Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merikarvian poikamiehet ihmettelevät mikä nykyajan naisia vaivaa: "ehkä heillä on korkeammat tavoitteet"

Vierailija
27.02.2021 |

Merikarvialla sataa nuorta miestä kohden on 7180 samanikäistä naista. Samanlainen tilanne on Pomarkussa, Nakkilassa, Karviassa ja Kokemäellä.

Krister Ristimäki arvelee, että naiset lähtevät, koska he eivät löydä Merikarvialta mieleistään työtä.

Ehkä heillä on korkeammat tavoitteet ja he haluavat jollekin tietylle alalle. Täällä ei oikein ole palveluitakaan. Kela on hävinnyt ja nyt on enää pari kauppaa, pankki ja posti.

Me miehet ehkä tyydytään vähän vähempään. Ei niin kiinnosta tuo kaupunkilaiselämä.

https://www.hs.fi/elama/art-2000007829200.html

Kommentit (1318)

Vierailija
801/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näitä naisia oikein vaivaa kun eivät halua jäädä jäädä kotiseudulle alkeellisiin oloihin emänniksi ja sänkyviihdykkeeksi ilman palkkaa?

Kyllä on nykynaisilla itsekkyys huipussaan.

Miksi osa naisista valittaa että on ikää 30+ ja ei vieläkään ole lapsia ... vaikka asuvat isoissa kaupungeissa joissa on miehiäkin paljon tarjolla

Minä en ole löytänyt miestä, joka haluaisi lapsia minun kanssani ja jonka kanssa minä myös haluaisin lapsia. Ei se kaupungissa asuminen sitä tarkoita, että sopiva kumppani olisi helppo löytää.

Mä tosin en juuri valita kohtaloani. Ei se mitään hyödytä kuitenkaan. Alan olla muutenkin jo sen ikäinen (38), että järkevintä on pyrkiä sopeutumaan lapsettomaksi jäämiseen.

Varmasti moni naiseton mies olisi mielellään vaikka lapsiakin suostunut tekemään jos olisi saanut parisuhteen jos vain olisit nuorempana kelpuuttanut jonkun tavallisen miehen! Lähes nelikymppisenä on tietysti turha naisen alkaa vasta lapsista haaveilemaan.

Ai kato! Nytkö niitä lapsia saakin saada? Toissa viikolla naisten piti kysyä lupa raskautumiseen ja tilata valmiiksi isyystesti.

Pelle ei tajua ettei tällä palstalla edusteta kollektiivisesti "kaikkia miehiä"

Mutta sinänsä olet oikeassa. Mielestäni on hyvä asia jos pariskunta keskustelisi lapsen hankinnasta ja isyystesti tosiaan kannattaa tehdä aina.

Tietyssä uskonnossa naiset joutuu kysymään miehen lupaa ja noudattamaan miesten antamia käskyjä.

Parempi saada lapset klinikan avulla.

ookoo, tai sitten pysyy erossa tietyn uskonnon edustajista.

Suomalaisista miehistä.

Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta haluatte elää mennessä päättäen naisen asioista.

Oletko todella muuten kiertänyt kaikki suomalaiset miehet läpi jotta voit sanoa noin? Myös naimisissa olevat?

Aika kova mimmi

Vierailija
802/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa tässä keskustelussa se, että itsensä kehittäminen tarkoittaa jotain pk-seudun museoissa ja kulttuuririennoissa käymistä. Mulle itsensä kehittäminen tarkoittaa ennen kaikkea omien heikkouksien rehellistä myöntämistä ja kehittämistä, ihmistä, joka pyrkii oppimaan elämään viisaasti ja muita kunnioittaen. Ei mitään, että kuinka usein käy Ateneumissa.

Olen 30v sinkkunainen, akateeminen ja asun Töölössä Helsingissä ja teen asiantuntijahommia. Luonteeltani hötkyilevä ja ahdistuva. Jos Merikarvialta löytyisi vakaa, rehellinen mies, joka haluaa rakentaa kunnioittavan ja onnellisen parisuhteen olisi mulle aivan se ja sama onko se sahalla töissä. Päinvastoin koen, että maalta juuri tuommoinen voisikin löytyä eikä mistään Helsingin konsulttitoimistosta

Tästä samaa mieltä. Enkä ole edes "duunari".

Koko ketju on melkoista naisten itsensä nostamista korokkeelle. Perusteena tälle on lähteminen kotiseudulta (mikä meriitti tämä muka on?) ja käyminen museoissa, kahviloissa ja teattereissa (siis täh?).

On melkoisen koomista että tuollaisilla asioilla yritetään nostaa itseä Merikarvialaisen työssäkäyvän, kavereita ja harrastuksia omaavan ihan asiallisen oloisen sinkkumiehen yläpuolelle.

Tuo on samaa tasoa kuin jos minä pukeutuisin Dressmannin kauluspaitaan ja kävisin businessfoorumissa kuuntelemassa ilmaiseksi kuuntelemassa jonkun gurun pep talkin - ja sitten nyrpistelisin nenääni jokaiselle valkokaulusduunarille, vaikka olen itsekin tavallisessa työssä eikä minulla ole CV:ssä mitään tavallisuudesta poikkeavia saavutuksia.

Se kaupunkiin muuttaminen ja teatterissa käyminen ei ole yhtään mitään. Ei sen kummempaa kuin jos muutat omaan kämppään siellä maalla, haet töitä ja käyt kaljalla. Ihan turhaa uhota sellaisella.

Olen yksi näistä jotka on kertoneet, etten muuttaisi Merikarvialle, koska minulle kulttuuri on tärkeää. Tämä ei ole itseni nostamista jalustella vaan faktaa.

En pidä omia mielenkiinnonkohteitani parempia kuin jonkun toisenkaan, mutta minun elämäni olisi aika onnetonta, jos joutuisin muuttamaan alueelle, jonka kulttuuritarjonta on todella vähäistä, kaikkialle pitäisi liikkua autolla eikä minulle mielekästä vapaa-ajantekemistä löytyisi. Puhumattakaan, etten välttämättä löytäisi edes koulutusta vastaavaa työtä tuollaiselta pikkupaikkakunnalta.

En pidä esim autonrassausta tai sahatyöntekijää sen huonompana ihmisenä kuin minä ja voisin varmasti tällaisen kanssa seurustella, jos tämä asuisi lähempänä isoa kaupunkia ja meiltä löytyisi jotain yhteistä arvopohjaa ja mielenkiinnonkohteita. Merikarvialle tai muihin vastaaviin paikkoihin en kuitenkaan olisi valmis muuttamaan oli mies miten ihana vaan.

Kuka sinua on pyytänyt merikarvialle muuttamaan?

No useampikin tämän ketjun kommentoija tuntuu olevan sitä mieltä, ettei noilta Merikarvioilta saisi nuoret naiset muuttaa pois. 

Tässä siis vaan kerroin omia syitäni sille, miksi aikoinaan muutin enkä ole muuttamassa takaisin. Olin nuoruuteni tosi onneton omassa Merikarviassani. Ei siellä olevien ihmisten vika, vaan paikka ei vaan tarjonnut mulle mitään mielekästä puuhaa kirjaston kirjoja lukuunottamatta. 

en ole nähnyt ensimmäistäkään tuollaista kommenttia. kukaan ei ole vaatinut sinulta yhtään mitään.

toisekseen, osoitat juuri sen, että et näe kuin oman kuplasi ja koet tämänkin vain itsekkäistä, omista näkökulmistasi. 

Onneksi myös naisen on nykyään mahdollista olla itsekäs ja valita sellainen elämä, joka tuottaa itselle onnea.

Mistä kuplasta tämä asia pitäisi nähdä?

"Voi harmi se lapsuuden naapurin Tero jää nyt täysin ilman naista. Pitää varmaan jäädä asumaan kotipaikkakunnalle, vaikka olen ollut siellä onneton jo vuosia eikä paikkakunnalla ole minulle kiinnostavaa työtä, koulutusta tai harrastuksia. Mutta pitää nyt ajatella Teroa, että tämäkin voi saada sitten puolison."

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä päädyt yhteen miehen kanssa joka on myös alunperin pikkukaupungista tai kylästä. Olette vain kumpikin muuttaneet isompaan kaupunkiin. Se sinun miehesi on jollekulle muulle se " yksi niistä pikkukaupungin Teroista". Ne kaikki Terot eivät jää sinne pikkukaupunkiin. Ja jotkut jotka jää voivat löytää itsensä isommista ympyröistä kuin sinä kun on ollut aikaa duunata. Kummasti vaan niiden pikkukaupungeista lähteneiden naisten pikkuhousut alkavat lepattaa siinä vaiheessa kun tajuavat että siitä pikkukaupungin Terosta onkin aikaa myöten tullut miljonääri. kelpaa jo Meri-Karviakin sitten:DDD Sen verran ikää itsellä että nähnyt tämän moneen kertaan. Moni nainen palaa kotikonnuilleen persaukisena ja eronneena hurlumvuosien jälkeen. Et hei Tero: Oota vaan kun oot nelikymppinen , alkaa tarjonta olla melkoista:D Saat naisen penskoineen. Tai sitten voit ottaa sen kylän nätin friidun ennenkuin ehtii lentää pesästä. Ne näteimmät ei usein ehdi kotikonnuita minnekään muuttamaan. 

Eli kuitenki halutaan elätettävä? Noillekin voisi sanoa ettei huoli onnenonkijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän kohtaa tuossa jutussa mies ihmetteli mikä nykyajan naisia vaivaa?

Ei yhtään missään. Siksi tämä ketju onkin mitä mainioin osoitus yhteiskunnan ja naisten rakenteellisesta vihasta miehiä kohtaan 

No älkää ottako naista.

En yhtään ihmettele monien naisten leipääntymistä. Suosikaa niitä tuonteja, jotka pysyy kauniina, tottelee miestä ja tekee kotityöt.

Nainenko otetaan?

Luulin että kyseessä on tasa-arvoinen kumppanuus

Meillä on eri käsitys tasa-arvosta. Tasa-arvoisessa suhteessa ei palvella ketään. Molemmat tekee osansa eikä käskytä.

Tekstisi ei kuulosta siltä kun puhut "naisen ottamisesta"

Vierailija
804/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa tässä keskustelussa se, että itsensä kehittäminen tarkoittaa jotain pk-seudun museoissa ja kulttuuririennoissa käymistä. Mulle itsensä kehittäminen tarkoittaa ennen kaikkea omien heikkouksien rehellistä myöntämistä ja kehittämistä, ihmistä, joka pyrkii oppimaan elämään viisaasti ja muita kunnioittaen. Ei mitään, että kuinka usein käy Ateneumissa.

Olen 30v sinkkunainen, akateeminen ja asun Töölössä Helsingissä ja teen asiantuntijahommia. Luonteeltani hötkyilevä ja ahdistuva. Jos Merikarvialta löytyisi vakaa, rehellinen mies, joka haluaa rakentaa kunnioittavan ja onnellisen parisuhteen olisi mulle aivan se ja sama onko se sahalla töissä. Päinvastoin koen, että maalta juuri tuommoinen voisikin löytyä eikä mistään Helsingin konsulttitoimistosta

Tästä samaa mieltä. Enkä ole edes "duunari".

Koko ketju on melkoista naisten itsensä nostamista korokkeelle. Perusteena tälle on lähteminen kotiseudulta (mikä meriitti tämä muka on?) ja käyminen museoissa, kahviloissa ja teattereissa (siis täh?).

On melkoisen koomista että tuollaisilla asioilla yritetään nostaa itseä Merikarvialaisen työssäkäyvän, kavereita ja harrastuksia omaavan ihan asiallisen oloisen sinkkumiehen yläpuolelle.

Tuo on samaa tasoa kuin jos minä pukeutuisin Dressmannin kauluspaitaan ja kävisin businessfoorumissa kuuntelemassa ilmaiseksi kuuntelemassa jonkun gurun pep talkin - ja sitten nyrpistelisin nenääni jokaiselle valkokaulusduunarille, vaikka olen itsekin tavallisessa työssä eikä minulla ole CV:ssä mitään tavallisuudesta poikkeavia saavutuksia.

Se kaupunkiin muuttaminen ja teatterissa käyminen ei ole yhtään mitään. Ei sen kummempaa kuin jos muutat omaan kämppään siellä maalla, haet töitä ja käyt kaljalla. Ihan turhaa uhota sellaisella.

Olen yksi näistä jotka on kertoneet, etten muuttaisi Merikarvialle, koska minulle kulttuuri on tärkeää. Tämä ei ole itseni nostamista jalustella vaan faktaa.

En pidä omia mielenkiinnonkohteitani parempia kuin jonkun toisenkaan, mutta minun elämäni olisi aika onnetonta, jos joutuisin muuttamaan alueelle, jonka kulttuuritarjonta on todella vähäistä, kaikkialle pitäisi liikkua autolla eikä minulle mielekästä vapaa-ajantekemistä löytyisi. Puhumattakaan, etten välttämättä löytäisi edes koulutusta vastaavaa työtä tuollaiselta pikkupaikkakunnalta.

En pidä esim autonrassausta tai sahatyöntekijää sen huonompana ihmisenä kuin minä ja voisin varmasti tällaisen kanssa seurustella, jos tämä asuisi lähempänä isoa kaupunkia ja meiltä löytyisi jotain yhteistä arvopohjaa ja mielenkiinnonkohteita. Merikarvialle tai muihin vastaaviin paikkoihin en kuitenkaan olisi valmis muuttamaan oli mies miten ihana vaan.

Kuka sinua on pyytänyt merikarvialle muuttamaan?

No useampikin tämän ketjun kommentoija tuntuu olevan sitä mieltä, ettei noilta Merikarvioilta saisi nuoret naiset muuttaa pois. 

Tässä siis vaan kerroin omia syitäni sille, miksi aikoinaan muutin enkä ole muuttamassa takaisin. Olin nuoruuteni tosi onneton omassa Merikarviassani. Ei siellä olevien ihmisten vika, vaan paikka ei vaan tarjonnut mulle mitään mielekästä puuhaa kirjaston kirjoja lukuunottamatta. 

en ole nähnyt ensimmäistäkään tuollaista kommenttia. kukaan ei ole vaatinut sinulta yhtään mitään.

toisekseen, osoitat juuri sen, että et näe kuin oman kuplasi ja koet tämänkin vain itsekkäistä, omista näkökulmistasi. 

Onneksi myös naisen on nykyään mahdollista olla itsekäs ja valita sellainen elämä, joka tuottaa itselle onnea.

Mistä kuplasta tämä asia pitäisi nähdä?

"Voi harmi se lapsuuden naapurin Tero jää nyt täysin ilman naista. Pitää varmaan jäädä asumaan kotipaikkakunnalle, vaikka olen ollut siellä onneton jo vuosia eikä paikkakunnalla ole minulle kiinnostavaa työtä, koulutusta tai harrastuksia. Mutta pitää nyt ajatella Teroa, että tämäkin voi saada sitten puolison."

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä päädyt yhteen miehen kanssa joka on myös alunperin pikkukaupungista tai kylästä. Olette vain kumpikin muuttaneet isompaan kaupunkiin. Se sinun miehesi on jollekulle muulle se " yksi niistä pikkukaupungin Teroista". Ne kaikki Terot eivät jää sinne pikkukaupunkiin. Ja jotkut jotka jää voivat löytää itsensä isommista ympyröistä kuin sinä kun on ollut aikaa duunata. Kummasti vaan niiden pikkukaupungeista lähteneiden naisten pikkuhousut alkavat lepattaa siinä vaiheessa kun tajuavat että siitä pikkukaupungin Terosta onkin aikaa myöten tullut miljonääri. kelpaa jo Meri-Karviakin sitten:DDD Sen verran ikää itsellä että nähnyt tämän moneen kertaan. Moni nainen palaa kotikonnuilleen persaukisena ja eronneena hurlumvuosien jälkeen. Et hei Tero: Oota vaan kun oot nelikymppinen , alkaa tarjonta olla melkoista:D Saat naisen penskoineen. Tai sitten voit ottaa sen kylän nätin friidun ennenkuin ehtii lentää pesästä. Ne näteimmät ei usein ehdi kotikonnuita minnekään muuttamaan. 

Siis nyt on jo tahallista väärinymmärtämistä.

Mulla ei ole mitään naapurin Teroa vastaan.

Mulla on sen sijaan paljonkin sitä vastaan, että randomin naapurin Teron vuoksi mun (tai muiden nuorten naisten) pitäisi jäädä pikkupaikkakunnalle, enkä voisi asua ympäristössä, jossa viihdyn ja koen elämän mielekkääksi.

Jos naapurin Tero muuttaa myös kaupunkimaiseen ympäristöön ja meillä homma natsaa siellä, niin ilman muuta voidaan Teron kanssa mennä kimppaan. Teron ei tarvi olla miljonääri, jotta tämä tapahtuisi (parempi jopa ettei ole, koska mieluiten perustaisin talouden ihmisen kanssa, jonka taloudellinen tilanne on melko samanlainen kuin omani).

Kukaan ei edelleenkään ole vaatinut yhdeltäkään naiselta mitään, missään.

Mistä te tämän uhriutumisenne revitte? -eri 

Vierailija
805/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näitä naisia oikein vaivaa kun eivät halua jäädä jäädä kotiseudulle alkeellisiin oloihin emänniksi ja sänkyviihdykkeeksi ilman palkkaa?

Kyllä on nykynaisilla itsekkyys huipussaan.

Miksi osa naisista valittaa että on ikää 30+ ja ei vieläkään ole lapsia ... vaikka asuvat isoissa kaupungeissa joissa on miehiäkin paljon tarjolla

Minä en ole löytänyt miestä, joka haluaisi lapsia minun kanssani ja jonka kanssa minä myös haluaisin lapsia. Ei se kaupungissa asuminen sitä tarkoita, että sopiva kumppani olisi helppo löytää.

Mä tosin en juuri valita kohtaloani. Ei se mitään hyödytä kuitenkaan. Alan olla muutenkin jo sen ikäinen (38), että järkevintä on pyrkiä sopeutumaan lapsettomaksi jäämiseen.

Varmasti moni naiseton mies olisi mielellään vaikka lapsiakin suostunut tekemään jos olisi saanut parisuhteen jos vain olisit nuorempana kelpuuttanut jonkun tavallisen miehen! Lähes nelikymppisenä on tietysti turha naisen alkaa vasta lapsista haaveilemaan.

Ai kato! Nytkö niitä lapsia saakin saada? Toissa viikolla naisten piti kysyä lupa raskautumiseen ja tilata valmiiksi isyystesti.

Pelle ei tajua ettei tällä palstalla edusteta kollektiivisesti "kaikkia miehiä"

Mutta sinänsä olet oikeassa. Mielestäni on hyvä asia jos pariskunta keskustelisi lapsen hankinnasta ja isyystesti tosiaan kannattaa tehdä aina.

Tietyssä uskonnossa naiset joutuu kysymään miehen lupaa ja noudattamaan miesten antamia käskyjä.

Parempi saada lapset klinikan avulla.

ookoo, tai sitten pysyy erossa tietyn uskonnon edustajista.

Suomalaisista miehistä.

Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta haluatte elää mennessä päättäen naisen asioista.

Oletko todella muuten kiertänyt kaikki suomalaiset miehet läpi jotta voit sanoa noin? Myös naimisissa olevat?

Aika kova mimmi

Näkeehän tykkäämisten määristä mitä ideaa kannatetaan. Naisen pitää kysyä mieheltään lupa saako raskautta ja älytä erota ajoissa, ellei mies osaa 15v. päästäkään sanoa kantaansa. Tietenkin toi mies saa lapset uuden vaimon kanssa

Vierailija
806/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään missään. Siksi tämä ketju onkin mitä mainioin osoitus yhteiskunnan ja naisten rakenteellisesta vihasta miehiä kohtaan 

No älkää ottako naista.

En yhtään ihmettele monien naisten leipääntymistä. Suosikaa niitä tuonteja, jotka pysyy kauniina, tottelee miestä ja tekee kotityöt.

Nainenko otetaan?

Meillä on eri käsitys tasa-arvosta. Tasa-arvoisessa suhteessa ei palvella ketään. Molemmat tekee osansa eikä käskytä.

Sehän on palstamiesten unelmana. Ottaminen hoidetaan usein maksun kautta ts. ostamalla.

Vierailija
807/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Pohjois-Pohjanmaalla tinderöinyt sellaisten tyyppien kanssa, jotka asuvat näillä paikallisilla Merikarvioilla. Ihan mukavia kavereita, mutta ei siinä maailmankatsomukset oikein kohdanneet.

Maalla on kiva käydä, mutta ei sieltä monelle löydy elatusta. 

Vierailija
808/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älkää ottako naista.

Nainenko otetaan?

Sehän on palstamiesten unelmana. Ottaminen hoidetaan usein maksun kautta ts. ostamalla.

Yleensähän se mies sen valinnan suorittaa kenet ottaa.

Itse ainakin karsastan itseään tyrkyttäviä naisia. 

Vierailija
809/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Porin kaikki nuoret naiset muuttavat pois, niin miten nämä jäljelle jäävät nuoret mihet hoitavat seksuaaliset tarpeensa? Onko maksullista tarjontaa vai miten?

Tarpeet voi työntää taka-alalle ja ne menettävät vähitellen merkityksensä.

Vierailija
810/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Pohjois-Pohjanmaalla tinderöinyt sellaisten tyyppien kanssa, jotka asuvat näillä paikallisilla Merikarvioilla. Ihan mukavia kavereita, mutta ei siinä maailmankatsomukset oikein kohdanneet.

Maalla on kiva käydä, mutta ei sieltä monelle löydy elatusta. 

Joskus 10v. sitten koitin hakea isäntää. Olin parikymppinen nuori ja naiivi. Haaveilin emäntänä olosta. Aika nopeasti isännät pudottivat silmiltä kirkkaan vaaleanpunaiset lasit. Tiedossa olisi ollut armoton työmaa, kotitöitä plus pitkät etäisyydet kylille.

Jätin asian siihen.

Vierailija
811/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoisitteko ”miehet” siis omaa siskoanne tai tytärtänne jäämään jonnekkin 2000 asukkaan kylään työttömäksi? Elämän tehtävä olisi olla jonkun nainen?

Suurin osa naisista olisi onnellisempia, jos naisten tehtävä olisi pitää kodista ja lapsista ja miehistä huolta. Vähän kuin kodinhoitaja ja kokki ja sihteeri. Tämä on ammatti jossa naiset ovat parhaimmillaan.

M/40

Miten lompakkoloisuuden laita? Älä unohda, meitä muistutetaan viikosta toiseen ettei kenenkään kukkarolle pidä mennä.

Vierailija
812/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älkää ottako naista.

Nainenko otetaan?

Yleensähän se mies sen valinnan suorittaa kenet ottaa.

Itse ainakin karsastan itseään tyrkyttäviä naisia. 

Ahaa, näinkö se onkin? Eli aikaisempien vuosien itkuvirsi sinkkumies artikkelit onkin ollut täyttä huijausta.

Vierailija
813/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Porin kaikki nuoret naiset muuttavat pois, niin miten nämä jäljelle jäävät nuoret mihet hoitavat seksuaaliset tarpeensa? Onko maksullista tarjontaa vai miten?

Tarpeet voi työntää taka-alalle ja ne menettävät vähitellen merkityksensä.

Ei seksiä niin vain työnnetä taka alalle paitsi kastraatiolla.

Vierailija
814/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoisitteko ”miehet” s

iis omaa siskoanne tai tytärtänne jäämään jonnekkin 2000 asukkaan kylään työttömäksi? Elämän tehtävä olisi olla jonkun nainen?

Suurin osa naisista olisi onnellisempia, jos naisten tehtävä olisi pitää kodista ja lapsista ja miehistä huolta. Vähän kuin kodinhoitaja ja kokki ja sihteeri. Tämä on ammatti jossa naiset ovat parhaimmillaan.

M/40

Millä rahalla ne naiset sitten elää? Vai tarkoitatko kodinhoitajan ammattia? Niitä työpaikkoja on harvassa.

Vierailija
815/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoisitteko ”miehet” siis omaa siskoanne tai tytärtänne jäämään jonnekkin 2000 asukkaan kylään työttömäksi? Elämän tehtävä olisi olla jonkun nainen?

M/40

Miten lompakkoloisuuden laita? Älä unohda, meitä muistutetaan viikosta toiseen ettei kenenkään kukkarolle pidä mennä.

Jos naiset eivät olisi työmarkkinoilla kilpailemassa kokopäiväisistä, kunnollisista töistä, niin jokaiselle miehelle riittäisi vähintään jonkinlaista työtä. Ja esim. oma palkkani nykyisellä duunilla olisi tuossa tilanteessa varmaan vastaava kuin joku vähintään 6 tonnin palkka nykymaailmassa, että eiköhän sillä pienen talolainan pk-seudun ulkopuolella ottaisi, ja lapsen ja hoikan, terveellisesti syövän kotiäidin ruokkisi.

M/40

Ei työnantajat maksaisi yhtään nykyistä isompia palkkoja. Sen lisäksi aikuinen tarvitsee paljon muutakin kuin ruokaa asunnon lisäksi. Elämä olisi kyllä ankeaa.

816/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M/40

Kyllä se minulle riittäisi. Harmi vaan, että pitää maksaa laskut ja asuntolaina, joten en pysty työttömäksi jäämään. Pakko käydä duunissa. Varmaan useimmilla sama tilanne? Toki jos voittaisin lotossa niin sitten...

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
817/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun kommentteja lukiessa voi tehdä vain sen johtopäätöksen, että poikamiehiksi lopullisesti jäävät Merikarvian miehet eivät tiedäkään, kuinka onnekkaita ovat.

Vierailija
818/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoisitteko ”miehet” s

iis omaa siskoanne tai tytärtänne jäämään jonnekkin 2000 asukkaan kylään työttömäksi? Elämän tehtävä olisi olla jonkun nainen?

M/40

Millä rahalla ne naiset sitten elää? Vai tarkoitatko kodinhoitajan ammattia? Niitä työpaikkoja on harvassa.

Naiset eläisi miesten rahoilla -kuten elävät osittain nykyäänkin - ja lisäksi kävisivät osa-aikatöissä esimerkiksi sairaanhoitajina, kodinhoitajina, kirjanpitäjinä, myyjinä, ynnä muina vastaavina.

M/40

Naisella olisi puolitoista ammattia, kun miehelle riittäisi yksi. Miehellä olisi myös naista enemmän vapaa-aikaa. Mikä tuossa on sellaista, että naiset olisivat onnellisempia?

Vierailija
819/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuo manlet kaffepulla olla jo hiljaa. Hommaa korkokengät pätkä.

820/1318 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eläisi miesten rahoilla -kuten elävät osittain nykyäänkin - ja lisäksi kävisivät osa-aikatöissä esimerkiksi sairaanhoitajina, kodinhoitajina, kirjanpitäjinä, myyjinä, ynnä muina vastaavina.

M/40

No mutta eikö tämä olisi ansaitsematonta tulonsiirtoa naiselle?

Nainen vaan makaisi sohvalla päivät somettamassa kun mies raataa töissä?

No jos joku mulle tällaisen tarjouksen tekisi, en kieltäytyisi!

🇺🇦🇮🇱

Ketju on lukittu.