Palkkatukityö ja muutto
Tuleeko putkaalinnaavankilaa, jos keskeyttää osa-aikaisen palkkatukityön paikkakunnalta muuton takia? Muuton syynä on puolison uusi työ, ja matkaa uudelle paikkakunnalle 120 km.
Kommentit (25)
Mä saan kelalta tukea koska oon vähemmistön edustaja HAHAA
Te nilkit oote köyhiä enkä ikinä maksa edes veroja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkoon vaikka karenssi sitten, emme aio ylläpitää kahta asuntoa mokoman riistotyön takia.
Karenssi sinulle tulee joka tapauksessa mutta voi tulla myös korvausvelvollisuus. Työnantajan ei ole helppo saada tilallesi uutta työntekijää, josta saisi saman palkkatuen. Tiedän tämän, koska meillä on ollut jo useita kuukausia haku päällä eikä sopivaa löydy.
Miksi ette maksa työntekijälle palkkaa itse?
Et taida tietää, miten palkkatuki toimii. Ihan itse me sen palkan maksamme ja palkka on ihan TES:sin mukainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkoon vaikka karenssi sitten, emme aio ylläpitää kahta asuntoa mokoman riistotyön takia.
Karenssi sinulle tulee joka tapauksessa mutta voi tulla myös korvausvelvollisuus. Työnantajan ei ole helppo saada tilallesi uutta työntekijää, josta saisi saman palkkatuen. Tiedän tämän, koska meillä on ollut jo useita kuukausia haku päällä eikä sopivaa löydy.
Miksi ette maksa työntekijälle palkkaa itse?
Et taida tietää, miten palkkatuki toimii. Ihan itse me sen palkan maksamme ja palkka on ihan TES:sin mukainen.
Tieänpäs en vaan muista
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella palkkatukityö on riistotyö? Ihan normaali työsuhde työaikoineen, palkkoineen ja työehtosopimuksineen. Ainut ero, että valtio maksaa työnantajalle korvausta siitä, että on palkannut työttömän.
Sun terapeuttia mä siis niin säälin.