Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**lokakuisten massujen keskiviikko**

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompas täällä ollut vilkasta keskustelua!!

mun on ihan pakko kanssa kommentoida tuota vakkari-juttua, tai siis ite en myöskään näe että täällä joku olisi ns.vakkari..että harvemmin kirjoittelevia ei sitten huomioitaisikaan, itsellä ainakin jotkut asiat herättävät enemmän huomiota,esim eilisessä pinossa miannin kaatuminen, tuli itellekin kaikenlaisia kauhukuvia mieleen..

yleisesti semmoiset asiat mistä itellä kokemusta/tietoa saavat minulta enemmän kommentteja,mikä minusta ihan luonnollista, että sellaista kommentoidaan mistä itellä jotain hajua..

esim.just toi stokken sänky,itekkin oon sitä katellut,mutta ei ole ollut varaa sijoittaa niin kalliiseen joten eipä meillä sitä ole eikä näin ollen mitään kokemusta koko sängystä:) ja siksi en kirjoittanut siihen kysymykseen mitään...

jotkut nimimerkit (vähän erikoisemmat) on jääneet paremmin mieleen,mutta ei se silti sanele sitä kenelle täällä vastailen,tai kommentoin...

niin ja luen IHAN kaikkien jutut kun täällä käyn,kyllä mua ainakin kiinnostaa kaikkien neuvolakuulumiset, kun kuitenkin aikas samassa vaiheessa mennään jokainen.

minusta tämä on ollut tosi kiva porukka ja tuskin kellään on tarkoitus loukata toisia sanomisillaan tai sanomattajättämisillään, kaikki vaan ollaan vähän erilaisia ja raskaus tunnetusti herkistää,joten ehkä jonkun kirjoitukset tuntuvat oudolle kun niitä hormoonihuuruissa lueskelee..

ja sitten gallup.iin: meillä ei !!! hih, en muitsa koska viimeksi, välillä mieli tekeisi ja välillä taas ei, ei aina oikein osu yhteen miehen kanssa nuo halupäivät..toivottavasti taas joskus!!!

katsura,jaksamisia sinne myös sen pikku kiipeilijän kanssa:) meillä kanssa yksi marakatti,kiipeilijä,kokoajan saa olla pelkäämässä mihin kolahtaa!

lupicaia: ompa outo juttu että terkkari on ihmetellyt tuota kyläilyjuttua, meillä poika 1v1kk ei ole kertaakaan ollut yökylässä ja ekaa kertaa menee varmaan kun lähdetään synnyttämään..eikä minusta ainakaan ole outoa että teillä ei olla vielä oltu hoidossa kun lapsi vielä vauva!!

niin ja sitten vielä omaa napaa:

menin tänään ystävälle kun oli sovittu nähdä, ja siellä minua odotti VAUVAKUTSUT:) ihanaa..oli salaa järjestänyt ystävien kanssa minulle omat vauvakutsut! olipa tosi kiva yllätys!! en ollenkaan ollut odottanut sellaista.. olipa kiva höpistä ihan luvankanssa vauvajuttuja ja kaikkea hömppää, kaikki olivat tuoneet minulle pienen vauvalahjan ja mansikka kakkua olivat leiponeet ja muita herkkuja! :) tuli tosi hyvä mieli että ihan minua varten järjestetty:)

mutta nyt poika kaipaa huomiota!

ja selkä+jalat lepuutusta, alkaa olla tukalaaa tämä koneella istuminen..

iloista mieltä ja sopua kaikille toivotellen:)

fiikuna ja myttyliini rv31

Vierailija
62/65 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti on asiaa ollut, piti vielä tulla lukaisemaan iltapino tässä mehunkeiton ohessa.

Eka Nazulle, minä kirjoitin nähneeni prismassa niitä harsoja, mutta en tosiaan ole niitä käyttänyt. Hinnan katsoin kyllä eilen,mutta mutta... olisiko ollut 10-20e välillä se paketti. Kamalan huonoksi mennyt muisti!

Gallupeihin:

seksielämä on meillä pysynyt ihan yhtä aktiivisena, kuin ennenkin. Minä yleensä raskausaikana se aktiivisempi puoli ja mies ei onneksi laita asiaa ollenkaan pahakseen! =)

Raudasta, niinkuin kirjoittelin jo aiemmin niin en ole tässä raskaudessa ainakaan vielä joutunut ottamaan.

Mutta nyt taas talouspuuhiin! =)

Rauhallista iltaa kaikille!

neljäs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aihe vapaan kommentti teidän tappelustanne innoitti minut lukeaisemaan pinonne. No, tuli vastaan tuo Je_nin käsien puutuminen, tai siis sormien puutuminen ja ranteiden pakotus. Mulla oli ekassa raskaudessa juuri tuo karpaalikanavan ahtauma, alussa puutui peukalo, etusormi ja keskisormi... ja lopulta kipu säteili ihan olkapäähän asti. Älä missään tapauksessa jää odottamaan sitä. Käy lekurilla tai fysioterapeutilla varmistamassa että siitä on kyse. Ja osta sitten apteekista rannetuki (lääkärini mukaan voi käyttää myös rullaluistelijoiden rannetukia aluksi).

Siitä se helpottaa kohtuunopeasti. Kun pääsin sairaalasta esikoisen kanssa, vaivakin oli melkein ohi. Kuopusta odottaessa käytin noita lastoja ennaltaehkäisevästi öisin jo aika alusta.

Vierailija
64/65 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kun eräs tuttavani, joka odottaa kolmatta lastaan, ikää 37-v (miksiköhän tuo ikä piti mainita, en tiedä itsekään), oli saanut neuvolasta ohjeeksi alata syömään heti nokkosesta valmistettuja tuotteita, kuten nokkosteetä, jotta rauta-arvot nousisivat pikaisesti. Nokkonen saa kuulemma arvot nousemaan nopeasti! Nyt en siis tiedä yhtään, onko tällä väittämällä kuinka perää, mutta tosiaan oli neuvolan tädiltä ohjeen saanut kun sillä naisella oli hemppa laskenut tosi alas, muistaaksi oli alle 100.

Ihan uusi neuvo ja tieto ainakin mulle, jos siinä on yhtään perää. Sitäkään en tosin tiedä, missä luontotohtorilla hän käy.

Eipä tässä muuta tältä illalta, löysin harsoliinat ja ostin sitä frotee/muovi kangasta metrin, josko sitä laittaisi sänkyyn.

Kävin vasta äsken katsomassa sitä Stokken sänkyä kun en tyhmänä edes tiennyt millainen se on ja se oli TOSI hieno. Ostettiin se Tripp Trapp tuoli tytölle vuosi sitten ja se on ollut mahtava ostos ja sänky on varmaan kanssa. Kalliitahan ne on mutta eikös niissä ole 7 vuoden takuu? Tuolissa ainakin oli.

Nyt hyvät yöt ja mehän ollaan " melkein sukua julkkikselle" jos päästiin oikein Aihe vapaan palstalle.

Nazu

Vierailija
65/65 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin fysioterapeutin luona tänään ja sain NISKAtuen..sanoi, että johtuu niskanikamista. Hieman itse epäilen tuota, mutta katotaan josko auttaisi. Ens viikolla on lääkäri, mutta toivottavasti helppaa jo ennen.

Terv. Je_Ni