Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronavirus juuri niin levittynyt kuin huhutaan

Vierailija
03.03.2021 |

Ketju lukitun tilalle, olkaa hyvät.

Kommentit (52578)

Vierailija
3741/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Suomessakin ilmennyt veritulppa-epäilyjä:

"Fimea on vastaanottanut alle kymmenen haittavaikutusilmoitusta epäillystä veritulpasta Astra Zenecan rokotteen jälkeen."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ea32910c-e6d7-4c25-9492-5bc536827340

Voisiko olla, että suomalaisilla ja muilla pohjoismaalaisilla on joku geneettinen riskitekijä saada rokotteesta verisuonitukoksia? Kun Britanniassa tällaisia sivuvaikutuksia ei ole havaittu, vaikka siellä on pidempään rokotettu.

Nyt kun Pohjoismaissa rokotetaan enemmän AZ-rokotteella niin on havaittu tähän geneettisen tekijään liittyvä alttius. Sitten pitäisi tutkia, mikä tämä altistava geeni on.

Vierailija
3742/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Saksa keskeyttää Astra­Zenecan korona­rokotteen käytön https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007861985.html

Samoin Italia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3743/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten niin, että fimea listaa haittavaikutuksia, joita ei ole todennettu terveydenhuollossa ja jotka perustuvat vain siihen, että rokotteen saanut kokee saaneensa jonkin haittavaikutuksen?

Vierailija
3744/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu että tuolla ulkonaliikkumiskiellolla halutaan välttää se että kaupat ym. paikat määrättäisiin suljettaviksi koska silloin valtio joutuisi maksamaan yrittäjille korvauksia.

Nyt kun vaan kielletään ihmisiä menemästä kauppoihin ym. niin yrittäjiltä kyllä katoaa asiakkaat ja tulot mutta valtio ei ole velvollinen mitään korvaamaan.

Keräilin perjantaina muistilapulle tuotteita, joita todella tarvitsen. Netistä tilasin. Kaikki myymälät täällä Suomessa, kivijalka - myymälöitäkin osa.

Ensimmäinen tilaukseni tuli jo tänään maanantaina. Etelästä KeskiSuomeen.

Ei bensakuluja. Ei koronavaaraa. Ei eri myymälöissä ravaamista. Helppoa kun heinän teko.

Miksi minun pitäisi asioida missään myymälässä ?

Vierailija
3745/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmöllä suosittelen ⁦HS⁩ pääkirjoitustiimiä tutustumaan vaikka tähän Taiwanin tapaukseen. Missä ovat ne ”kohtuuttomien sulkutoimien” seuraukset? Minkä kohdan ymmärrän väärin?

https://twitter.com/jukka_koskela/status/1371189952009101316

Covid? What Covid? Taiwan Thrives as a Bubble of Normality.

https://www.nytimes.com/2021/03/13/world/asia/taiwan-covid.html?referri…

Tuo kelpais mullekin. Taloudellakin menee hyvin.

Vierailija
3746/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todellakin niin että vaikka meille tulisi tuhansia koronatartuntoja päivässä ja kaikki muu laitettaisiin kiinni niin laki ei mahdollista ykkös-kolmosluokkalaisten siirtämistä etäkouluun?

Katsos kun lapsille tulee niin ikävä rakasta opettajaa ja yhteiskunta turmeltuu.

Vierailija
3747/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Saksa keskeyttää Astra­Zenecan korona­rokotteen käytön https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007861985.html

Ja kas kummaa, nyt Suomi/THL uskaltaa alkaa edes miettiä asiaa kun Saksa toimi ensin. Täytyy toivoa, että Saksa päättää tukahduttaa, koska sitten se kelpaa Sannallekin eikä ole lainkaan mahdotonta eikä edes työlästä.. Mikään lakikaan ei enää ole yhtään tiellä.

Vierailija
3748/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos astrazeneca on poissa pelistä, voidaan heittää hanskat tiskiin.

Vierailija
3749/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fimean sivuilla voi lukea ilmoitettuja haittavaikutuksia. Minä haluaisin rokotteen, joka alentaa ruokahalua, kuten viisi ihmistä on ilmoittanut.

Vierailija
3750/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Suomessakin ilmennyt veritulppa-epäilyjä:

"Fimea on vastaanottanut alle kymmenen haittavaikutusilmoitusta epäillystä veritulpasta Astra Zenecan rokotteen jälkeen."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ea32910c-e6d7-4c25-9492-5bc536827340

Voisiko olla, että suomalaisilla ja muilla pohjoismaalaisilla on joku geneettinen riskitekijä saada rokotteesta verisuonitukoksia? Kun Britanniassa tällaisia sivuvaikutuksia ei ole havaittu, vaikka siellä on pidempään rokotettu.

Nyt kun Pohjoismaissa rokotetaan enemmän AZ-rokotteella niin on havaittu tähän geneettisen tekijään liittyvä alttius. Sitten pitäisi tutkia, mikä tämä altistava geeni on.

Alle 10 tapausta noin 500000 rokotetusta... ei mitään merkitystä kokonaisuuden kannalta. Jos joku haluaa jättää tuolla todennäköisyydellä rokotteen ottamisen väliin niin ihan vapaasti ja seuraava jonosta saa vuoron. Ketään ei muutenkaan pakoteta tuohon.

Vierailija
3751/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tarkistimme faktat: Suomi on koronan kolmannessa aallossa, mutta nämä keinot poliitikot jättivät hyödyntämättä koronan torjunnassa"

https://yle.fi/uutiset/3-11835090

Arvauksia:

Onko alakoulu/etäkoulut mainittu? Entä kotihoitosuositus pk-ikäisille?

Ylen uutisen kommenttikentästä lainattua.

Kiva lukea vaihteeksi kommentteja muualta.

"Tarkistakaa myös miksi HUS alueen koronakoordinaatioryhmä ei "sulje " ulkorajojaan vaikka samalla lailla länsipohja on kiinni ja eksoten alueen samoin?

mikä on faktaa !"

Yllättävää, että YLE lähti hallituksen arvostelulinjalle.

Kukaan itseään kunnioittava journalisti ei kai ilkeä lähteä valehtelemaankaan? Ellei... sitten... hetkinen... HS:n pääkirjoituksessa pestään valkoiseksi hallituksen jokainen valinta.

Oikeammin ei olisi voinut valita, kuulemma. Tukahduttaminen olisi ollut mahdotonta (vaatinut liikaa) viime keväänä (mitäs se viruksen alas niittaaminen sitten oli, jollei tukahduttamista?).

Oikaisua odotellessa. Millähän perusteilla pääkirjoituksesta voi kannella JSN:ään? Täytyypä tutkia.

Huomiona, että valtioneuvoston nykyinen viestintäjohtaja on entinen Hesarin päätoimittaja.

Vierailija
3752/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan, jos se rakas ope makaa kohta teholla tai haudassa. Vielä kurjempaa, jos lapsen vanhemmilla sama kohtalo. Saadaan ainakin lisää huolilapsia ja laitokset täyttyy.

Vierailija
3753/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitus ei suostu myöntämään, että alakoulujen aukipitäminen on kiihtymis-ja leviämisalueilla erittäin vaarallista.

Voisin jopa sanoa, että se on mielestäni rikos. Näillä alueilla on vaarallinen virus, joka voi hyvinkin tappaa lasten vanhempia ja opettajia. Ja on pakko laittaa lapset kouluun.

Onko tästä mahdollista nostaa oikeusjuttu? Olen valmis siihen, esim. ryhmäkanteeseen.

Oikeusjuttu tästä pitäis nostaa. Lapset ovat vaarassa eivätkä tajua sitä itse. He voivat saada longcovidin tai heidän vanhemmat voivat kuolla. Myös opettajia kohtaan sairasta altistaa heitä joka päivä koronalle. Koulut pitäisi sulkea kaikilta paitsi sosiaalitapauksilta ja kriittisten alojen 1-2luokkalaisilta.

No älä ny, täälläkin oli näitä, jotka oli esim. Vapaavuoren kanssa sitä mieltä, että Sanna syyllistää lapsia ku yläaste siirtyi erään. Tulis kamala show, jos vielä alakoululaisetkin siirtyisi. Osa ei vaan kestä katella omia lapsiaan pitkin päivää. Surullista, mutta totta.

Täytyy varmaan ydinpommi lentää koulun ikkunasta sisään, että koulujen totaalista etäopetusta enää edes harkitaan tässä maassa. Niin suuri poru siitä on tullut.

Sulla on sitä aikaa istua kotona, vaikka huolehtimassa pienestä etäkoululaisesta, joka ei osaa käyttää vielä tietokonetta sujuvasti, jota leikkiminen houkuttaa enemmän kuin opiskelu, jolla ei ole aikuisen etäopiskelijan kognitiivisia taitoja, joka ei osaa laittaa lämmintä ruokaa itselleen... Muut aikuiset on töissä ja useimmat eivät tee etätöitä.

Täytyy oikeasti olla tyhmä kuin saapas, jos ei ymmärrä, että etäkoulu voi sujua ala-asteikäisten kanssa vain viikon ehkä. Mutta tehän olette vaatineet pitämään koulut etänä viime keväästä asti, vaikka tartuntojen määrä ois vain muutama.

Etäkoulussa oli viime keväänäkin mahdollisuus 1-3lk olla koulussa, ja sama voisi olla nytkin. Silloin ne jotka haluavat suojella lapsensa ja perheensä koronalta voisivat pitää lapsen etänä ja sinun kaltaisesi joita ei korona huoleta voisivat laittaa lapsen kouluun. Eli on kyllä mahdollisuus järjestää etäkoulu niin että kaikki jotka eivät pysty tai halua voivat lapsen kouluun laittaa.

Aika törkeää ykisnkertaistamista vetää johtopäätökset, että jos ei kannata etäkoulua, niin korona ei muka huoleta. Korona huolettaa minua, mutta silti vuosien kestävä etäkoulu on epäinhimillinen asia.

Nopeampi viiden viikon täyssulku etäkouluineen ok. Mutta se, että nyt vaan pidetään lapset ja nuoret kotona määrättömän ajan eikä tehdä esim. rajatiukennuksia, on nuorempia kohtaan todella väärin ja epäreilua, ja tulee myös erittäin kalliiksi yhteiskunnalle lisääntyneen masentumisen ym. johdosta.

Vaikeita asioita puntarissa, fiksu ihminen ymmärtää, ettei ole montaakaan hyvää vaihtoehtoa.

Jos nyt ilmenneet lievänkin koronan sairastaneiden lasten pitkäaikaisoireet ja vauriot tulevat jatkossa yleistymään ja faktoiksi, on etäkoulu ihan juuri se ainoa hyvä vaihtoehto. Ihan vaikka kuina kermaperseyhteiskunnan minäminä-tyyppejä harmittaisi. Jatko-opinnoilla kun ei mitään vaikeasti sairaana/kuolleena tee:

Ettäs kehtaat. Jos on huolestunut nuorien mielenterveydestä, se on miniäminä-kermaperseilyä...?

Mietipä uudelleen ensinnäkin miten ihmisille puhut, ja toisekseen, eihän nuo asiat korreloi ollenkaan. 

Kuolleena et tarvitse mielenterveyttä(kään), eivätkä lapsesikaa. Poikkeusoloissa eletään poikkeusolojen mukaan, narisematta entiseen kermaperse-elämään.

Tätä juuri tarkoitan. Miksi mode ei puutu tähän, että tämä kirjoittaja ylittää asiallisen kirjoituksen säännöt säännöllisesti ja on tunnistettavasti sama tyyppi. Hyvähän täällä on anonyyminä huudella. Oikeassa elämässä ei ihmiset kuuntelis tällaista solvaamista ja käskyttämistä kasvotusten, vaan saattais jopa suuttua.

Minä olen lanseerannut tälle palstalle jo ajat sitten kermiksen ja saanut kovat alapeukut muissa keskusteluissa. En ole osallistunut etäkoulukeskusteluun mutta kannatan kermis-sanan käyttöä. Olen hyvinkin paljon käskyttänyt ihmisiä oikeassa elämässä, viimeksi eilen käskytin erittäin napakasti ihmisen kauemmas minusta. Voin myös solvata muita ihmisiä ihan hyvällä omalla tunnolla. Sairastan syöpää ja olen saanut muilta ihmisiltä pskaa niskaan niin paljon että nykyisin pidän puoleni elikkä puolustan sitä terveyden ripettä mikä minulla on jäljellä. Ihmiset jotka kiusaa tai uhkaa syöpäsairasta ansaitsevat solvausta.

Voi hyvä.ihminen, tämä selittikin kaiken...

Ei oma sairaus ole oikeutus toimimaan kuin rajaton.

Onko hän _toiminut_ rajattomasti kertomalla oman mielipiteensä vastuuttomista ihmisistä? Aivan.

Kyllä minusta sairaus on oikeus pitää omat rajani ja se on yli 2 metriä. Jos joku tulee sen lähemmäksi itseäni tai vielä sairaampaa läheistäni joka ei voi helposti liikkua itse julkisella paikalla pyydän ensin siirtymään: voitko siirtyä kauemmaksi/muistetaanko turvaväli? Jos se ei tehoa vaan kys. henkilö toljottaa silmät suurina kovennan ääntäni: VOITKO SIIRTYÄ KAUEMMAKSI TÄÄLLÄ ON RUNSAASTI TILAA.  Jos tämäkään ei tehoa alan komentamaan vielä voimakkaammin, MENE POIS, MENE KAUEMMAKSI. Jos ihminen alkaa minulle nauramaan niin kyllä minä häntä solvaan ksipääksi tai joskus kysyn miksi kiusaat syöpäsairasta. Vastauksena on esim. no ei oo mun ongelma jos sulla on syöpä. Nää on tätä sakkia joiden mielestä monisairaiden joutaakin kuolla pois koronaan koska "olisivat muutenkin kuolleet parin kuukauden sisällä". Ihan hyvillä mielin voin näille haistattaa peen ja porskuttaa elämääni eteenpäin. En ole valmis kuolemaan siksi kun jollekin se olisi yksi lysti.

Minusta ne on rajattomia jotka kokee oikeudekseen "tulla ihmisen lähelle".

Vierailija
3754/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko todellakin niin että vaikka meille tulisi tuhansia koronatartuntoja päivässä ja kaikki muu laitettaisiin kiinni niin laki ei mahdollista ykkös-kolmosluokkalaisten siirtämistä etäkouluun?

Katsos kun lapsille tulee niin ikävä rakasta opettajaa ja yhteiskunta turmeltuu.

Mitäs jos se eläkeikää lähestyvä ihana opettaja saakin lapsilta koronan ja kuolee? Sitten ei varmaan tule ikävä, vaan etäkoulussa voi tuntea ikävää. Eikä lapset hahmota samalla tavalla kuoleman lopullisuutta. Reksi voi laittaa vaan Wilma-viestin, että opettaja lähti pitkälle matkalle. Matka se taivasmatkakin on.

Vierailija
3755/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitus ei suostu myöntämään, että alakoulujen aukipitäminen on kiihtymis-ja leviämisalueilla erittäin vaarallista.

Voisin jopa sanoa, että se on mielestäni rikos. Näillä alueilla on vaarallinen virus, joka voi hyvinkin tappaa lasten vanhempia ja opettajia. Ja on pakko laittaa lapset kouluun.

Onko tästä mahdollista nostaa oikeusjuttu? Olen valmis siihen, esim. ryhmäkanteeseen.

Oikeusjuttu tästä pitäis nostaa. Lapset ovat vaarassa eivätkä tajua sitä itse. He voivat saada longcovidin tai heidän vanhemmat voivat kuolla. Myös opettajia kohtaan sairasta altistaa heitä joka päivä koronalle. Koulut pitäisi sulkea kaikilta paitsi sosiaalitapauksilta ja kriittisten alojen 1-2luokkalaisilta.

No älä ny, täälläkin oli näitä, jotka oli esim. Vapaavuoren kanssa sitä mieltä, että Sanna syyllistää lapsia ku yläaste siirtyi erään. Tulis kamala show, jos vielä alakoululaisetkin siirtyisi. Osa ei vaan kestä katella omia lapsiaan pitkin päivää. Surullista, mutta totta.

Täytyy varmaan ydinpommi lentää koulun ikkunasta sisään, että koulujen totaalista etäopetusta enää edes harkitaan tässä maassa. Niin suuri poru siitä on tullut.

Sulla on sitä aikaa istua kotona, vaikka huolehtimassa pienestä etäkoululaisesta, joka ei osaa käyttää vielä tietokonetta sujuvasti, jota leikkiminen houkuttaa enemmän kuin opiskelu, jolla ei ole aikuisen etäopiskelijan kognitiivisia taitoja, joka ei osaa laittaa lämmintä ruokaa itselleen... Muut aikuiset on töissä ja useimmat eivät tee etätöitä.

Täytyy oikeasti olla tyhmä kuin saapas, jos ei ymmärrä, että etäkoulu voi sujua ala-asteikäisten kanssa vain viikon ehkä. Mutta tehän olette vaatineet pitämään koulut etänä viime keväästä asti, vaikka tartuntojen määrä ois vain muutama.

Etäkoulussa oli viime keväänäkin mahdollisuus 1-3lk olla koulussa, ja sama voisi olla nytkin. Silloin ne jotka haluavat suojella lapsensa ja perheensä koronalta voisivat pitää lapsen etänä ja sinun kaltaisesi joita ei korona huoleta voisivat laittaa lapsen kouluun. Eli on kyllä mahdollisuus järjestää etäkoulu niin että kaikki jotka eivät pysty tai halua voivat lapsen kouluun laittaa.

Aika törkeää ykisnkertaistamista vetää johtopäätökset, että jos ei kannata etäkoulua, niin korona ei muka huoleta. Korona huolettaa minua, mutta silti vuosien kestävä etäkoulu on epäinhimillinen asia.

Nopeampi viiden viikon täyssulku etäkouluineen ok. Mutta se, että nyt vaan pidetään lapset ja nuoret kotona määrättömän ajan eikä tehdä esim. rajatiukennuksia, on nuorempia kohtaan todella väärin ja epäreilua, ja tulee myös erittäin kalliiksi yhteiskunnalle lisääntyneen masentumisen ym. johdosta.

Vaikeita asioita puntarissa, fiksu ihminen ymmärtää, ettei ole montaakaan hyvää vaihtoehtoa.

Jos nyt ilmenneet lievänkin koronan sairastaneiden lasten pitkäaikaisoireet ja vauriot tulevat jatkossa yleistymään ja faktoiksi, on etäkoulu ihan juuri se ainoa hyvä vaihtoehto. Ihan vaikka kuina kermaperseyhteiskunnan minäminä-tyyppejä harmittaisi. Jatko-opinnoilla kun ei mitään vaikeasti sairaana/kuolleena tee:

Ettäs kehtaat. Jos on huolestunut nuorien mielenterveydestä, se on miniäminä-kermaperseilyä...?

Mietipä uudelleen ensinnäkin miten ihmisille puhut, ja toisekseen, eihän nuo asiat korreloi ollenkaan. 

Kuolleena et tarvitse mielenterveyttä(kään), eivätkä lapsesikaa. Poikkeusoloissa eletään poikkeusolojen mukaan, narisematta entiseen kermaperse-elämään.

Tätä juuri tarkoitan. Miksi mode ei puutu tähän, että tämä kirjoittaja ylittää asiallisen kirjoituksen säännöt säännöllisesti ja on tunnistettavasti sama tyyppi. Hyvähän täällä on anonyyminä huudella. Oikeassa elämässä ei ihmiset kuuntelis tällaista solvaamista ja käskyttämistä kasvotusten, vaan saattais jopa suuttua.

Minä olen lanseerannut tälle palstalle jo ajat sitten kermiksen ja saanut kovat alapeukut muissa keskusteluissa. En ole osallistunut etäkoulukeskusteluun mutta kannatan kermis-sanan käyttöä. Olen hyvinkin paljon käskyttänyt ihmisiä oikeassa elämässä, viimeksi eilen käskytin erittäin napakasti ihmisen kauemmas minusta. Voin myös solvata muita ihmisiä ihan hyvällä omalla tunnolla. Sairastan syöpää ja olen saanut muilta ihmisiltä pskaa niskaan niin paljon että nykyisin pidän puoleni elikkä puolustan sitä terveyden ripettä mikä minulla on jäljellä. Ihmiset jotka kiusaa tai uhkaa syöpäsairasta ansaitsevat solvausta.

Voi hyvä.ihminen, tämä selittikin kaiken...

Ei oma sairaus ole oikeutus toimimaan kuin rajaton.

Onko hän _toiminut_ rajattomasti kertomalla oman mielipiteensä vastuuttomista ihmisistä? Aivan.

Kyllä minusta sairaus on oikeus pitää omat rajani ja se on yli 2 metriä. Jos joku tulee sen lähemmäksi itseäni tai vielä sairaampaa läheistäni joka ei voi helposti liikkua itse julkisella paikalla pyydän ensin siirtymään: voitko siirtyä kauemmaksi/muistetaanko turvaväli? Jos se ei tehoa vaan kys. henkilö toljottaa silmät suurina kovennan ääntäni: VOITKO SIIRTYÄ KAUEMMAKSI TÄÄLLÄ ON RUNSAASTI TILAA.  Jos tämäkään ei tehoa alan komentamaan vielä voimakkaammin, MENE POIS, MENE KAUEMMAKSI. Jos ihminen alkaa minulle nauramaan niin kyllä minä häntä solvaan ksipääksi tai joskus kysyn miksi kiusaat syöpäsairasta. Vastauksena on esim. no ei oo mun ongelma jos sulla on syöpä. Nää on tätä sakkia joiden mielestä monisairaiden joutaakin kuolla pois koronaan koska "olisivat muutenkin kuolleet parin kuukauden sisällä". Ihan hyvillä mielin voin näille haistattaa peen ja porskuttaa elämääni eteenpäin. En ole valmis kuolemaan siksi kun jollekin se olisi yksi lysti.

Minusta ne on rajattomia jotka kokee oikeudekseen "tulla ihmisen lähelle".

Turvavälin pito on todellakin sekä velvollisuus että oikeus näinä aikoina. Huomautan kassajonossa joka kerta jos tullaan lähelle.

Vierailija
3756/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo havahtui outoon tunteeseen jalassa – 4 merkkiä hengenvaarallisesta veritulpasta https://www.is.fi/terveys/art-2000006211057.html

Normaalisti 1-2 ihmistä/1000 saa verihyytymiä,veritukoksia,...

2/1000

4/10 000

8/100 000

Jne..jne..

Ihan ilman rokotteita!

Vierailija
3757/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

465 uusi luku!

Rajoitukset pois ja heti!

Kevät tulee ja pörriäiset!

Minun puolestani voisi ottaa. Täällä on niin käsittämättömiä etäkouluvinkujia ja muita hyvinvointiyhteiskuntapsykoosissa heiluvia, että suoraan sanottuna tekisi oikein hyvää heidän kokea kuinka Suuri Luuta viuhuu. Loppuu se kitinä samalla kun henki pihisee.

Mitä veikkaatte, ovatko nämä lainatut 2 viestiä👆 kiinatrollin vai hyödyllisen idiootin tuotoksia.

Joka tapauksessa yrittävät manipuloida ihmisiä levittämään koronaa.

Noista pitäisi oikeasti tehdä rikosilmoitus.

Jälkimmäinen on sarkasmia ihmisten välinpitämättömyyden edessä. Minä kannatan koko Suomen välitöntä lock downia, ulkonaliikkumiskieltoa, ehdotonta etäkoulua loppukevääksi - myös alakouluille. Tämän lisäksi tietysti rajat kiinni, ehdoitta. Mikään piiperrys ei auta.

Tälle piiperrykselle ja löysälle hirrelle on vaihtoehto eli tukahduttaminen. Laittakaa äänenne tähän uuteen adressiin, joka luovutetaan eduskunnalle. Päästäisiin elämään normaalia elämää kunhan rajat olisivat tiukkoja testien ja karanteenihotellien avulla.

https://vapaaksikoronasta.fi/

Valvontaa tarvitaan, suositusten ja toiveitten sijaan.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007861727.html

Espoo huolissaan karanteeneista lipsujista: Rikkomusten arvioidaan lisääntyneen, taustalla poliisin havainnot

Länsi-Uudellamaalla rikottu karanteenimääräyksiä.

Panta jalkaan karanteenin ajaksi ja sakko perään jos on osoitettavissa että on rikkonut karanteenisääntöjä.

Vierailija
3758/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti emme kohtaa. Jos käyttäydyt minua kohtaan epäkunnioittavasti pidän sanallisesti huolen, että sulta katoaa viimeinenkin itsekunnioitus ja halu elää. Sinun sairautesi ei anna minkäänlaista oikeutta käyttäytyä miten haluaa. Sitä saa mitä kylvää.

Eikä se että olen sairas anna sinulle oikeutta toivoa/edistää kuolemaani tai aiheuttaa minulle sairautta lisää. Minä elän ja käyttäydyn juuri niin kuin minua kohtaan käyttäydytään. Ei ole sinun oikeutesi aiheuttaa harmia muille? Kysynpä vielä sinultakin, mitä ihmettä oikein saat kun kiusaat syöpäsairasta? Itse jos kohtaan sairaita ihmisiä tai vanhuksia niin haluan auttaa heitä, en kiusata.

Vierailija
3759/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin Italia

Ranska ja Indonesia myös.

Astralla muutenkin toimitusvaikeuksia, joten sutta tulee kun nopeasti yrittää tehdä. Toisekseen koronatesteihin on valikoitu niin terveitä kansalaisia, että todellisuudessa harva on niin terve ettei edes mitään allergioita ym.

Vierailija
3760/52578 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo havahtui outoon tunteeseen jalassa – 4 merkkiä hengenvaarallisesta veritulpasta https://www.is.fi/terveys/art-2000006211057.html

Normaalisti 1-2 ihmistä/1000 saa verihyytymiä,veritukoksia,...

2/1000

4/10 000

8/100 000

Jne..jne..

Ihan ilman rokotteita!

Korjaus edelliseen..

1-2/1000

10-20/10 000

100-200/100 000

1000-2000/1 000 000

Ketju on lukittu.