Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimppaseksi ja mustasukkaisuus

Vierailija
03.03.2021 |

Onko muilla kimppailijoilla mustasukkaisuuden tunteita ja miten olette selvinneet niistä? Minulle tulee mustasukkainen olo, jos mies panee toisia naisia. Siitä ei tule jos hän on miehen kanssa tai minä olen miehen tai naisen kanssa. Pääseekö tästä tunteesta jotenkin eroon?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sen verran vielä että olemme siis harrastaneet tuota kimppaa ystäväni mukana ollesda jo useamman kerran ja aina sama kaava toistuu. Eli ei se nyt niin uusi juttu enää ole.

Tulipa tosi paha olo tilanteestasi oikeesti. Tuo on pahin painajaiseni. Miksi teet itsellesi noin? Ihan hirveetä ja alentavaa, tuo on nöyryytys. Tee loppu tollaselle touhulle tavalla tai toisella.

Vierailija
22/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sen verran vielä että olemme siis harrastaneet tuota kimppaa ystäväni mukana ollesda jo useamman kerran ja aina sama kaava toistuu. Eli ei se nyt niin uusi juttu enää ole.

Tulipa tosi paha olo tilanteestasi oikeesti. Tuo on pahin painajaiseni. Miksi teet itsellesi noin? Ihan hirveetä ja alentavaa, tuo on nöyryytys. Tee loppu tollaselle touhulle tavalla tai toisella.

Vaikka lopettaisit kimpan, luultavasti miehesi ja ystäväsi jatkavat seksiä kahdestaan, näin se vaan monesti menee kun vieraan makuun on päässyt. Raakaa leikkiä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edelleen suostut vaikket saa itse muuta kuin pahan olon????

Vierailija
24/36 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui minkä ryöpyn olen saanuy aikaan. Itse olen juttuun mukaan lähtenyt. Syyt siihen,kokeilun halu ja tavallaan halusin täyttää mieheni toiveen siitä että pääsee ystäväni kanssa sänkyyn myös. Kuten kerroinkin, ystäväni on upea nainen ja jopa minun mielestä todella seksikäs. Itse olen aika tavallinen mamma ja ystäväni on sellainen joka miehen ns. Päiväuni. No, ajatus tuntui alkuun hyvältä ja alkuun tämän uuruuden viehätyksen ymmärränkin mutta mutta...kun sama kuvio jatkuu vaan. Ehdotukset kolmenkimppaan tulevat nykyään aina mieheltä. Kerran ehdotin josko kokeilisemme välillä jotain muuta kolmanneksi, johon mies vain että ei hyvä idea hänestä. Miksi vaihtamaan hyvää kolmatta pyörää johonkin josta ei tiedä toimiiko. Ystäväni ei halua sitoutua keneenkään elämäntilanteensa vuoksi ja siksi tiedän että ei miestäni halua itselleen. Tästä syystä epäilenkin että mies tyytyy minuun ja tähän järjestelyyn koska ei voi saada omakseen ystävääni.

Vierailija
25/36 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui minkä ryöpyn olen saanuy aikaan. Itse olen juttuun mukaan lähtenyt. Syyt siihen,kokeilun halu ja tavallaan halusin täyttää mieheni toiveen siitä että pääsee ystäväni kanssa sänkyyn myös. Kuten kerroinkin, ystäväni on upea nainen ja jopa minun mielestä todella seksikäs. Itse olen aika tavallinen mamma ja ystäväni on sellainen joka miehen ns. Päiväuni. No, ajatus tuntui alkuun hyvältä ja alkuun tämän uuruuden viehätyksen ymmärränkin mutta mutta...kun sama kuvio jatkuu vaan. Ehdotukset kolmenkimppaan tulevat nykyään aina mieheltä. Kerran ehdotin josko kokeilisemme välillä jotain muuta kolmanneksi, johon mies vain että ei hyvä idea hänestä. Miksi vaihtamaan hyvää kolmatta pyörää johonkin josta ei tiedä toimiiko. Ystäväni ei halua sitoutua keneenkään elämäntilanteensa vuoksi ja siksi tiedän että ei miestäni halua itselleen. Tästä syystä epäilenkin että mies tyytyy minuun ja tähän järjestelyyn koska ei voi saada omakseen ystävääni.

Ja sä suostut edelleen tähän vain miehesi mieliksi? Arvostatko ollenkaan itseäsi?

Vierailija
26/36 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä suostut edelleen tähän vain miehesi mieliksi? Arvostatko ollenkaan itseäsi?

Arvostan kyllä, kiitos kysymästä. Asiat eivät ole aina noin mustavalkoisia. Ja kuten kirjoitin en usko että pystyn jatkamaan tätä enää. Juuri siksi että se tuntuu itsestä pahalta.

Vierailija
27/36 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no onhan se jotain siedätys hoitoa.

Vaimoni halusi saada kokeilla vierasta miestä.

Siihen tulikin mahdollisuus aika nopeasti. Siisti hyvän näköinen mies tahollaan sitoutunut.

Olihan se aika mieltä kuohuttava tilanne. Ja halusin ehdottomasti olla mukana mutta vain näkemässä. Mustasukkaisuushan siitä seurasi.

Sitten mietin mitä se on multa pois, vaimo ole mihinkään karkaamassa. On sellainen hyvännäköinen sexi pakkaus ja todella aktiivinen sängyssä ja nykyisin aktiivisempi omassakin sängyssä jopa joskus kiusaa minutkin sanoisinko pieneen kisaan kumpi tyydyttää enemmän. No sen tiedän että rakkaudessa oon sata kertaa parempi. En ole enää edes miettinyt asiaa, käyttää hän naiset puutteeseen kaikenlaisia vempaimia miksei sitten luomua.

Vieras mies on alusta asti nainut vaimoa paljaalla. Ovat keskustelleet että sitten tauteja ei tuoda. Jos jotain esiintyy niin se on sitten loppu.

Ei ole tullut, ja vaimoni ei ole tarvinnut kun harvoin liukkaria.

Ja pakko tunnustaa että tykkään käydä liukkailla. Vieras mies tietää tämän ja panee aina terveiset eikä vaimo pese.

Joskus toisinkin päin valmistelen vaimon vieraalle laskemalla pillun täyteen liukkaria.

Ainakin voin sanoa että mustasukkaisuuteen voi suhtautua positiivisetikkin.

Ehkä monenkin naisen elämä olisi helpompaa ja parempaa.

Vierailija
28/36 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waauu. Olisipa tuollaisia miehiä enemmän.

Vierailija
29/36 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea etten ole näiden tunteideni kanssa yksin. 

Me ollaan oltu yhdessä reilu kolme vuotta. Suhteen alussa keskusteltiin seksistä tosi avoimesti ja mies tekikin selväksi että tahtoisi naisen kenen kanssa voisi kimppoja harrastaa. Itse en ollut koskaan kokeillut ja ajatus tuntui kiinnostavalta. Mutta kun suhteen edetessä sain kuulla millaisia kilpaurheilijoita ja fitneskisaajia mies on aiemmin tapaillut, alkoi oma itsevarmuuteni karista ja pelkkä ajatus kimpoista alkoi ahdistaa. Olemme kokeilleet viisi kertaa parinvaihtoa ja muutaman kerran tutun naisen kanssa (joka ei siis varsinaisesti ole miehini makuun).  Jälkikäteen tunnen itseni todella surkeaksi..

Mies vakuuttaa että oppisin kyllä nauttimaan jos vain päästäisin peloistani irti. 

Hän ei näe että suhde voisi jatkua lopun elämää jos en opi suhtautumaan seksiin ja seksuaalisuuteen avoimesti ja tutkivasti. Mutta miten mä sen teen, jos tunnen itseni vaan huonoksi ja arvottomaksi, etten kelpaa tälläisenä kun olen. 

Olen reilu 30v ja lapsenkin vielä haluaisin, mutta siitä on turha haaveilla ennen kuin "olen korjannut" tämän asian.

Vierailija
30/36 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kolmen kimpassa tehdä myös homoa?

Vierailija
31/36 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempina silloisen poikaystävän kanssa lähdettiin kokeilemaan parinvaihtoa yhden kaveripariskunnan kanssa. Minusta se oli oikein kivaa, eikä minua haitannut vaikka poikaystävä osoittu huomiota toiselle naiselle. Mutta toisen pariskunnan nainen tuli ilmeisen mustasukkaiseksi ja heille tuli ero. Oli vähän syyllinen olo, vaikka itse olivatkin suostuneet sänkyyn meidän kanssa. 

Niin. Ikävä kuulla. Aina kun siellä ('ala'-)päässä on OIKEASTI;) kivaa niin. Sitten aina jollain 'alkaa' siellä ('ylä'-) päässä viiraa? Hyvin teki. Oli selkeästi vielä 'liian epä-' kypsä tarttumaan kivoihin asioihin elämässään. (Eikun vain, takaisin 'kotiin kasvamaan'..).

Vierailija
32/36 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen harrastanut 3-kimppaa kahden naisen kanssa. Tähän ei ole liittynyt mitään vakavaa seurustelua kenenkään välillä. Näin on helppo välttää mustasukkaisuusongelmat!

Vierailija
33/36 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana lukea etten ole näiden tunteideni kanssa yksin. 

Me ollaan oltu yhdessä reilu kolme vuotta. Suhteen alussa keskusteltiin seksistä tosi avoimesti ja mies tekikin selväksi että tahtoisi naisen kenen kanssa voisi kimppoja harrastaa. Itse en ollut koskaan kokeillut ja ajatus tuntui kiinnostavalta. Mutta kun suhteen edetessä sain kuulla millaisia kilpaurheilijoita ja fitneskisaajia mies on aiemmin tapaillut, alkoi oma itsevarmuuteni karista ja pelkkä ajatus kimpoista alkoi ahdistaa. Olemme kokeilleet viisi kertaa parinvaihtoa ja muutaman kerran tutun naisen kanssa (joka ei siis varsinaisesti ole miehini makuun).  Jälkikäteen tunnen itseni todella surkeaksi..

Mies vakuuttaa että oppisin kyllä nauttimaan jos vain päästäisin peloistani irti. 

Hän ei näe että suhde voisi jatkua lopun elämää jos en opi suhtautumaan seksiin ja seksuaalisuuteen avoimesti ja tutkivasti. Mutta miten mä sen teen, jos tunnen itseni vaan huonoksi ja arvottomaksi, etten kelpaa tälläisenä kun olen. 

Olen reilu 30v ja lapsenkin vielä haluaisin, mutta siitä on turha haaveilla ennen kuin "olen korjannut" tämän asian.

Kuulostaa inhottavan painostavalta tuo miehesi. Hänen tapansa suhtautua seksiin ja seksuaalisuuteen on selkeästi eri kuin sinulla. Tuosta tuskin tulee mitään pidemmän päälle. Paha mieli tuli viestistäsi...

Vierailija
34/36 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuutta oli homman alussa, se muuttui adrenaliiniryöpyksi.

Toisella kerralla sama ilmiö, kertoja on ollut kaksi samalla miehistöllä ja naisella.

M53

Vierailija
35/36 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että mustasukkaisuudesta välttyy mutta minulla mustasukkaisuus muuttui adrealiiniksi . Niin kuin tuossa edellä sanottiin.

Miten kimpassa muka homoksi muuttuu?

En ainakaan minulla ole koskaan tullut edes mieleen miehen perse.

Muistan ensimmäisen kerran,vaimoni oli kiimassa . Tärisi kun tuli selväksi että kaksi komeaa miestä olis haluamassa vaimoani.

Ja ei ihme ,sillä vaimoni on nätti pikkuinen pippuri.

Kun pääsimme vuokra mökkiimme vaimo meni ihan paniikkiin.

Vaimon pillu tuoksui ja miehet suutelivat ja kopeloivat vaimoa, ja huokailu kuului.

Se meinas olla mulle liikaa,mutta purin hammasta . Halusin ennen kaikkea että vaimo saisi kokea ,turvallisesti ja luvalla. Ei tarvis miettiä ,mitä omatunto alkais kouluttamaan.

Kun vaimolta lähti pikkuhousut ja miehet pakottivat jalat levälleen,pillu kiilsi märkänä ja oli punainen ja turvoksissa.

Se oli jotain mitä en koskaan ollut nähnyt.

Miehet olivat innossaan ja puhuivat tuhmasti vaimosta,se alkoi takomaan takaraivossa.

Ja tapahtuihan se ,vaimo ei nähnyt minua enään enkä minä enään häirinnyt miehiä.

Se oli jotain järkyttävää kun katsoin kuinka miehellä oli kulli kivi kovana. Eikä ollut mikään hirmu kulli,ihan tavallinen.

Vaimo oli rauhaton ,ja pylly teki tähän tahdottomia käsittämättömiä liikkeitä.

Mielessäni pyöri ajatus että mies ei takuulla osu kullilla vaimon pilluun.

Mutta mitä turhaa,mies piti kiinni ja survaisi kullin sisään.

Vaimo parkaisi ja alkoi nyyhkyttään.

Mietin miten ihmeessä mies pystyy tekemään noin pitkään. Harmaata kermaa kausi kullin matkassa. No selvisi myöhemmin että pojat olivat napanneet pillerit.

Sinä yönä vaimo sai kovaa kullia ja oli aika kovilla. Minä sain nähdä monia juttuja naisen kans miehet voi tehdä.

Kun vaimo oli miesten välissä,se oli jotain uskomatonta.

Pakko sanoa että kyllä se oli vaimo joka sai,mutta en minäkään osattomaksi jäänyt.

Opin nauttimaan siitä mitä vaimoni sai.

Eikä toisellakaan nuorella miehellä ollut mikään iso ,näin huomautuksena mutta seisoi kovana.

Mustasukkaisuus on aika vahva tunne ,mutta ei se mua tappanut.

Eikä kimpat siihen loppuneet,mutta voin sanoa että mustasukkaisuus laimeni kun miehet olivat tuttuja . Ei tarvinnut hakea ja vaimon vaatimus oli että mun on pakko olla mukana.

Seuraavalla kerralla minutkin laitettiin naimaan vaimoani.

Niin ja kyllä se iso kullikin tuli mukaan myöhemmin kolmanneksi..

Mutta ihan pakko sanoa kun sanotaan kuitenkin että hyi kun omaa naista panetetaan vieraalla miehellä. Meillä kuitenkin mennään sen mukaan mitkä on vaimon halut. Eikä ne ole ihan älyttömät sellaiset neljä viis kertaa vuodessa.

Pikemminkin on menty siihen että pojat käyvät mökillämme ja ovat koko viikon lopun.

Ei ole vaimolla ollut halua koulutus päiville eikä lähde pikkujouluihin ilman minua,jos puolisolta on kielletty niin ei lähde yksin.

Jotakin tuostakin voi ymmärtää.

Kun on se vaimon halu,en tunne enää sellaista mielen kuohua,vaikka näen vaimoni miehen alla.

Hmm ,,tulipa turhan pitkä mutta olkoon.

Vierailija
36/36 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisillä kerroilla mustasukkaisuus oli pelkästään epämiellyttävää. Tyttis näytti selvästi nauttivan vieraan kanssa enemmän kuin kotona kahdestaan. Myöhemmin naisen orgasmi alkoi kiihottaa enemmän kuin mustasukkaisuus häiritä. Nykyään nautin katselusta ja runkkailen estottomasti. M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi