Olin pettymys äidillleni heti synnyttyäni
Sain vain 6 apgar pistettä 10 ja olin tyttö. T. Ammattivalittaja
Kommentit (8)
Onko kukaan muu ollut ei toivottu lapsi? Ap
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa kuulla
Näinhän se on. Kaikki ehdottivat äidilleni aborttia mm isä, mummoni, siskoni, tätini. Äiti ei halunnut aborttia, koska uskoi, että Jumala antaa 2 tytön jälkeen pojan. No pieleen meni, tuli kolmas tyttö. Sitten mokasin vielä siinä, että en heti hengittänyt ja sain huonot pisteet. Tämän vanhempani usein kertoivat mulle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa kuulla
Näinhän se on. Kaikki ehdottivat äidilleni aborttia mm isä, mummoni, siskoni, tätini. Äiti ei halunnut aborttia, koska uskoi, että Jumala antaa 2 tytön jälkeen pojan. No pieleen meni, tuli kolmas tyttö. Sitten mokasin vielä siinä, että en heti hengittänyt ja sain huonot pisteet. Tämän vanhempani usein kertoivat mulle. Ap
Vihdoinkin selvisi miksi kirjoittelet tänne huonoja aloituksia niin usein.
Pienikin hengitysvaje synnytyksen yhteydessä.......................
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa kuulla
Vihdoinkin selvisi miksi kirjoittelet tänne huonoja aloituksia niin usein.
Pienikin hengitysvaje synnytyksen yhteydessä.......................
Niin, mä olen miettinyt, että siitäkö nuo mun oppimisvaikeudet johtuu. Ap
Mistähän saa 6 pistettä? Olit pieni, sininen, vaisu ja tarvitsit apua hengityksen aloittamiseen? Minäkin vähän toivoin etukäteen, että toinen olisi ollut eri sukupuolta kuin ensimmäinen, mutta ei se varsinaisesti pettymys ollut, että olikin samaa sukupuolta. Hirveän läheisiä ja helppohoitoisia olivat yhdessä. Lapset myös pieniä ja sinertäviä syntyessään, taisivat saada 8/10. Minulle silti 12/10.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän saa 6 pistettä? Olit pieni, sininen, vaisu ja tarvitsit apua hengityksen aloittamiseen? Minäkin vähän toivoin etukäteen, että toinen olisi ollut eri sukupuolta kuin ensimmäinen, mutta ei se varsinaisesti pettymys ollut, että olikin samaa sukupuolta. Hirveän läheisiä ja helppohoitoisia olivat yhdessä. Lapset myös pieniä ja sinertäviä syntyessään, taisivat saada 8/10. Minulle silti 12/10.
Sitä mä en tiedä, mistä saa 6/10 pistettä? Mun omat lapseni on saaneet täydet pisteet. Ap
Kurjaa kuulla