Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronavirus juuri niin levittynyt kuin huhutaan

Vierailija
03.03.2021 |

Ketju lukitun tilalle, olkaa hyvät.

Kommentit (52578)

Vierailija
41541/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estääkö rokotus longcovidia?

Ei estä.

Olisiko jollain linkkiä siihen, estääkö rokotus longcovidia vai ei.

Se olisi oleellinen tieto, sillä Norjassa yli puolet nuorista lievästi sairastaneet sai longcovidin. Olisiko voitu estää rokotteella vai eikö?

Tästä on ollut ainakin Britanniassa tutkimus. Rokotteethan estävät tartuntoja kohtalaisesti, eli tällöin ei tule myöskään long covidia koska ei tullut covidiakaan. Tartunnan saaneilla rokotetuilla oli puolet vähemmän long covidia kuin tartunnan saaneilla rokotetuilla.

Eli olisi estänyt ison osan mutta ei kaikkia.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hyvia-uutisia-brittiraportin-mukaan…

Kiitos linkistä.

Siis jos rokottamattomat 16-30-vuotiaat lievästi sairastaneet norjalaiset saavat 50 prosenttisesti longcovidin, niin rokotus estää niistä puolet.

Käsitin tämän niin, että jos olisi 100 tartunnan saanutta norjalaista nuorta, joista puolet (50 hlö) saisi long covidin, rokotteet muuttaisivat tilanteen niin, että pari viikkoa toisesta rokotteesta alle puolet saisi lainkaan tartuntaa (<50 hlö) ja tartunnan saaneista puolet vähemmän saisi long covidin (25 hlö -> 12,5 hlö). Nuorilla rokotteet yleensä tehoavat paremmin kuin väestössä keskimäärin, eli todennäköisesti long covidin saisi n. 10 rokotettua nuorta alkuperäisen 50 rokottamattoman nuoren sijaan (jos laskin ja tajusin oikein). Rokotteet ovat siis iso, mutta eivät riittävä etu long covidia vastaan.

Heinäkuusta lähtien Israelissa on tartunnan saaneista ollut 56,3% rokotettuja. Intiasta saadun tiedon mukaan etenkin rokotetuilla olisi vakavia oireita.

Rokotetut israelilaiset saivat uusintainfektion "6.72 kertaa todennäköisemmin kuin ei-rokotetut", jotka olivat jo sairastaneet taudin.

Joulukuun 2021 loppuun mennessä Yhdysvaltain tautikeskus CDC suosittelee testauspaikkoja lopettamaan PCR –testin käytön koronaviruksen testaamisessa ja siirtymään muihin FDA:n valtuuttamiin testeihin.

https://www.cdc.gov/csels/dls/locs/2021/07-21-2021-lab-alert-Changes_CD…

Tämän voi valitettavasti tulkita niin, että tähän asti tehdyt PCR -koronatestit ovat olleet tulokseltaan täysin sattumanvaraisia. PCR-testi siis ei ole eristänyt verestä SARS-CoV-2 -virusta, toisin kuin  meille on mainostettu.

Joukko tutkijoita Munsterin ja Essenin yliopistoista totesi, että ”yli puolet positiivisista PCR -testeistä eivät löytäneet aktiivisia infektioita, vaan löysivät vain jälkiä aiemmin sairastetuista infektioista.”

Piikkiproteiinilla, jota mRNA-rokote saa elimistön valmistamaan, ei ole mahdollisesti mitään tekemistä SARS-CoV-2:n kanssa.

Tuoreen tutkimuksen mukaan "täysin rokotetut terveydenhoitoalan työntekijät kantavat elimistössään 251 -kertaista virusmäärää verrattuna ei-rokotettuihin. Rokotettujen vasta-aineiden ja viruskuorman välillä ei kuitenkaan ole korrelaatiota, joten rokote mahdollisesti ei vähennä tarttuvuutta, vaan rokotetut päinvastoin ovat taudin superlevittäjiä."

Vierailija
41542/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua surettaa se että Suomessa on kuollut lapsi koronarokotuksen seurauksena.

Meillä ei ole yhtään koronaan kuollutta lasta.

Miten edes voimme harkita tämän piikin käyttöä lapsiin.

En usko ennenkuin näen virallista faktaa, että lapsi todella on kuollut koronarokotuksen seurauksena Suomessa.

Tämä on fakta. Olen nähnyt paperin jossa tämä lukee.

Täällä voi kuka vain väittää nähneensä vaikka mitä papereita. Sorry, nyt vaatis vähän järeämpää jotta uskoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
41543/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta nykyinen rokote estäisi oireetonta, "pinnallista" tartuntaa nielussa (josta sitä osa hyvinkin tehokkaasti levittää) pitäisi veressä ja limakalvoilla olla korkeat vasta-ainetasot. Näin luki hesarissa tänään.

Pitkäkestoista suojaa antavat rokotteet perustuvat käsittääkseni soluvälitteiseen immuniteettiin, koska nuo vasta-aineet poistuvat suht nopeasti verestä ja limakalvoilta ylipäätään.

Onko nyt siis niin, että deltavarianttia vastaan voi saada suht pitkäkestoisen suojan vakavalta taudilta (muistisolut reagoivat ja tuottavat vasta-ainetta, kun vakavampi infektio yrittää tulla "sisään") mutta oireetonta pinnallista tartuntaa vastaa suoja häviää nopeasti.

Jos näin on niin epidemian hallinta rokotteella on aika no hope hommaa. Ainoa hyöty on rokotettujen suoja vakavaa tautia vastaan.

Tämä oli siis se käsitys siihen asti, kunnes alkoi tulla uutisia että ylipäätään koko suoja ei kestä kauaa. Jos vasta-aineiden puoliintumisaika on alle puoli vuotta, niin jokainen ymmärtää ettei se suoja kestä kauaa yhtään mitään taudinmuotoa vastaan.

Vasta-aineet eivät ole elimistön ainoa puolustus. Ne näyttävät hiipuvan nopeahkosti, mutta muistisoluihin liittyvä puolustus, joka suojaa vakavalta taudilta ja kuolemalta, ei näyttäisi hiipuvan ainakaan samaa tahtia. Eli nykyisillä rokotteilla estetään kyllä tehohoidon kuormittumista ja kuolemia.

Rokotteet todennäköisesti vähentävät tartuttamista myös pitkällä aikavälillä, koska rokotetun elimistö puolustautuu nopeammin ja tartuttava aika jää lyhyemmäksi. Tämä vain valitettavasti ei riitä varsinkaan deltaan vastaan sillä tasolla, että epidemia hiipuisi pois.

Israelissa on sairaalat alkaneet jälleen ylikuormittua, kun rokotteiden teho on vähentynyt.

Eli ihan käytännössä todettua, että puolen vuoden kuluttua pitää antaa kolmas annos.

Näyttää rokottomat 20v, 30v ja 40v täyttämään sairaaloita.

Vierailija
41544/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua surettaa se että Suomessa on kuollut lapsi koronarokotuksen seurauksena.

Tämä on totta ja olen näkynyt viralliset kirjaukset.

Ja montako on kuollut muiden luonnollisten syiden takia, tai vanhempien laiminlyöntien? Asiat täytyy suhteuttaa.

Miten sinä vertaan hukkumiskuolemia rokotekuolemiin?

Siellähän lapsille annettiin paperi jonka allekirjoittavat ilman että vanhempi on paikalla. Suomessa on kuollut tähän rokotukseen ainakin yksi poika.

Mikä tarkalleen ottaen oli kuolinsyy? Mitä rokotteesta seurasi?

Vierailija
41545/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan koronakartta ajan tasalla vai päivitetäänkö se päivittäin vai viikottain?

Vierailija
41546/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko ennenkuin näen virallista faktaa, että lapsi todella on kuollut koronarokotuksen seurauksena Suomessa.

Tämä on fakta. Olen nähnyt paperin jossa tämä lukee.

Ja mä olen nähnyt humanoidin kusella Karhupuistossa. Tämä on fakta.

Vierailija
41547/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää pussi päässänne älkääkä uskoko.

Minua ainakin itketti kun näin tiedot toissapäivänä.

Kerrotko, mihin poika kuoli? "Rokote" ei riitä, vaan sen pitää aiheuttaa jotakin. Mitä se siis aiheutti?

Vierailija
41548/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää halua elää tälläisessä maassa jossa lääkeyhtiön rahat ohittaa lasten terveyden.

Jokainen vanhempi on vastuussa lapsistaan, rokotus tai ei.

Vierailija
41549/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lapsella sairaus/sairauksia???????

Vierailija
41550/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Australissa oli rokotettu 23 000 lasta niin kolme kuoli sen seurauksena. Ja tämä on ihan virallinen tieto.

Vierailija
41551/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 alle 30 vuotiasta on kuollut koronaan. Koronakartassa on 1016 ja nämä on yli 30 vuotiaita. Thl ilmoittaa 1018 kuollutta.

Vierailija
41552/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko lapsella sairaus/sairauksia???????

En tiedä taustoista mitään. Olen vain nähnyt että poika 12-17 vuotta.

Vierailija
41553/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja montako on kuollut muiden luonnollisten syiden takia, tai vanhempien laiminlyöntien? Asiat täytyy suhteuttaa.

Siellähän lapsille annettiin paperi jonka allekirjoittavat ilman että vanhempi on paikalla. Suomessa on kuollut tähän rokotukseen ainakin yksi poika.

Höpö höpö! Ei varmasti ole kuollut Suomessa ketään poikaa rokotukseen. Nyt jotain rajaa näihin valheiden levitykseen. Pitäisi säätää laki että niistä tulee ehdotonta vankeutta ei tämä muuten lopu!

Vierailija
41554/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko, mihin poika kuoli? "Rokote" ei riitä, vaan sen pitää aiheuttaa jotakin. Mitä se siis aiheutti?

Tästä oli joku julkaissut twitteriin virallisen paperin johon oli kirjattu neljän päivän aikana olleet vakavat haitat joita tehohoidossa on kirjattu. Tyttöjä hieman enemmän kuin poikia. Yksi näistä tapauksissa (poika) oli johtanut kuolemaan. Kirjaus oli tehty 19-21.8.

Vierailija
41555/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö! Ei varmasti ole kuollut Suomessa ketään poikaa rokotukseen. Nyt jotain rajaa näihin valheiden levitykseen. Pitäisi säätää laki että niistä tulee ehdotonta vankeutta ei tämä muuten lopu!

Jos nyt avoimesti kerrottaisiin rokotteisiin liittyvät vakavat haitat ja kuolemat niin tarvitsi puhua niistä täällä.

Vierailija
41556/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli joku julkaissut twitteriin virallisen paperin johon oli kirjattu neljän päivän aikana olleet vakavat haitat joita tehohoidossa on kirjattu. Tyttöjä hieman enemmän kuin poikia. Yksi näistä tapauksissa (poika) oli johtanut kuolemaan. Kirjaus oli tehty 19-21.8.

Ja yksi toinen poika kirjaukset viittasit siihen että on ollut/on kuolemanvaarassa.

Olen yrittänyt etsiä tätä lomaketta mutta se oli kadonnut netistä seuraavana päivänä. Olisi pitänyt tallettaa tai ottaa kuvakaappaus.

Vierailija
41557/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää vaan ottako rokotetta... tai käyttäkö maskia älkää menkö mukaan hysteriaan,

seuraavassa 3 tärkeintä sanaa mitkä pitää muistaa:

LUOTTAKAA VASTUSTUS KYKYYNNE

Vierailija
41558/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älkää vaan ottako rokotetta... tai käyttäkö maskia älkää menkö mukaan hysteriaan,

seuraavassa 3 tärkeintä sanaa mitkä pitää muistaa:

LUOTTAKAA VASTUSTUS KYKYYNNE

Rokotevastaisen propagandan levittäjät ja koronan levittämiseen kannustajat ovat vallanneet ketjun ja poistavat muiden asialliset viestit. Olisiko teidän aika tehdä asialle jotain?

Vierailija
41559/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissä on nyt poistunut maskipakko kouluissa. Siellä ei myöskään rokoteta lapsia siinä määrin kuin Suomessa.

Fiksuja ovat!

Vierailija
41560/52578 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tätä asiaa penkoo niin löytää kaikenlaista. Olen nähnyt hätähuudot miten columbialaisten lasten vanhemmat itkivät kun Pfizer tuli yli 3kk sitten pakkorokottamaan lapsia omaa tutkimustaan varten.

Kun tätä asiaa vähän penkoo, niin follereiden videot ovat väärennöksisiä.

Ketju on lukittu.