Stefun stoorit: onko jotain symboliikkaa noissa?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mitä niissä stooreissa sitten oli? En ehtinyt näkemään.
Viimeisissä oli kuvaklippejä Gladiaattorit-elokuvasta
Siis toi Sofian uusin kuva, onko sen perse oikeesti tommonen vai onko taas käsitellyt kuvaansa?
Steeffan on niin herkkä. Häntä on luultu köyhäksi ja päihdeongelmaiseksi joka ei hoida velvoitteitaan. Käyhän se nyt kovemmankin kaverin luonnolle.
Vierailija kirjoitti:
äh mä taidan olla kovasti ihastunut häneen :( komea tyyppi.
En ihmettele. Komea ja huumorintajuinen, eikä ota itseään turhan vakavasti. Sopisi varmaan myös näyttelijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis mikä se antipatia Panu Hörkköä kohtaan oli?
Panu on ottanut asiakseen Stefanin ja Sofian vainoamisen.
Sohvi on taas venyttänyt säärtä kuviin. Ilmeisesti tykkää miltä takapuoli näyttää? Sitä olisin itse muokannut jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis mikä se antipatia Panu Hörkköä kohtaan oli?
Panu on ottanut asiakseen Stefanin ja Sofian vainoamisen.
Nää on mennyt siihen leikkiin mukaan, ollut seiskan reissussa Levillä ja antanut kotihaastista jne. Sitten mennyt sukset ristiin kun tehty juttuja ei niin mukavista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on todella komea mies ja pohjimmiltaan varmaan ihan ok, niin ei voi olla kirjottamatta että vaikuttaa todella hukassa olevalta.
Miten tää yhteiskunta kasvattaa nuoria? Meistä kaikista on vaa tullut rikkinäisiä ja kyynisiä.
Lasten ja nuorten kasvatus on vanhempien tehtävä, kaikkea vastuuta ei voi ulkoistaa yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä niissä stooreissa sitten oli? En ehtinyt näkemään.
No se minkä minä näin illalla oli, että herra itse soitti ens musiikkia taustalla ja ihaili parvekemaisemaansa, sitten hän otti kitaran ja lauloi epävireisesti jonkun itse keksimänsä renkutuksen, jossa laulettiin irstauksia (mä olen pokerimies tms. oli nimi... ja jos vaikka ryhmäse ks ii) naama punottaen, sitten oli että nyt sofia tulee kotiin, täytyy piilottaa kitara... ja sitten oli sofia kiukkuisen näköisenä ovella.
Voi oli että oli heidän yhdessä ideoima joku läppä lavastus, tai sit ei. Joka tapauksessa oli poistunut aamulla. Hyvin oli päihtyneen oloinen ja näköinen isäntä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän kokee olevansa gladiaattori, joka seukkaa soturiprinsessan kanssa.
Se ja sama, kun kuitenkin on vain pieni osanen soturiprinsessan alati muuntuvaa kasvutarinaa ja jäljelle jää hiipuva hiillos, mies ja kenties kitara. Jos on joku arvokas merkkisoitin, niin ei sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän kokee olevansa gladiaattori, joka seukkaa soturiprinsessan kanssa.
Se ja sama, kun kuitenkin on vain pieni osanen soturiprinsessan alati muuntuvaa kasvutarinaa ja jäljelle jää hiipuva hiillos, mies ja kenties kitara. Jos on joku arvokas merkkisoitin, niin ei sitäkään.
🤣
Miksi Sofian kankku näyttää vikassa kuvassa tuollaiselta tyynyltä?
Sofian on kyllä lomansa ansainnut sen verran rankkaa on ollut viime aikoina.
Sitä paitsi näyttäisi myös tekevän samalla töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittoi eilen myös Sohvista stoorin missä neiti näytti päihtyneeltä. Ilmankos se on tänään poistettu.
näinhän se pitää ittensä laihana ja timminä. Tuntuu siltä että sen ruoka ja treenivideot ovat pelkkä fasaadia.
Pitää ittensä laihana päihteillä? :D Ei niillä mitään laihduttavaa vaikutusta ole, alkoholilla päinvastoin lihottava, jos johonkin piristeisiin viittaat niin nekin korkeintaan vähentää ruokahalua/vie mielenkiinnon muualle vaikutuksen ajaksi, sen ulkopuolella täytyy kyllä syödä ja olla syömättä ihan normaalisti. Ei Sohvi miltään piririmpulalta näytä vaikka en käytöstä yllättyisikään, en vain usko että tämä on mikään painonhallintastrategia.
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi näyttäisi myös tekevän samalla töitä.
Sen elämä on pelkkää lomaa. Ei lomalta tarvii lomaa. Ihmeellisiä nää rankkaa kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi näyttäisi myös tekevän samalla töitä.Sen elämä on pelkkää lomaa. Ei lomalta tarvii lomaa. Ihmeellisiä nää rankkaa kommentit.
Tavallista Sofian elämää. Kylvää kaaosta ympärilleen. Onhan soturiprinsessa tottunut siihen että jää vain palavat rauniot ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on rasvatyyny p e r s e e n alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on rasvatyyny p e r s e e n alla.
Kätevää ”fitnestä” eli imetään rasvat vyötäröltä ja pumpataan kankkuun.
Vierailija kirjoitti:
Siis toi Sofian uusin kuva, onko sen perse oikeesti tommonen vai onko taas käsitellyt kuvaansa?
Pyllyimplantit. Varma tieto.
Tosi nolo pariskunta. Tyhjää sisältä, koko elämän tarkoitus näyttää luksusta ulkopuolelle.