Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palkkatukityö ja muutto

Vierailija
28.02.2021 |

Tuleeko putkaalinnaavankilaa, jos keskeyttää osa-aikaisen palkkatukityön paikkakunnalta muuton takia? Muuton syynä on puolison uusi työ, ja matkaa uudelle paikkakunnalle 120 km.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkoon vaikka karenssi sitten, emme aio ylläpitää kahta asuntoa mokoman riistotyön takia.

Karenssi sinulle tulee joka tapauksessa mutta voi tulla myös korvausvelvollisuus. Työnantajan ei ole helppo saada tilallesi uutta työntekijää, josta saisi saman palkkatuen. Tiedän tämän, koska meillä on ollut jo useita kuukausia haku päällä eikä sopivaa löydy.

Mä uskon sen, ettei teille löydy. Vaatimukset on varmaan ihan mahdottomat. Eli sellainen tyyppi, joka työllistyy helposti ilman palkkatukea, mutta kun sitä palkkatukea pitäis niinku saada, kun ei viitsitä itse maksaa sitä palkkaa.

Palkkatuki on korkeintaan 1400 e/kk eikä sitä makseta kuin korkeintaan 12 kk ja silloinkin kyseessä on todella vaikeasti työllistyvä työntekijä.

Mulle maksetaan 19000000 e kk Koska oon niin MAHTAVA

Sä saisit kuolla homo

Sun terapeuttia mä siis niin säälin.

Vierailija
22/25 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kelalta tukea koska oon vähemmistön edustaja HAHAA

Te nilkit oote köyhiä enkä ikinä maksa edes veroja 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkoon vaikka karenssi sitten, emme aio ylläpitää kahta asuntoa mokoman riistotyön takia.

Karenssi sinulle tulee joka tapauksessa mutta voi tulla myös korvausvelvollisuus. Työnantajan ei ole helppo saada tilallesi uutta työntekijää, josta saisi saman palkkatuen. Tiedän tämän, koska meillä on ollut jo useita kuukausia haku päällä eikä sopivaa löydy.

Miksi ette maksa työntekijälle palkkaa itse?

Et taida tietää, miten palkkatuki toimii. Ihan itse me sen palkan maksamme ja palkka on ihan TES:sin mukainen.

Vierailija
24/25 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette maksa työntekijälle palkkaa itse?

Et taida tietää, miten palkkatuki toimii. Ihan itse me sen palkan maksamme ja palkka on ihan TES:sin mukainen.

Tieänpäs en vaan muista

Vierailija
25/25 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella palkkatukityö on riistotyö? Ihan normaali työsuhde työaikoineen, palkkoineen ja työehtosopimuksineen. Ainut ero, että valtio maksaa työnantajalle korvausta siitä, että on palkannut työttömän.