muttei ollenkaan kaikissa. Alettiin juoruta minun olevan joku pilottitakkinazzzi, mitä siis en ole ollenkaan. En ole sen takia halunnut enää lekavaatteita käyttää, mikä on sääli, koska sieltä saisi hyviä vaatteita ulkoiluun.
Hyvän näköinen ja käytännöllinen armeijaylijäämä on käynyt vähiin, Varustelekan valikoimasta suuri osa on uustuotantoa.
Aito ylijäämä on usein myös syystä ylijäämää, mm. kengistä usein murtuvat pohjat vanhuuttaan, joten niistä ei kannata paljon maksaa.
SA- kaupasta sai nahkasaappaita kympillä, ei haitannut, jos parin vuoden päästä olivat pois heitettävät.
Mulla oli muutama vuosi sitten kiire reissuun ja tarvitsin käsimatkatavaroihin sopivan repun, Varustelekasta löytyi. Eihän tuo vihreä Särmä-reppu ole yhtään mun tyylinen, mutta olen sen verran kiintynyt siihen että mukana kulkee aina matkoilla.
Nelikymppinen perheellinen pappismies, puoluekannalta kristillisdemokraatti. Käytän Lekasta ostettuja maihareita ympärivuotisesti myös töissä, paitsi juhlavammissa yhteyksissä. Eivät ole kesälläkään mitenkään hiostavat, vaan juuri mukavat. Lisäksi olen ostanut sieltä maastokuvioiset housut ulkoilukäyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Jenni A kirjoitti:
Näytti paljon olevan ulkoiluvaatteita. Eli ulkoilija vissiin.
No ei kaikki välttämättä halua tällaisia ulkoiluun.
https://www.varusteleka.fi/fi/product/sarma-tst-l4-taistelupaita/51304
Satakymmenen euroa yhdestä paidasta. Urheiluliikkeistä voi ostaa enemmän liikuntaan sopivia edullisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Jenni A kirjoitti:
Näytti paljon olevan ulkoiluvaatteita. Eli ulkoilija vissiin.
No ei kaikki välttämättä halua tällaisia ulkoiluun.
https://www.varusteleka.fi/fi/product/sarma-tst-l4-taistelupaita/51304
Normaalivartaloiset. Näyttää epämukavalta lihavan kannalta.
Kovia sotilaita larppaavat ihmiset enimmikseen. Mihin tavallinen ihminen tarvitsee armeijakamaa? Miksei niitä voi lahjoittaa sinne, missä niitä oikeasti tarvitaan.
Täytyy myöntää että en ole kuullutkaan mistään varustelekasta.
Minä ostan vaatteeni sieltä mistä halvimmalla saan, yleensä Tokmannilta.
Mulla on Särmän sadeviitta. Olen lempeä hippitäti, asun kesät autossa Jäämeren rannoilla. Siellä sille on käyttöä.
On olemassa molesingfee merinoa. Muistaakseni nämäkin on.
Sinänsä molesing ei ole minulle ongelma vaan eläinten hyvinvoinnin kannalta hyvä juttu. Ihme ituhipin ininää taas.