Psykologia paikalla? Miehen käytös
Katsoimme elokuvaa ja huomasin että miehellä on sukat jalassa. Yleensä ottaa aina sukat pois sänkyyn tullessa kun tietää, etten halua sänkyyn likaisia sukkia. Sanoin et ota sukat pois, suuttui siitä ja lähti puhelimensa kanssa olohuoneen sohvalle. Ei kuulemma jaksa ottaa sukkia pois. Haluaisin räjähtää kun on niin lapsellinen! Jäin katsomaan elokuvaa yksin ja mies murjottaa sohvalla. Mitä tapahtui? Enkö olisi saanut sanoa sukista ja miksi mies hermostui?
Kommentit (52)
Psykologi tässä.
Selvästi narsisti.
Saako miehesi määrätä mitä sinulla on päällä milloinkin?
No, en ole psykologi mutta luulen miestä ärsyttäneen ettei saa omassa kodissaan olla rennosti kuten haluaa.
Ei jaksanut ottaa sukkia pois jalasta.
Oliko liikaa pyytää et ottaa sukat pois? Jalat voi laittaa peitonkin alle?! Ap
Vierailija kirjoitti:
Psykologi tässä.
Selvästi narsisti.
Tarkennatko? Ap
On hyvä pukea jotain seksikästä kun menee sänkyyn vaimon kanssa mutta ne eivät ole sukat.
Vierailija kirjoitti:
Psykologi tässä.
Selvästi narsisti.
Et ole psykologi.
Miehellä saattoi olla jokin muu murhe, tai asia joka painaa mieltä. Miksi et mene kysymään.
Vierailija kirjoitti:
Saako miehesi määrätä mitä sinulla on päällä milloinkin?
Ei, mutta sänkyyn en mene likaisilla sukilla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykologi tässä.
Selvästi narsisti.
Tarkennatko? Ap
Eikös se ole tapana ollut, että jos jollakin on aloittajaa häiritsevää käytöstä, on aina kyse narsismista.
Tuli takaisin oluen kanssa ja näprää puhelinta. Ap
Se oli se korsi joka katkaisi kamelin selän. Ei kukaan jaksa jyräävää päällepäsmäriä loputtomiin. Mieskin kaipaa tilaa omassa kodissaan.
Vierailija kirjoitti:
Oliko liikaa pyytää et ottaa sukat pois? Jalat voi laittaa peitonkin alle?! Ap
Kyllä se oli liikaa. Jos ihminen haluaa olla tai nukkua sukat jalassa omassa sängyssään, hän saa niin tehdä. Minä nukun usein, jalkojen rasvauksen jälkeen, tai villasukissa jos palelee.
Ongelma on liika kontrollintarve eikä sukat.
Psykologina analyysini on että miehellä on ollut hyvin rankka lapsuus. Käskysi ottaa sukat pois jalasta sai hänen pahat muistonsa ottamaan hänestä vallan ja siksi pakeni pois pailkalta puhelimensa kanssa.
Selvästi halusi olla sukat jalassa.
Itse olen psykologi ja tunnistan tuossa psykopaatin oireita. Itse juoksisin karkuun vielä kun pystyt.
Katsoitte yhdessä elokuvaa ja sinä aloit nipottamaan sukista! Kuka sen elokuvan oli valinnut? Arvaan, että sinä.
Psykologinen analysointini. Olet keksinyt paskan miesvastaisen provon josta minun täytyy ilmoittaa moderaattoreille.
Mies tarvitsee vapautta päättää elämästään.