Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matala äö?

Vierailija
03.03.2021 |

Täällä on ketju, jossa keskustellaan korkean äö:n kokemuksista. Tuli vaan mieleen, että miltä se tuntuu, kun tietää olevansa älyllisesti muita heikompi? Joskus törmään tilanteeseen, jossa toinen pyrkii korostamaan itseään esim. toistamalla jonkun tv:stä tutun mukaälykkään fraasin. Ja se fraasi ei sovi mitenkään tilanteeseen. Tuolloin tulee tunne, että toinen ei tajua mistään mitään. Hän yrittää pysyä keskustelussa mukana, tosin huonoin seurauksin.

Itse aistin nopeasti, jos keskustelen minua älykkäämmän henkilön kanssa. Siinä tilanteessa pyrin olemaan aika hiljaa ja lähinnä tyydyn kuuntelemaan.
Mutta miten se vaikuttaa elämään, jos on vähemmän älykäs kuin keskimäärin muut?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla ei ole matalan ÄO:n omaavia, ei edes suomalaisen keskiarvoisen 97 ÄO:n omaavia.

Kaikilla on oman ilmoituksensa mukaan vähintään 150 saavutettuna Mensan testeissä.

Viisasta porukkaa, neroja suorastaan vauva av täynnä.

No, tottakai on, jos jokainen av-mamma tekee vaativaa asiantuntijatyötä ja bruttopalkka on vähintään 5000€/kk.

Vierailija
22/27 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla ei ole matalan ÄO:n omaavia, ei edes suomalaisen keskiarvoisen 97 ÄO:n omaavia.

Kaikilla on oman ilmoituksensa mukaan vähintään 150 saavutettuna Mensan testeissä.

Viisasta porukkaa, neroja suorastaan vauva av täynnä.

No, tottakai on, jos jokainen av-mamma tekee vaativaa asiantuntijatyötä ja bruttopalkka on vähintään 5000€/kk.

Siis se on kylläkin netto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääääöööööäääääööööööäää.....

Älykäs kommentti.

Vierailija
24/27 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄO. ÄO. ÄO. Miksi tämä on niin vaikeaa?

Ää vaatii öön.

Johtuen suomen kielen vokaalisoinnusta, koska etu- ja takavokaaleja ei sovi yhdistää samaan sanaan, näin ollen äö on kieliopillisesti aivan oikein. 

Vierailija
25/27 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse hallituksen suuntaan!

Vierailija
26/27 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain mensan testistä 77 pistettä.

Matalaan lukuun vaikutti että kärsin adhd:sta ja aspergerin syndroomasta.

Eli tuloksen voisi kerrata kahdella, niin oltaisi rehellisissä luvuissa.

Pelaan ap:n kertomaa sosiaalista peliä ja annan usein työkavereille itsetuntopisteitä näyttelemällä vähän hölmömpää kuin olen.

Työelämä on kilpailua ja on aina parempi antaa itsestä psykopaattisesti heikompi kuva kuin voimakkaampi kuva. Tällöin eivät koe minua uhkaksi ja vastahyökkäys on helpompi. Parhaimpia selityksiä on että ei muka tunne julkkiksia ja tiedä ajankohtaisista ilmiöistä mitään. Meetoosta voi kysellä hölmönä että mikä ihmeen miituu jne.

Laskutoimituksia voi antaa aina muiden laskettavaksi, niin heidän itsetuntonsa kohoaa taivaisiin. Voi myös kehua että olipa terävä pää. Ihmiset kaipaavat paremmuutta.

Annetaan se heille älykkäämpinä.

Vierailija
27/27 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe on tabu. Ei tästä saa puhua. Kukaan ei saa olla älykkäämpi. Kukaan ei saa olla tyhmempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi