Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei 180cm naiset!Minkä kokoiset jalat teillä on?

Vierailija
28.02.2021 |

?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

183, 41

Entäs reuhureikä?

Vierailija
22/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansaivälisesti tunnustettu tiedelehti kertoo, että naisen maksimpituus on 177 cm +- senttimetri jonka jälkeen mikäli hän ei osaa koripalloa, lentopalloa tms pitkille ihmisille sopivaa urheilulajia hänestä tulee automaattisesti lyhyt mies. Tämän vuoksi pariutuminen heidän kanssaan kannattaa rajoittaa lähinnä  seksuaaliseen viihdekäyttöön ehkäisyn kanssa jotta maailma ei hirviöityisi. Erityisesti jos naisen jalka on yli 39,5 ja erityisen lattana on ankkalinna-ilmiön vuoksi syytä välttää lisääntymistä, koska kaakattamisen lisäksi läpsyttävät räpylät ovat miehen terveydelle yhtä haitallisia kuin turpeenpoltto kuubalaisen sikarin seassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 ja pituus 190

Vierailija
24/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

179 cm ja 40. Taitaa olla yleisimpiä kokoja, kun aina on alennusmyynneissä loppu.

Vierailija
25/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuon artikkelin. Vaarana on myös se, että monet tärkeät tieteen sekä sotilaallisesti merkittävät asiat saattavat vaarantua jos ihmiskunta liiaksi pitenee kuten avaruudenvalloitus ja hävittäjien lentäminen. Saattaa olla, että peniksen työntäminen ilman suojausta altistaa siten suomen vihamielisten ulkovaltojen hyökkäykselle. Ei tietenkään kovin nopeasti, mutta ajan myötä.

Vierailija
26/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm ja 39-40 riippuen kengistä. Nuorempana meni 38 eli minulla on tai oli aika pienet jalat tämän pituiseksi ihmiseksi.

27/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä vitsi vaikka et niin ajatellut. 

28/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansaivälisesti tunnustettu tiedelehti kertoo, että naisen maksimpituus on 177 cm +- senttimetri jonka jälkeen mikäli hän ei osaa koripalloa, lentopalloa tms pitkille ihmisille sopivaa urheilulajia hänestä tulee automaattisesti lyhyt mies. Tämän vuoksi pariutuminen heidän kanssaan kannattaa rajoittaa lähinnä  seksuaaliseen viihdekäyttöön ehkäisyn kanssa jotta maailma ei hirviöityisi. Erityisesti jos naisen jalka on yli 39,5 ja erityisen lattana on ankkalinna-ilmiön vuoksi syytä välttää lisääntymistä, koska kaakattamisen lisäksi läpsyttävät räpylät ovat miehen terveydelle yhtä haitallisia kuin turpeenpoltto kuubalaisen sikarin seassa.

Ihanaa huumoria. 

Vierailija
29/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se turn off jos naisella alkaa nelosella.

On. Jos naisella alkaa mikään seuraavista nelosella, se on turn off:

- jalan koko

- paino

- ÄO

30/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No .Vedetään tässä yksi.

Allah seisoi taivaan portilla.

Jumala kysyi Jeesukselta ; Oletko tilannut kebabin? 

Vierailija
31/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin ihan hirmeästi iskijöitä koko ajan, vaikka oon nytkin varattu. Monelle miehelle tuntuu olevan pitkä nainen jotenkin ihanne. Kertoo lähinnä miehen itsetunnosta :)

Vierailija
32/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin ihan hirmeästi iskijöitä koko ajan, vaikka oon nytkin varattu. Monelle miehelle tuntuu olevan pitkä nainen jotenkin ihanne. Kertoo lähinnä miehen itsetunnosta :)

Toki miehissä on noin viitisen prosentti esim homo/bi-seksuaaleja joten ei se ihmeellistä ole jos vientiä on, onhan pitkä miehiötär kuitenkin monipuolisempi huvipuisto joillekin avarakatseisille.

Vierailija
33/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki miehissä on noin viitisen prosentti esim homo/bi-seksuaaleja joten ei se ihmeellistä ole jos vientiä on, onhan pitkä miehiötär kuitenkin monipuolisempi huvipuisto joillekin avarakatseisille.

Sanoo alemman tason lyhyt "mies".

Vierailija
34/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, kyllä 40kg painava nainen on liian laiha.

Vierailija
35/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Jos naisella alkaa mikään seuraavista nelosella, se on turn off:

- jalan koko

- paino

- ÄO

Miksi itseäsi haukut?

Vierailija
36/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm ja 39/40

Vierailija
37/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

180 cm ja 42-43

Eli 43. Ensimmäinen rehellinen👍 Eihän 180cm naisella voi olla sen lyhyemmät jalkaterät kuin sama pituisella miehellä. Toki jalat ovat sirommat.

Vierailija
38/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

181cm ja 44/45. Kerran Kanarialla jouduin ostamaan 46 varvastossut.

Vierailija
39/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 tai yli oleva nainen joka väittää että jalkansa on 40 tai alle, valehtelee. Noin pitkässä ruodossa on jo pinta-alaa kuin purjeessa vaikka olisi laihakin. Jos kosketuspinta-ala maahan olisi noin pieni, pystyssä pysyminen olisi mahdotonta.

Vierailija
40/48 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näitä alistamisen halua henkiviä kommentteja isoista naisten jaloista saattaa odottaakin. Mitähän kivikautta joidenkin päässä oikein eletään? Entäs se, kun mun 160 cm ja 167 cm pitkillä ystävättärillä on koko 40? Itekin olen vain vaivaiset 170 cm ja jalan koko on 41, enkä suostu häpeämään. Entäs sitten? Löytyy mulla hartioissakin leveyttä, mieluummin olen vahva, en haluaisi olla lapsen kokoinen nainen.