Avioero seksin takia
Onkohan tämä kuinka yleinen eron syy? En näe nyt enää omaa tilannettani kauemmaksi, koska seksi on aiheena meidän avioliitossa aivan kriisiytynyt aihe ja asia. Omat haluni ovat hiipuneet, tai lopahtaneet täysin seksiin aviomieheni kanssa.
Mieheni käytös on ollut vuosien mittaan todella huonoa, hän on ollut agressiivinen, arvaamaton, huutanut, heitellyt tavaroita, haukkunut minua ja syyllistänyt kovin ottein seksin vähyydestä. On huutanut rakkauden puuttumista, haukkunut minua kylmäksi akaksi, pihtariksi, raivoissaan huutanut miten tekisi mieli pyöritellä minua tukasta ympäri lattiaa ja panna vaikka väkisin. En voi käsittää tätä suhtautumistapaa asiaan! Ikäänkuin se seksi olisi jokin parisuhteen ulkopuolinen suoritus, joka saapuu täydellisenä paikalle huonon käytöksen jälkeen.
Taustatietona olemme kouluttautuneita, töissäkäyviä perheellisiä ihmisiä, meillä on kaksi kouluikäistä lasta. Ei tällaisessa yhtälössä myöskään mitään spontaania seksiä harrasteta milloin huvittaa, mutta tämäkin on tietenkin minun ällöttävän pihtarin vika. Mies saattaa istua koko illan sohvalla katsoen omia elokuviaan ja sitten kun minä puuhailen omiani ja valmistaudun nukkumaan, mies nousee mielenosoituksellisesti sohvalta ylös ja räiskii ohitseni "Ei sitten rouvaa seksi oman miehen kanssa taida pätkääkään kiinnostaa". Hän ei ole tehnyt itse elettäkään sohvalla istuessaan mihinkään seksiin viittaavaan, vaan hän odottaa että minä olisin älynnyt hänen ajatuksensa ja mennyt viettelemään siitä elokuvasta pois. Kun menen halaamaan häntä ja alan varovaisesti ehdottamaan jotakin, hän sysää minut kauemman ja alkaa haukkumaan että "Et sinä kuitenkaan halua!" Saattaa mököttää ja tiuskia ja äyskiä tämmöisenkin tilanteen jälkeen lopun päivää tai iltaa.
Mitä ihmettä tässä tilanteessa voi oikein tehdä? Mies haluaa näköjään aivan täysin alistaa ja rikkoa tämän avioliiton tällä seksiasialla ja omalla huonolla käytöksellään. Olen tosiaan alkanut muuttua jo hiukan kylmemmäksi, etäisemmäksi ja varovaiseksi, sillä tämän asian tiimoilta nykyisin meillä räjähtelee lähes jokatoinen päivä tai vähintään viikottain. Aina jos miehen suu on mutrulla tai käytös huonoa, syy on seksi.
Eihän tämä yksinkertaisesti voi enää jatkua näin, jotain on tehtävä. Olen aivan rikki.
Kommentit (822)
Nainen on onnellisimmillaan sinkkuna. Katsokaa vaikka nunnia. Elävät reilusti yli 100 vuotiaiksi terveinä ja tyytyväisinä. Ei miesriippaa perässävedettävänä ja naista syyllistävänä huonon äitisuhteensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän siinä on, että parisuhteessa miehet kuin unohtavat, miten itsetyydyttää itseään?
Tuskin sitä kukaan on unohtanut, mutta siitähän on tehty miehille todella hävettävä asia. Miten paljon sille täälläkin naisporukalla naurettaisi, että mies on jou säälittävä runkkari. Ja sitten siitä vasta riemu repeäisi, jos puutteessa elävä aviomies erehtyisi tilaamaan vaikka tekopimperon. Luultavasti se olisi jo niin kova loukkaus pihtaavalle vaimolle, että erohan siitä tulisi ja se sika saisi elää tekopimperonsa kanssa ihan keskenään.
Naisilla on ilmiömäinen tapa luistaa kaikenlaisesta vastuusta. Jos et itse osaa kääntää kaikki ongelmat miesten syyksi, niin naisporukalla se onnistuu sitten varsin helposti.
Piirisi ovat omituiset..
Minä kannustan miestäni runkkailemaan ihan niin paljon kuin sielu sietää, hänellä on myös flesari, se ei missään tapauksessa loukkaa minua mitenkään. En naura hänelle tai kerro kenellekään toisen henkilökohtaisia asioita, oletan ettei miehenikään kerro omille kavereilleen itsetyydytyksestäni...
Anteeksi mutta käsityksesi naisista on melko erikoinen, harmi, että olet törmännyt henkisesti epävakaaseen yksilöön ja kuvittelet, että kaikki ovat sellaisia. Aikuisuuteen kylläkin kuuluu ymmärtää, että kaikki eivät ole samanlaisia, joten arvelen sinun olevan todella nuori tai todella vanha poika peräkammarista?
JOS sinulle olisi miehesi tai oma masturbointi niin luonnollista, kuin yrität antaa ymmärtää, et olisi kirjoittanut koko huvittavaa ja henkilöön käyvää kommenttiasi.
Minä kirjoitin kommenttini vain siltä pohjalta, mitä olen naisten nähnyt kirjoittavan. Onhan se kieltämättä outoa, että toisten masturbointi on merkki vahvuudesta, itsenäisyydestä ja oman seksuaalisuutensa hallitsemisesta ja kunnioittamisesta, mutta toinen sukupuoli leimataan, kuten juuri itsekin teit, nuoreksi tai peräkammarin pojaksi.
Meillä on niin paljon seksiä kauniin vaimoni kanssa, ettei kummankaan tarvitse masturboida.
Aaa sä oot yks niistä, joille puolison runkkaaminen on jotenkin itseltä pois?
Kyllä, minä todella olen erittäin sinut minun sekä mieheni itsetyydytyksestä, kirjoitin henkilöön käyvän kommentin provosoituneena ilmeisesti sinun naurettavas yleistyksestäsi, että kaikki naiset naureskelevat miesten runkkaamiselle ja tekevät siitä miehille häpeällistä. Mielestäni absurdia ja oletinkin sinun olevan provoilu mielessä heittämässä tuollaista satua tänne. Mutta minä tiedän kyllä, että on olemassa sellaisia ihmisiä, jotka näkevät puolison runkkaamisen jotenkin loukkauksena; "hän ei halua vietellä minua, hän mieluummin runkkaa, eli ei halua minua" eli on huono itsetunto siis.
Minä en ole nähnyt naisten kommentteja joissa pilkataan masturbointi, tässäkin ketjussa vain sinä viljelet sellaista.
Selkeää kuitenkin on, että ajattelemme aika eritavalla asioista :)
Ihan yleistämisesi takia arvelin sinun olevan jotain sellaista ryhmää jolla ei ole oikeasti kokemusta mistään, kuka aikuinen muuten yleistää asiassa joka ei sitten kuitenkaan ole yleistä?
Jos palaat lukemaan uudestaan mitä kirjoitin, niin huomaisit, että provosoiduit aivan väärin perustein.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä koskaan ei ole tullut mieleen uhkailla naista väkivallalla tai raiskauksella. Exän kanssa tapeltiin todella paljon, mutta kertaakaan ei käynyt pienessä mielessäkään. En pysty muutenkaan käsittämään mitä seksiä raiskaus muka on?
Ap sun miehesi pilaa meidän muidenkin maineen. Kaikki miehet eivät ole tuollaisia, eikä tuo kuulu normaaliin parisuhteeseen.
M35
Siinä meillä on varsinainen tuttiritari. Olisit joskus mies ja paheksuisit naisten miesvihaa tihkuvia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas Maiju,
Miehellä voi alkaa ottaa eteen tahdosta riippumatta.
tiiän mut se on tönöff silti.
Kun halailette ja tuutte lusikkaan niin hillitkää itsenne tai pysykää kaukana.
kuvottavaa vihjailua että panettaa ja sitten muka halutaan halailla. Tosi törnöff mulle ja muille naisille!
t. maiju taas
Tässä onkin yksi iso syy siihen, miksi miehet eivät halua läheisyyttä ilman seksiä.
Toinen vaihtoehto olisi sitten pukea jotkut pakkohousut, mutta se olisi varmasti hyvin epämukavaa, jopa kivuliasta.Tässä on taas sitten lapsellinen kannanotto asiaan.
Mikään ei onnistu ja on niin kova boneri että. Just toi on monien naisten mielestä ei toivottavaa. Ja kiukuttelu perään.
Mitä jos antaisitte sitä hellyyttä ilman mitään bonereita jooko?
Ei oo vaikee taski.
Fiksu ja sekä ylä-, että alapäästään terve nainenhan lähtee leikkiin mukaan. Kun nainen hyväksyy sen, että miehellä voi alkaa seistä, vaikka ei seksi olekaan mielessä, miehen seksuaalinen itsevarmuus pysyy kunnossa eikä tule ilkeää torjutuksi tulemisen tunnetta. Ei meillä läheskään joka kerta halailu ja sen myötä syntyvä seisokki johda seksiin vaan kiusoitellaan puolin ja toisin, kun tiedetään, että rakastellaan myöhemmin kunnolla.
Hellyyttä ja kotitöiden tekoa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ottaa miehen egoon, ettet halua häntä.
Me olemme samankaltaisessa tilanteessa. Mies ei tosin ole noin huonokäytöksinen, mutta hänkään ei ole kohdellut minua hyvin ja tämän takia omat haluni ovat kuihtuneet. Meilläkin on lapsi, joka tietysti hankaloittaa spontaania seksiä. Väsymystäkin on.
Miehet eivät ymmärrä, että me naiset olemme emotionaalisempia. Meille ei riitä, että keppi on pystyssä ja sitten vaan tuuttastaan. Huoh.
Onneksi teitä naisiakin on erilaisia. Mä en jaksaisi mitään ihmeellisiä tuntien lämmittelyitä dinnereineen ja halailuineen. Meillä sovitaan "kalenterista", koska homma hoidetaan, ilman mitään kummallisia lämmittelyitä. Isot O:oot hoidetaan molemmille ja alles klar. Halailut ja muut on toinen asia sitten, päivittäistä hommaa ja kumpikaan ei siihen liitä seksiä mitenkään.
Kuulostaa hyvältä. Mun mies kun ottaa kaikki läheisyyden osoitukset niin että seksiä luvassa. Eipä olla sitten paljoa halailtu tai nukuttu lusikassa kun heti toinen on kovalla munalla tökkimässä. Et josko kuitenki irtois... ja kun ei irtoakaan niin sitten mökötetään ja huokaillaan kovaan ääneen.
Ollaan puhuttu tästä ja miehen mielipide on että mitä se nyt muka haittaa ja eihän sitä tiedä jos vaikka joskus innostuisin. Jokainen tsäänssi ku on mahdollisuus.
Ei auta vaikka sanon että haluaisin vain läheisyyttä. Pelkkä läheisyys saattaisi jopa herättää enemmän haluja mutta sitä ei taida saada. Nykyään seksiä kerran viikossa.
Meillä riittää monenlaista läheisyyttä vaimoni kanssa, mutta tuosta erektiosta sinänsä en menisi moittimaan, että miehellä on aina "vain se" mielessä, koska kyllä ainakin itselläni erektio syntyy monesti sen kummemmin "sitä" miettimättä, jos vain suutelemme tms. olemme muuten lähikontaktissa. En tiedä, miten voisi esim. nukkua lusikassa, jos mahdollinen erektio siinä olisi vaimolle ongelma.
Ainakin itselle miehen erektio on turnoff lusikassa ja halaillessa.
Jos suutelun aikana alkaa jöpöttää ja tökkiä, niin tökkii pahasti minuakin. Tulee painostava tunnelma että taasko se haluaa vaan panna, eikä anna hellyyttä aidosti.
Todella turnoff minulle.
t. maiju 36
Jos mies ei hallitse erektioitaan tai huutamisiaan niin se on sianjätön aika. Miehen tulee hallita ns. eläimellinen osuus itsessään täydellisesti. Huutava ja erektio pitkällä tökkivä mies on todellinen turnoff.
Olen varma, että jos sinun pieruluolaasi joskus astuisi miehekäs mies, joka jo tuulikaapissa karjahtaa, että nyt akka housut alas ja sassiin, niin römpsäsi olisi ammollaan kuin kymmenkiloisen hauen kita ja mahlat valuisi pitkin reisiä. Mutta eipä sinne astu, joten saat rauhassa jatkaa sioista fantasioimalla.
Ei teilla ole seksiongelma.
Ongelma on perhevakivalta. Mies joka ei rakasta eika kunnioita sinua.
Olisi OUTOA jos haluaisit rakastella tuollaisen hullun miehen kanssa. Se on fyysisestikin liki mahdotonta. Han on todennakoisesti raiskannut ja seksuaalisesti hyvaksikayttanut sinua.
Miksi olet siella tata kirjoittamassa? Miksi et ole jo aikoja siten lahtenyt.
Tarvitset apua. Soita huomenna jonnekin ja varaa aika ammattilaiselle.
Poistu suhteesta HETI.
Olet vaarassa, nimittain kuolemanvaarassa.
Toimi heti.
Soita aidillesi, sisarellesi tms uskotulle ystavalle ja kerro kaikki. Saat toivottavasti tarvitsemaasi tukea heilta.
terveisin. Nainen joka auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bädboy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tauluteeveet, stereot, veneet jne kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkia ja kakkua ostan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme samankaltaisessa tilanteessa. Mies ei tosin ole noin huonokäytöksinen, mutta hänkään ei ole kohdellut minua hyvin ja tämän takia omat haluni ovat kuihtuneet. Meilläkin on lapsi, joka tietysti hankaloittaa spontaania seksiä. Väsymystäkin on.
Miehet eivät ymmärrä, että me naiset olemme emotionaalisempia. Meille ei riitä, että keppi on pystyssä ja sitten vaan tuuttastaan. Huoh.
Onneksi teitä naisiakin on erilaisia. Mä en jaksaisi mitään ihmeellisiä tuntien lämmittelyitä dinnereineen ja halailuineen. Meillä sovitaan "kalenterista", koska homma hoidetaan, ilman mitään kummallisia lämmittelyitä. Isot O:oot hoidetaan molemmille ja alles klar. Halailut ja muut on toinen asia sitten, päivittäistä hommaa ja kumpikaan ei siihen liitä seksiä mitenkään.
Että mies voi vaikka huutaa ja haukkua sua pari tuntia, jättää likaiset astiat pöytään ja lähteä poikien kanssa kaljalle ja tulla haisevana ja kännissä sänkyyn ja sä oot ihan messissä kun se haluaa tuupata munan pilluun? Ei se fiiliksen luominen välttämättä vaadi "parin tunnin lämppäystä dinnereineen", vaan kunnon yöunet ja mukavan kumppanin. Jos ei ole kumpaakaan, niin aika vaikea sitä on innostua.
Huvittaa kun joku parempi nainen näin miehen mielipiteestä kertoo totuuksia ettei tarvita lämmittelyjä tai muitakaan temppuja että onnistuisi, niin sitten sinä vihaisena alat meuhkata ihan skitsoa.
Tosi huvittavaa kun et vaan hyväksy että sinusta helpompia ja rennompia naisia on olemassa, joista ei ole mikään ongelma jos mies joskus lähtee kaljalle kavereiden kanssa ja tulee antamaan seksiä oluelta haisevana ja ihan yhtä rakastettavana kumppanina kuin selvinkin päin.
Hassua että yrität myydä tuota juttuas eräänlaisena ainoana totuutena. Onneksi oma vaimo antaa minulle myös humalassakin ja ei kiellä kaljaretkiä kavereiden kanssa.
Ilmeisesti minua rakastetaan ja olen ns. Lucky guy!
Ai senkin jälkeen kun olet käyttäytynyt huonosti, haukkunut vaimoasi ja raivonnut tälle? Sä poimit mun tekstistä vain yhden kohdan, mutta siinä oli montakin. Kyllä mäkin puuhastelen kännisen mieheni kanssa, mutta sitä känniä on edeltänyt huomaavainen ja rakastava käytös. Jos ei olisi, niin en varmasti puuhastelisi. Ja mä en "skitsonnut" missään kohtaa, eri mieltä oleminen ja muiden näkökantojen esille tuominen ei ole "skitsoamista" (paitsi ehkä teinille).
No lisätään tähän, että olen mennessäni pikkuriidan vuoksi paiskanut 3000e tauluteeveen lattialle (minähän sen maksoinkin minun telkku) ja potkaissut kiukussani vaimon useiden kymmententuhansien audin sivuvalon paskaksi (edelleen minun maksamia, minä rikon) ja kaahannut paidattomana pelkissä farkkuhaalareissa harlikallani hallille juomaan kavereiden kanssa. En koskaan ole satuttanut vaimoa tai lapsia. Pihakoivuun olen vedellyt mavoja ja nyrkkeillyt kyllä senkin edestä. Tämän ohjeen sain jo nuorena vihanhallinnan keinoksi.
Miksi miehen temperamentista tehdään nyt sairaus ja että mies olisi paha jos paiskoo esineitä (jotka todennäköisesti on ostanut itse) ja ovia? Ei agressiivisuus temperamentissa ole huono tai paha asia, jos sen osaa kanavoida vaikkapa pihakoivuun.
Se että muihin koskee ja muita satuttaa. Se on väärin. Mutta tauluteeveen saa ihan kuka tahansa rikkoa jos haluaa, kun sen on itse ostanutkin. Vihkisormukset ja muut useiden kymmenten tuhansien arvoiset jutut saa heittää mereen jos raivostuttaa.
Materia ei korvaa rakkautta koskaan.
Riidan päätteeksi aina ostan uuden kalliimman tauluteeveen vanhan tilalle ja riidat sovitaan. Minä olin väärässä ja vaimo oikeassa. Rauha on maan päällä. Uudet sormukset ostan jne.
Miehenä minä olen se tulisempi tapaus ja huudan ja näytän tunteita taivaille.
Vaimo on monesti sanonut että käy kuumana kun näkee miten kiristelen silmiä ja kerään kiukkua.
Olen sellainen perinteinen mies, joka ei patoa tunteita vaan näyttää ne ja siitä syntyy sitten se keskustelu, jonka takia varmasti suhde on niin kestävää laatua.
Asiasta on naapurienkin kanssa keskusteltu. Pelkäävät minua ja ovat sanoneet että soittavat apua jos riehun liikaa. Itse olen vähän sellainen että haistakaa jumalauta pitkät.
Toivottavasti tajuat joskus että olet oikeasti pelottava ja lähipiirisi luultavasti pelkää sinua aika lailla.
Mun mielestä aika kuuma mies.
Poikarakkautta.
Mä en kyllä voisi kunnioittaa tai rakastaa mitään telkkarinpaiskojaa, idioottina pidän.
Hamevähemmistön tapoja on huutaa ja meseoa, ja kuvitella että sillä saavuttaa muuta kuin halveksuntaa ja inhoa.
nii noo joo, sul ei oo kato varaa sellasee
Eikö sulla oikeasti tule mieleen fiksumpaa käyttöä rahalle kuin tahallaan rikkoa tavaraa? Typerämpää ei voi olla, yrität vaan perustella lapsellisuuttasi ja olematonta itsehillintääsi.
Nolo äijä.
Jos miettii järkevästi niin mitä kolmentonnin tauluteeveen sijaan voisi tehdä, niin lähettää kehitysmaihin sillä rahalla useita vuohia ja heidänkin parisuhde heidän maassaan paranisi huomattavasti, mutta pohjoismaissa Throrinin kaltaiset juntit paiskoo tauluteeveitä kalliille puulattialle kun vähän kiukuttaa vaimon pihtailut. Kyllä verotusta pitää ja voi lisätä kun lukee näitä älyttömyyksiä aihe vapaalla.
Oletko koskaan kuullut vuohennssijoista? Mä lähettäisin vain Muumeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä koskaan ei ole tullut mieleen uhkailla naista väkivallalla tai raiskauksella. Exän kanssa tapeltiin todella paljon, mutta kertaakaan ei käynyt pienessä mielessäkään. En pysty muutenkaan käsittämään mitä seksiä raiskaus muka on?
Ap sun miehesi pilaa meidän muidenkin maineen. Kaikki miehet eivät ole tuollaisia, eikä tuo kuulu normaaliin parisuhteeseen.
M35
Siinä meillä on varsinainen tuttiritari. Olisit joskus mies ja paheksuisit naisten miesvihaa tihkuvia viestejä.
Kaikki normaalit miehethän teidän lautatrollien mielestä milloin mitäkin ritareita ovat.
Sinänsä hauskaa, että itsekin alitajuisesti ymmärrätte, että niinhän se on: tasavertaiseen, terveeseen suhteesen kykenevä mies on ritari, sankari, unelmien prinssi naisille. Jotain sellaista, mitä te naisia vihaavat myrkkysäkit ette ikinä kykene olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Hellyyttä ja kotitöiden tekoa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Mun mies kun ottaa kaikki läheisyyden osoitukset niin että seksiä luvassa. Eipä olla sitten paljoa halailtu tai nukuttu lusikassa kun heti toinen on kovalla munalla tökkimässä. Et josko kuitenki irtois... ja kun ei irtoakaan niin sitten mökötetään ja huokaillaan kovaan ääneen.
Ollaan puhuttu tästä ja miehen mielipide on että mitä se nyt muka haittaa ja eihän sitä tiedä jos vaikka joskus innostuisin. Jokainen tsäänssi ku on mahdollisuus.
Ei auta vaikka sanon että haluaisin vain läheisyyttä. Pelkkä läheisyys saattaisi jopa herättää enemmän haluja mutta sitä ei taida saada. Nykyään seksiä kerran viikossa.
Meillä riittää monenlaista läheisyyttä vaimoni kanssa, mutta tuosta erektiosta sinänsä en menisi moittimaan, että miehellä on aina "vain se" mielessä, koska kyllä ainakin itselläni erektio syntyy monesti sen kummemmin "sitä" miettimättä, jos vain suutelemme tms. olemme muuten lähikontaktissa. En tiedä, miten voisi esim. nukkua lusikassa, jos mahdollinen erektio siinä olisi vaimolle ongelma.
Ainakin itselle miehen erektio on turnoff lusikassa ja halaillessa.
Jos suutelun aikana alkaa jöpöttää ja tökkiä, niin tökkii pahasti minuakin. Tulee painostava tunnelma että taasko se haluaa vaan panna, eikä anna hellyyttä aidosti.
Todella turnoff minulle.
t. maiju 36
Jos mies ei hallitse erektioitaan tai huutamisiaan niin se on sianjätön aika. Miehen tulee hallita ns. eläimellinen osuus itsessään täydellisesti. Huutava ja erektio pitkällä tökkivä mies on todellinen turnoff.
Olen varma, että jos sinun pieruluolaasi joskus astuisi miehekäs mies, joka jo tuulikaapissa karjahtaa, että nyt akka housut alas ja sassiin, niin römpsäsi olisi ammollaan kuin kymmenkiloisen hauen kita ja mahlat valuisi pitkin reisiä. Mutta eipä sinne astu, joten saat rauhassa jatkaa sioista fantasioimalla.
Älä viitsi omia fantasioitasi naisille projisoida. (Ja se oli muuten mies, jonka karjuleikit olivat äskettäin iltapäivälehdissä, joten enpä paljon tuostakaan huutelisi... Olitko se sinä?)
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies jaksaa ihmetellä miksi olen niin pahantuulinen ja vihainen säännöllisesti. Jaaa-a, miksiköhän, seksiä hra on halunnut viimeksi liki 4v sitten.
Mikäs mahtoi olla BMI sinulla 4v sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies jaksaa ihmetellä miksi olen niin pahantuulinen ja vihainen säännöllisesti. Jaaa-a, miksiköhän, seksiä hra on halunnut viimeksi liki 4v sitten.
Mikäs mahtoi olla BMI sinulla 4v sitten?
Mikäs mahtaa itselläsi olla äo?
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa erota että pääsee vihdoinkin toteuttamaan seksuaalisuuttaan. Jätä hänet nyt vaan että pääsee nauttimaan seksistä. Se on elämässä yksi tärkein juttu monille ihmisille ja etenkin miehille. Teet hänet surulliseksi ja vihaiseksi samaan aikaan.
Petit hänet.
Tämä pitäisi kouluissa terveystiedon tunneilla opettaa pojille että miettii tarkasti kannattaako lähteä parisuhteeseen, kun naisilla ne halut tahtoo lopahtaa ja eivät hyväksy maksullisia tai rakastajia.
Kaksoiselämä ei myöskään ole mikään houkutteleva tapa elää avioliitossa.
"Yrittää auttaa sinua jättämään hänet huonolla käytöksellä."
Jos ei itkettäisi, niin naurattaisi. Luulin joskus nuoruudessani, että tällaisia miehiä on vain jossain elokuvissa tai kehitysvammaisten laitoksissa, mutta niitä kulkee Suomessa aika paljonkin vapaina kaduilla. Jos haluaa lopettaa suhteen, niin sen kertoo kumppanille selvin sanoin, mutta kuitenkin ysävällisesti ja varovasti. Mene terapiaan, jos et osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi käytös on sikamaista. Kerran viikossa on hyvä määrä. Ei siinä montaa päivää joudu olee ilman. Minun ex käyttäytyy kun pieni lapsi noissa tilanteissa. En jäänyt sietämään. Nyt olen suhteessa, jossa saan paljon läheisyyttä. Meillä on myös seksiä säännöllisesti. Jos jompi kumpi ei halua, niin siitä ei syty sota.
Korjaus otsakkeeseen: Avioero seksittömyyden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että ongelma on miehen huono käytös ja aggressiivisuus, ei seksi tai sen puute. Voisitteko mennä pariterapiaan, tai sinä yksin purkamaan asioita ammattilaiselle?
Voin kokemuksesta sanoa, että seksin puuten ja turhautuminen aiheuttaa miehessä agressiivisuutta ym. Aikamoinen noidankehä, ei seksiä -> agressiivisuutta -> vielä vähemmän seksiä -> lisää agressiivisuutta. Siihen miksi seksi on jäänyt teillä alunperin taustalle en osaa vastata.
En tiedä miksi, mutta näin on. Olen mies ja muutun todella kiukkuiseksi jos seksiä ei ole. Tai sanotaan näin päin, että jos viettely-yritykseni tyrmätään jatkuvasti, niin se lisää turhautuneisuutta ja muuttuu pikkuhiljaa vihan tunteeksi tyrmäysten jatkuessa. Siitä onkin sitten jo tosi lyhyt askel eron harkitsemiseen vakavasti. Jos seksiä ei ole muuten ja se on molemmille ok, ei se turhauta. Olen huomannut, että paras keino turhautumisen välttämiseksi on olla tekemättä itse aloitteita kovin usein seksille. Teen aloitteen nykyään ehkä kerran kuussa, jos sitäkään ja muuten sitten tumputan käteen vaihtelevalla tiheydellä. Ei turhauta enää, kun torjumisia ei tule. Valitettava sivuseikka tosin on alkanut ilmaantumaan: en enää halua läheisyyttäkään kovin usein.
Miksi suostut elämään tämmöisessä suhteessa jossa joudut itse luopumaan haluistasi ja tulet turhautuneeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kummallista, että kukaan viitsii pihdata kun helpommalla pääsee kun antaa.
Siinä ei yleensä kauan mene. Ei ainakaan meillä mene ja mies saa vaikka joka päivä ja hän laukeaa joskus jopa minuutissa. Itse en suinkaan aina ole halukas, mutta ymmärrän et miehellä on erilaiset tarpeet. Eikä ole tarvinnut koskaan riidellä asian tiimoilta. En saa itse aina orkkua ja sanonkin usein, että en nyt itse tarvii O:a, hoidetaan se seuraavalla kerralla. Yhteistä eloa pian 22 vuotta ja hyvin menee.Kuinkahan moni mies olisi valmis tuohon? Siis että aina vain tyydyttäisi naisen saamatta itse mitään - vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen...
Minä tein tuota monia vuosia ja myös eri naisten kanssa. Sain tietysti loistavan panomiehen maineen. mutta itse en nauttinut niin paljoa seksistä, että olisin lauennut. Kalu oli kovana vaikka tuntikausia, mutta sain tyydytyksen vasta yleensä seuraavana päivänä kun sain omassa rauhassa muistella edellistä aktia ja käyttää mielikuvitustani hyväksi. Naiset olivat hyvännäköisiä ja seksikkäitä, mutta kun mukana ei ollut yhtään rakkautta, niin eipä mälli irronnut.
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö panna peppureikään?
Onko mies piiloh-o-m-o, kun sitä peräreikää himoitsee? Minulle se on vain exit only!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kummallista, että kukaan viitsii pihdata kun helpommalla pääsee kun antaa.
Siinä ei yleensä kauan mene. Ei ainakaan meillä mene ja mies saa vaikka joka päivä ja hän laukeaa joskus jopa minuutissa. Itse en suinkaan aina ole halukas, mutta ymmärrän et miehellä on erilaiset tarpeet. Eikä ole tarvinnut koskaan riidellä asian tiimoilta. En saa itse aina orkkua ja sanonkin usein, että en nyt itse tarvii O:a, hoidetaan se seuraavalla kerralla. Yhteistä eloa pian 22 vuotta ja hyvin menee.Kuinkahan moni mies olisi valmis tuohon? Siis että aina vain tyydyttäisi naisen saamatta itse mitään - vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen...
Minä tein tuota monia vuosia ja myös eri naisten kanssa. Sain tietysti loistavan panomiehen maineen. mutta itse en nauttinut niin paljoa seksistä, että olisin lauennut. Kalu oli kovana vaikka tuntikausia, mutta sain tyydytyksen vasta yleensä seuraavana päivänä kun sain omassa rauhassa muistella edellistä aktia ja käyttää mielikuvitustani hyväksi. Naiset olivat hyvännäköisiä ja seksikkäitä, mutta kun mukana ei ollut yhtään rakkautta, niin eipä mälli irronnut.
No oliko kivaa? Ilolla jatkoit jyystämistä, koska on niin kiva antaa toiselle nautintoa (vaikkei itse siitä mitään saisikaan)? Tuo yksi kertoi tehneensä tätä jo 22 vuotta - vieläkö sinulla on pitkä matka tuohon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astuinko johonkin rinnakkaistodellisuuteen? Naisella on väkivaltainen mies, mutta naista syytetään pihtaamisesta? Mies huutaa, heittelee tavaroita, uhkaa raiskauksella lasten ollessa paikalla, mutta kaikkien mielestä syy on vaimon pihtaaminen?
Tervetuloa silmätysten todellisen suomalaisen misogynistisen alistamiskulttuurin kanssa, se kumpuaa suoraan kansan syvien rivien selkärangasta. Suomessahan on eniten parisuhdeväkivaltaa Euroopassa. Jopa naiset ovat omaksuneet tämän alistamiskulttuurin, jota tämänkin aloituksen keräämät kommentit niin selkeästi tuovat näkyviin.
Minä olen ihmetellyt, että ihmeen vähän suomalaiset naiset saavat lättyyn, kun ajatellaan miten paljon he tappelevat jo pelkästään keskenään ja silti vielä aukovat turpaansa miehillekin, kun tietävät, ettei suomalainen mies yleensä käy naisen päälle. En silti toivo, että naisiin kohdistuva väkivalta lisääntyisi, vaan toivon, että naiset eivät tahallaan haastaisi riitaa.