Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Mitkä teistä on pahimmat turn offit NAISISSA?

Vierailija
27.02.2021 |

Kertokaapas rehellisesti mielipiteenne!

Kommentit (258)

Vierailija
141/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohikulkija kirjoitti:

Tästä tulee pitkä lista, no ainakin

1. Ylipaino

2. Epäsiisti ulkonäkö (rasvainen tukka yms)

3. Sivistymättömyys

4. Matala koulutustaso (kertoo paljon ihmisestä)

5. Kiroileva puhetyyli (aito juntti)

6. Harrastusten puute

7. Itsekeskeisyys (minä, minä)

8. Myöhästelee

9. Enkelipöly yms. sekoilut

Mulla on sekä duunariammatti että yliopistotutkinto. Kumpi kertoo enemmän minusta ihmisenä?

Vierailija
142/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl se on lihavuus. Itse olen hoikka enkä pysty millään viehättymään lihavista naisista eroottisessa mielessä. Ei nyt haittaa jos vähän on ylimääräistä mut sanotaanko tollaset +70kg plussapallot ei nappaa. Älkää kivittäkö kuitenkaan mul ei ole mitään lihavia naisia vastaan.

Mä olen 70kg ja kokoa S, että siis S kokoiset naiset on plussapalloja sinusta? Kuinka luuranko pitää olla että sinun silmiin ei ole lihava?

Minä olen paidoista XL, vaikka painan alle 70. Housut L.

olen rintava G70, rinnanympärys ei muuten riitä paidoissa.

Ja olen pitkä, siksi lahkeet eivät riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva sometus, värilliset lapset, YH, työtön, tatskat.....nää nyt äkkiä tuli mieleen.

M38

Vierailija
144/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lista tuossa aikaisemmassa, jatketaan tähän

tatuoinnit

julkaisee jatkuvasti kuvia itsestään somessa

ylimielisyys

päihdeongelma

lapset

tupakointi

liika lihavuus

biletys

lemmikit

tribaali korut (nenä renkaat, korvan venyttäjät ym.)

tuhlaaja, kädestä suuhun eläjä

syö pelkästään eineksiä, ei osaa laittaa ruokaa

Turn on naisissa:

pitkä

hyvännäköinen

lähestyy miestä

kainalokarvat

Vierailija
145/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ne S-koon joustavat vaatteet meneekin makkarankuoreksi päälle (nolon näköistä muuten) niin 70 kiloinen on kaikkea muuta, kuin kokoa S.

Terveisin vaateliikkeen myyjä.

Vierailija
146/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yökastelu

Kehitysvammaisuus

Psykoottinen

Kaikki yli 2,2m pitkät

Painoindeksi sairaalloisen lihavan puolella. (Ei sellaiseen uskaltaisi rakastua terveyssyistä).

Työnä prostituoitu. -Huonot työajat.

Aktiivinen sukupuolitauti josta ei kerrottais etukäteen

Pitkälle edennyt alkoholismi

Vaalea sohva

Tällaisen listan lopussa...vaalea sohva?? :D 

Se vaalea sohva aiheutti edellisessä suhteessani tosi paljon konflikteja. Siinä ei saanu istua uudet farkut jalassa, ei moottoripyöräilyn jälkeen, siinä istuessaan ei saanu syödä tai juoda mitään. Eikä yleensäkään minkään moottorin tai muun likaisen asian korjaamisen jälkeen. Ei töiden jälkeen. (Kirvesmies) Siinä sai istua kesällä vain vaaleilla puhtailla pellavahousuilla siinä tapauksessa että oli pessyt kädet.

Joskus laskin että se sohva vei 4,4m2 yhteensä 66m2 asunnosta josta maksoin vuokraa 1400€ eli maksoin 93,32€ vuokraa kuukaudessa sen viemästä alasta, enkä saanu edes istua siinä.

Silti naiset on minun mielestä ihania. Kummallisia, turhasta stressaavia pierunpidättäjiä, mutta ihania.

Vierailija
147/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yökastelu

Kehitysvammaisuus

Psykoottinen

Kaikki yli 2,2m pitkät

Painoindeksi sairaalloisen lihavan puolella. (Ei sellaiseen uskaltaisi rakastua terveyssyistä).

Työnä prostituoitu. -Huonot työajat.

Aktiivinen sukupuolitauti josta ei kerrottais etukäteen

Pitkälle edennyt alkoholismi

Vaalea sohva

Tällaisen listan lopussa...vaalea sohva?? :D 

Se vaalea sohva aiheutti edellisessä suhteessani tosi paljon konflikteja. Siinä ei saanu istua uudet farkut jalassa, ei moottoripyöräilyn jälkeen, siinä istuessaan ei saanu syödä tai juoda mitään. Eikä yleensäkään minkään moottorin tai muun likaisen asian korjaamisen jälkeen. Ei töiden jälkeen. (Kirvesmies) Siinä sai istua kesällä vain vaaleilla puhtailla pellavahousuilla siinä tapauksessa että oli pessyt kädet.

Joskus laskin että se sohva vei 4,4m2 yhteensä 66m2 asunnosta josta maksoin vuokraa 1400€ eli maksoin 93,32€ vuokraa kuukaudessa sen viemästä alasta, enkä saanu edes istua siinä.

Silti naiset on minun mielestä ihania. Kummallisia, turhasta stressaavia pierunpidättäjiä, mutta ihania.

Jos mä olisin nuori ja sinkku, lähtisin treffeille kanssasi. Vaikutat juuri sellaiselta mieheltä, jonka kanssa on kivaa vielä vuosikymmenten jälkeenkin (kotona samankaltainen, 16 v yhteisellä sohvalla (tummanruskea). Toivottavasti olet löytänyt kohtuullisemman vuokran. Hyvää kevättä. :)

Vierailija
148/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematon yleissivistys, alhainen koulutustaso, älyllinen laiskuus, kiroilu, kiukkuisuus, vihervasemmistolainen feminismi tai muuten vain muiden syyttelyyn perustuvat mielipiteet politiikasta, huumorintajuttomuus, täydellinen kiinnostumattomuus "naisten juttuihin" (vaatteet, kampaukset, korut ym), frigidiys...

Pahankin ylipainon voi nainen kääntää voitokseen itseironisilla kommenteilla niistä liikakiloista, jos niissä on aitoa huumoria eikä itseinhoa.

Vierailija
149/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, miehet listaa juuri ne asiat naisista jotka tekee naisista kaikkein suosituimpia. Ei siis taaskaan tosielämä kohtaa uliulimiesten fantasioiden kanssa. 

Ai läski, tatuoinnit, tupakointi, feminismi ja parta?

Vierailija
150/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tatuoinnit

ylimielisyys

päihdeongelma

lapset

tupakointi

liika lihavuus

biletys

lemmikit

Turn on naisissa:

pitkä

hyvännäköinen

lähestyy miestä

kainalokarvat

Miksi naiset vastaavat miehenä tähän ketjuun?

Vierailija
151/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsiisteys, lihavuus, ei ymmärrä rahan arvoa, ei äänestä, ei osaa nauttia hienoista ravintoloista tai hotelleista. Ja se ettei ymmärrä säännöllisten nukkumaanmenoaikojen merkitystä.

Tupakointi myös ehdottomasti.

Noi on kaikki tullut koettua ja yhtä piinaa koko elämä.

Vierailija
152/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset

Löysä p***u

Pienet rinnat

Treenaamaton kroppa

Päihteet

Juoruajat

Vierailija
153/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kiltti, kunnollinen, tylsä yli 40v sairaanhoitaja, jolla ei ole mitään tavoitteita, puurtaa vuodesta toiseen samassa työssä, ei tee koskaan mitään erityistä. Harrastukset tyyliä kävely ja lukeminen.

Vierailija
154/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee ulkoisiin omimaisuuksiin, niin kyllä naisilla on helppoa. Kaksi turn-offia toistuu: ylipaino ja tatskat. Nämä ovat asioita, joihin jokainen voi vaikuttaa. Miehillä samaa luksusta ei ole, sillä naiset pitävät yleensä niistä ulkoisista asioista miehissä, joita ei voi muokata.

Vierailija
155/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tulee ulkoisiin omimaisuuksiin, niin kyllä naisilla on helppoa. Kaksi turn-offia toistuu: ylipaino ja tatskat. Nämä ovat asioita, joihin jokainen voi vaikuttaa. Miehillä samaa luksusta ei ole, sillä naiset pitävät yleensä niistä ulkoisista asioista miehissä, joita ei voi muokata.

Tavallaan, mutta mitalilla on toinenkin puolensa. Harva stressaantuu sellaisesta, mihin ei voi mitenkään vaikuttaa.

Vierailija
156/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tatuoinnit

ylimielisyys

päihdeongelma

lapset

tupakointi

liika lihavuus

biletys

lemmikit

Turn on naisissa:

pitkä

hyvännäköinen

lähestyy miestä

kainalokarvat

Miksi naiset vastaavat miehenä tähän ketjuun?

Miten sait sellaisen mielikuvan että kommentoija olisi nainen?

M

Vierailija
157/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan, mutta mitalilla on toinenkin puolensa. Harva stressaantuu sellaisesta, mihin ei voi mitenkään vaikuttaa.

Vaipuu vaan epätoivoon, luovuttaa, ja syrjäytyy. 

Vierailija
158/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivofeminismi

On ok, että ihminen tuntee oman arvonsa, mutta toksinen feminismi jossa poljetaan miehiä jalkoihin ja nostetaan itseään jalustalle vain siksi, että ollaan naisia on niin ärsyttävää katseltavaa ja kuultavaa, että täysin mahdotonta edes ajatella elävänsä moisilla arvoilla varustetun naisen kanssa.

Vierailija
159/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan vastauksen puolisoni puolesta:

-tatuoinnit

-tupakointi

-"sivistymättömyys" eli esimerkiksi käytöstapojen puute, liiallinen kiroilu, junttius, ja huono yleistieto

-lapsi/lapsia aiemmasta suhteesta

Vierailija
160/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelusuhteet arabien kanssa. Kertoo niin vakavasta itsearvostuksen puutteesta, että ei jatkoon.