Millainen ihminen ostaa vaatteensa Varustelekasta?
?
Kommentit (76)
Ostan käytettyä kamaa koska on kiihottavaa pukea päälleen raavaiden solttujen käyttämiä kalsareita ja kaikkia muitakin vaatekappaleita.
Poika19v
Aika monella juopolla tai muuten vaan rentulla maastohousut yms päällään kaupungilla liikkuessaan. Ei ihme jos eivät saa naista/miestä.
Ikinä en kuulutkaan Koko firmasta mitään? Johtuuko sitä en tilaa yhtään mitään netistä?
Oma eksäni osti sieltä reisitaskuhousuja. Olivat kestäviä ja niitä hän pystyi käyttämään myös töissä. Ihan mukava mies ja jos nyt insinööristä voi näin sanoa niin ihan fiksukin. Väärä tosin minulle. :)
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on hyviä merinovilla-alusvaatteita. Olen nuori vihervassarinainen.
Älä kiltti käytä merinovillaa. Googlaa Molesing, niin olet varmaan samaa mieltä.
No Lekahan juuri mainostaa tuotteissaan, että merinovilla on mulesing-vapaata. Sellaistakin on.
En nyt jokaista tuotetta ole tarkastanut, mut ne joita olen ostanut.
Älkää käyttäkö tekokuituisia vaatteita. Ne tappaa kalat ja hitaasti myös meidän ihmiset. Kertyy joka paikkaan.
En itse osta sieltä, kun tyyli ei täsmää (toimistotyötä tekevä 40 vee cis-nainen), mutta esim. mies ja lapset kyllä ovat löytäneet sieltä vaatetta. Arvostan firman vastuullisuutta omien tuotteiden teettämisessä. Kertovat avoimesti mistä tehdään jne. Ja tekevät niin laadukasta, että ottavat uudelleen myyntiinkin niitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin maastoon lähdössä, pukisin päälle mieluummin oranssia kuin kasvillisuuteen sulautuvaa.
Sama täällä. Huvittaa, kun ikäiseni vanhat papat pukeutuvat maastopukuun lähtiessään metsälle. Ehkä leikkivät sotilasta pyssyineen. Sitten, jos kohtaus yllättää, niin makaavat siellä puskassa, eivätkä näy edes lämpökameralla kylmennyttyään.
luontohan on juurikin paikka missä... vihreitä ei näe... jostaki pikitieltähän ne voi kiikaroida metsään siinä se, näitä o tullu nähtyä turhanki monta kertaa... ehkä ne etelässä johonki nuuksion city puistoon eksyy
Tuskimpa kukaan kaikkia vaatteitaan sieltä ostaa. Miksi moista arvelet??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset jotka liikkuvat paljon luonnossa mutta eivät äänestä vihreitä.
Petelius on ainoa tuntemani vihreä joka todellakin retkeilee ja pärjää luonnossa.
Muut istuvat Picnicissä ja vinkuvat että sudet on niin ihania.
Ai tunnet Peteliuksen? Minkälainen tyyppi se on livenä? Vaikuttaa kuivalta tyypiltä verrattuna roolihahmoihinsa 😂
Siinäpä sulle ihmeteltävää. Varmaan ne kauheat kuunaţšiŧ. Tai niin ainakin haluaisit kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Petelius on ainoa tuntemani vihreä joka todellakin retkeilee ja pärjää luonnossa.
Muut istuvat Picnicissä ja vinkuvat että sudet on niin ihania.
Eipä se silti oo auttanut muodostamaan järkeen perustuvia mielipiteitä...
Koiranulkoiluttajalle joitain hyviä kamppeita, jos ja kun ei halua maksaa mansikoita toimivista ulkovaatteista.