Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että olisit onnellisempi, jos asuisit hienommassa, viihtyisämmässä kodissa?

Vierailija
28.02.2021 |

Jos asuisit oman makusi mukaisessa ja nykyistä hienommassa, viihtyisämmässä kodissa, uskotko että se vaikuttaisi päivittäiseen mielialaasi myönteisesti? Olisiko sinulla jo heti aamusta parempi mieli, jos heräisit sellaisessa ympäristössä ja kävelisit ihanaan ja toimivaan keittiöön keittämään kahvia?

Kysymys siis tarkoitettu toki niille, jotka eivät ole täysin tyytyväisiä nykyiseen kotiinsa.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän ihan viihtyisässä kerrostalokaksiossa, jonka parempi puolisko on sisustanut nätiksi ja eläimillemme ystävälliseksi. Voisin elää vaikka minkälaisessa spurguläävässäkin, jos vain pílveä ja alkoholia riittäisi. Sopeudun lähes minkälaisiin asumisolosuhteisiin hyvänsä.

Vierailija
2/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko yhtään mihinkään koska en tiedä yhtään mitään mistään mitään, en mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vastaukseni: uskoisin että olisin onnellisempi aluksi, mutta kun tottuisin uuteen ympäristöön, en enää olisi onnellisempi kuin esim. tällä hetkellä. Tottumisessa kestäisi ehkä muutama kuukausi, puoli vuotta tms..

ap

Vierailija
4/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Rakensimme oman talon 10 vuotta sitten. Edelleen joka päivä tunnen iloa ja onnea tästä kauniista kodista ja pihasta.

Vierailija
5/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just muutin sellaiseen, vaikka tietysti oikeaan luksukseen tottuneelle tämä olisi ihan läävä, mutta mulle tää on parasta missä olen ikinä saanut asua ja KYLLÄ olen todella tyytyväinen ja onnellisempi😊

Vierailija
6/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän onnellisuutta uskoisin lisäävän parempi sijainti, lemmikki tai enemmän ystäviä. Olisihan hieno kotikin jotain. Toimivuus on kylläkin olennaisempaa kuin kämpän ulkonäkö.

Vierailija
7/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi, että minulla ja puolisollani olisi kummallakin oma rauhallinen tila, jossa voisimme tehdä (etä)töitä.

Eli kyllä, uskon, että olisin onnellisempi, jos asuisimme paremmin perheeni tarpeita vastaavassa asunnossa. Hienompi ei tarvitsisi olla, mutta tilaa ja huoneita pitäisi olla enemmän.

Vierailija
8/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että olisin onnellisempi, olen nimittäin huonommissakin asunut ja aina parempi asunto on vaikuttanut viihtyvyyteen ja onnellisuuteenkin. Isompi asunto vaikuttaisi jo ihan silläkin, että saisi olla omissa oloissaan silloin kun haluaa. Nyt pienessä kaksiossa miehen kanssa molemmat kotona melkein koko ajan...

Vierailija
9/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
10/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, uskon että olisin onnellisempi unelmakodissani, kuin nykyisessä lähiöyksiössä.

Vierailija
11/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nykyiseen asuntoon muutettaessa elämänlaatu parani, kun koti tuntui heti omalta ja viihtyisältä. Nyt olisi tarve isommalle asunnolle ja tuntuu vaikealta tyytyä huonompaan. Ei tämäkään täydellinen ole mutta jos olisi oma, niin suurin osa vioista olisi korjattavissa pienellä vaivalla.

Vierailija
12/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme vanhan omakotitalon vuosia sitten. Nyt kun jokainen huone on remontoitu, osaan olla tyytyväinen kauniista kodistani. Siltikin, olisin valmis muuttamaan täältä heti pois, jos rakkaani niin haluaisi. Rakkaus on suurinta onnea.

Vierailija
13/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos sen mukana ei tulisi maksuongelmia. 

Vierailija
14/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope. Kaikki on väliaikaista... ;)

Vierailija
15/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa pyytävät yli milliä taloista, joissa Suomessa maks 150k..

Paremmat välittjät..

Vierailija
16/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot välittäjät huonoja. Vain nopean myynnin perässä..

Vierailija
17/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/69198274-8541-46ee-821c-1b7b5a235cc4

ärsyttää kyl tollanen esittely. meillä on, meillä on.

Vierailija
18/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ässburger on kyselyiässä

Vierailija
19/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen hyvään tottuu ja sitä alkaa pitää itsestäänselvänä ennen pitkää. Näin se ikävä kyllä menee. Mitä ankeammasta olotilasta lähtee, sitä pidempään jaksaa arvostaa muuttunutta tilannetta, mutta ennen pitkää sitäkin siis alkaa pitää annettuna ja alkaa narista ja harmistua jälleen pikkuasioista.

Ok, enää ei vit.ttaisi katsella vaikkapa repsottavia keittiön kaappeja tai rumaa pihaa, mutta sitten harmittaisi joku muu seikka, vaikkapa korkea kiinteistövero ja -vakuutus tai kunnan päätös rakentaa ei-toivottu palvelu naapuristoon tai mulkvistit naapurit tai näppylä nenänvarressa tai tai tai...

Näin siksi, että subjektiiviset tunteet kuten viha, närkästys, ärtymys, ilo, tyytyväisyys jne. ovat juurikin subjektiivisia eli oman mielemme tuotoksia. Ne harvoin johtuvat suoraan ympäristöstä. Joku on tyytyväinen objektiivisesti arvioituna hyvinkin ankeissa oloissa ja toinen tyytymätön loisto-oloissa.

Tämä pätee oikeastaan kaikkiin tunteisiin, vihasta rakkauteen.

Vierailija
20/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan onnellisempi koska sisustaakseni kodin vimpan päälle, olisi minulla hieman paremmat tulot ja oletettavasti olisin lopettanut nykyisessä työpaikassa (nyt säästän juuri alan vaihtoa varten). Tulevaisuudessa meillä on siis vieläkin ihanampi koti mikäli suunnitelmat toteutuu. Toimiva keittiö on mulle kylläkin toimiva vedenkeitin ja astiakaappi. Pikakahvin lisäksi olen aika laiska hääräämään keittiössä. Toki suunnittelemassani unelmien omakotitalossa on oikein toimiva, siisti pieni keittiö, mutta olen kyllä onnellinen ihan pelkästä vedenkeittimestä. Isompi piha olisi kiva sitten kun lapset vähän kasvavat, nyt rivitalo on ihanan helppo asumismuoto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi