Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on mennyt naimisiin miehen kanssa jota ei halua seksuaalisesti?

Vierailija
03.03.2021 |

Mietin onko meitä muitakin, olen ns käytännön syistä päätynyt yhteen ns paperilla hyvän miehen kanssa, koska halusin lapsia ja perheen. Seksi on velvollisuus muiden joukossa, halusin ja haluan miehen ihan muista syistä kuin seksuaalisista/romanttisista. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli näin yli 10 vuoden avioliitossani, jonka aikana saimme myös ihanat lapset. Eron jälkeen päätin kuunnella sydäntäni ja menin yhteen miehen kanssa jota oikeasti haluan. 

Vierailija
2/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sairasta molempia osapuolia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pystyisi. Minusta vähän liikaa näkee jos innostun taikka en.

Vierailija
4/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta kyllä paljastaa raatorehellisesti millaisia naiset oikeasti ovat.

Ja on kyllä kammottavaa luettavaa.

Vierailija
5/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamiesten mukaan naisten myös pitäisi tyytyä. Tämä on nyt juuri sitä.

Vierailija
6/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut yhdessä miehen kanssa, jota halusin vain seksuaalisesti, mutten sitten sitä arkea jakamaan. Ei ollut hyvä sekään.

Vierailija
7/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri teki niin. Sitten keski-ikäisenä rouvana repsahti kiihkeään suhteeseen toisen miehen kanssa, kun ei ollut sitä aiemmin kokenut. Onneksi aviomies antoi anteeksi.

Vierailija
8/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että aloitus on provo. Kai mies tiesi myös mihin ryhtyi, muuten tuntuu huijaukselta?

Itse olen naimisissa ja halu mieheen karkuteillä suhteen muiden ongelmien takia. Alunperin kuitenkin halusin häntä ihan älyttömästi.

Vierailija
9/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamiesten mukaan naisten myös pitäisi tyytyä. Tämä on nyt juuri sitä.

Naisten keksimä miesvihaolkiukko

Vierailija
10/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on just sitä tyytymistä. Halusin perheen ja lapsia ja tyydyin sitten mieheen joka niitä halusi myös. Toinen vaihtoehto olisi ollut jatkaa etsimistä ja unohtaa haaveet lapsista ja perheestä. Piti valita haluaako niitä lapsia ja jos haluaa, piti tyytyä mieheen joka sitä halusi myös. 

Vierailija
11/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotta yhdessä. Kumpikaan ei halua toista, mutta kumpikaan ei myöskään halua ketään muuta. Yhteisestä sopimuksesta siis eletään s*ksittä. Sen verran puuhailtiin, että saatiin kaksi lasta. Sen jälkeen oli kummallekin helpotus lopettaa touhut. Ei varsinaisesti olla aseksuaaleja mutta kummallakin kiinnostus aiheeseen on hyvin vähäinen. Suhde perustuu rakkauteen ja kunnioitukseen ja hyvin viihdymme yhdessä edelleen.

Vierailija
12/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää muista, halusinko miestäni silloin aluksi. En ainakaan mitenkään ihan älyttömästi, seksi oli  alusta asti vähän pakkopullaa ja muuttui suhteen aikana yhä enemmän pakkopullaksi ja velvollisuudeksi. Mies vaati vähintään kolmasti viikossa seksiä ja mä en olis halunnut enää yhtään. 

Vierailija
13/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka haluatte miestänne, miksi sitten seksiä avioliittossa on niin vähän? MIksi naiset lakkaavat haluamasta seksiä?

Vierailija
14/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama jos kauhisteltaisiin sitä että on mennyt yhteen miehen kanssa, jonka kanssa ei voi harrastaa tanhua tai vaellusta, perustaa yritystä tai keskustella syvällisesti työasioista. Ei kaikilla ole samat prioriteetit.

Vierailija
15/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22 vuotta yhdessä. Kumpikaan ei halua toista, mutta kumpikaan ei myöskään halua ketään muuta. Yhteisestä sopimuksesta siis eletään s*ksittä. Sen verran puuhailtiin, että saatiin kaksi lasta. Sen jälkeen oli kummallekin helpotus lopettaa touhut. Ei varsinaisesti olla aseksuaaleja mutta kummallakin kiinnostus aiheeseen on hyvin vähäinen. Suhde perustuu rakkauteen ja kunnioitukseen ja hyvin viihdymme yhdessä edelleen.

onnea teille. Ovatko lapsenne aseksuaaleja myös? Voi olla vaikeaa jos lapsista tulee seksuaalisia.

Vierailija
16/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin pankkitilin kanssa naimisiin. Toi ukko tuli siinä kyljessä.

Linda, 22

Vierailija
17/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka haluatte miestänne, miksi sitten seksiä avioliittossa on niin vähän? MIksi naiset lakkaavat haluamasta seksiä?

Syitä on monia. Mulla se on turvattomuus ja henkinen etäisyys suhteessa. Turvattomuus ei tarkoita siis mitään väkivallan uhkaa, vaan sellasta henkistä olotilaa. Ei voi luottaa että toinen lohduttaa, kannustaa tms. Lisäksi määräilee ja huomauttelee.

Vierailija
18/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vähän samoin. Ei löytynyt suurta rakkautta, joten otin sen mitä sain.

Eiköhän se ole realismia monelle muullekin? Tai sitten useimmat ihmiset ovat paljon minua onnekkaampia.

Vierailija
19/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama jos kauhisteltaisiin sitä että on mennyt yhteen miehen kanssa, jonka kanssa ei voi harrastaa tanhua tai vaellusta, perustaa yritystä tai keskustella syvällisesti työasioista. Ei kaikilla ole samat prioriteetit.

Saako sitten tanhuta ja vaeltaa toisten kanssa?

Vierailija
20/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onnea teille. Ovatko lapsenne aseksuaaleja myös? Voi olla vaikeaa jos lapsista tulee seksuaalisia.

Lasten seksiasiathan eivät minulle tietystikään kuulu, elleivät halua itse näistä asioista puhua. Joten en osaa vastata kysymykseesi. En tosin tiedä, mitä merkitystä sillä olisi kenenkään kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi