Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että olisit onnellisempi, jos asuisit hienommassa, viihtyisämmässä kodissa?

Vierailija
28.02.2021 |

Jos asuisit oman makusi mukaisessa ja nykyistä hienommassa, viihtyisämmässä kodissa, uskotko että se vaikuttaisi päivittäiseen mielialaasi myönteisesti? Olisiko sinulla jo heti aamusta parempi mieli, jos heräisit sellaisessa ympäristössä ja kävelisit ihanaan ja toimivaan keittiöön keittämään kahvia?

Kysymys siis tarkoitettu toki niille, jotka eivät ole täysin tyytyväisiä nykyiseen kotiinsa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/69198274-8541-46ee-821c-1b7b5a235cc4

ärsyttää kyl tollanen esittely. meillä on, meillä on.

Minulle kyllä kelpaisi ehdottomasti Emiliaanan koti- kauniisti sisustettu ja kaunis on Emiliaanakin.

Ei taida vaan meikäläisellä olla koskaan varaa ostaa asuntoa Kalasatamasta.

Vierailija
42/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän edellinen talo oli upea 240m2 itselle suunniteltu ja rakennettu kivitalo. Isot terassit, kaunis iso tontti ja uima-allas pihalla. 

Koska meitä on enää 3 kotona (kohta 2) muutimme tähän uuteen puolta pienempään. Ja kyllä, olen ihan yhtä onnellinen:) Tämäkin talo on ihana, hyvin suunniteltu, kauniisti sisustettu ja piha on nyt erilainen kuin edellisissä taloissamme. On kasvihuone ja hyötytarha, englantilainen kukkatarha jne. Järvi ihan vieressä, siellä käyn kesällä joka aamu, näin talvella pari kertaa viikossa. Paratiisini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähitellen alkanut muotoutua sellaiset olosuhteet joista haaveilin kun yhtä ja samaa kerrostaloasuntoa ja sen sisustusta on huolella muokattu vuosikaudet ja välillä huolella remontoitu. Siitä on alkanut tulla supertoimiva niin että arki sujuu jo melko kevyesti vaikka olen herkkä ympäristöhaitoille ja -ärsykkeille. Vielä pitäisi saada oma rauhallinen teepiste kun puoliso dominoi kahvinkeitolla.

Tarvitsen himmeitä lamppuja ja tilan johon vetäytyä, mutta myös houkuttelevan työympäristön joka pitää hereillä ja pirteänä koko etätyöajan.

Olisin täydellisen onnellinen jos olisi käytettävissä kaksi vierekkäistä tai päällekkäistä asuntoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä