Koronavirus juuri niin levittynyt kuin huhutaan
Kommentit (52578)
https://www.berliner-zeitung.de/news/berlin-lauterbach-impfung-verliert…
Biontechin julkaisemiin tietoihin perustuva
tutkimus jonka mukaan rokotetut on huonommassa asemassa tulevien infektioiden suhteen.
Täällä mainostetaan vain suojausta kuolemilta mutta mikä on kokonaiskuva. Nyt
ja vaikka vuoden jälkeen, arvio.
Kohta se on taas norokin täällä!
Vierailija kirjoitti:
„…a new study from Israel 🇮🇱…#Biontech vax …
surprising result:Fully vax‘d people have MUCH WEAKER IMMUNITY than those who have survived a corona infection…“
Tämä ei koske Suomea. Emme edelleenkään testaa rokotettuja.
T: THL, stm ja hallitus ja myös hus
Tämäkin on varmaan feikkiä? Yksilönvapaus ja minä minä, muista viis.
oHojaHupsista kirjoitti:
Oliko se paikan ainoa hoitaja, vai mistä tiedettiin, että tartunta oli häneltä?
oHojaHupsista kirjoitti:
Mistäs sitä tietää,yle ei kuulu luotettavimpiin medioihin. En usko.
Vierailija kirjoitti:
Ravintolat ja baarit sekä kaikki muut kaupat paitsi apteekit ja elintarvikeliikkeet suljetaan ensi viikon torstaina pahenevan koronavirustilanteen vuoksi Moskovassa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/moskova-sulkutilaan-ravintolat-baar…
Jessikan mukaan nämä trollaa omia kansalaisiaankin niin, etteivät menisi ottamaan rokotetta. Ne on niin ilkeitä.
Viikon palkallinen vapaa muuten tuli siellä kaikille, eli tämmöinen aika jolloin suositellaan olemaan karanteenissa viikon verran.
Vierailija kirjoitti:
Lasten sairauspoissaolot päiväkodeissa lisääntyneet merkittävästi Tampereella – pienten lasten vanhemmat kertovat nuhasyksystä: ”Neljäs flunssa menossa elokuun alusta alkaen” AL.
Tampereella on nyt liikkeellä flunssaa selvästi enemmän kuin viime syksynä, jolloin elettiin koronapandemian vuoksi hiljaiseloa. ”Tartuntataudit, nimenomaan hengitysteitse tarttuvat, ovat olleet kaiken ikäisillä huomattavasti yleisempiä kuin syksyllä 2020”, apulaisylilääkäri Jukka Karjalainen Tampereen kaupungilta sanoo. AL
Onko tämä jo sitä koronapiikkien jälkeistä uutta aikaa nuevo tiempo en vivo kun taudit iskee entistä kovemmin koehenkilöitten tyhjentyneeseen immuunisysteemiin.
Taikka sitten testit näytti silloin koronaksi flunssatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
„…a new study from Israel 🇮🇱…#Biontech vax …
surprising result:Fully vax‘d people have MUCH WEAKER IMMUNITY than those who have survived a corona infection…“
Tämä ei koske Suomea. Emme edelleenkään testaa rokotettuja.
T: THL, stm ja hallitus ja myös hus
Hyvä huomio! Suomessa ei tehdä tälläisiä tutkimuksia vaan koronan sairastaneiden kontrolliryhmä yritetään ohittaa eikä rokotettuja testata.
Rokotetut levittää koronaa.
Vierailija kirjoitti:
oHojaHupsista kirjoitti:
Just joo ja ylilääkärikin on mukana tässä suuressa covid-19 salaliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintolat ja baarit sekä kaikki muut kaupat paitsi apteekit ja elintarvikeliikkeet suljetaan ensi viikon torstaina pahenevan koronavirustilanteen vuoksi Moskovassa.
Niin? Ketä kiinnostaa Moskovan tilanne? Haluat varmaan vaan viestittää että korona on voimissaan ja rajoituksia määrätään maailmalla. Sitä paitsi keskivertoihminen näkee nämä uutiset ihan itsekin, ilman että niitä pitää tulla tänne erikseen nostamaan ketjuun.
Keskity sinäkin raportoimaan mielummin suomalaisten nuorten huonosta rokotusinnosta ja jätevesitilanteesta eri paikkakunnilla.
Erikoinen ajatus, että maailman koronatilanne ei koronakeskusteluketjuun kuulu, mutta tatjanat, daadaat ja tanssimiset (plus hu¤rittelyt/r yssittelyt) jatkuvana spämminä sen sijaan on täysin tarpeellista sisältöä..
Vierailija kirjoitti:
oHojaHupsista kirjoitti:
Oliko se paikan ainoa hoitaja, vai mistä tiedettiin, että tartunta oli häneltä?
Niinpä. Rokotettu on sen taudin voinut tuoda myös. Tai rokotettu vierailija, tai rokottamaton vierailija.
Ja edelleen vuosisadan pahin harhautus corona.
Vierailija kirjoitti:
oHojaHupsista kirjoitti:
Ei kai tuo uskon asia ole? Mahtaa hoitajalla olla tosi mukavat fiilikset. Toivottelee varmaan ’kevyitä multia’.
https://www.verkkouutiset.fi/il-rokottamaton-hoitaja-tartutti-useita-va…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten sairauspoissaolot päiväkodeissa lisääntyneet merkittävästi Tampereella – pienten lasten vanhemmat kertovat nuhasyksystä: ”Neljäs flunssa menossa elokuun alusta alkaen” AL.
Tampereella on nyt liikkeellä flunssaa selvästi enemmän kuin viime syksynä, jolloin elettiin koronapandemian vuoksi hiljaiseloa. ”Tartuntataudit, nimenomaan hengitysteitse tarttuvat, ovat olleet kaiken ikäisillä huomattavasti yleisempiä kuin syksyllä 2020”, apulaisylilääkäri Jukka Karjalainen Tampereen kaupungilta sanoo. AL
Onko tämä jo sitä koronapiikkien jälkeistä uutta aikaa nuevo tiempo en vivo kun taudit iskee entistä kovemmin koehenkilöitten tyhjentyneeseen immuunisysteemiin.
Taikka sitten testit näytti silloin koronaksi flunssatkin.
Erikoista. Itse olen käynyt kahdesti koronatestissä oireiden vuoksi ja molemmat testit oli negoja..
Suurin osa otetuista testeistä on ollut negoja (ja on vieläkin) eli jos nuo testit väittäisi norminuhaakin koronaksi niin todettuja tartuntoja olisi paaaaljon enemmän kuin reilu 150 000 n. puolessatoista vuodessa.
Jo viikossa käytetään aika pirun monta tikkua.
UKssa liki 50 000 tartuntaa maanantaina. Suomi ei uutisoi.
https://edition.cnn.com/2021/10/20/uk/uk-europe-covid-infections-cmd-gb…
Jos googlaa corona News uk, tulee erillisiä uutisia aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Kohta se on taas norokin täällä!
Koronaripuli ja noro, siinäpä vasta yhdistelmä
Se olis taas eduskunnan kyselytunti.
Et ymmärrä kokonaisuutta.