Ahdistaako muita masentava kevätaurinko? Olo surullinen,elämä ei koskaan muutu. Lumen alta paljastuu kak*aa. Plus vielä omat läskit, niin itku tulee.
Pelottava kesä. Ei voi piiloutua, aurinko paistaa 24/7. Muilla ihmisellä työ, itse ikuisesti työtön ja ainoa ilo elämässä on syöminen.
Syksyllä sitä on elossa, pimeät viileät iltapäivät, tuleva joulu. Lapsetkin nauttii.
Ei ihme että keväällä tehdään eniten "niitä".
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, lähde nyt kävelylle, esim. 2 km tuonne ja saman verran takaisin - joka päivä.
Kuukauden kuluttua olet 3 kg kevyempi, 2 kuukauden kuluttua 6 kiloa vähemmän, kesään mennessä 10 kiloa...
Suosittelen tätä reseptiä lämpimästi myös itselleni - sekä inhoan kevättä ja kesää päivisin - ihana aika on aamulla varhain ja iltahämärissä.
Et tainnut lukea ketjua? Lenkkeilin 5xvko,n.7km kerralla, neljän kuukauden ajan. Ja paino nousi kilon per kuukausi. Siksi lopetin.
Paitsi ettet lenkkeillyt vaan kävelit (tämän kerroit muussa ketjussa). Ja täällä on jo tuhat kertaa toistettu: paino pudotetaan syömällä ei liikkumalla.
En tiedä missä asut, mutta täällä päin lenkkeily=kävelylenkki, lyhennetään lenkki. Juokseminen on juoksemista.
Kyllä lenkkeily on juoksemista. En ole koskaan kuullut kenenkään sanovan, että lenkkeilee, jos käy kävelemässä ja Länsi-Suomessa asun.
Kyllä Länsi-Suomessa puhutaan kävelylenkeistä.
Niin, KÄVELYlenkeistä. Munkin mielestä pelkkä lenkki tai lenkkeily viittaa hölkkään tai juoksuun, ja olen Helsingistä.
Höpö höpö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin varmaan toi 30 kg kesäkuntoon... Siivosin tänään ja ajattelin pinnistää itseni ulos edes pienelle kävelylle. Jaksaisitko sinä, Ap?
En nyt halua masentaa, mutta mullakin on noin 30 kg ylimääräistä ja mä käyn joka päivä kävelyllä enkä edes pienellä vaan kävelen ihan minimissäänkin viitisen kilometriä/kolme varttia..
Samat on kyllä muuten ajatukset näin keväisin, koska joka vuosi se on sama pettymys ettei edelleenkään näytä siltä miltä omana itsenään/oman elämänsä perusteella kuuluisi näyttää vaan näyttää lähinnä joltain alkoholisoituneelta sohvapotulta eikä mikään kesämekko näytä päällä nätiltä.
Mä en edes käytä alkoholia.
Ravinnolla on painonpudotuksessa ratkaisevampi merkitys kuin liikunnalla. Mitä syöt ja mihin aikaan päivästä. Onko aterioilla selkeät välit vai närpitkö "jotain pientä" pitkin päivää/iltaa. Juotko riittävästi vettä.
Suosittelen kaikille painonsa kanssa kamppaileville annosten puolittamista. Mistään ei tarvitse luopua, syö vaan vähemmän kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, lähde nyt kävelylle, esim. 2 km tuonne ja saman verran takaisin - joka päivä.
Kuukauden kuluttua olet 3 kg kevyempi, 2 kuukauden kuluttua 6 kiloa vähemmän, kesään mennessä 10 kiloa...
Suosittelen tätä reseptiä lämpimästi myös itselleni - sekä inhoan kevättä ja kesää päivisin - ihana aika on aamulla varhain ja iltahämärissä.
Et tainnut lukea ketjua? Lenkkeilin 5xvko,n.7km kerralla, neljän kuukauden ajan. Ja paino nousi kilon per kuukausi. Siksi lopetin.
Paitsi ettet lenkkeillyt vaan kävelit (tämän kerroit muussa ketjussa). Ja täällä on jo tuhat kertaa toistettu: paino pudotetaan syömällä ei liikkumalla.
En tiedä missä asut, mutta täällä päin lenkkeily=kävelylenkki, lyhennetään lenkki. Juokseminen on juoksemista.
Kyllä lenkkeily on juoksemista. En ole koskaan kuullut kenenkään sanovan, että lenkkeilee, jos käy kävelemässä ja Länsi-Suomessa asun.
Kyllä Länsi-Suomessa puhutaan kävelylenkeistä.
Niin, KÄVELYlenkeistä. Munkin mielestä pelkkä lenkki tai lenkkeily viittaa hölkkään tai juoksuun, ja olen Helsingistä.
Höpö höpö!
Minä oon aina sanonut kävelyä lenkkeilyksi. Jos joku kysyy mitä harrastan, vastaan lenkkeilyä. Tuntuisi hölmöltä vastata, että ”harrastan kävelyä”.
Oulun seutuvilla lenkkeily tarkoittaa aina muuta kuin kävelyä.
Ja toisaalta,kävelyt on nyt vanhusten hommia, kukaan nuori aikuinen ei kuntoaan paranna kävelemällä.
Tässä on useampi kuukausi aikaa pudottaa ylimääräsiä kiloja ja treenata itseään kotitreenein ja juoksemalla parempaan kuntoon. Hyvä ryhti ja iloinen mieli merkkaa enemmän kuin pari liikakiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita pimennysverhot. Lisää kasviksia ruokavalioon. Lisää liikuntaa.
Äläkä ruoki tappiomielialaa vaan aamulla herätessä katso, kädet toimii, jalat toimii, olen vielä elossa.
Etsi aurinkolasit ja uudet lenkkarit kevääksi. Voit itse ohjata ajatuksiasi.Kiitos tämä oli hyvå. Polvitulehduksen jålkeen oikeasti kiitollinen nyt, että toimii jalka.
T.ex valittaja
Olisi ihanaa jos jalka vaikka amputoitaisiin, sairaalassa laihtuu pakostakin, ja paino olisi jalan verran vähemmän :)
Tämähän se on vastaus laihdutus ongelmiin. Vian ei tarvitse olla iso kun se on päässä.
Ap on täysi trolli ja sen näkee tuostakin vastauksesta, että amputointi olisi vain hyvä laihdutuskeino.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on useampi kuukausi aikaa pudottaa ylimääräsiä kiloja ja treenata itseään kotitreenein ja juoksemalla parempaan kuntoon. Hyvä ryhti ja iloinen mieli merkkaa enemmän kuin pari liikakiloa.
Pari? Ap on satakiloinen.