Johanna ja Susanna, kaksosten nimeksi. Mitä mieltä olette??
Kommentoikaa, otan vastaan positiivisia ja negatiivisia vastauksia.
Kommentit (26)
Oma toinen nimeni on Johanna, kulkee suvussa. Ihan nätti nimi, tosi yleinen kait juuri toisena.
Mutta minusta nuo ovat parina vähän tylsät. Mieluummin vaikka Johanna ja Juulia tai Saara ja Susanna.
mitä väliä, jos on olleet suosittuja 70-luvulla. Nykyisin on paljon esim. lapsia nimeltä helmi tai olavi jne. Vanhoja nimiä nekin. Kivemmat noi on ku jotku jeret ja jenniinat.
Mun mielestä noi ovat nätit nimet ja käy hyvin mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
Miten olisi niin että toinen saisi versio nimestä johanna tai susanna?
Johanna ja susku
Jossu ja Susanna
Jossu ja Savanna
Helena ja Susanna
Elena ja Shoshanna?
Olen syntynyt -79-. Tunnen monta kaimaa, joiden sisko tai kaksossisko on susanna.
liian tuttu pari
Vähän niin kuin meille 70-lukulaisille joku Tenho ja Erkki. Mitä olisitte tykänneet jos olis ollut omalla luokalla Tenho? Ainakin heti tulee mieleen että on vanhat vanhemmat. Tietysti nykyään on niin monenlaista nimeä, että paremmin uppoaa.
Olen syntynyt 70-luvulla. Olen aina pitänyt nimestäni, samoin olen pitänyt nimestä Johanna.
Mielenkiintoista tuo vanhanaikaisuus! Kun äitini kertoi anopilleen nimekseni tulevan Susannan, niin hän kauhisteli nimen vanhanaikaisuutta ja sanoi sen olevan vanhojen mummojen nimi... Oli siis itse ollut lapsi 1900-luvun alussa ja silloinkin Susanna oli ollut mummojen nimi!
Olin synnytämässä poikaani syksyllä -04 ja sairaalan keskolassa oli samaan aikaan kaksoset joita ainakin sairaalassa kutsutiin Johannaksi ja Susannaksi.
Vierailija:
Olen syntynyt 70-luvulla. Olen aina pitänyt nimestäni, samoin olen pitänyt nimestä Johanna.Mielenkiintoista tuo vanhanaikaisuus! Kun äitini kertoi anopilleen nimekseni tulevan Susannan, niin hän kauhisteli nimen vanhanaikaisuutta ja sanoi sen olevan vanhojen mummojen nimi... Oli siis itse ollut lapsi 1900-luvun alussa ja silloinkin Susanna oli ollut mummojen nimi!
T: Susanna, joka on aina tykännyt nimestään ja jonka mielestä myös Johanna on kaunis nimi
kaksosille voi antaa täysin toisistaan poikeavat nimet.
tuttuja kaksospareja
Matti ja MArkku
Johanna ja Susanna*2
Mirva ja Marja
Sirkku ja Riitta
Anni JA Anna(totta!)
Petri ja Paavo
-------------------------------
Voisin laittaa kaksosille.
Milla ja Annukka¨
Kreetta ja Alise
Mieleen tulee joku häirikkökiusaaja mistä tahansa b-luokan lähiöstä.
Sorry.
Heitän sulle nyt ihan hatusta:
Pinja ja Sofia
Maija ja Elina
Ninni ja Maiju
Reetta ja Mari
vaan AJATON. Eli nimeä on annettu Suomessa jo ainakin 1700-luvulta asti. Siitä asti se on ollut enemmän tai vähemmän suosittu !!!
- kaikki syntyneet 1971