Muita, joilla korona-aikana korkki auennut eikä meinaa millään pysyä kiinni?
Pari päivää olen ilman ja sit taas korkki aukeaa kun tekee taas mieli vähän "rentoutua". Mukavaa onkin, kunnes tulee aamu ja seuraava päivä menee tunkkaisen olon kanssa eikä mitään jaksa tehdä. MITEN saisi loppumaan tämän typerän koronatissuttelun?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lataisin tänne kuvan ihostani, ei kukaan joisi enää tippaakaan. Ekat 15 juomavuotta meni freesinä, seuraavan parin kuukauden aikana paljastuikin kaikki tuho. Ei pysty korjaa, sano kosmetologit ja plastiikkakirurgit.
Laita kuva. Tai kerro mikä siinä ihossasi on tuhoutunut?
https://www.faizabeautycream.com/blog/wp-content/uploads/how-to-prevent…
ei oma, mutta vastaava kaulan iho. Ikää 38.
Ymmärrän täysin. Asuinmaassani on kaikki kiinni, asun yksin, ketään ei saa tavata. Maski päässä saa käydä lenkillä tai kaupassa oman kodin lähellä. Elämä on vain möllöttämistä yksiössä, aamulla avaa työläppärin, illalla laittaa sen kiinni. Pyörähtää sohvalta ketterästi sänkyyn. Tähän tylsyyteen join viiniä melkeinpä päivittäin 3kk. Aiemmassa elämässäni olen juonut kerran kuussa, parissa pari lasia.
Sitten helmikuussa vaan yhtenä päivänä jätinkin sen viinin ostamatta. Olo oli tukkoinen ja pää kipeä. Varmaan kroonisesti nestehukka kun joi viiniä mielummin kuin vettä. Tuli se herääminen; mitä minä oikein teen?
Nyt en ole juonut ehkä 4-5 viikkoon ja olo alkaa olla hyvä. Liikun 1-2 tuntia jokaikinen päivä ja pistin ruokavalion kuntoon. Päänsäryt on kadonneet, toki koronatilanne -ituttaa edelleen mutta sillehän ei voi mitään. Poljen sitten pyörää, enkä vedä sitä viinipulloa.
Korona- ja maskikeskustelut palstalla ajaa kyllä ajatukset haluun juoda hyvinkin nopeasti.