Millaista on kyläily AV-mamman luona?
Kommentit (59)
Vessassa napista ei tule rahaa vaikka kuinka kiskoisi. Pöydässä meillä ei lasketa. Kädet pestään kun tullaan sisälle. Kengät jätetään eteiseen.
Ensin keitetään kahvit ja sitten jokainen haukkuu vuorollaan oman miehensä.
Ööö no ihan normaali nuori, kaunis, rohkea pariskunta, jolla on pieniä, iloisia lapsia. Muutaman vuoden päästä vastassa voisi olla myös pörröinen pystykorva. Tosin nyt ei saa tulla kylään koska meidät ollaan koronakaranteenissa, joskus toiste sitten.
Tuokaa omat eväät ja raivatkaa itsellenne istumapakka. Ei tässä ehdi siivoamaan ja passaamaan, palstailen av:lla.
Olet mamma itse, kai nyt tiedät millaista sun luona on?
Mamma häpeilee, kun mies syö räkäänsä ja huutaa naukuvalla äänellä keittiöstä. Sohvakin haisee perseeltä.
Otathan vain 30 grammaa pullaa henkeä kohti!
Vierailija kirjoitti:
Olet mamma itse, kai nyt tiedät millaista sun luona on?
Joo. En kuitenkaan miellä itseäni kovin mammamaiseksi, vaikka outolintu olenkin.
Älä istu sohvalle haistamatta sitä ensin.
Nurkassa kasvaa perseilevä peikonlehti.
Siivotaan talkoovoimin kämppä, apuna norpat ja emättimet.
Jos eksyy vahingossa av-mamman luokse saakohan piparia?
Varmaan kouvolatukkaisia naisia kannattaa välttää, samoin porvoolaisia ja rohkeailla väreillä värjättyjä hiuksia?
Onhan tietenkin mahdollista eksyä kilttinaisen luokse, mutta se olisi jo lähes lottovoitoksi luettava asia.
Vierailija kirjoitti:
Nurkassa kasvaa perseilevä peikonlehti.
Ahh, palstan mielestäni paras ketju kautta aikojen! xD
Jessica-Jannica 4v iskee terävät hampaansa sääreesi heti eteisessä, ja mamma vaan sanoittaa samalla kun on puhelimellaan. Ihan itse joudut etsimään laastarin haavaan.
Saunaillassa mamma kyykkyvatkaa suihkussa.
Up