Kuinka moni on mennyt naimisiin miehen kanssa jota ei halua seksuaalisesti?
Mietin onko meitä muitakin, olen ns käytännön syistä päätynyt yhteen ns paperilla hyvän miehen kanssa, koska halusin lapsia ja perheen. Seksi on velvollisuus muiden joukossa, halusin ja haluan miehen ihan muista syistä kuin seksuaalisista/romanttisista. Onko kohtalotovereita?
Kommentit (110)
Tai että naiset kasvattaisivat lapset nais-kommuuneissa, harrastaisivat satunnaista seksiä alfa-miesten kanssa ja beta-miehet kuolisivat sukupuuttoon?
Vierailija kirjoitti:
Tai että naiset kasvattaisivat lapset nais-kommuuneissa, harrastaisivat satunnaista seksiä alfa-miesten kanssa ja beta-miehet kuolisivat sukupuuttoon?
Se menee tänä päivänä toisin päin. Vaikka harrastelisi kuinka seksiä pelimiesten kanssa, ei siitä tule lapsia koska käytetään ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta kyllä paljastaa raatorehellisesti millaisia naiset oikeasti ovat.
So? Täällähän säännöllisin väliajoin yksi tietty prinssi- syndroomasta kärsivät mies käy itkemässä sitä, että miten sitä voi elää, kun ei ole saanut sitä naista, minkä haluaa, vaan pitää tyytyä. Ja sitten tätä prinssiä iso kuoro miehiä säestää.
Totuus on se, että suuri osa meistä baisista joutuu tyytymään- jos niitä lapsia haluaa. Siksi kannattaa kaikkien naisten elää se villi ja vapaa nuoruus ja bailata ja oaneskella niiden laatikkoleukaisten alojen kanssa, niin jaksaa sitten "tyytyä", ainakin niin kauan, kuin lasten kannalta on tarpeellista.
Tässä kerrankin rehellinen kirjoitus.
Juuri näin suuri osa naisista ajattelee. Harva oikeasti saa haluamaansa miestä. Eli alfaa.
100% yläpeukkuja silloin kun nainen itse sanoo tämän. Miehen sanomana tulisi alapeukkuja ja vastalauseiden myrsky.
Ei tuossa niin sanottu, saatanan lukihäiriöinen puupää.
Maailma on täynnä tällaisia naisia.
Suurin osa näistä thaikkuvaimoista ym. ulkomaan tuonneista.
Harva niistä on miehessä rakastunut mihinkään muuhun kuin rahapussiin ja lentolippuun pois köyhyydestä.
Kuulostaapa surulliselta tuo AP:n kuvailu. :(
Toki itsekin olen tavallaan tyytynyt omaan mieheeni. Hän ei vastaa ulkonäöltää miesihannettani (on esim ylipainoinen) mutta hänessä on myös monia todella hyviä puolia. Haluan myös hänrä seksuaalisesti.
Tottakai olisin voinut yrittää metsästää jotain urheilullista lääkäriä mutta mitä tarjottavaa minulla sellaiselle olisi?
Tyytyminen on ruma sana mutta oma tasonsa on hyvä tiedostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Täällähän säännöllisin väliajoin yksi tietty prinssi- syndroomasta kärsivät mies käy itkemässä sitä, että miten sitä voi elää, kun ei ole saanut sitä naista, minkä haluaa, vaan pitää tyytyä. Ja sitten tätä prinssiä iso kuoro miehiä säestää.
Totuus on se, että suuri osa meistä baisista joutuu tyytymään- jos niitä lapsia haluaa. Siksi kannattaa kaikkien naisten elää se villi ja vapaa nuoruus ja bailata ja oaneskella niiden laatikkoleukaisten alojen kanssa, niin jaksaa sitten "tyytyä", ainakin niin kauan, kuin lasten kannalta on tarpeellista.
Juuri näin suuri osa naisista ajattelee. Harva oikeasti saa haluamaansa miestä. Eli alfaa.
100% yläpeukkuja silloin kun nainen itse sanoo tämän. Miehen sanomana tulisi alapeukkuja ja vastalauseiden myrsky.
Miehethän nimenomaan penää tyytymisen perään, pyytää että miksi ette voisi tyytyä ja syyllistää naisia siitä että eivät halua tyytyä.
Miehen tulisi laskea rimaa ja tyytyä naiseen, joka ei halua häntä.
Mulla sama tarina, ja tää mies jota en halunnut seksuaalisesti/romanttisesti oli enemmän alfa kuin mun nyxä jota rakastan ja haluan. Exä oli lääkäri, pitkä, komea, erittäin varakas ja täysi kusipää mulkku. Nyxä on ihana, suloinen, empaattinen suht tavis mies jota rakastan yli kaiken ja haluan koko ajan. Hän kohtelee sekä mua että muita ihmisiä kunnioittavasti ja ajattelee muutakin kuin itseään.
Exän kanssa lapset ja yli 10 v avioliitto, koska silloin halusin lapsia ja mies oli hyvä paperilla. Ikinä en häntä rakastanut. On ollut niin ihana eron jälkeen huomata miten ihanaa on kun saa olla oikeasti rakastamansa ihmisen kanssa. Ja tähän ei liity alfat ja beetat millään tavalla, puhtaasti se, että satun haluamaan nykyistä miestäni täysin eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän nimenomaan penää tyytymisen perään, pyytää että miksi ette voisi tyytyä ja syyllistää naisia siitä että eivät halua tyytyä.
Niinpä. Ja nyt kun naiset sitten kerran tyytyvät ja kertovat kokemuksistaan (saaden näin jopa mahdollisesti lisää naisia tyytymään, huom!) niin ei sekään ole hyvä. Ihmeellistä kaksoisajattelua. Koittakaa nyt päättää :)
Rehellistä puhetta. Varmaan ilman tätä tyytymistä ihmisistä lisääntyisi vain murto-osa. Tiedä sitten olisko se maapallon ja luonnon kannalta jopa parempi asia.