Mulla ei ole mitään yhteyttä omaan sukuuni
Se harmittaa mua. Olenko aina tuomittu heidän silmissään menneisyyteni takua? Sisko sanoi kerran, että olen nykyään ok,silti ei halua pitää yhteyttä. T. Ammattivalittaja
Kommentit (9)
Miksi sä edes haluaisit elämääs ihmisiä jotka ei halua olla sun kanssa?
Etsi uusi suku, ystäviä jne joiden kanssa jaat elämäsi. Ei se vaadi verisukulaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä edes haluaisit elämääs ihmisiä jotka ei halua olla sun kanssa?
Etsi uusi suku, ystäviä jne joiden kanssa jaat elämäsi. Ei se vaadi verisukulaisuutta.
Onhan se jotenkin outoa, ettei sisaret halua olla missään tekemisissä kanssani. Kuitenkaan en ole ikinä mitään rikollista tehnyt, en saanut edes ylinopeussakkoja, en ole ikinä käyttänyt huumeita, en edes kokeillut, en ole polttanut tupakkaa enkä ole alkoholisti. Ap
Minullakaan ei ole mitään yhteyttä omaan äidin puolen sukuuni vaikka olisin halunnut.
isä ja äiti erosivat 50-luvulla ja isän puolen mummo kasvatti minut.
Nuorena oli mukavaa olla tätieni ja setieni kanssa.
Nyt vanhenpana eivät halua olla missään tekemisissä kanssani.
Ovat närkästyneitä, kun perin isältäni vähän omaisuutta ja sain ostettua asunnon.
Veli joka joi oman osuutensa perinnöstä ja rellesti siipiveikkojensa kanssa kuukauden Thaimaassa on nyt kiukkunen minulle . Nyt kettuilee minulle, kun omalla osuudellani ostin asunnon.
Ei minulla ole ollut lähisukuun kontaktia ainakaan 21-22v.Satunaiset kohtaamiset tuona aikana ehkä juuri ja juuri 20 kertaa sisariini.Jokaisen kohtaamisen jälkeen muistan,miksi en taas halua häntä,heitä kohdata! 1 heistä ei ole koskaan ollut mitään hyvää sanottavaa minulle itselleni tai muille minusta mitään!Ylitää mitä vanhempi on, rajansa heti! Taustani on minulla ei puolisoa 2 lasta,syntyneet 1972 ja 1976.Lapset syntyneet avioliiton ulkopuolella.Minä olin Lähikasvattaja tein työtä,joten emme eläneet sossun alaisina.Lapseni ovat menestyneitä ja akateemisia.Meitä useampi sisarus ja jäljellä eläkeläisinä 3 .Sillä 6 on jo kuollut!Onko jo 1 vuosi aikaa tapasin tämän itse ilkimyksen ? Mentiin hampurilaiselle.Heti kohdatessa hän :Haistan kyllä viinan valkosipulin alta.Hönkäsin haiseeko muu kuin valkosipuli? EI haise!Syön joka päivä raakaa valkosipulia ja inkivääri rakana ravintooni,uskon niiden terveydeliseen hyötyyn! Kun toinen aikuinen lapsi perheineen muutti Suomen rajojen ulkopuolelle ja toinen asuu 300km pääkaupungista.2- siskolani ei linkkiä maalla asuvaan aikuisen lapseeni.Kuin F.B.kautta molempiin.Toinen on nimellään F.B Toinen salanimellä kytäämässä suvun sivuilla!Mutta heiltä jäi live kohtaminen ,utelu pois ulkomaille muutaneen kautta,miten maalla asuvat voivat? Kiinostutiin minuun ,jospa minulta irtoisi tietoja .Ei irtoa yhtään mitään!Johdatellaan heihin puhe.En menen lankaan,stoppaan heti.Lukeeko lehdistä yksin asuvat juo eläkellä,vai mistä vetää jutut? Sillä hoidin kyllä 8v,niitä lapsen lasia alvariin kun asuivat Suomi. Kuten siskoni mies 5v.kävin jelpaa päivtäin lähes,sisko kun ei alzmer puoliso jaksanut,Salasi läsnäolon suvulta,kertoo jo profilista!Sitä tää joruava sisareni ei tiennyt.Ei ole tapanani toitotaa asioita suvulle mitä teen,kenen kanssa seurustellut.Ihan viellä olen itsemäärämis lain alainen ja kykenen hoitaa itseni.Talouteni omilla rahoillani.Jotka ansainut työn teolla.He 2 elossa olevaa ovat kuin peppu ja paita aina ollut.Elävät juoruilla,huhu puheilla ja uskovat niihin.Kun joskus jäävät kiinni peräton puhe.Kysyn miksi levität asioita minusta mikä ei totta: Seltys Uskoin vain kuollut sisaremme,tai uskoin vain aikuinen lapsesi hän on patolooginen valehtelia.Älä välitä,unohda koko juttu!Herran pieksut ja hän juuri heitää lokaa niskaani. Ei osaa pytää anteeksi.Vaikka asuisin kiinassa , sanoo minun syy joku asia.Miksi tuolaisen ihmisen kanssa haluaisi puhua ja pitää kontakti? Joka varakaassa kodissan voi sisäisesti pahoin.Ulospäin esitää mahtavaa ihanaa persoonaa.Sen nimi on sisar kateus jota ei tunisteta,kohdistaa minuun.Hyvin hän on vasemisto kannatajana toiminut.Edes mennyt vastemistolainen Clas Anderson sanoi: Vie häneltä kaikki ,katso kuin hän sekoo.Niin on tehnyt järjestelmällisesti 22v. Mutta elän, olen, voin hyvin,kun en näe en kuule hän.En silloin tiedä mitään.Voi rauhassa vetää hatusta juttuja minusta edeleen , pienentynyt sukumme kuolemien kautta. Utta nousevaa sukupolvea ei kakaakaan kiinosta! Koska on uusi aika,uudet sukupolvet elämä uusi .Anteeksi kirjotus virheet kansakoulun käyneeltä,jolla luki ymm häiriöt.Joskus on hyvä jättää taakse suku.Sitä ei voi vaihtaa, Ystävät voi valita ja Ystävät on monesti juuri se suku joka aito ja rakastava.Ei tarvii olla veri sukua.
Ehkei se nyt johdu sinusta. Suhtaudu siten, että sukulaisesi ovat syypäitä ja jotenkin tyhmiä, et sinä. En minäkään ole ollut suvustani tekemisissä muiden, kuin sellaisten kanssa, joilta saan jotakin. Siis iloa, piristystä päivään tms. ja voisi ajatella sinun logiikallasi, että toisissa on vikaa, kun he eivät pitistä minua. Mutta ajattelenko niin? En todellakaan. Varmaan tilanne vain on sellainen, eikä ole sillälailla yhteistä, että olisi jotain puhuttavaa. Ts. tietysti sukulaisuus on, mutta en ole havainnut taas omien sukulaistenikaan haluavan siksi tavata, että puheena olisi suvun asiat.
Äitiä ei ole tullut nähtyä yli 10 vuoteen.
Vanhemmat erosivat kun olin pieni ja asuu toisella paikkakunnalla.
Tekstiviestejä tulee juhlapäivinä laitettua puolin ja toisin.
Puhetta on ollut että voisi myös nähdä.
Asia on kuitenkin hiukan vaikea.
Jospa sitä vielä.
En minäkään ole äitini puolen suvun enkä veljeni kanssa missään tekemisissä. Suvussa dg. narsisteja ja voimakkaasti narsistisia piirteitä omaavia. Pa.kaa saa niskaansa jos ei suostu hyppäämään heidän pillin mukaan. Hyväksyn tilanteen ja etsin hyviä ystäviä muualta.Tee sinäkin samoin!
Mitä tekisitte? Ap