Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Mitkä teistä on pahimmat turn offit NAISISSA?

Vierailija
27.02.2021 |

Kertokaapas rehellisesti mielipiteenne!

Kommentit (258)

Vierailija
181/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiovärit hiuksissa.

Tatuoinneilla tuhrittu iho.

Itsekkyys ja tahallinen uhriutuminen.

Tunneperäinen äänestyskäyttäytyminen.

Sinisilmäisyys.

Vierailija
182/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kiltti, kunnollinen, tylsä yli 40v sairaanhoitaja, jolla ei ole mitään tavoitteita, puurtaa vuodesta toiseen samassa työssä, ei tee koskaan mitään erityistä. Harrastukset tyyliä kävely ja lukeminen.

Moi kampaviineri mies. On tullut jo huomattua, että et arvosta sairaanhoitajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tupakointi

-Tatuoinnit

-Lävistykset

-Yleissivistys hankittu Seiskaa lukemalla

-Sairaalloinen ylipaino

-Sairaalloinen alipaino myös

Vierailija
184/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jotain pahimpia pitäisi mainita, niin masennus ja mt-ongelmat. Sellaisen naisen kanssa on todella raskasta olla. Sain kyllä henkisesti niin takkiini siinä, että vähän joka ominaisuus kyseisessä naisessa muuttui minulla turn-offiksi, mitä alkuun pidin kivoina. En kuitenkaan viitsi niitä tähän luetella, koska tunnistaa pian itsensä ja minut.

Vierailija
185/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt jotain pahimpia pitäisi mainita, niin masennus ja mt-ongelmat. Sellaisen naisen kanssa on todella raskasta olla. Sain kyllä henkisesti niin takkiini siinä, että vähän joka ominaisuus kyseisessä naisessa muuttui minulla turn-offiksi, mitä alkuun pidin kivoina. En kuitenkaan viitsi niitä tähän luetella, koska tunnistaa pian itsensä ja minut.

Olen samaa mieltä. Parhaillaan olen tilanteessa, jossa naisella on erikoisia ominaisuuksia. Selkeitä mt-ongelmia, jotka ovat kääntäneet koko homman turn-offiksi ja olen ottanut jalat alleni.

Vierailija
186/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin saihan miehet itsetuntoaan nostattavan ketjun. Ja miltä näyttää tämänkin palstan keskivertomies itse? arvostaako naisia? Onko edes vaimoa (no ei varmasti)? Ja kyllä, olen hyvännäköinen nainen ja ikää 24 v.

Useampi on mainunnut feminismin, joka parhaimmassa muodossaan on naisten aseman tasa-arvoistamista miesten kanssa. Millainen ihminen ei kannata tasa-arvoa?

Sellainen ihminen ei kannata tasa-arvoa joka on feministi.

Vierailija
187/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin saihan miehet itsetuntoaan nostattavan ketjun. Ja miltä näyttää tämänkin palstan keskivertomies itse? arvostaako naisia? Onko edes vaimoa (no ei varmasti)? Ja kyllä, olen hyvännäköinen nainen ja ikää 24 v.

Useampi on mainunnut feminismin, joka parhaimmassa muodossaan on naisten aseman tasa-arvoistamista miesten kanssa. Millainen ihminen ei kannata tasa-arvoa?

Sellainen ihminen ei kannata tasa-arvoa joka on feministi.

Näin juuri. Toisen sukupuolen edun ajamista toisen kustannuksella en pysty sietämään. En myöskään sukupuolien kieltämistä tai jakamista kuvitteellisiin sukupuoliin, kuten "muunsukupuolinen".

Vierailija
188/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voimaantuminen", eli liikalihavuus ja/tai mt/päihdeongelmat, joista ei saa sanoa ääneen. Toiseksi, en voi sietää naiselta uran, matkustelun ja sosiaalisuuden ylikorostusta, etenkin jos siihen liittyy vaihtoehtoisten elämäntapojen morkkaus. Olen matkustellut itsekin, en erityisesti pidä siitä eikä se tee minusta sen parempaa ihmistä.

Vierailija
189/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kiltti, kunnollinen, tylsä yli 40v sairaanhoitaja, jolla ei ole mitään tavoitteita, puurtaa vuodesta toiseen samassa työssä, ei tee koskaan mitään erityistä. Harrastukset tyyliä kävely ja lukeminen.

Moi kampaviineri mies. On tullut jo huomattua, että et arvosta sairaanhoitajia.

Se on nainen.

Vierailija
190/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lapset on suurin turn off. Hyvänä kakkosena karjuvat ja kiroilevat hevos-ja isojen koirarotujen harrastajat.

Yäk.

Vierailija
191/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä römpsä.

Vierailija
192/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvattomuus. Jos on paikat sheivattu, ei tule mielikuvaa naisesta.

Vierailija
193/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaisuus. Jos on paikat sheivaamatta, ei tule mielikuvaa naisesta.

Vierailija
194/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen nainen on automaattinen turn-off.

Vierailija
195/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei tykkää minusta. Kertoo huonosta mausta ja arvostelukyvyn puutteesta, olenhan 100% vautsivau.

Puhveli lemmikkinä. Ei mahdu pieneen keittiöön samaan aikaan sen kanssa, ja lantaa kaikki paikat täynnä.

Pahin turn off on se kun kiivastuneena menee sulkemaan telkkarin kun en jääkiekon katsomiselta jaksanut osallistua siskonsa Facebook-kommentissa olevaa mahdollista passiivis-aggressiivisuutta koskevaan pohdiskeluun.

Vierailija
196/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiutinpuhelujen puhuminen kaupungilla kävellessä.

Vierailija
197/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lle kirjoittelu.

Vierailija
198/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut nilkat ja paksut pohkeet.

Vierailija
199/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva vartalonsa esittely Instagramissa.

Tällainen instabeibe varmaan haluaisikin sinut 😂

Vierailija
200/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raivofeminismi

On ok, että ihminen tuntee oman arvonsa, mutta toksinen feminismi jossa poljetaan miehiä jalkoihin ja nostetaan itseään jalustalle vain siksi, että ollaan naisia on niin ärsyttävää katseltavaa ja kuultavaa, että täysin mahdotonta edes ajatella elävänsä moisilla arvoilla varustetun naisen kanssa.

Komppaan, täysin samaa mieltä!

Sekin on asia jonka miehet ovat saaneet naisissa aikaan lukemattomilla hyväksikäytöillä, r**skauksilla yms alaspolkemisella historian saatossa. 

Se ei silti tarkoita sitä, että kenenkään miehen tarvitsee sietää tuollaista käytöstä jos ei sitten satu pitämään masokismista.

Sietää tai ei, oikein se silti heille on