Millainen ihminen ostaa vaatteensa Varustelekasta?
Kommentit (76)
Vasemmistolaiset karhuhomot. Varmaan myös fettarihomot.
Ne on kyllä aika naisellisen näköisiä miehen päällä. Eikö käyttäjät sitä itse tajua. Naisia ainakin naurattaa.
Minä naisena ostan Varustelekasta vaatteita. Puusavotassa on ja muissa pihahommissa ne on ihan loistavia. Koiran kanssa kulkiessa reisitaskuihin saa kyypakkaukset, namit, lelut mukaan. Sadesäällä sitten jotain muuta, paremmin vedenkestävää.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies voimaantuu vain maastokuosissa.
Kuinka moni sitten Varustelekasta ostaa maastokuosia tai jonkin maan armeijan ylijäämämateriaalia on toinen juttu. Itsellä on punainen merinohuppari, mustat merinokynsikkäät, musta fleecetakki ja ruskeanvihreä softshelltakki Varustelekasta.
Maihinnousukenkiä käyttävä lyhythiuksinen mies, jolla on maastopuku.
Käytännönläheinen ihminen, uskoisin että se yhdistää asiakkaita. Ihminen jolle vaatteen funktio on tärkeämpi kuin brändi tai edes ulkonäkö (vaikka on siellä ihan asiallisen näköisiä vaatteitakin). Sieltä kun tosiaan saa paljon muutakin kuin sitä armeijakamaa. Armeijakamaa isäni osti joskus kun oli vielä niitä sa-kauppoja, villapaitoja, "peltipaitoja" ja karttalaukkuja ainakin oli. Ihan sivistynyt akateemisen uran tehnyt mies.
Miksi nazziunivormun maininta seksileluna oli liikaa jollekin? Sehän liittyy vain seksiin, ei aatteeseen, eli pitäisi olla aikuisille ihmisille ok.
Mieheni on ns. hevari ja ostaa paljon esim. housuja Varustelekasta.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset jotka liikkuvat paljon luonnossa mutta eivät äänestä vihreitä.
Just tuo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tuo :D
Tuo näyttää kumotun tässä ketjussa jo monta kertaa, mutta kumotaan vielä kerran. Olen 55 v vihreitä äänestävä virkanainen. Olen löytänyt sieltä hyviä ulkoiluvaatteita, ja ne farkut menevät töissäkin.
Ekaa kertaa siellä käydessäni odotin asiakkaiden olevan pääosin jollain lailla sotahulluja, mutta he vaikuttivat aika selkeästi erähenkisiltä. Siellä on paljon esim. vaelluksilla tarvittavaa tavaraa.
Itselleni ostin sateenpitävät ajokamppeet moottoripyöräilyä varten.
Mies on ostanut itselleen maihareita ja merinovillapipoja.
Minä. 37-vuotias kahden lapsen äiti, korkeakoulutettu ja vakivirassa. Käytän Varustelekasta tilattuja boksereita ja ulkoiluvaatteita. Ovat todella kestäviä ja toimivat kuten luvattu.
Vierailija kirjoitti:
Buahaha. Eiväthän cityvihreät liiku kallion kopistaan mihinkään kivijalan baaritiskiä pidemmelle ja woltin orja sotkee kotiovelle rasvassa uivaa etnomättöä ettei ahteria tarvitse raahata ylös sohvalta.
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena ostan Varustelekasta vaatteita. Puusavotassa on ja muissa pihahommissa ne on ihan loistavia. Koiran kanssa kulkiessa reisitaskuihin saa kyypakkaukset, namit, lelut mukaan. Sadesäällä sitten jotain muuta, paremmin vedenkestävää.
Puolet suomalaisista käyttää mökillä niitä saksan armeijan Flektarn-kenttätakkeja (paita oikeastaan) joita myytiin käytännössä uudenveroisina 2€ kappale.
Uskomattoman lujaa kangasta joka on kudottu niin tiiviiksi etteivät ruusun piikitkään tartu kiinni. Joudun karsimaan ruusuaitaa joka vuosi ja nämä ovat ainoat vaatteet jotka päällä oksia voi syöttää silppuriin.
Käytän siis puutarhatöissä myös saman sarjan housuja jotka kestävät tässä käytössä ikuisesti.
Ulkovaatteiden ja boksereiden lisäksi olen ostanut sieltä koppalakin seksitarkoitukseen. Tosin se asu, mitä oikeasti halusin makuuhuonekäyttöön (eli nazzziunivormu), piti hankkia kahdestakin eri brittiläisestä verkkokaupasta, että sain kaikki osat. Olisin kyllä tässäkin asiassa mieluiten suosinut suomalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet suomalaisista käyttää mökillä niitä saksan armeijan Flektarn-kenttätakkeja (paita oikeastaan) joita myytiin käytännössä uudenveroisina 2€ kappale.
Uskomattoman lujaa kangasta joka on kudottu niin tiiviiksi etteivät ruusun piikitkään tartu kiinni. Joudun karsimaan ruusuaitaa joka vuosi ja nämä ovat ainoat vaatteet jotka päällä oksia voi syöttää silppuriin.
Käytän siis puutarhatöissä myös saman sarjan housuja jotka kestävät tässä käytössä ikuisesti.
Minulla on parikin noita kenttätakkeja ja niitä ei saa kyllä hajalle millään. Ainoastaan väri on vähän haalistunut pitkässä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Sulta on vissiin mennyt ohi kaikki nämä kyseisen firman pride- ja Tom of Finland teemat. Tätä oli hyvinkin paljon esillä takavuosina, mutta nyt kun homous ei enää samalla tavalla saa huomiota, niin tätä on jätetty markkinoinnissa vähemmälle.
Firmalla on myös yhtenä harvoista suomalaisfirmoista mm. mitattu hiilijalanjälki jokaiselle tuotteelle erikseen.
Eli arvoliberaali yritys, joka välittää ympäristöstä. Kuulostaisi siltä, että aika moni varustelekan palkkalistoilla oleva äänestää nimenomaan niitä virheitä.
Googlasin molesing, näyttää olevan väärin kirjoitettu molesting. Muuta ei selvinnyt.