Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin pettymys äidillleni heti synnyttyäni

Vierailija
28.02.2021 |

Sain vain 6 apgar pistettä 10 ja olin tyttö. T. Ammattivalittaja

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa kuulla

Vierailija
2/8 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu ollut ei toivottu lapsi? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa kuulla

Näinhän se on. Kaikki ehdottivat äidilleni aborttia mm isä, mummoni, siskoni, tätini. Äiti ei halunnut aborttia, koska uskoi, että Jumala antaa 2 tytön jälkeen pojan. No pieleen meni, tuli kolmas tyttö. Sitten mokasin vielä siinä, että en heti hengittänyt ja sain huonot pisteet. Tämän vanhempani usein kertoivat mulle. Ap

Vierailija
4/8 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa kuulla

Näinhän se on. Kaikki ehdottivat äidilleni aborttia mm isä, mummoni, siskoni, tätini. Äiti ei halunnut aborttia, koska uskoi, että Jumala antaa 2 tytön jälkeen pojan. No pieleen meni, tuli kolmas tyttö. Sitten mokasin vielä siinä, että en heti hengittänyt ja sain huonot pisteet. Tämän vanhempani usein kertoivat mulle. Ap

Vihdoinkin selvisi miksi kirjoittelet tänne huonoja aloituksia niin usein.

Pienikin hengitysvaje synnytyksen yhteydessä.......................

Vierailija
5/8 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa kuulla

Vihdoinkin selvisi miksi kirjoittelet tänne huonoja aloituksia niin usein.

Pienikin hengitysvaje synnytyksen yhteydessä.......................

Niin, mä olen miettinyt, että siitäkö nuo mun oppimisvaikeudet johtuu. Ap

Vierailija
6/8 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän saa 6 pistettä? Olit pieni, sininen, vaisu ja tarvitsit apua hengityksen aloittamiseen? Minäkin vähän toivoin etukäteen, että toinen olisi ollut eri sukupuolta kuin ensimmäinen, mutta ei se varsinaisesti pettymys ollut, että olikin samaa sukupuolta. Hirveän läheisiä ja helppohoitoisia olivat yhdessä. Lapset myös pieniä ja sinertäviä syntyessään, taisivat saada 8/10. Minulle silti 12/10.

Vierailija
7/8 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän saa 6 pistettä? Olit pieni, sininen, vaisu ja tarvitsit apua hengityksen aloittamiseen? Minäkin vähän toivoin etukäteen, että toinen olisi ollut eri sukupuolta kuin ensimmäinen, mutta ei se varsinaisesti pettymys ollut, että olikin samaa sukupuolta. Hirveän läheisiä ja helppohoitoisia olivat yhdessä. Lapset myös pieniä ja sinertäviä syntyessään, taisivat saada 8/10. Minulle silti 12/10.

Sitä mä en tiedä, mistä saa 6/10 pistettä? Mun omat lapseni on saaneet täydet pisteet. Ap

Vierailija
8/8 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi