Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronavirus juuri niin levittynyt kuin huhutaan

Vierailija
03.03.2021 |

Ketju lukitun tilalle, olkaa hyvät.

Kommentit (52578)

Vierailija
52041/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa pelkääjät niin monta tehosterokotetta kui haluatte mutta jättäkää lapset rauhaan.

Minun lapseni tulevat osallistumaan tähän rokotetestiin vain kuolleen ruumiini yli.

Monet rokotevastaiset ovat teholla viimeisenä toiveenaan pyytäneet lapsiaan ottamaan rokotteet, ettei käy samoin kuin heille itselleen.

Eikö se mennytkään niin että viimeisellä hengenvedolla rukoilivat sitä rokotetta itselleen, ja jalo+kärsivä lääkäri joutui ääni väristen ja kyynel poskelle vierien kertomaan sen olevan myöhäistä?

Jotain rajaa tuohon propagandaan.

Luuletko, että on kyse yhdestä ja samasta tarinasta? Näitä tapauksia on ollut pilvin pimein, Suomessakin. Omaiset tulleet julkisuuteen ihan omalla naamallaan ja nimellään.

Jaa että Suomessakin on pilvin pimein koronaan kuolleita rokotevastaisia?! Ja siis vielä sellaisia, jotka katui rokottamattomuuttaan ja alkoivat julistaa teholla rokotusten puolesta ennen siirtymistään ajasta ikuisuuteen..

Voi luoja. Joku raja valehtelulla ja panikoinnillakin.

Totta Savu nouseeidästä tatjaanakahvitauolla kiitos hyvästä kirjoituksesta

Vierailija
52042/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa pelkääjät niin monta tehosterokotetta kui haluatte mutta jättäkää lapset rauhaan.

Minun lapseni tulevat osallistumaan tähän rokotetestiin vain kuolleen ruumiini yli.

Monet rokotevastaiset ovat teholla viimeisenä toiveenaan pyytäneet lapsiaan ottamaan rokotteet, ettei käy samoin kuin heille itselleen.

Eikö se mennytkään niin että viimeisellä hengenvedolla rukoilivat sitä rokotetta itselleen, ja jalo+kärsivä lääkäri joutui ääni väristen ja kyynel poskelle vierien kertomaan sen olevan myöhäistä?

Jotain rajaa tuohon propagandaan.

Luuletko, että on kyse yhdestä ja samasta tarinasta? Näitä tapauksia on ollut pilvin pimein, Suomessakin. Omaiset tulleet julkisuuteen ihan omalla naamallaan ja nimellään.

Laita edes yksi linkki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52043/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan halveerataan sil viisiin.

Vierailija
52044/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ketjussa muita, jotka vielä keväällä 2020 olivat peloissaan uudesta koronaviruksesta, seurasivat tarkkaan epidemian etenemistä, pysyttelivät kotona, kävivät vain harvoin kaupassa ja muutenkin välttelivät kaikkia tarpeettomia ihmiskontakteja, mutta jotka jo nyt elävät normaalisti eivätkä jaksa enää edes katsoa tartuntalukujakaan? 1,5 vuotta jo mennyt, mutta tuntuu, että osa ketjuun kirjoittaneista panikoi edelleenkin. 

Mä olin niitä jotka sairastui ihan alussa ja pidin senkin jälkeen maskia koska pelkäsin uutta tartuntaa kun ei ollut vielä tietoa miten kauan immuniteetti kestää.

Olen ehkä hieman kärsimätön ja turhautunut koska nykyisin liikun välillä maskitta.

Odotin että äkkiä tulee rokotukset jotka poistaa koko koronan enkä lopulta ottanut niitä laisinkaan.

Vierailija
52045/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ketjussa muita, jotka vielä keväällä 2020 olivat peloissaan uudesta koronaviruksesta, seurasivat tarkkaan epidemian etenemistä, pysyttelivät kotona, kävivät vain harvoin kaupassa ja muutenkin välttelivät kaikkia tarpeettomia ihmiskontakteja, mutta jotka jo nyt elävät normaalisti eivätkä jaksa enää edes katsoa tartuntalukujakaan? 1,5 vuotta jo mennyt, mutta tuntuu, että osa ketjuun kirjoittaneista panikoi edelleenkin. 

Peloissaan oleminen ja panikointi on kaksi eri asiaa. Eikä se kerro varsinaisesti pelkäämisestäkään, että on utelias/kiinnostunut/tiedonjanoinen ihminen ja haluaa toimia vastuullisesti ja välttää turhia riskejä kaikissa tekemisissään.

Ihmiset on erilaisia ja toisilla tieto lisää tuskaa ja tosiasiatkin tekee siksi mieli vain kieltää. Toisille taas tieto tuo levollisuutta.

Katkera totuus on parempi kuin suloinen valhe.

Vierailija
52046/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilipatihippan

Vierailija
52047/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lapsiani ette rokota!

Sairasta sinä kersojesi kanssa sitten ihan rauhassa, kunhan et tartuta muita ja tule sairaalahoitoa ruikuttamaan!

Teen mitä huvittaa, sinä et siitä päätä.

Toki sairaalaankin hakeudutaan tarvittaessa, se on perusoikeus :)

En kyllä ilkeäisi mennä sairaalaan hoitoa vaatimaan, jos olen itse mokannut ja tautia jättänyt ehkäisevän rokotteen ottamatta.

Olisi tosi noloa selitellä ja perustella, että miksi tuli niin toimittua. Pitää olla kyllä tietynlainen luonne, että kehtaa selitellä kun joutuu lopulta turvautumaan sairaalaan. Joka uskaltautuu, niin toivon, että lääkäri antaa kunnon palautteen. Todella kovan nuhtelun. Olen kerran kuullut vieressä, kun lääkäri antoi asiakkaan/ potilaan kuulla mistä johtuu hänen vaivansa. Kyse ei ollut tietysti rokoteasiasta missään mielessä, mutta näytti menevän perille.

Aina voi sanoa saaneensa rokotteen ulkomailla.

Siitä seuraa lukuisia lisäkysymyksiä. Oletko patologinen valehtelija? Jos, niin saatat selvitä tentistä?

Vierailija
52048/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itkeä saa, ei meluta saa.

Deltasuperplussa matkaan jo kääääyyyyyy

Vierailija
52049/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupuu on rakennettu, Delta on jo ovella.

Maskit kaikki ripustettu,ompi kuusen oksilla.

Vierailija
52050/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peloissaan oleminen ja panikointi on kaksi eri asiaa. Eikä se kerro varsinaisesti pelkäämisestäkään, että on utelias/kiinnostunut/tiedonjanoinen ihminen ja haluaa toimia vastuullisesti ja välttää turhia riskejä kaikissa tekemisissään.

Ihmiset on erilaisia ja toisilla tieto lisää tuskaa ja tosiasiatkin tekee siksi mieli vain kieltää. Toisille taas tieto tuo levollisuutta.

Katkera totuus on parempi kuin suloinen valhe.

Riippuu ihmisestä, allekirjoittaako viimeisen lauseen. Aika moni ajattelee toisinpäin, eli mieluummin suloinen valhe <3 Onko se väärin, ellei riskeeraa muita?

Vierailija
52051/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tänne jo tavoittanut tieto siitä, että delta plus on saapunut Suomeen. Vasabladet ja mtv3 eilen uutisoi.

Kiva. Olikohan se ainakin vielä herkemmin leviävä. Muuta?

Ketään ei kiinnosta

Vierailija
52052/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään rai rai! Aamuun asti tanssii ja juhlii baareissa koko Suomen kansa! 💃🇫🇮💃🇫🇮💃🇫🇮

Vierailija
52053/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin niitä jotka sairastui ihan alussa ja pidin senkin jälkeen maskia koska pelkäsin uutta tartuntaa kun ei ollut vielä tietoa miten kauan immuniteetti kestää.

Olen ehkä hieman kärsimätön ja turhautunut koska nykyisin liikun välillä maskitta.

Odotin että äkkiä tulee rokotukset jotka poistaa koko koronan enkä lopulta ottanut niitä laisinkaan.

Olet terve ?käytä maskia ym.kannatan voit vähän tarkkailla missä käyttäydytään viisaasti... jos EI pakkoko niihin mennä rokotteethan hmm.ovat mitä ovat maissa joissa 90%ei sen kummempi tilanne kuin täällä pahalta näyttää suomessa kiitos!!!

Vierailija
52054/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tänne jo tavoittanut tieto siitä, että delta plus on saapunut Suomeen. Vasabladet ja mtv3 eilen uutisoi.

Kiva. Olikohan se ainakin vielä herkemmin leviävä. Muuta?

Ketään ei kiinnosta

Siihen ei oo rokotetta siis kiinnostus heräsi pitää paarit ym.avoinna haetaan lisä sairautta ja jaetaan kavereille

Vierailija
52055/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet terve ?käytä maskia ym.kannatan voit vähän tarkkailla missä käyttäydytään viisaasti... jos EI pakkoko niihin mennä rokotteethan hmm.ovat mitä ovat maissa joissa 90%ei sen kummempi tilanne kuin täällä pahalta näyttää suomessa kiitos!!!

Älä kirjoita ellet opi käyttämään välimerkkejä.

Vierailija
52056/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas mennään rai rai! Aamuun asti tanssii ja juhlii baareissa koko Suomen kansa! 💃🇫🇮💃🇫🇮💃🇫🇮

Hyvä! Isot jonot yökerhoihin.

Vierailija
52057/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paarit

Baarit

Vierailija
52058/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kirjoita ellet opi käyttämään välimerkkejä.

Missä oli koronaa keskustelua oliko se aiheena ymmärsinkö oikein terveiset kallionpaariin niin ei edes ethän osaa pysyä asiallisena pämminä

Vierailija
52059/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulupuu on rakennettu, Delta on jo ovella.

Maskit kaikki ripustettu,ompi kuusen oksilla.

Kyllä viime joulu oli rauhallisen surullinen odottava kunpa rokotukset auttaisivatMUTTA NYT perhe sukuriidat kyllä nousee vakavaksi ongelmaksi kun nyt vaan pysyttäisiin koko joulun aika ravintola-baari linjalla ja pienet lapset vietäisiin isovanhemmille eikä jättäisi sinne tappelemaan vaan mentäisiin kaveriperheineen ravintola baari hotelleihin ja otettaisiin kunnon puudutus ja pääsis nopeasti untenmaille PAHALTA NÄYTTÄÄ jouluaattoa pukkaa kun vaan sivulliset sais olla rauhassa!!!

Vierailija
52060/52578 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lapsiani ette rokota!

Sairasta sinä kersojesi kanssa sitten ihan rauhassa, kunhan et tartuta muita ja tule sairaalahoitoa ruikuttamaan!

Teen mitä huvittaa, sinä et siitä päätä.

Toki sairaalaankin hakeudutaan tarvittaessa, se on perusoikeus :)

En kyllä ilkeäisi mennä sairaalaan hoitoa vaatimaan, jos olen itse mokannut ja tautia jättänyt ehkäisevän rokotteen ottamatta.

Olisi tosi noloa selitellä ja perustella, että miksi tuli niin toimittua. Pitää olla kyllä tietynlainen luonne, että kehtaa selitellä kun joutuu lopulta turvautumaan sairaalaan. Joka uskaltautuu, niin toivon, että lääkäri antaa kunnon palautteen. Todella kovan nuhtelun. Olen kerran kuullut vieressä, kun lääkäri antoi asiakkaan/ potilaan kuulla mistä johtuu hänen vaivansa. Kyse ei ollut tietysti rokoteasiasta missään mielessä, mutta näytti menevän perille.

Nolompaa se on teholle päätyä rokotettuna, kun uskoi rokotteiden antavan suojaa ja ettei meillä ole kuin rokottamattomien pandemia.

Tai siksi että kreisibailasi kuvitellen rokotepassin suojaavan tartunnalta.

Mistä tulee tämä olettamus, että rokotteen ottaneet kreisibailaavat koronapassin turvin? Itse en ole koronapassia kertaakaan käyttänyt ja olen rokotettu. Ainoat kodin ulkopuoliset paikat, joissa käyn ovat apteekki ja kirjasto. Siinä ei paljon kreisibailausta esiinny. Ketään ei käy kylässä, enkä itsekään käy kenelläkään kylässä. En käy edes ruokakaupassa, sillä ruoka tulee kotiin. Eli ei me kaikki rokotetut tuolla paineta bailaamassa rokotepassin turvin.

Kirjoitus koski kreisipailaajia ja menohan ollut osin täysin järjetön kun rokotettu passitaskussa EI kysymys ollut sinusta vaikkakin rokotteen suojasta ei ole tietoa kokemus peräistä tietoa että luvut ylöspäin mitään jatkumoa ei ole alaspäin vain hetken huvi lähinnä

Ketju on lukittu.