Miten pitäisi vastata, jos toinen sanoo ikävöivänsä?
Mies sanoo: "Mulla on ikävä sua". Pitäisikö siihen vastata aina, että "niin mullakin sua," vaikka ei oikeasti olisi ikävä? Eihän me olla edes viikkoa oltu erossa ja ollaan vasta muutama kuukausi tapailtu.
Entä, jos toinen sanoo rakastavansa? Pitääkö siihenkin aina vastata "Niin mäkin sua", vaikkei olisi vielä ehtinyt pääsemään tunnetasolla niin pitkälle?
Mulle on tärkeää rehellisyys ja avoimuus. Siksi tuntuisi väärältä valehdella tunteistaan. Olisivatko nämä kuitenkin tapauksia, joissa olisi suotavaa antaa valkoisia valheita? Miehen mielestä on.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää huomioida, että mies "rakastuu" usein ensisilmäyksellä, naisella tunteiden kehittyminen vie enemmän aikaa. Ei pitäisi vaatia tunteiden osoittamista liian aikaisin, jos ei siltä tunnu. Erityisesti, jos naisella on ollut aiemmin huonoja kokemuksia miehistä, tullut petetyksi ja satutetuksi suhteissaan. Silloin luottamuksen saavuttaminen vie aikaa ja miehen tulisi suhtautua siihen ymmärtäväisesti eikä vaativasti.
Voi olla myös niin, että kaltoinkohdeltu nainen on herkempi "rakastumaan" turhan aikaisessa vaiheessa, jos häntä sitten viimein joku mies kohtelee asiallisesti eikä ole tottunut sellaiseen.
No ei se nyt ihan noin mene.
Mä en ihastu kunnolla helposti. Kaksi kertaa käynyt näin ja molempien kanssa ollut pitempi suhde. Toisen kanssa ollaan edelleen.
Joidenkin kanssa vaan kemiat kohtaa.
Ollaan molemmat miehen kanssa hyvistä perheistä ja onnelliset lapsuudet. Vanhempiemme kanssa ollaan paljon tekemisissä edelleen.
Olen tuo joka kirjoitti edellisen viestin. Siis se joka olo raskaanakin jo puolen vuoden jälkeen 😅Niin, enkä ole kaltoin kohdeltu millään muotoa ja mulla on hyvä itseluottamus ja itsevarmuus.
No mistä sinä sitten tiedät, miten kaltoinkohdelluilla homma toimii?
Sulle tulee ongelmia tästä miehestä.
Takertuvuus ja kontrollinhalu on raskaita ominaisuuksia puolisossa. Hän tulee vaatimaan yhteenmuuttoa samaan aggressiiviseen tyyliin. Ja sitten kun asutte
yhdessä, vaatimukset jatkuvasta huomioimisesta lisääntyy koko ajan. Lopulta hän murjottaa jos nouset ennen häntä sängystä tai käyt vaikka postilaatikolla.
Ole varovainen, ap.