Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on mennyt naimisiin miehen kanssa jota ei halua seksuaalisesti?

Vierailija
03.03.2021 |

Mietin onko meitä muitakin, olen ns käytännön syistä päätynyt yhteen ns paperilla hyvän miehen kanssa, koska halusin lapsia ja perheen. Seksi on velvollisuus muiden joukossa, halusin ja haluan miehen ihan muista syistä kuin seksuaalisista/romanttisista. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mainitsin jo tästä, että minä en vain uskaltanut kieltäytyä kosinnasta. Olin seurustellut miehen kanssa muutamia kuukausia tosi nuorina, molemmat yksin ja omillamme jotenkin kiinnityttiin toisiimme ja muutettiin yhteen. En ollut rakastunut ja pidin miestä vähän... todellisuudesta irronneena. Muutenkin se kannatti joitain arvoja, joita itse vierastin, vahva riskinottaja (on yhä, hermostuttavaa). Mies keksi sit kosia ja muistan vaan pillahtaneeni itkuun... ehkä ajattelin että nyt tääkin meni pieleen, mitä se mies kuvittelee ja mitä nyt teen jos pitää ihan yksin selvitä. Sanoin sitten, että sopii, että mennään naimisiin.

En pitänyt miestäni seksuaalisesti vastenmielisenä ja sain hänen kanssaan takuuvarmasti orgasmejakin eli seksi oli kyllä hyvää. Olin vaan kuvitellut, että olisin uskomattoman rakastunut jos menisin naimisiin ja sitä en kyllä ollut. Mies ei ole seksuaalisesti haluttavimmasta päästä mielestäni vaikka on kyllä haluttava ja ihan uskomattoman hyvä sängyssä. Ei kuitenkaan esim. tuoksu sellaiselta, mikä eniten viehättäisi minua ja tykkään enemmän kun hän peittää ominaistuoksunsa hajusteilla.... Vaikka ei hän pahalta haise, muttei sellaiselta...

Mutta me ollaan kyllä tosi hyvä tiimi nykyisin enkä voisi kuvitella jakavani elämääni kenenkään muun kanssa. Oikeastaan jos mietin rakastumisia niin ei sen varaan ehkä voi kuitenkaan elämäänsä rakentaa. Tai en tiedä. Mulla on niin ihmeelliset taustat ja ominaisuudet, että olisi sata kertaa todennäköisempää, että rakastuisin aina epäsopivaan mieheen. En haluaisi varmaan sellaisenkaan kanssa olla naimisissa vaikka rakastuisin. Mieheni kanssa meillä klikkaa ihan kaikki ja olemme perustaneet perheen ja olemme parhaat ystävät, jotka tukee kummankin unelmia kohti. Ainoa mikä ei klikannut oli rakastuminen, vain mies rakastui minuun.

Kun katson miestäni kauempaa niin kyllä hän viehättää minua, on leveät harteet, V-vartalo ja komeat kasvot, maailman seksikkäin ilme. Pääsisältö tietysti viehättää myös vaikken rakastunut. Haluttomuus ei ole ollut meillä ongelma koska tykkään seksistä ja se on aina mieheni kanssa hyvää, olen torjunut korkeintaan puolikoomaisessa väsymyksessä tai jos mies ehdottaa seksiä aikaan, jolloin se on ihan käytännössä mahdotonta. Joskus kosketus saattaa etoa, mutta se on aika harvinaista, voi olla esim. väsynyt suudelma. Seksi kyllä kiinnostaa mieheni kanssa, jos olisin koskaan rakastunut niin varmaan kiinnostaisi vähän eri levelillä. Toisaalta vaikka saisin ja olen saanutkin harrastaa seksiä muiden kanssa, harrastan sitä mieluiten mieheni kanssa.

Ei meillä ole mitään salaisuuksia, mitkä nyt vuodattaisin av:lla, ollaan puhuttu. Lähinnä mä vaan sitä, että luulin, että jos naimisiin menisin niin olisin kosinnasta onnellinen ja rakastunut. Enpä ollut eikä sitä rakastumista koskaan tullut. Harkittuani asiaa jälkikäteen, parempi näin, en luopuisi.

Vierailija
82/110 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten nyt naisten kirjoittamana näemme, miehillä on hyvät perusteet skeptisyyteen naisten kanssa jotka eivät kelpuuta perusperttiä parikymppisinä tai ylipäätään silloin kun biologinen kello ei vielä/enää tikitä hurjaa vauhtia.

Tässä on aika monta muuttujaa mukana. Skeptisen miehen kannattaa pohtia muutamaa asiaa, ennen kuin rupeaa hyvältä tuntuvaa naista hylkäämään:

1) Tunnenko juuri tämän nimenomaisen naisyksilön niin hyvin, että voin varmuudella sanoa, että hän ei kelpuuttanut perusperttiä parikymppisenä? Vai olisiko peruspertti hyvinkin kelvannut, jos sellainen sopiva ja oikeasti hyvältä tuntuva peruspertti olisi osunut kohdille?

2) Halusinko itse parikymppisenä nimenomaan ja ehdottomasti sitoutua peruspirkon kanssa, vaikka valittavana olisi ollut instaiines tai jopa useampikin lyhyempiin suhteisiin?

3) Halusinko itse parikymppisenä nimenomaan ja ehdottomasti sitoutua juuri peruspirkkoon, jos olisin saanut missimirjankin suhteeseen?

4) Jos minulla olisi yhtä rajallinen aika niitä lapsia hankkia kuin naisilla on, mikäli sellaisia ylipäätään mielisin koskaan saada, niin olenko varma, että se ei vaikuttaisi ajatusmaailmaani ja toiveisiini pariutumisen suhteen mitenkään? Voinko pistää pääni pantiksi, että biologinen kello ei laittaisi minua ajattelemaan asioita kolmekymppisenä toisin, kuin parikymppisenä ajattelin?

5) Olinko itse parikymppisenä samanlainen ihminen kuin olen nyt? Enkö ole kasvanut ja kehittynyt henkisesti, iän ja elämänkokemuksen karttuessa lainkaan? Olinko kymmenen vuotta sitten yhtä fiksu ja harkitsevainen kuin nyt? Halusinko samoja asioita, oliko maailmankatsomukseni ja arvomaailmani samanlainen kuin nyt? Tiesinkö parikymppisenä millaisen haluan loppuelämäni olevan? Tiedänkö sitä vieläkään? Kuinka vuodet ovat minua muokanneet miehenä ja ihmisenä?

6) Olinko 20-vuotiaana samanlainen kuin kaikki maailman miehet? Olenko nyt samanlainen kuin kaikki maailman miehet? Vai ovatkohan sekä miehet että naiset jokainen ihan ikioma yksilönsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista vaille jäävät miehet siis valittavat sitä että naiset haluavat vain näitä paremman näköisiä yksilöitä, naisten tulisikin laskea vaatimuksiaan jos haluavat sitoutuvan kumppanin ja perheen yms.

Nyt kun täällä naiset myöntävät että ovat näin tehneet, vaikka seksuaalinen vetovoima ei ole ollut huipussaan niin taas on tehty väärin.

Vaikka aina voi tyytyä huonompaan, niin aitoa fyysistä vetovoimaa ja halua on vaikea luoda tyhjästä. Vaikka mies olisi kuinka ihana ja sopiva kumppani, niin fyysisesti ei välttämättä vaan sytytä! Ja ikävä kyllä ulkoiset seikat vaikuttavat tähän...

Näinhän se vaan on. Tyytyminen ei vaan yksinkertaisesti toimi, ikävä kyllä.

Ison osan ihmisistä täytyy vaan hyväksyä se että tulee elämään yksin, koska sellaista jonka haluaa, ei tule koskaan saamaan, ja epäsopivaa ei ihan oikeasti kannata ottaa.

Jos ottaa sellaisen jota ei oikeasti halua, siinä tekee väärin sekä itseään että sitä toista kohtaan.

Vierailija
84/110 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli näin yli 10 vuoden avioliitossani, jonka aikana saimme myös ihanat lapset. Eron jälkeen päätin kuunnella sydäntäni ja menin yhteen miehen kanssa jota oikeasti haluan. 

Paitsi, että 10v avioliitossa rupsahtanut yyhoo on ilmaa niille miehille jota hän oikeasti haluaisi. Ja se ääni jota kuuntelet ei tule sydämestä vaan eräästä reilusti sydämen alapuolella olevasta elimestä, sitä ääntä nainen seuraa.

Vierailija
85/110 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta kyllä paljastaa raatorehellisesti millaisia naiset oikeasti ovat.

Ja on kyllä kammottavaa luettavaa.

Miksi miehiä ei varoiteta tästä?[/quote

Kyllä pitäisi tavallisella miehellä itselläänkin sen verran järki sanoa, ettei se nainen heitä oikeasti halua, mutta ei muutakaan saa koska ei itse ole nuori eikä kaunis. 

Eri asia jos peilistä katsoo Jason Momoa, silloin nainen on oikeasti halunnut miehen.

Vierailija
86/110 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista vaille jäävät miehet siis valittavat sitä että naiset haluavat vain näitä paremman näköisiä yksilöitä, naisten tulisikin laskea vaatimuksiaan jos haluavat sitoutuvan kumppanin ja perheen yms.

Nyt kun täällä naiset myöntävät että ovat näin tehneet, vaikka seksuaalinen vetovoima ei ole ollut huipussaan niin taas on tehty väärin.

Vaikka aina voi tyytyä huonompaan, niin aitoa fyysistä vetovoimaa ja halua on vaikea luoda tyhjästä. Vaikka mies olisi kuinka ihana ja sopiva kumppani, niin fyysisesti ei välttämättä vaan sytytä! Ja ikävä kyllä ulkoiset seikat vaikuttavat tähän...

Ison osan ihmisistä täytyy vaan hyväksyä se että tulee elämään yksin, koska sellaista jonka haluaa, ei tule koskaan saamaan, ja epäsopivaa ei ihan oikeasti kannata ottaa.

Jos ottaa sellaisen jota ei oikeasti halua, siinä tekee väärin sekä itseään että sitä toista kohtaan.

Ikävä kyllä 99% naisista ei ole itsellään ulkoisia seikkoja joilla vaatia mieheltä ulkoisia seikkoja. Jos sinulla niitä olisi niin haluttavat miehet piirittäisivät sinua.

Naiset haluavat saman miehen ja moni komistus pitää tavistylleröitä varareikinään.

Vierailija
87/110 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiä ei varoiteta tästä?

Ai ei varoiteta? Miehet tuppaa haluamaan niitä näyttäviä tuonteja keille kelpaa elintaso.

Aina haukutaan kateelliseksi kun menee varoittamaan. Pitäkää tunkkinne

Vierailija
88/110 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä 99% naisista ei ole itsellään ulkoisia seikkoja joilla vaatia mieheltä ulkoisia seikkoja. Jos sinulla niitä olisi niin haluttavat miehet piirittäisivät sinua.

Naiset haluavat saman miehen ja moni komistus pitää tavistylleröitä varareikinään.

Miten mä en syty samoista miehistä mitä kaverini? Osa on oikeasti komeita.

Kaverit taasen sanoo etteivät ymmärrä mun miesmakua.

Vierailija
89/110 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päädyin tällaisen naisen kanssa kimppaan. Kun omakotitalo ja lapset oli saatu, seksiä max 8 krt vuodessa. Nyt sitkutellaan viimeiset vuodet ennen kuin lapset muuttavat omilleen ja sitten ero, minulle hänestä ei ole mitään muuta kuin ajallista ja taloudellista painolastia.

Erään työreissun lopulla törmäsin Finskin loungessa The Exään, 17 vuoden jälkeen viimeisestä eroseks..tapaamisestamme. Juuri sen jonka kanssa pantiin viikonlopussa 15-20 rundia, naureskeltiin alkuviikko kun ei pysty ja loppuviikkoa kohden tahti kiihtyi. Tuossa kohtaamisessa oli seksiä enemmän kuin avioliitossani koskaan - ja meillä pysyi vaatteet päällä. Mutta ne "vahinkokosketukset" - minun ei oli tarvinnut sanoa kuin "otettaisko huone" ja kummankin monen vuoden laimea seksielämä olisi tauonnut edes yhdeksi yöksi. Kun katselin sitä hameeseen verhotun nelikymppisen naisen peban keinahtelua, olin tulla hulluksi himosta - kuinka kolmen lapsen äiti, jo vähän "elähtänyt" voi olla niin sietämättömän pantavan oloinen?

(Ai miksikö emme päätyneet silloin joskus yhteen - 500 km etäisyyttä ja liian kaukana olleet arvot, joskin vanhemmiten hän oli tullut huomattavasti lähemmäs minun arvojani...)

Vierailija
90/110 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se oikeasti menee. Kaikki naiset ei todellakaan halua samaa miestä. Omassa lähipiirissäni on oman mieheni lisäksi yksi mies joka kiinnostaa minua oman mieheni lisäksi. Eikä tosiaan ole mikään kalsimetrinen laatikkoleuka astronautti vaan ihan tavallinen mies, keskiarvoa lyhyempikin.

Vierailija
91/110 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiä ei varoiteta tästä?

Jaa että ei varoiteta, buuahaha :D. Eihän täällä muuta tehdäkkään kuin varoiteta että jos alat laskemaan rimaa ja tyytymään mieheen joka ei kiinnosta, käy näin. Mutta teikäläiset vain vikuu aamusta iltaan että miksi naiset. No siksi!

Vierailija
92/110 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin, mutta en nuorena tiennyt olevani jonkinlainen aseksuaali. Harrastimme seksiä n joka toinen päivä yli kymmenen vuoden ajan koska pidin sitä itsestäänselvyytenä. Erottiin lopulta miehen juopottelun takia. Vasta yksin eläessäni tajusin etten tarvitse seksiä .

Ei kait kukaan kerro lapsilleen siitä mahdollisuudesta ettet tarvitse seksiä, vaikka siitä kaikkialla puhutaan.

Vierailija
93/110 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako se, että on aluksi ihastunut/rakastunut kun jostain (tuntemattomasta??) syystä naisen kiinnostus mieheen tuntuu lopahtavan pitemmän suhteen aikana n. 95% tapauksista? Eli onko parempi sitten vaan valita se paperilla sopivampi mies vaikkei tuntisi intohimoa tätä kohtaan, koska intohimo kuitenkin lakkaa ja sitten jäljellä ovatkin ne muut asiat?

Vai onko mahdollista selvittää mikä saa intohimon / naisen kiinnostuksen pysymään yllä pitkässä suhteessa ja pyrkiä siihen? 

Vierailija
94/110 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tuo nyt sitten tarkoittaa. En erityisemmin halua juuri omaa puolisoani, mutta haluan seksiä, joten sitä meillä kyllä on. Mutta en siis tunne mitään polttavaa intohimoa juuri tähän mieheen, en ole koskaan tuntenut (muutama todella intohimoinen suhde on ollut ennen nykyistäni, mutta niissä on ollut muita ongelmia). 

Vierailija
95/110 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuo johtuu siitä että naisten miesmaku tyyliseikkojen ja genren suhteen vaihtelee. Genetiikan osalta miesmaku on sama, ja siihen kärkiluokkaan ei kuulu kuin pieni vähemmistö miehistä.

Vierailija
96/110 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä tuo nyt sitten tarkoittaa. En erityisemmin halua juuri omaa puolisoani, mutta haluan seksiä, joten sitä meillä kyllä on. Mutta en siis tunne mitään polttavaa intohimoa juuri tähän mieheen, en ole koskaan tuntenut (muutama todella intohimoinen suhde on ollut ennen nykyistäni, mutta niissä on ollut muita ongelmia). 

Tarkoittaa, että olet tyytyjä, kuten suurin osa naisista.

Vierailija
97/110 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on tabu josta ei yleensä puhuta.

Miehet saavat palstalla aina lokaa niskaansa jos vihjaavat että osalle naisista motiivi perusmiehen hankkimiseen on naisen tarpeet eli lapset ja asunto, ja nuoruuden seikkailut olivatkin miehiä joita nainen olisi halunnut.

Kuten nyt naisten kirjoittamana näemme, miehillä on hyvät perusteet skeptisyyteen naisten kanssa jotka eivät kelpuuta perusperttiä parikymppisinä tai ylipäätään silloin kun biologinen kello ei vielä/enää tikitä hurjaa vauhtia.

Tämän päälle tulevat naiset jotka kyllä aidosti halusivat miehiään, mutta silloinkin taustalla oli elämäntilanne: halu saada lapsia ja tarve rakentaa heille turvallinen ja mukava elämä. Ja kappas, nainen alkoikin pitämään miehistä jotka sellaista tarjoaisivat. Siis toistaiseksi...

Mielenkiintoista. 

Kun voimaantunut kanssasisko sanoo tämän ääneen, niin paljon peukutusta ja "you go girl" viestejä.

Sitten kun saman asian kertoo mies, niin asian olemassaolo kiistetään vankasti ja koitetaan vaihtaa puheenaihetta. 

Vierailija
98/110 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut lompsa saattaa pakoittaa vaihtamaan paksumpaan, mutta myös mies vaihtuu samalla.

Vierailija
99/110 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ketju koskaan tällä palstalla.

Kiitos naisille siitä että olette kerrankin rehellisiä!

Niinpä. Aion laittaa tämän ketjun talteen ja linkittää joka kerta kun joku palstamiehistä aloittaa ulinaan siitä miksi naiset eivät tyydy miehiin joita eivät pidä seksuaalisesti kiinnostavina. Jospa viimeinkin saataisiin tulpattua se ulina.

Vierailija
100/110 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noin että palsta-autisti todella ymmärsi ensimmäistä kertaa, ettei naisten kannata lähteä suhteisiin miesten kanssa jotka eivät viehätä seksuaalisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä